Hlavní navigace

Poslední šance na registraci do soutěže WebTop100

Redakce

Do 30. června mohou firmy přihlásit své weby do soutěže WebTop100. Novinkou je hodnocení mobilních řešení webů, social media marketingu, digitálních kampaní a digitálních řešení.

Už jen devět dní mají firmy působící na českém trhu, aby přihlásily své webové prezentace do soutěže Webtop100. Ta umožňuje firmám zhodnotit kvalitu a přednosti jejich internetových stránek a porovnat je s konkurencí. Cílem soutěže je nejen zhodnotit přihlášené webové prezentace, ale také navrhnout optimální řešení pro jejich vylepšení.

V letošním, v pořadí již 12. ročníku soutěže, bylo vyhlášeno 11 oborových žebříčků. Kromě toho se firmy mohou přihlásit také do pěti dalších kategorií reflektujících neustálý vývoj v této oblasti. Ke kategorii Microsite tak nově přibyly kategorie Mobilní řešení webů, Social media marketing, Digitální kampaň a Nejefektivnější digitální řešení.

UX17_snitker

Přehled vyhlášených oborových žebříčků pro rok 2013:

  • Auto-moto
  • Banky
  • Cestovní ruch
  • E-shop
  • Gastronomie
  • IT
  • Obchod a služby B2B
  • Obchod a služby B2C
  • Pojišťovny
  • Průmysl a energetika
  • Telekomunikace

Firmy se mohou do soutěže hlásit prostřednictvím online formuláře v rámci Gold nebo Platinum členství WebTop100. Účast v soutěži firmám přinese celou řadu benefitů. Kromě samotného zhodnocení webu odborníky a přístupu k odborným studiím WebTop100, získají účastníci volný vstup na podzimní celodenní odbornou konferenci a následný slavnostní galavečer s vyhlášením výsledků soutěže.

Našli jste v článku chybu?