Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia Tuesday TopDrive KupDnes Navrcholu Bomba NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
Pomůže Centru zabíjení Bobíka?

El Carlos
El Carlos (neregistrovaný)
9. 11. 2006 6:57 Nový

Dopis Centru o Bobíkovi

celé vlákno
Milé Centrum.cz

Tak mi to nedalo a když jsem tu reklamu viděl asi po 30x, tak jsem se konečně dokopal k tomu, abych centrum.cz po letech opět navštívil.

Pominu jak vypadá vyhledávač a přejdu rovnou k Bobíkovi. Kvůli němu jsem se taky obtěžoval.

Pustil jsem si Bobíka a Zombie a přišlo mi to trochu jako špatnej šot. Pustil jsem si Bobíka a Lajku. Dojem byl stejný. Neumělecky natočenej filmovej nic. Doufal jsem, že to je pouze ona dokonalá atmosféra a tak jsem zkusil poslední možnost - Bobík a Teleport. Věřím, že ta dýmovnice psovi při natáčení musela udělat dobře. Asi ne, ale je mi to fuk. Dojem, že klipy točej 10ti letý děti nezmizel

Hlavně mi v tomto momentě začala unikat pointa celý Bobíkovský kampaně. Je zajímavé, že po X letech neúspěchů dostat se mezi špičku vyhledávacích portálů na českém internetu přijdete s něčím jiným, ale muselo by to mít smysl. Pár klipů o divném konci pejska moc smysl nemají.

Nadějně jsem si pustil Bobíkovu hru a doufal, že aspoň najdu něco, co zabije krom pejska i pár minut nudy. Musím uznat, že očekávání se splnilo. Hra má originální nápad a dokonce nabízí i něco navíc než třeba Yetti sports. Škoda, že nabízí i něco míň, jako třeba, že kuličky, které hráč střílí mají pokaždé stejný účinek, pouze efekt je jiný.

Na samý závěr musím dodat, že smutné je i to, že samotné webové stránky mají v sobě chyby (vybočující text ve FF), které bych určitě u vyhledávacího portálu, firmy plné odborníků přes webové stránky, nečekal. Věřím, že celá reklamní kampaň Vám jistě přinese tisíce a tisíce zářezů na počítadle, ale opravdu bych se divil, kdyby Vám přinesla více jak pár desítek nových uživatelů. Možná by také stálo za to, porovnat, kolik stálých návštěvníků jste ztratili kopáním do mrtvoly velmi úspěšné televizní reklamy.

S přáním lepších kampaní

http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php?t=8694&highlight=bob%EDka
uživatel si přál zůstat v anonymitě
9. 11. 2006 7:08 Nový

Re: Dopis Centru o Bobíkovi

celé vlákno
já mám zase rád psy a reklamu jsem nepochopil vůbec, jakou má souvislot zabíjení psa s centrem? Asi jsem už v jiné cílové skupině,každopádně myslím,že jediný co ta reklama umí,je šokovat,ale to je asi tak vše......
Mops
Mops (neregistrovaný)
9. 11. 2006 7:20 Nový

Re: Dopis Centru o Bobíkovi

celé vlákno
uživatel si přál zůstat v anonymitě
9. 11. 2006 9:45 Nový

Re: Dopis Centru o Bobíkovi

celé vlákno
Jo presne tak, nedava to vubec smysl. Chce to si polozit otazku, na co to je vubec reklama, na vyhledavac urcite ne. Oni asi zijou v bludu, ze Bobik je symbolem Internetu nebo tak nejak....A jeste ke vsemu si o sobe mysli, ze jsou vtipni.
Pavel
Pavel (neregistrovaný)
9. 11. 2006 7:31 Nový

Souhlasím...

celé vlákno
Co se týče věku, já a má přítelkyně jsme téměř přesně uprostřed deklarovaného věkového rozpětí cílové skupiny. Já viděl reklamu na Bobíka víckrát, nedávno jsme ji viděli v kině spolu, Bobíka tam málem sešrotoval nějaký stroj na kácení stromů. Jelikož sleduji trochu dění na internetu, věděl jsem, o co se jedná, ale po 30 sekundách reklamy musela následovat minuta vysvětlování, kdy jsem své druhé polovičce vysvětloval o co vlastně jde...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
9. 11. 2006 7:35 Nový

V Centru tomu bludu asi sami věří

celé vlákno
Citace z http://centrum.jobs.cz/:

Pro rozvoj všech služeb Centrum.cz hledáme zkušené a špičkové odborníky, kteří u nás získají prostor pro uplatnění svých zkušeností. Stejně tak hledáme i talentované nadšence, kteří zde cenné zkušenosti mohou získat.
Co získáte spoluprací s Centrum.cz:
* Bobíka
uživatel si přál zůstat v anonymitě
9. 11. 2006 7:53 Nový

Re: V Centru tomu bludu asi sami věří

celé vlákno
Uvařenýho? :-DD
uživatel si přál zůstat v anonymitě
9. 11. 2006 7:59 Nový

Re: V Centru tomu bludu asi sami věří

celé vlákno
Podle původní reklamy bych spíš očekával, že pečenýho.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
9. 11. 2006 11:14 Nový

Re: V Centru tomu bludu asi sami věří

celé vlákno
omyl syrovýho!
ála suši :-(

koukám jako blázen na to centrum...
buhužel jsem asi ještě hloupější něž centrum očekává.
nechápu totiž, k čemu by mi jakýkoli "internetový portál" mohl být. - a to ať už s psíkem či bez.

PS: můj typický entrancepoint je google.com a jyxo.cz a nerozumím hlavně tomu, co by mi mohl nabídnout jakýkoli super_portál relevantního navíc.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
9. 11. 2006 11:16 Nový

Re: V Centru tomu bludu asi sami věří

celé vlákno
tak sem si to pro jistotu ověřil a kecám, moje homepage je www.google.com/linux/

sorry :-)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
9. 11. 2006 13:55 Nový

Re: V Centru tomu bludu asi sami věří

celé vlákno
Moje about:blank
Martin Hruška aura:37
9. 11. 2006 17:24 Nový

Re: V Centru tomu bludu asi sami věří

celé vlákno
Třeba jednou přijde doba, kdy si i obyčejní uživatelé uvědomí, že tak oblíbený "Yahoo" pruh s vyjmenovanými službami si můžou udělat i ve svém prohlížeči jako Bookmarks/Favorites.

Nemusí pak používat všechny služby od jednoho dodavatele, ale můžou si svobodně vybrat.. Mapy třeba od Seznamu, hledání od Googlu, fotky Flickr, zprávy třeba Aktuálně... každý si může vybrat do nejlepší z celého internetu.
Tomáš Krause aura:11
9. 11. 2006 21:40 Nový

Re: V Centru tomu bludu asi sami věří

celé vlákno
To je opravdu zajímavá stránka :)

Not Found
The requested URL /linux/ was not found on this server.
Grubber
Grubber (neregistrovaný)
9. 11. 2006 21:51 Nový

Re: V Centru tomu bludu asi sami věří

celé vlákno
To je zajimave ze me to funguje...
smatz
smatz (neregistrovaný)
9. 11. 2006 23:13 Nový

Re: V Centru tomu bludu asi sami věří

celé vlákno
Zkuste adresu zadat jako http://www.google.com/linux
Mne to ve FF chodi jen takhle - jak pod Win, tak Gentoo
N/A
N/A (neregistrovaný)
9. 11. 2006 7:54 Nový

uroven centrum.cz

celé vlákno
pokud je uroven ostatnich sluzeb takova jako uroven xchatu, tak me prekvapuje, ze centrum.cz jeste existuje.
Jirka
Jirka (neregistrovaný)
9. 11. 2006 9:07 Nový

odborníci z reklamní branže.

celé vlákno
Výhrady k celé reklamní kampani a strategii portálu Centrum.cz mají také někteří odborníci z reklamní branže. To se zrejme mluvi o "odbornicich" pracujicich pro konkurenci. V reklame dela ten nejvetsi povl bez moralky a takovehle hlasky jsou k smichu. A nebo k placi, podle toho, jak se na to clovek podiva.
reklamak
reklamak (neregistrovaný)
9. 11. 2006 10:13 Nový

Re: odborníci z reklamní branže.

celé vlákno
ha ha, to bylo dobrý
Martin V
Martin V (neregistrovaný)
10. 11. 2006 7:20 Nový

Re: odborníci z reklamní branže.

celé vlákno
a pravdivý
když vidím odborníka z reklamní branže, který maskuje ptákoviny za složitý "cizikrajní" slova, chce se mi blinkat
volney
volney (neregistrovaný)
10. 11. 2006 19:21 Nový

Re: odborníci z reklamní branže.

celé vlákno
Mě taky - a to jsem jeden z citovaných. A napodiv ani nekonkuruji těm, o kom jsem mluvil...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
9. 11. 2006 10:27 Nový

Další názor

celé vlákno
Já bych řekl, že na "marketingoví odborníci" pracující pro Centrum mají radost z každého zdejšího příspěvku i diskusí či bobíkových kampaní na jiných serverech, protože to je jedna z mála reakcí na jejich "veleúspěšnou" kampaň. Reklamu jsem onehdá v TV zahlédl, ale nebýt každodenního pobytu na Internetu, opravdu bych nepostřehl, že to má něco společného s Centrem. Syn (5. třída) tvrdil, že se jedná o reklamu na nový český film, dcera (8. třída) tupé reklamy nevnímá vůbec, manželka (všechny třídy ukončené) si reklamu spojila se Seznamem, nutno dodat že tuzemské věci hledá přes Atlas.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
29. 11. 2006 9:09 Nový

Re: Další názor

celé vlákno
Podívejte se na návštěvnost Centra dnes. Bobik nepřinesl víc lidí než by přišlo přirozenou cestou.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
17. 12. 2006 18:04 Nový

Re: Další názor

celé vlákno
V podílu vůči osotatním portálům Centrum dokonce tratilo
Nasty
Nasty (neregistrovaný)
9. 11. 2006 10:30 Nový

Já si nejdřív myslel, že jde popíchnutí Seznamu

celé vlákno
Když běžel v televizi první "Bóbika" spot, tak jsem si říkal, jestli tím upečeným hafanem Centrum nechce trošku pozlobit pejskumilovný Seznam. Logiku to má, že. Až na tu rasu.

Na Bobíkovo pokračování jsem se podíval až dnes. Ačkoli bych měl být cílovka, zůstávám neohromen. Proč? Bude to znít možná hloupě, ale podle mého názoru Bobik umírá málo krvavě. Morbidní pointa, gró diváckého úspěchu prvního spotu, nepřichází. Navzdory zajímavému grafickému zpracování říkám, Bobík je suchar.

Je pravda, že z prvního TV spotu si asi málokdo odnesl informaci o nějakém Centru. Připadá mi to, jakoby to chtěli touto kampaní zpětně napravit a vytřískat z Bóbika aspoň trošku libového masa, zbylo-li na něm ještě.

To by se možná podařilo, jenže na to mi Centrum připadá uživatelsky nepřívětivé, až stresující. Vadí mi grafika, opticky se mi celá stránka slévá do jenoho celku. Raději jsem si naskinoval Seznam (Chockles od Hot Potato baví), přidal pár RSS kanálů a spokojenost.
bp
bp (neregistrovaný)
9. 11. 2006 11:13 Nový

Opakovaný vtip není vtipem

celé vlákno
Je to většinou velice trapné a neuvěřitelně amatérsky udělané. Cílová skupina jsou asi lidé tak dementní, že se ani nedokážou připojit k internetu a většina jich tedy zůstává novou reklamou nejspíš zcela nezasažena. Škoda, že původní dobrý nápad byl těmihle srágorami prakticky pohřben.
0nik
0nik (neregistrovaný)
15. 11. 2006 14:24 Nový

Re: Opakovaný vtip není vtipem

celé vlákno
Ne to jsou normální hloupí mlaďoši, který tam nabrali, protože jsou mladí, atraktivní a umí s počítačem. Jinak jsou nezkušenní a bl...
Jan Rylich aura:90
23. 11. 2006 22:41 Nový

Re: Opakovaný vtip není vtipem

celé vlákno
Souhlasím. Trapné, naivní, amatérské... ale rozhodně ne vtipné (tedy pokud člověk nemá při sledování zapáleného jointa... Nezkoušel jsem to, ale předpokládám, že to bude jediná možnost, jak se u těch reklam pobavit) :)

A pravda je, že původní "Bóbika" spot byl skvělý... tohle už je vážně ubohost (a jestli jim to opravdu zajistí tu kýženou návštěvnost, tak snad sním svojí síťovou kartu) ;-)
astrablaster
astrablaster (neregistrovaný)
9. 11. 2006 11:15 Nový

pejsek cé zet

celé vlákno
Moje 2,5 letá dcera jednou večer přiběhla, že je v televizi "pejsek cé zet" a že se lekla, že tam byla hrůza, ale že se nebála. A že pejsek utíkal a schoval se do domečku. Nikdo nechápal o co jde. Tu reklamu jsme uviděli až asi za dva dny a pak jsem si stáhl klipy do počítače. Od té doby dcera vyžadovala přehrávání reklam aspoň jednou denně, běhala po bytě a říkala "vévévé centrum cé zét". Už jí to nepouštím, aby to nezanechalo následky :)

ast
Martin Hruška aura:37
9. 11. 2006 11:19 Nový

Re: pejsek cé zet

celé vlákno
To je ale dobrá zpráva pro všechny investory!

Za 15-20 let nečekaně přijde prudký nárůst uživatelů Centra a jen my budeme znát důvod.
Bobíci
Bobíci (neregistrovaný)
9. 11. 2006 11:51 Nový

Re: pejsek cé zet

celé vlákno
A co vaše dcera umí? Pošlete její životopis do Centra a možná by mohla dělat Hardwarového specialistu a nebo Produktového asistenta.

Bobika bude mit zadarmo a boudu si dokoupí za pracně vydělané peníze.

Více na http://nekrobobik.centrum.cz/ v levém horním rohu: "Chcete pracovat pro Bobíka?". Doporučuje 10 z 9 učitelek mateřských škol!

Sraz v 10:00 na adrese Psychiatrická léčebna Bohnice, Ústavní 91, 181 02 Praha 8. Všichni z Centra vás již očekávají - pro někoho až příliš (na)živo.

S láskou Vaši Bobíci
Fousek
Fousek (neregistrovaný)
9. 11. 2006 11:54 Nový

Re: pejsek cé zet

celé vlákno
A jak tu dceru vychováváte? Já teda když jsem byl malej a to bylo tak kolem roku 89-92, tak jsem z reklam zblblý nebyl. Prostě jsem byl vychováván k tomu abych reklamy ignoroval. Doteďka nechápu když jdu do krámu kde malej capart říká matce: kup to mami, to je dobrý to bylo v reklamě.
gooff
gooff (neregistrovaný)
9. 11. 2006 12:20 Nový

Re: pejsek cé zet

celé vlákno
vzhledem k tomu, ze n@va jako prvni komercni tv v cr zacala vysilat az v roce 1994, se neda predpokladat, ze by v roce 92 byla reklama rozsirena podobne jako tomu je dnes kdy mame 2 celoplosni komercni televize a tudiz jeji vliv oproti dnesku byl zanedbatelny
Petr
Petr (neregistrovaný)
9. 11. 2006 11:42 Nový

Reklama i pro Seznam?

celé vlákno
Myslím si, že celý nabubřele komentovaný marketingový záměr spočívá pouze v primitivní myšlence, udělat natruc něco proti Seznamu... Vždyť to byl Lukačovič, kdo jim Bóbika (chytře) ukradl, a proto se Centrum rozhodlo tohoto tvora jednou pro vždy zlikvidovat.

Marketingu příliš nerozumím, ale pokud se mi při reklamě na Centrum vybaví Seznam, pak patrně nebude něco s touto kampaní v pořádku...
Tetka Bětka
Tetka Bětka (neregistrovaný)
15. 11. 2006 14:16 Nový

Re: Reklama i pro Seznam?

celé vlákno
Já teda taky reklamě nerozumím, ale jedno mi je jasný, že si centrum pouštět nebudu, protože se mi z té jejich bobiččí kampaně dělá šoufl a hlavně z té krve kolem. Čau centrum.cz
uživatel si přál zůstat v anonymitě
9. 11. 2006 12:23 Nový

k 30 MEGA

celé vlákno
ad1.) Centrum vyhodilo 30 milionů vzduchem
ad2.) Centrum neutratilo 30 milionů, jedná se o tabulkové ceny...
ad3.) Spot, kde Bobík je ztažen zombie pod povrch je podle mínění mého a jak se ukazuje i trhu pohřbívání Centrum.cz
ad4.) na novou HP je plno ztížostí mezi uživateli, kteří nevídí efekt, navíc zmizelo nepochopitelně fulltextové vyhledávání, problémy s emailem atd.
ad5.) Atlas nebo Seznam měli o dost lepší, vtipnější a hlavně pak efektivnější kampaň (na druhou stranu čísla, která tahá Atlas o návštěvnosti jsou nadstřelená jako svině-idos atd...)
ad6.) Kaspen pěkně posral kampaň a Dlabola je pěkný jouda, když jim to sežral (i s Grundelem), (Vodafone udělal dobře, že s Kaspenem končí, ač tvrdí opak...) A pan Kašpar z Kaspenu svým komentářem dostál svému příjmení.... :-)
ad7.) bude zajímavé sledovat vývoj situace Internet Trading a Centrum...
S pozdravem
Pepa Vomáčka
uživatel si přál zůstat v anonymitě
9. 11. 2006 12:59 Nový

K reklamě

celé vlákno
Já bych se dosavadním průběhem kampaně Centra nenechal zmást. Přece nemohou být na Centru takoví pi?omci, aby vyhodili 30 mil. do nějakých zfušovaných klipů s logikou, která je pro mimina, náctileté i dospělé nepochopitelná. Je tam rozhodně skryté nějaké působení, které nikdo z nás, plebejských uživatelů, nevidí a vědomě nepociťuje. Za pár týdnů či měsíců si řada z nás bude pořízovat mopslíky, pinčlíky a jezevčíky na superaukce.centrum.cz a společně s nimi zírat na ukřižování Bobíkových sourozenců v klipu SuperTV Centrum.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
10. 11. 2006 11:31 Nový

Re: K reklamě

celé vlákno
Nejsou pitomci, jsou to "manažéři".
Honza
Honza (neregistrovaný)
9. 11. 2006 13:06 Nový

Centrum si hodne kazi jmeno

celé vlákno
Prvni reklama byla dobra, i kdyz v ni byl urcity prvek nasili, ale bylo to vtipne a melo to napad. Takze super uspesna reklama a vynikajici.
Nyni? Snaha vytezit z prvniho uspechu maximum, ale jedna se asi neco jako o pripad ala Rambo X, kdy jiz posledni dil je o nicem, nudny, agrese a zadny napad. Proste tahle vlna dela centru jen ostudu, prestoze mohli udelat opet vtipne a pritom i hezke reklamy a ne agresivni. Ale to je jen o tom, ze tym lidi, co jim dela reklamu, zjevne mysli kratkozrace a neuvedomuje si, ze poskozeni jmena spolecnosti je neco, co se sakra tezko napravuje. a tohle jmeno centrum.cz poskodi a uplne zbytecne. Proto at panove z centrum.cz delaji legracni reklamy, ale at si nepletou primitivismus s humorem. A pokud to nechapou, tak at si pousti vzdy posledni serie nejaky tech filmu ala Rambo, Rocky, Vetrelec...sami se mezi takovou uroven zaradili touhle kampani.
jx0
jx0 (neregistrovaný)
9. 11. 2006 18:06 Nový

Re: Centrum si hodne kazi jmeno

celé vlákno
Bacha na Ramba! :))

Nedavno jsem nekde cetl, ze se bude tocit jeste jeden dil. Ani nevim, jestli ho videt. Na Sean Conneryho uz taky neni kdovijakej pohled a jakej to driv bejval James Bond.
Honza
Honza (neregistrovaný)
9. 11. 2006 13:13 Nový

Ostatni portaly pojdte bobika chranit proti centrum.cz!! :)

celé vlákno
Precetl jsem si tento clanek chovatelu techto zviratek:

http://www.mops.cz/modules.php?name=News&file=article&sid=205

A musim s nim souhlasit. Tak me napadlo, ze pokud chce si centrum delat "srandu" z nas a ze zvirat a nasili ukazovat jako zabavu, tak jim dat ave a odejit z jejich mailu. Takze vsichni, kdo pouzivaji centurm, at prejdou na google, atlas, seznam...Co kdyby jejich konkurenti naopak udelali reklamy, kde budou bobika chranit? Centrum je agresor, ktery zviratka muci, tak ostatni portaly pojdte bobika chranit! Vytezte na tom a ukazte, jak je marketing a reklama centrum.cz blba a primitivni! ;) Myslim, ze timto stylem by se dalo po centrum.cz velmi dobre povozit a shodit je ;)
{DAD72B5F-0562-4833-BF5C-43448EE33821}
{DAD72B5F-0562-4833-BF5C-43448EE33821} (neregistrovaný)
9. 11. 2006 14:07 Nový

Re: Ostatni portaly pojdte bobika chranit proti centrum.cz!! :)

celé vlákno
cesky honza :-)

tady se v jeho jmenu vrazdi desetitisice lidi a on se rozciluje z nepovedene reklamy.. vyhlasuji aktivitu na vrazdeni ceskych honzu
Honza
Honza (neregistrovaný)
9. 11. 2006 16:05 Nový

Re: Ostatni portaly pojdte bobika chranit proti centrum.cz!! :)

celé vlákno
Hehe :) agresor z centra! fuj!
Karel
Karel (neregistrovaný)
15. 11. 2006 14:11 Nový

Re: Ostatni portaly pojdte bobika chranit proti centrum.cz!! :)

celé vlákno
Tak si vem prapor a vyraž do první řady, ty hloupej Honzo.
Martin Hruška aura:37
9. 11. 2006 17:31 Nový

Re: Ostatni portaly pojdte bobika chranit proti centrum.cz!! :)

celé vlákno
Odcházet z Centrum mailu kvůli Bobíkovi?

Proč? Všichni normální lidi už dávno z jejich mailu utekli kvůli jeho nepoužitelnosti.

Zmáčknu tlačítko zpět a všechno zmizí? Jednotlivé maily nejdou otevřít do nových záložek? To má být moderní mail?

Centrum s velkou slávou spustilo mail aplikaci a od té doby na ni nesáhlo. Seznam totéž. O Atlasu nemluvě. Jediný kdo inovuje je Google. Každý měsíc nějaká nová vlastnost a co víc - naslouchají uživatelům a řeší věci, které se lidem nelíbí!

Kdo by používal napodobeniny, když může mít originál! A samozřejmě v češtině!
Martin V
Martin V (neregistrovaný)
10. 11. 2006 7:43 Nový

Re: Ostatni portaly pojdte bobika chranit proti centrum.cz!! :)

celé vlákno
Nezabíjejte nám pejsky!!!
My chceme at mohou svobodně chcát a rát kde se jim zamane, nejlépe do dětských pískovišť!!!
A taky mohou svobodně kousat co zrovna chtějí!!!
so
so (neregistrovaný)
10. 11. 2006 9:16 Nový

Re: Ostatni portaly pojdte bobika chranit proti centrum.cz!! :)

celé vlákno
Jo jo, valná část "pejskařů" jsou bezohlední kriplové, sežer psa, zachráníš město.
Fousek
Fousek (neregistrovaný)
10. 11. 2006 11:59 Nový

Re: Ostatni portaly pojdte bobika chranit proti centrum.cz!! :)

celé vlákno
A čim bys jako chtěl hnojit městskou zeleň? Takhle je to levnější:)
Abych si taky přihřál polívčičku. Náš barák je věčně obsranej hovnama od pejskařů. Když na čubu i majitele zařvu, tak se ještě diví proč řvu. Ale stačí pohrozit bengama a hned ty sračky sebere. Pár návštěv poldů a ono je to přejde.
Lenka Chlumská
10. 11. 2006 12:23 Nový

Re: Ostatni portaly pojdte bobika chranit proti centrum.cz!! :)

celé vlákno
Přemýšlejte trochu, než něco napíšete. Baráky jsou obsraný a občuraný, protože hovínka nikdo neuklízí a protože spoustě majitelů psů je zatěžko jít se psem na delší procházku, než jen kolem baráku. Chudák je snad hlavně pes, ne?
Lenka Chlumská
10. 11. 2006 12:27 Nový

Re: Ostatni portaly pojdte bobika chranit proti centrum.cz!! :)

celé vlákno
Fousku, jeslti řvete na psa, tak se nad vaší inteligencí lze jen pousmát - to jako čekáte,že si pes vezme igeliťák pak hovno pěkne sebere a hodí ho do nejbližší popelnice? Na mimina taky řvete, aby se nepočuravali a nepokakávali, nebo aby si aspon sami měnili plíny??
pejsek
pejsek (neregistrovaný)
16. 11. 2006 2:40 Nový

Re: Ostatni portaly pojdte bobika chranit proti centrum.cz!! :)

celé vlákno
Dokud budou mezi lidmi lidi jako Ty ( takovej primitiv ) budou se lidi pořád vybíjet na psech a ostatních zvířatech. Uvědomte si, že zato jakej je pes může jeho pán!!!! Tebe odhaduju na boží hovádko, který je zakomplexovaný.
jary
jary (neregistrovaný)
11. 11. 2006 19:19 Nový

Re: Ostatni portaly pojdte bobika chranit proti centrum.cz!! :)

celé vlákno
Proč šílíte,to je demokracie!Ten, kdo to nechce vidět,ať se nekouka!
Karel
Karel (neregistrovaný)
15. 11. 2006 14:09 Nový

Re: Ostatni portaly pojdte bobika chranit proti centrum.cz!! :)

celé vlákno
A nešílíš náhodou ty, co bychom se neozvali, když je demokracie? Nemáme se na to koukat, ale to nejde, když je to na titulní straně.
Milovník mopsů
Milovník mopsů (neregistrovaný)
15. 11. 2006 12:57 Nový

Re: Ostatni portaly pojdte bobika chranit proti centrum.cz!! :)

celé vlákno
ruda_k
ruda_k (neregistrovaný)
9. 11. 2006 15:28 Nový

Nazor

celé vlákno
Nejde o to ze „Bobík je uměle vytvořený", ale o to ze by to mohlo cilovou skupinu pro kterou je to urceno nejak inspirovat. V textu bylo napsano ze uz se ozyva z restauraci pripitkovy pokrik "Bobika" ale take to u tohoto pokriku nemusi skoncit! Jen by me zajimalo co by se stalo kdyby misto psa-Bobika pouzil centrum cloveka? Porusovalo by to neco?
Ford
Ford (neregistrovaný)
9. 11. 2006 16:19 Nový

Tož tak

celé vlákno
Mno, řekl bych nikdo zde není ten cíl na kterého reklama míří. V konečném účtování určitě vytáhnou nějaký ukazatel uspěšnosti reklamy.

A první reklama nebyla úplně originální nápad. Byla to scénka z Ally McBealové. Kdy měli Johnova žabáka v kuchyni nakrmit salátem.
Honza
Honza (neregistrovaný)
9. 11. 2006 16:26 Nový

Reklamni agentura presvedci zadavatele ze cerna je bila :))

celé vlákno
Jo, to si myslim taky a vsadim se, ze ta reklamni agentura bude prezentovat, jak uzasne se jim ta kampan povedla a jak pozvedli jmeno Centra :)) Bodejt ne, kdyz jim zaplatili, tak musi z centra vystriskat jeste dalsi prachy :))) Oni reklamni odbornici radi klienty presvedcuji o tom, ze cerna je bila ;) Jen tak mimochodem, tohle je moc hezky uryvek z vyse zminenych linku:
------------------------------------
Víte, brát se za svá práva jako milovník mopsů, nemá příliš význam. Jak již bylo mnohokráte potvrzeno, i negativní reklama je reklama a velké množství firem prostě kontroverzi užívá proto, aby prodávala. Mám pro Vás/nás jiný nápad.
Proč onen nejmenovaný portál vůbec reklamu na mopsíkovi založil? Odpověď je prostá: Protože první spot v čínské restauraci byl kromobyčejně úspěšný. Špatně však vyhodnotili, proč byl úspěšný. Nebylo to pro snězeného psa, ale právě pro ten geniální dvojsmysl: Běžte tam kde vám rozumějí. Tedy, byl úspěšný pro svoji inteligenci, glanc a jemný byť malinko černý humor.
Na čem ovšem postavili novou kampaň? Na negaci, násilí a srandě po pátém pivu. Tedy na věcech se kterými nechce být dozajista spojována žádná seriózní společnost.
Pokud si do rovnice dosadíme všechny známé:
1. proč portál zahájil zmíněnou kampaň? - protože chce zvýšit svoji návštěvnost
2. proč chce zvýšit návštěvnost? - protože chce přilákat větší množství firem které na něm budou inzerovat
3. proč chce portál více inzerentů? - protože mu přinášejí peníze a peníze jsou motorem obchodu
zjistíme tedy, že to portál dělá pro peníze a pokud mu na ty peníze sáhneme (zajistíme odliv inzerentů) kampaň bude nucen stáhnout a s kreativní agenturou, která si za její nápad nechala jistě skvěle zaplatit se rozejít.
Mohli bychom zde publikovat různé výzvy. Od: Nejezte psy! až klidně po: Zrušte bodový systém! Myslíme si však, že podobné výzvy postrádají smysl, pokud jsou prezentovány malému počtu lidí. Stručná analýza problému jistě všem, kteří disponují zdravým selským rozumem napoví, jaké možnosti se tu naskýtají.

Ano můžeme se bránit.

Ano můžeme se bránit účinně.

Máte zájem do toho jít s námi?

Pokud ne, nic se neděje. Však ona ta kampaň jednou skončí.Pokud ano, můžeme se společně pobavit na účet onoho portálu stejně dobře jako se jeho návštěvníci baví na účet Bobíka. Záleží na Vás...
Pracujeme na plánu, jak na to. Teď chceme jen vědět, nakolik silnou podporu máme ve Vás, čtenářích, potažmo v oficiálním zastoupení Mopsklubu atd.
Čekáme na názory a komentáře.
Pepa Vomáčka
Pepa Vomáčka (neregistrovaný)
9. 11. 2006 16:59 Nový

Re: Reklamni agentura presvedci zadavatele ze cerna je bila :))

celé vlákno
Mám jednoduchý napad. Každý majitel mopse má jistě hafo jeho fotek a další leží po Internetu.

http://images.google.cz/images?hl=cs&q=pug

Stačí je stáhnout a dole vložit velký bílý pruh a do něho vložit velkými písmeny hesla jako: "Bobík by volil Google.cz", "Bobíci používají email na Seznam.cz" a další jména a služby konkurenčních portálů.

Úplně dole napsat výzvu:

--------------------------------------------------------
Také se vám nelíbí TV reklama portálu Centrum? Máte zájem do toho jít s námi? Máte zájem bránit se? Rozešlete obrázek svým známým.

Bojkot můžete podpořit zablokováním přístupů na servery zadavatele reklamy:

1. Otevřte soubor C:\WINDOWS\system32\drivers\etc\hosts

2. Na konec napište tyto řádky:

127.0.0.1 www.centrum.cz
127.0.0.1 xchat.centrum.cz
127.0.0.1 search.centrum.cz
127.0.0.1 mail.centrum.cz

3. Soubor uložte a restartuje počítač

Takto zablokujete přístup z vašeho počítače na servery zadavatele reklamy a podpoříte náš bojkot. Pokud ne, nic se neděje.
Děkujeme za podporu.
--------------------------------------------------------
madmax
madmax (neregistrovaný)
9. 11. 2006 20:27 Nový

Re: Reklamni agentura presvedci zadavatele ze cerna je bila :))

celé vlákno
:D :D :D to si nastavim! taky mam rad zviratka!
so
so (neregistrovaný)
10. 11. 2006 9:20 Nový

Re: Reklamni agentura presvedci zadavatele ze cerna je bila :))

celé vlákno
Nemáte někdo kuchařku "Vaříme psy"? Přátelé, je na čase zahájit protikampaň. Sežer psa, zachráníš město!
Arielka
Arielka (neregistrovaný)
10. 11. 2006 1:25 Nový

!

celé vlákno
Třeba by Centru jako mnohem účinnější reklama pomohlo zabíjení Hasalíka.
Radim Hasalík aura:99
10. 11. 2006 1:34 Nový

Re: !

celé vlákno
Hasalíků žije v ČR asi stovka. Možná by bylo mnohem účinější, když mi napíšete, co se vám na článku nelíbilo.
MacPhisto (ověřeno)
MacPhisto (ověřeno) (neregistrovaný)
10. 11. 2006 11:33 Nový

Re: !

celé vlákno
Radime, vůbec se nenech těma negativistama ovlivnit! Hezky jsi nám tady blognul!
Gorre (neregistrovaný)
Gorre (neregistrovaný) (neregistrovaný)
10. 11. 2006 12:54 Nový

Re: !

celé vlákno
No a to ja si zase myslim, ze tento clanek je velice lacine tendencni a je z nej citit reklama na sebe sama, jako ze vsech clanku tohoto autora. Pomuze Lupe davani prostoru Hasalikovi?
Radim Hasalík aura:99
10. 11. 2006 12:58 Nový

Re: !

celé vlákno
Článek je objektivní a za tím si stojím. Ostatně většina názorů čtenářů se týká především samotné reklamy. Váš názor je tedy poněkuď osamocený.
asociál
asociál (neregistrovaný)
10. 11. 2006 14:44 Nový

Re: !

celé vlákno
njn, ty se tady dřeš zadáčo s článečkem (a že to musel bejt porod) a nikdo nechválí, to fakt nasere ):(
Gorre (neregistrovaný)
Gorre (neregistrovaný) (neregistrovaný)
10. 11. 2006 15:09 Nový

Re: !

celé vlákno
Jen abyste si take nestal na vedeni, Radime!
masque
masque (neregistrovaný)
10. 11. 2006 15:53 Nový

Re: !

celé vlákno

Jako mě se ten článek docela líbil, přišel mi tak nějak zdravě dravě investigativně pojatý a zároveň psaný s nadhledem a velkým odstupem od centra dění...

Arielka
Arielka (neregistrovaný)
10. 11. 2006 19:56 Nový

Re: !

celé vlákno
Cože se mi nelíbilo? No, řekla bych, že všechna ta písmenka, ale především tada ten ošklivý autor.
A ze zabíjení stovky Hasalíku by se dalo natočit aspoň 300 účiných a hezounky krvavých reklam.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
10. 11. 2006 7:15 Nový

Re: !

celé vlákno
Pak že Bóbik nemá negativní vliv na lidi :))
A už je to tady :D :D
uživatel si přál zůstat v anonymitě
10. 11. 2006 8:41 Nový

Schránka

celé vlákno
Nevím proč, ale Centrum mi zrušilo dnes po dvou letech schránku. Na helpdesk se nelze dovolat. Nechápu.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
10. 11. 2006 21:04 Nový

Re: Schránka

celé vlákno
nejste sám, asi jim něco zdechlo
uživatel si přál zůstat v anonymitě
11. 11. 2006 10:00 Nový

Péče o zákazníka u Bobíků

celé vlákno
Ono, kromě reklamy, jde hlavně o péči o zákazníka.
Při změna formátu hlavní stránky jsem nebyl schopen se přihlásti k mejlu - stále to hlásilo špatné heslo nebo neznámý uživatel. Poté mne napadlo, jestli náhodou nějaký idiot-programátor nevyžaduje zapnuté cookies, které nepovoluji, a není schopen to uživatel a) buď viditelně sdělit, nebo za b)oznámit v chybové hlášce.
Tak jsem si je dočasně povolil a ejlhe účet fungoval. Dotaz na helplinu proč to tak je, mi nebyli schopni sdělit, dotaz proč alespoň odskok na "starou" stránku není bez cookies také ne.
Takže jsem napsal následující e-mail.
na oficiální adresy, sales, marketing, produkt a helpline.
Jestli si myslíte, že mi Bobící odpověděli, tak jste na omylu.

xxx
Vážení,
jsem "vlastníkem" adresy na centrum.cz již dosti dlouhou dobu.
Z vaší nové identity nejsem nijak nadšen, protože mne opravdu "báječný sexík s klukama", ... nezajímá.
Nicméně jsem to bral jako nutné zlo a o změně e-mailu jsem nepřemýšlel.
Pokud ovšem nejsem schopen se ze svého počítače přihlásit do schránky,
ani nejsem schopen "odskočit" do původního layoutu, jak na horní liště údajně umožňujete,
začínám vážně pochybovat, jestli o svých zákaznících přemýšlíte.

Když už věnujete tak obrovské prostředky do (docela vtipné a milé) reklamy,
možná by stálo za úvahu trochu více se věnovat vašim produktům.

Poté co jsem nebyl schopen přejít přes přihlášení a heslo, mne napadlo,
i když jsem si nemyslel, že byste byli tak neomalení,
zda náhodou nevyžadujete zapnuté /povolené cookies.
Tato moje obava byla potvrzena vaší helpline.

Mám tudíž pár dotazů, když už vyžadujete (nevím proč) povolené cookies,
nepřišlo vám na mysli, že byste to uživatelům někam mohli napsat?
minimálně, když už odmítnete přihlášení z důvodů nepovolených cookies,
tak by tato informace mohla být dána?
Dále mi není jasné proč je vyžadujete při odskoku na původní stránku?

Naštestí mi vaše helpline (po potvrzení mých obav) poradila,
jak se do své pošty dostat. Tudíž si ji budu moci stáhnout a začít přemýšlet,
kde si nový účet založit.

S povzdechem

stále ještě
váš zákazník
Milovník mopsů
Milovník mopsů (neregistrovaný)
15. 11. 2006 12:52 Nový

Bobík tady byl, jest a bude ať se vám to líbí nebo ne

celé vlákno
Bobík je chytřejší než vy všichni dohromady v Centru.cz. Už jiného pejska nechci. Když slavný německý přírodozpytec Brém tvrdil, že tento přežraný a přetloustlý pes by měl zmizet ze světa, tak tomu naprosto nerozuměl. Cha, cha, ať žije chytrý palácový pes, kterého si v dávnověku panovníci posílali darem. Věděli proč! Jenomže tomu vy v Centru nerozumíte.

http://www.mops.cz/modules.php?name=Downloads&d_op=getit&lid=4
uživatel si přál zůstat v anonymitě
15. 11. 2006 15:51 Nový

Návod

celé vlákno
http://www.mops.cz/modules.php?name=News&file=article&sid=205#comments

Re: Bóbika je zpět... a tentokrát teče krev! (Hodnocení: 1)
Od: Helena (mari.e.h@centrum.cz) - Středa, 15.11. 2006 - 12:02:08
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Plně souhlasím s vašimi protesty a domnívám se, že by se měla vytvořit petice za odstranění této hnusné reklamy. Útok na tak nevinného tvorečka jako je mopsík by snad nebyl nikde jinde ve světě možný. Zajímalo by mě jestli takováto zrůdná kampaň běží i v jiných částech světa. A co na to světoví ochránci zvířat. Sama mopse mám a kolikrát jsem musela čelit útokům mladých chuligánů, kteří ho následkem této reklamy chtěli nakopnout. Je to navádění k útokům na tyto nevinné tvorečky.
so
so (neregistrovaný)
16. 11. 2006 0:01 Nový

Re: Návod

celé vlákno
Ha ha ha, tak tohle je nátěr. Viděl jsem v podobném klipu ženskou s papouchem a ten těch čísel uměl daleko víc, než ten trapný mops s X-násobně. Tohle má být to nejchytřejší domácí zvíře? Dost ubohé. To si raději pustím Elizu, ta je chytřejší a užitečnější. A nedělá bobíky. ;-)
so
so (neregistrovaný)
16. 11. 2006 0:02 Nový

Re: Návod

celé vlákno
"S X-násobně větším mozkem" jsem chtěl napsat, samozřejmě.
fazzoletoo
fazzoletoo (neregistrovaný)
16. 11. 2006 0:59 Nový

Re: Návod

celé vlákno
no jasně, tak se z toho hlavně ne... ty x násobnej chytrolíne. Nefacháš náhodou v bobikovskym týmu? Že jsi totiž tak nějak podobně vtipnej.
Tommy
Tommy (neregistrovaný)
17. 11. 2006 1:06 Nový

Re: Návod

celé vlákno
A ty budeš nejspíš nějakej 13 letej debil...kterej na internetu rád nadává že?A určitě tu "super" reklamu na Mopsa zbožňuješ
Tommy
Tommy (neregistrovaný)
17. 11. 2006 1:08 Nový

Re: Návod

celé vlákno
nechtěl jsem samozřejmě použít zrovna slovo debil.Ale v tu chvíli mě na něj nic epšího nenapadlo
uživatel si přál zůstat v anonymitě
26. 11. 2006 14:12 Nový

bobik

celé vlákno
vůbec ne
uživatel si přál zůstat v anonymitě
2. 12. 2006 19:48 Nový

Re: bobik

celé vlákno
chci videt bobikovo video
sartori
sartori (neregistrovaný)
29. 12. 2006 21:15 Nový

zgjfghbngv

celé vlákno
abbr
Vegetarián
Vegetarián (neregistrovaný)
3. 1. 2007 1:19 Nový

Centrum je podvod

celé vlákno
Měl jsem možnost propadnout lákání Centrum.cz na výtečnou reklamu a přišel jsem o cca 60.000 během čtyř měsíců. Jako kdybyste zaplatili totéž za nějaké uvedení na plakátu, který nikdo nikde nevylepí. Žádal jsem seznam přístupů z centra na naše stránky, čehož se mi dostalo, ale asi nikdo z "lupičů" nečekal, že si ho hodím do tabulky a projdu. Třeba takové "unikátní" návštěvy z jedné adresy ve stejný okamžik trojmo byly prezentovány jako "trojnásobné zvýšení návštěvnosti". Hmmm. Přeju portálu centrum.cz, aby si našel jiné zaměstnance, než bývalé prodejce Herbalife, v opačném případě pak důstojný pohřeb. Google forever !!!
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem