Hlavní navigace

PPC na Seznamu aneb máme se na co těšit

Tomáš Hodboď

BusinessWeek.cz je nový weblog, kterému se poslední dobou daří pozvedávat trochu upadlou českou blogistickou sféru velice zajímavými informacemi. Ta poslední např. hovoří o tom, že portál Seznam chystá Pay Per Click. Pokud by byla tato informace pravdivá, znamenalo by to, že Seznam se vydává konkurovat Googlu a do PPC se pustí i ostatní české portály, čímž naopak budou moci lépe konkurovat Seznamu. Jak by řekl Dušan Janovský: „Pravé jaro české textové reklamy teprve přijde.“ Opravdu se máme…

BusinessWeek.cz je nový weblog, kterému se poslední dobou daří pozvedávat trochu upadlou českou blogistickou sféru velice zajímavými informacemi. Ta poslední např. hovoří o tom, že portál Seznam chystá Pay Per Click. Pokud by byla tato informace pravdivá, znamenalo by to, že Seznam se vydává konkurovat Googlu a do PPC se pustí i ostatní české portály, čímž naopak budou moci lépe konkurovat Seznamu. Jak by řekl Dušan Janovský: „Pravé jaro české textové reklamy teprve přijde.“ Opravdu se máme letos na co těšit.

Našli jste v článku chybu?