Potvrzeno, Twitter zavádí reklamu

Spekulace z posledních týdnů se potvrdily a mikroblogovací platforma Twitter skutečně zavede vlastní reklamní systém. Zatím by se ale uživatelé neměli bát nějakého masivního přílivu reklamy. V první fázi Twitter nasadí placené zvýrazňování zpráv na stránce s výsledky vyhledávání. Nepůjde o klasické inzeráty, ale o reálné „tweety“ z mikroblogů firem, které se propagují na Twitteru. Vždy budou zřetelně odlišeny od výsledků vyhledávání a zároveň bude i uvedeno, kdo si reklamu zaplatil. Mimo…

Spekulace z posledních týdnů se potvrdily a mikroblogovací platforma Twitter skutečně zavede vlastní reklamní systém. Zatím by se ale uživatelé neměli bát nějakého masivního přílivu reklamy. V první fázi Twitter nasadí placené zvýrazňování zpráv na stránce s výsledky vyhledávání. Nepůjde o klasické inzeráty, ale o reálné „tweety“ z mikroblogů firem, které se propagují na Twitteru. Vždy budou zřetelně odlišeny od výsledků vyhledávání a zároveň bude i uvedeno, kdo si reklamu zaplatil. Mimo stránku s výsledky vyhledávání se uživatelé zatím s reklamou setkat nemají.

Twitter do začátku hodlá představený reklamní systém vyzkoušet s úzkou skupinou partnerů, do které patří Best Buy, Bravo, Red Bull, Sony Pictures, Starbucks a Virgin America. Než se Twitter pustí do rozšiřování reklamy, chce nejdříve počkat na efekt této první formy. Do budoucna se ale počítá s rozšířením ekosystému partnerů a zobrazováním placených tweetů i mimo vyhledávání. Nějaký časový plán ovšem nebyl nastíněn. (Twitter Blog)

Školení: Právo pro e-shopy

  •  
    Jak provozovat e-shop v souladu se zákonem.
  • Jak přistupovat k vrácení zboží a spory se spotřebiteli.
  • Jak v souladu s právem marketovat e-shop.

Detailní informace o školení Právo pro e-shopy »