Autor článku i ti za průzkumem nechť mi prominou, ale k čemu je takovýto průzkum, který nezahrnuje Internet jako celek a vybírá si z něj jenom ty servery, které si průzkum ZAPLATÍ????
Na stejném principu fungují i výzkumy v jiných médiích (tisk+rozhlas - Mediaprojekt, televize - peoplemetry). Náklady platí částečně zúčastněná média a částečně mediální agentury a další odběratelé dat. Média která neplatí nejsou do výzkumu zahrnuta.
Kdo by to měl podle vás platit, aby mohly být zahrnuty všechny servery zdarma?
A ostatně - co to je ten internet jako celek? Myslím že model, kdy do výzkumu jsou zahrnuti ti co o to stojí a jsou ochotni a schopni za to zaplatit, je v pořádku.
"There is no lunch for free."
A neplatí snad totéž i o iAuditu a iDotu? Tedy v podstatě o všech "oficiálních" měřeních návštěvnosti? Kdo to má zaplatit, když ne aspoň zčásti servery? Agentury samotné těžko, zas takovou cenu ta data pro ně nemají, to radši přelijí peníze třeba do tisku...
1. K cemu je reach u swebu, kdyz si tam stejne nikdo nemuze zadat reklamu...
2. S tema prachama, co dalo Tiscali do reklamy, bude mit takovou navstevnost i homepage moji kocky. Ale je otazka, zda se tam take nekdo bude vracet...
Obvykle nepisu perly v clanku jako prispevek pod nej.. ale potesila me ta veta o financnich serverech.. Server A ma temer XY tisic, server B skoro XX tisic, server C je kousek pod ZZ tisic a server D ma 4167 (nebo kolik to tam je) hostu :-)