Hlavní navigace

Pozor, vyskočí okno!

Martin Kopta

Podle studie agentury Gartner 78 procent dotázaných uživatelů webu odpovědělo, že je reklama ve vyskakovacích oknech (pop‑up) „velmi obtěžuje“. O klasické bannerové reklamě totéž tvrdí 49 procent dotázaných. Reklama ve vyskakovacích oknech má proti bannerové reklamě dvojnásobný poměr odklepnutí ku zobrazení. Podle analytiků je to zapříčiněno skutečností, že mnoho uživatelů netuší, jak okno rychle zavřít. (Nua)

Podle studie agentury Gartner 78 procent dotázaných uživatelů webu odpovědělo, že je reklama ve vyskakovacích oknech (pop‑up) „velmi obtěžuje“. O klasické bannerové reklamě totéž tvrdí 49 procent dotázaných. Reklama ve vyskakovacích oknech má proti bannerové reklamě dvojnásobný poměr odklepnutí ku zobrazení. Podle analytiků je to zapříčiněno skutečností, že mnoho uživatelů netuší, jak okno rychle zavřít. (Nua)

Našli jste v článku chybu?