Hlavní navigace

S Robertem Haasem o tom, jak českou tvůrčí agenturu přivést do světa

Redakce

Mohou české digitální agentury dobýt zahraničí? A které kampaně jsou důkazem toho, že jsme v digitální tvorbě srovnatelní se světem?

Robert Haas spoluzaložil v roce 1999 digitální tvůrčí agenturu Symbio. Zprvu měla jednoduché poslání — vytvářet weby krásnější než všechny ostatní. Postupem času se zaměřením posunula dále, ale puntičkářské osobnosti zakladatelů se do touhy po dokonalosti stále promítají.

Dnes Robert v Symbiu spolupracuje už zhruba se čtyřiceti lidmi, ale pořád je to prý stejná zábava jako na začátku. Jeho cílem je však přivést agenturu na trhy zahraniční a ukázat i tam, že v Česku vzniká skvělá digitální práce. Rozrůstající se počet ocenění z globálních soutěží napovídá, že by se to mohlo podařit.

Jak se buduje úspěšná agentura a jak ji i po letech udržet na vrcholu? A jak s ní prorazit do zahraničí? Na to i na mnohé jiné se bude Roberta vyptávat na NetClubu ve středu 17. dubna, v pražské kavárně Louvre Petr Koubský.

Našli jste v článku chybu?