Posterous končí 30. dubna, Twitter pohřbívá blogovací službu

Posterous založené v roce 2008 a před zhruba rokem koupené Twitterem končí. Nasvědčoval tomu ostatně i vývoj v posledních měsících

Posterous will turn off on April 30 potvrzuje to, co uživatelé této blogovací služby už tak nějak tuší několik měsíců. Současný vlastník, Twitter, službu nechává dožívat a neřeší příliš už ani případné technické problémy. Posterous.com – www.posterous.com – končí k 30. dubnu 2013, po zhruba pěti letech existence. V oznámení o konci najdete i informace o tom, jakým způsobem můžete získat svá data – odkaz na „Backup“ najdete také přímo ve svém účtu po přihlášení.

Content

V lednu Posterous.com znemožnilo registraci nových blogů a už tehdy bylo jasné, že Twitter s Posterous žádné plány nemá, služba (Twitter ji koupil prakticky před rokem) se nijak nevyvíjela, přestala fungovat podpora uživatelů, nebyly řešeny příliš ani objevující se chyby. Poslední velká změna se na Posterous objevila v září 2011, kdy se z jednoduché blogovací služby stalo monstrózní Posterous založené na „Spaces“. V té době přitom Posterous mělo 15 milion uživatelů a patřilo k horkým kandidátům na úspěšné blogovací služby. Současné Posterous má (podle Compete.com) zhruba 1,3 milionu unikátních měsíčních návštěvníků.

Garry Tan, jeden z původních zakladatelů Posterous, chystá Posthaven – www.posthaven.com – záchranu pro ty, kdo chtějí přejít na jiný blogovací systém. Zda Posthaven skutečně „vydrží věčně“ (má to uvedeno na hlavní stránce) je diskutabilní, každopádně v tuto chvíli lze pouze „rezervovat“ jméno pro váš blog. A nezapomenout, že Posthaven  by měla být placená služba. 

1 názor Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 2. 6. 2014 14:40
Zasílat nově přidané názory e-mailem

Školení: Právo vs. online marketing

  •  
    Jak chránit vlastní značku a obsah.
  • Jak využívat cizí díla pro svoje prezentace.
  • Na co si dát pozor při tvorbě reklamy na internetu.

Více o školení Právo vs. online marketing »