Názory k článku
Praktické srovnání freehostingů
Dusan (neregistrovaný)
29. 3. 2006 7:48
Nový
Tak to bylo rychle
celé vlákno
Kdyz jsem cetl titulek a perex, tak jsem si rikal, ze to je hodne ambiciozni projekt. Ovsem kdyz jsem si procetl co si autor predstavoval pod "srovnanim ceskych a zahranicnich freehostingu", tak to vypadalo jako domaci ukol nejakeho studentika, ktery mel fakt tezky opilecky tyden a v te pul hodine pred terminem odevzdani bylo potreba rychle neco sesmolit.
Kokos (neregistrovaný)
29. 3. 2006 7:56
Nový
Re: Tak to bylo rychle
celé vlákno
souhlas, alespon nejaka tabulka se srovnanim parametru by neskodila. Takto je to hafo neprehledneho textu. Ale s tou 1/2 h to autor prehnal, tohle bylo max. na 15 min i s cigarkem :-)
29. 3. 2006 9:50
Nový
Re: Tak to bylo rychle
celé vlákno
A jakou tabulku byste si představoval? Podle mého názoru nejsou pro většinu uživatelů podobných freehostingů podstatné jeho parametry, ale jednoduchost. Většině webů bohatě stačí kapacity všech uvedených služeb, FTP nemá ani jedna z nich (a typ uživatele, z jehož pohledu jsem hostingy hodnotil, jej stejně nevyužije). Důležité jsou spíše věci jako ovládání, kvalita WYSIWYG editoru, designové šablony apod. I proto jsem pokusně vytvořil ty videoukázky, které ukazují možnosti služeb jasněji než text.
15 minut mi článek rozhodně nezabral, což však samozřejmě neomlouvá jeho kvalitu, pokud není dobrý.
15 minut mi článek rozhodně nezabral, což však samozřejmě neomlouvá jeho kvalitu, pokud není dobrý.
M (neregistrovaný)
29. 3. 2006 10:33
Nový
Re: Tak to bylo rychle
celé vlákno
Z teto argumentace se pak da snadno dovodit, ze takovy typ uzivatele vubec nevi, co je to WYSIWYG, mozna nezna ani slovo freehosting a treba ani Lupu necte ergo je tedy clanek naprosto zbytecny...
29. 3. 2006 10:47
Nový
Re: Tak to bylo rychle
celé vlákno
je trochu zavadejici nadpis clanku, taky jsem ocekaval rozsahle hodnoceni jednotlivych parametru. Ale jinak se mne clanek libil, takove vypichnuti zajimovosti, v tematu ktere mne zajima jen okrajove. Na svuj par megovy web s 20 strankami, velke pozadavky nemam.
Laoc (neregistrovaný)
29. 3. 2006 19:01
Nový
Re: Tak to bylo rychle
celé vlákno
"ergo je tedy clanek naprosto zbytecny"
Prosím pěkně - než začnete používat latinská slovíčka - přesvědčte se, že víte, co znamenají... ergo je opravdu tedy.
Prosím pěkně - než začnete používat latinská slovíčka - přesvědčte se, že víte, co znamenají... ergo je opravdu tedy.
29. 3. 2006 10:43
Nový
Re: Tak to bylo rychle
celé vlákno
Ono pan Antos, vy ste hlavne urobili chybu v titulke clanku.. nazyvate to prakticke porovnanie freehostingov, ale cele sa to tyka viacmenej iba uzivatelskej prace s hostingom a moznostou tvorby statickych stranok on site. Cize ste zabrali tak 4% z celej problematiky sluzieb freehostingov.
Inak clanok je to super, pekne features, netusil som, ze existuju.
Inak clanok je to super, pekne features, netusil som, ze existuju.
29. 3. 2006 13:05
Nový
Re: Tak to bylo rychle
celé vlákno
Titulek je tentokrat dilem redakce a celkem dobre myslim vystihuje obsah - srovnani *praktickych* vlastnosti freehostingu, tj. prave tu uzivatelskou praci. Uznavam ale, ze ho lze chapat i sireji, ovsem specifikovat presny obsah clanku do titulku tak, aby zaroven plnil vsechny sve funkce, bohuzel nejde...
Petrjr (neregistrovaný)
29. 3. 2006 19:33
Nový
Re: Tak to bylo rychle
celé vlákno
Pokud to něco "celkem dobře" vystihuje, tak stav lupy v poslední době :-/
uživatel si přál zůstat v anonymitě
29. 3. 2006 15:04
Nový
Re: Tak to bylo rychle
celé vlákno
jak rikate je tento clanek o webhostingu optimalizovanem pro "lamy" a ti tezko dokazou ohodnotit kvalitu WYSIWYG (nebo i jineho) editoru, kdy nemaji o XHTML, CSS, sematice, SEO a podobnych "praktikach" ani potuchy
29. 3. 2006 9:11
Nový
"Nahrát sem můžete jakýkoliv druh dokumentu, včetně HTML souboru. "
celé vlákno
"Nahrát sem můžete jakýkoliv druh dokumentu, včetně HTML souboru."
Dokonce včetně HTML souboru? Tak to je fakt super featura :) to se jen tak nevidí!
Dokonce včetně HTML souboru? Tak to je fakt super featura :) to se jen tak nevidí!
29. 3. 2006 23:01
Nový
Re: "Nahrát sem můžete jakýkoliv druh dokumentu, včetně HTML souboru. "
celé vlákno
Rozumej: nejsi omezen tim pitomym editorem, muzes si tam misto toho nahrat vlastni HTML stranky vytvorene normalne.
30. 3. 2006 6:29
Nový
Re: "Nahrát sem můžete jakýkoliv druh dokumentu, včetně HTML souboru. "
celé vlákno
Jo jasně, ale zní to srandovně. Na co je hosting, kde ani nemůžeš nahrát HTML.
30. 3. 2006 7:29
Nový
Re: "Nahrát sem můžete jakýkoliv druh dokumentu, včetně HTML souboru. "
celé vlákno
No uprime, kdybych mohl nahrat php, tak by mi nemoznost nahrat HTML nevadila ... ale ano, zni to srandovne.
30. 3. 2006 10:39
Nový
Re: "Nahrát sem můžete jakýkoliv druh dokumentu, včetně HTML souboru. "
celé vlákno
promiň, ale ted jsi mě zase rozesmál ty :). Představa, že budu uploadovat HTML soubory pod PHP příponou, jen proto, že na hosting nedostanu HTML soubor je naprosto absurdní, kam ten svět spěje, takle zbytečně zatěžovat PHP parsování :).
30. 3. 2006 18:08
Nový
Re: "Nahrát sem můžete jakýkoliv druh dokumentu, včetně HTML souboru. "
celé vlákno
No nevim, mozna trpim nemoci z povolani, ale staticke HTML stranky obvykle vytvarim tak, ze napisu PHP script a pustim ... proste vzdycky se najde neco, co se mi nechce psat rucne (resp. kopirovat editorem). A co se tyce zatezovani, muj server to neni co bude zatezovan ...
30. 3. 2006 19:24
Nový
Re: "Nahrát sem můžete jakýkoliv druh dokumentu, včetně HTML souboru. "
celé vlákno
Ajaj, vytvářet statické stránky pomocí PHP, to myslím není zrovna to nejlepší. Já se snažím vždy serveru ulehčit. Holt je rozdíl, jestli odservruje 1TB v PHP a nebo HTML.
Jedinou vyjímku co si vzpomínám jsou snad takové jednoduché "redakční systémy" a SEO stránky, ty dělám v PHP abych mohl vše upravovat na jednom místě a jsou to někdy statické stránky.
Jedinou vyjímku co si vzpomínám jsou snad takové jednoduché "redakční systémy" a SEO stránky, ty dělám v PHP abych mohl vše upravovat na jednom místě a jsou to někdy statické stránky.
30. 3. 2006 22:22
Nový
Re: "Nahrát sem můžete jakýkoliv druh dokumentu, včetně HTML souboru. "
celé vlákno
Ubezpecuju te, ze serveru je uplne jedno, jestli odserveruje 1TB v HTML rovnou, nebo jestli jednou pusti PHP s vystupem cca 100kb do nekolika HTML souboru, ktere potom opakovane serveruje dokud nenaseka ten 1TB.
I kdyz prakticky vyzkousene to nemam - na sve homepage jsem IMHO 1TB jeste nenatocil (mam ji teprve par let) a v praci sice takova kvanta tocime, ale se strankama ktere maji do staticnosti daleko.
I kdyz prakticky vyzkousene to nemam - na sve homepage jsem IMHO 1TB jeste nenatocil (mam ji teprve par let) a v praci sice takova kvanta tocime, ale se strankama ktere maji do staticnosti daleko.
30. 3. 2006 22:27
Nový
Re: "Nahrát sem můžete jakýkoliv druh dokumentu, včetně HTML souboru. "
celé vlákno
no já osobně takové objemy spaluji a můžu ti říct, že to jedno není
31. 3. 2006 18:19
Nový
Re: "Nahrát sem můžete jakýkoliv druh dokumentu, včetně HTML souboru. "
celé vlákno
Ono neni php jako php, ale rozdil muze byt az o dva rady. Ne treba v objemu, ale hooooodne je to poznat v tom kolik pozadavku za vterinu server odbavi.
31. 3. 2006 18:50
Nový
Re: "Nahrát sem můžete jakýkoliv druh dokumentu, včetně HTML souboru. "
celé vlákno
Treti pokus:
Varianta 1: staticke HTML. Na server prijde 108 pozadavku na statickou stranku, kazdy pozadavek mu trva (pro jednoduchost) 1s. celkovy cas 108 sekund.
Varianta 2: staticka HTML stranka generovana PHP a ulozena do souboru. Na serveru se pusti PHP a vygeneruje HTML stranky. Predpokladejme 100 pozadavku, kazdy 10s (to je dost prehnane). Pote server dostane 108 pozadavku na ony predgenerovane HTML stranky, takze mu jejich vyrizeni trva opet 1s na pozadavek. Celkovy cas (108+1000)s. IMHO v podstate stejne ...
Uz chapete co jsem mel na mysli ?
Jeste me pri te prilezitosti napada varianta 3: PHP script jako errordocument, pri prichodu pozadavku vygeneruje statickou HTML stranku s prislusnym obsahem a presmeruje na ni, pokud stejny pozadavek prijde podruhe, obslouzi ho rovnou prislusna HTML stranka. Tohle by taky mohlo byt pomerne rychle ... ale pro ty moje ucely je varianta 2 idealni: rychlost vyvoje jako s PHP, rychlost serveru skoro jako s HTML.
Varianta 1: staticke HTML. Na server prijde 108 pozadavku na statickou stranku, kazdy pozadavek mu trva (pro jednoduchost) 1s. celkovy cas 108 sekund.
Varianta 2: staticka HTML stranka generovana PHP a ulozena do souboru. Na serveru se pusti PHP a vygeneruje HTML stranky. Predpokladejme 100 pozadavku, kazdy 10s (to je dost prehnane). Pote server dostane 108 pozadavku na ony predgenerovane HTML stranky, takze mu jejich vyrizeni trva opet 1s na pozadavek. Celkovy cas (108+1000)s. IMHO v podstate stejne ...
Uz chapete co jsem mel na mysli ?
Jeste me pri te prilezitosti napada varianta 3: PHP script jako errordocument, pri prichodu pozadavku vygeneruje statickou HTML stranku s prislusnym obsahem a presmeruje na ni, pokud stejny pozadavek prijde podruhe, obslouzi ho rovnou prislusna HTML stranka. Tohle by taky mohlo byt pomerne rychle ... ale pro ty moje ucely je varianta 2 idealni: rychlost vyvoje jako s PHP, rychlost serveru skoro jako s HTML.
31. 3. 2006 20:01
Nový
Re: "Nahrát sem můžete jakýkoliv druh dokumentu, včetně HTML souboru. "
celé vlákno
promiň ale jsi od praxe úplně mimo, je to vidět z toho co píšeš. Sice se v tom orientuješ ale chybí ti praktické zkušenosti. Myslím, že je tato debata zbytečná. O čem ty tady jen teoreticky píšeš, tak to já běžně používám ve své praxi.
Např. varianta 3 je nanic, víš jak se to dělá elegantně.
uděláš si .htaccess, který parsuje nějaké ID v URL a pak provede interní redirekt na PHP, která vygeneruje stránku. A vše vypadá navenek jako desetitisíce .html souborů, ač jde o jeden PHP napojený na MySQL. Naposledy jsem si tak udělal jeden veb ani ne před měsícem, a funguje to perfektně. Navíc do URL pak můžeš zasadit spoustu klíčových slov, která vlastně nemají žádnou funkci a jsou jen pro SE...
Generovat něco přes 40x, to je pěkný humus.
Varianta 2 je klasika, nevím co je na ní zajimavého, takhle si ulehčuje práci každý student.
Např. varianta 3 je nanic, víš jak se to dělá elegantně.
uděláš si .htaccess, který parsuje nějaké ID v URL a pak provede interní redirekt na PHP, která vygeneruje stránku. A vše vypadá navenek jako desetitisíce .html souborů, ač jde o jeden PHP napojený na MySQL. Naposledy jsem si tak udělal jeden veb ani ne před měsícem, a funguje to perfektně. Navíc do URL pak můžeš zasadit spoustu klíčových slov, která vlastně nemají žádnou funkci a jsou jen pro SE...
Generovat něco přes 40x, to je pěkný humus.
Varianta 2 je klasika, nevím co je na ní zajimavého, takhle si ulehčuje práci každý student.
31. 3. 2006 22:44
Nový
Re: "Nahrát sem můžete jakýkoliv druh dokumentu, včetně HTML souboru. "
celé vlákno
Pokud to pouzivas v praxi, proc jsem to musel vysvetlovat natrikrat nez jsi pochopil o cem mluvim ?
Vyhodou varianty tri by mohlo (ale nemuselo, nemam to overene) byt rychlejsi zpracovani pri strednim poctu stranek (pro malo stranek je lepsi varianta dva, pro hodne stranek je nejlepsi to generovat zcela dynamicky, a to bud redirectem, ktery prehodi cast URL do parametru nebo pres $_SERVER['PATH_INFO'] - s obojim mam prakticke zkusenosti, u prvni verze dokonce z prace kde protacime slusne mnozstvi dat).
Extremni optimalizace byvaji "humus".
Jedine, co je na ni zajimaveho, je ze jsi nejen ty, ale ani Dan Ohnesorg nepochopil o cem mluvim, dokud jsem to nevysvetlil takhle polopaticky. Pokud to teda neni spis tim, ze jsis neprecetl puvodni prispevek (ve kterem jsem souhlasil s tim, ze nepovolit upload HTML a povolit PHP je pitomost, ale dodal jsem, ze kdyz by se to tykalo ciziho serveru, nevadilo by mi to).
Vyhodou varianty tri by mohlo (ale nemuselo, nemam to overene) byt rychlejsi zpracovani pri strednim poctu stranek (pro malo stranek je lepsi varianta dva, pro hodne stranek je nejlepsi to generovat zcela dynamicky, a to bud redirectem, ktery prehodi cast URL do parametru nebo pres $_SERVER['PATH_INFO'] - s obojim mam prakticke zkusenosti, u prvni verze dokonce z prace kde protacime slusne mnozstvi dat).
Extremni optimalizace byvaji "humus".
Jedine, co je na ni zajimaveho, je ze jsi nejen ty, ale ani Dan Ohnesorg nepochopil o cem mluvim, dokud jsem to nevysvetlil takhle polopaticky. Pokud to teda neni spis tim, ze jsis neprecetl puvodni prispevek (ve kterem jsem souhlasil s tim, ze nepovolit upload HTML a povolit PHP je pitomost, ale dodal jsem, ze kdyz by se to tykalo ciziho serveru, nevadilo by mi to).
1. 4. 2006 8:14
Nový
Re: "Nahrát sem můžete jakýkoliv druh dokumentu, včetně HTML souboru. "
celé vlákno
Jako víš, jestli spíš není chyba v tobě? Jako já se z tebou nebudu hádat o blbostech, nic z toho, co jsi tady napsal já (a nebo já) není vůbec pro mě zajímavé a proto mě tato diskuze prostě nudí. Něco jiného by bylo, kdybych se z ní dozvěděl něco nového, ale bavit se tady o takových kravinách.
měj se fajn, dále už nebudu reagovat, jestli se chceš bavit o něčem podnětném, tak mi napiš na ICQ 328-324-69
měj se fajn, dále už nebudu reagovat, jestli se chceš bavit o něčem podnětném, tak mi napiš na ICQ 328-324-69
1. 4. 2006 8:56
Nový
Re: "Nahrát sem můžete jakýkoliv druh dokumentu, včetně HTML souboru. "
celé vlákno
proto mě tato diskuze prostě nudí - to me uz taky, na tom se shodnem. Jestli je chyba chtit, abych byl pochopen jak jsem to myslel, tak je jasne na me strane, jinak nevim a souhlasim ze je pitomost se o tom hadat.
2. 4. 2006 20:24
Nový
Re: "Nahrát sem můžete jakýkoliv druh dokumentu, včetně HTML souboru. "
celé vlákno
OK ja jsem to uz pochopil.
A stejne jsou vsecha ta reseni pro extremni vykony spatna. Samozreme jsou tisice pripadu kdy to nevadi, ale kdyz jde do uzkych, tak mod_rewrite je spatne, povoleni .htaccess je spatne, jakekoliv redirekty zkoumajici jestli soubor existuje jsou spatne. Specialne .htaccess je uplna blbost, takle zatizeny server mam samozrejme natolik pod kontrolou, abych nemuzel pouzivat .htaccess, ale vsechno co potrebuji zapisu do konfiguraku. .htaccess totiz server nuti udelat minimale stat() na kazdy .htacces v kazdem adresari az k / a to si nemuzete na serveru, ktery nestiha, vubec dovolit.
Co potom skutecne potrebujete je wget, ktery stahne jednou za X minut (dle potreby) stranky generovane php a vali je ven s pouzitim sendfile a casto dokonce ani ne apachem.
A kdyz tohle vsechno udelate, tak zacnete mit potiz najit hosting, kde za nejake neastronomicke penize pripoji server, ktery potrebuje (vyuzije) asi takovou konektivitu, jako maji oni uplink ;-)
A stejne jsou vsecha ta reseni pro extremni vykony spatna. Samozreme jsou tisice pripadu kdy to nevadi, ale kdyz jde do uzkych, tak mod_rewrite je spatne, povoleni .htaccess je spatne, jakekoliv redirekty zkoumajici jestli soubor existuje jsou spatne. Specialne .htaccess je uplna blbost, takle zatizeny server mam samozrejme natolik pod kontrolou, abych nemuzel pouzivat .htaccess, ale vsechno co potrebuji zapisu do konfiguraku. .htaccess totiz server nuti udelat minimale stat() na kazdy .htacces v kazdem adresari az k / a to si nemuzete na serveru, ktery nestiha, vubec dovolit.
Co potom skutecne potrebujete je wget, ktery stahne jednou za X minut (dle potreby) stranky generovane php a vali je ven s pouzitim sendfile a casto dokonce ani ne apachem.
A kdyz tohle vsechno udelate, tak zacnete mit potiz najit hosting, kde za nejake neastronomicke penize pripoji server, ktery potrebuje (vyuzije) asi takovou konektivitu, jako maji oni uplink ;-)
2. 4. 2006 20:59
Nový
Re: "Nahrát sem můžete jakýkoliv druh dokumentu, včetně HTML souboru. "
celé vlákno
Rikal jsem ze by to mohlo byt rychlejsi, ne ze je to optimalni reseni - to bude to vase, souhlasim.
Ono pokud mate takovou navstevnost, tak vam ty astronomicke penize nemusi vadit :-).
Ono pokud mate takovou navstevnost, tak vam ty astronomicke penize nemusi vadit :-).
2. 4. 2006 22:16
Nový
Re: "Nahrát sem můžete jakýkoliv druh dokumentu, včetně HTML souboru. "
celé vlákno
navstevnost != zisk :-)
2. 4. 2006 22:26
Nový
Re: "Nahrát sem můžete jakýkoliv druh dokumentu, včetně HTML souboru. "
celé vlákno
nemusi vadit != nevadi :-)
29. 3. 2006 10:09
Nový
Google & Writely
celé vlákno
Sice jste zmínil tyto dvě Co. jen tak bokem, ale ponechal jste otevřenou otázku důvodu akvizice. Věřte, že důvod akvizice nemusí vždy představovat touhu po technologii, podílu na trhu, apod. Již mnoho akvizic proběhlo za účelem oslabení konkurence. V tomto případě tomu tak také IMO je. Kdyby Writely koupil Yahoo! nebo MSN, tak by se snížil náskok Googlu.
miscy (neregistrovaný)
29. 3. 2006 11:34
Nový
sweb nenabizi zadnych 10MB
celé vlákno
asi rok mam mailovou adresu u seznamu a tim i webhosting na sweb, nabizi jen 1MB volneho prostoru, zadnych 10MB jak se pise v clanku
Snoopy (neregistrovaný)
29. 3. 2006 18:30
Nový
Re: sweb nenabizi zadnych 10MB
celé vlákno
Ale ano -- zrovna ted jsem se dival na svuj prostor je tam celkem 10MB.
hajma (neregistrovaný)
30. 3. 2006 10:53
Nový
Re: sweb nenabizi zadnych 10MB
celé vlákno
10 MB mají velmi staří uživatelé, před nějakou dobou to skrouhli na 1 MB a za navýšení chtějí nesmyslné částky
Pavel K (neregistrovaný)
29. 3. 2006 15:09
Nový
Titulky versus obsah
celé vlákno
Take jsem se domnival, ze freehosting je pronajem prostoru pro me stranky ZDARMA, nikoliv WYSIWYG editory s moznosti vzstaveni na webu.
Kolik je v cesku vubec freehostingu?
Pipni - fuj, vse zle ode mne
Freeweb
KBG.cz, FBI.cz
Webzdarma
a asi dalsi, ale srovnanvat Geocities s SWebem, googlem a s buhvi s cim dalsim je hodne odvazne a trochu me mrzi, ze lupa se zacina (diky nedostatku kvalitnich autoru) degradovat na uroven jinych blogu, ktere sama hostuje.
Kolik je v cesku vubec freehostingu?
Pipni - fuj, vse zle ode mne
Freeweb
KBG.cz, FBI.cz
Webzdarma
a asi dalsi, ale srovnanvat Geocities s SWebem, googlem a s buhvi s cim dalsim je hodne odvazne a trochu me mrzi, ze lupa se zacina (diky nedostatku kvalitnich autoru) degradovat na uroven jinych blogu, ktere sama hostuje.
29. 3. 2006 17:53
Nový
Re: Titulky versus obsah
celé vlákno
IMHO je hodně informací, které jsem očekával od titulku uvedeno na stráce :
http://free.hostingy.cz/
http://free.hostingy.cz/
tomy (neregistrovaný)
2. 4. 2006 10:55
Nový
WYSIWYG je hezký, ale...
celé vlákno
podle mne nelze tvorbu statických stránek okleštit jen na wysiwyg, alespoň základní (orientační) znalost kódu je nutná vždy. Každý, kdo dělá jakýkoli web ví, že grafický pohled je pouze "pomůckou", pro skutečný vzhled stránek je rozhodující kód(!). Navíc grafické zobrazení v editoru není vždy shodné se zobrazením v prohlížeči, některé tagy mají platnost jen pro některé prohlížeče, atd. Stejného grafického zobrazení v jednom prohlížeči lze docílit mnoha růnými kódy, které ale může být různé u různých prohlížečů..Editory mají také různé předvolby pro psaní kódu, např. jestli chci postaru jen HTML nebo kombinaci HTML+CSS. Kdo tohle nezná a spoléhá se jen na "wysiwyg", může za chvíli nadělat nepředstavitelný "bordel" v kódu, ze kterého neví, jak ven...
Mart (neregistrovaný)
8. 7. 2006 12:28
Nový
Re: WYSIWYG je hezký, ale...
celé vlákno
Souhlasím, ale
1) právě nyní chodím na net jen z práce a můj uživatelský profil c PC je tak zabezpečený, že nemohu do počítače, jen na net. Takže nemám možnost si v PC upravovat stránky ani je nahrát, z toho důvodu mě poslední měsíce zajímají jen hostingy, kde mohu stránky dělat přímo na serveru. Takže hostingy bez online editoru mě nyní nezajímají.
2) Pak je tu ještě velká skupina lidí, které nebaví dolaďovat dokonalou grafickou podobu stránek, spoléhají především na obsah. Učit se html, vylaďovat stránky k dokonalosti je pro ně ztráta času. Tito lidé chtějí především sdělovat, ne mít pocit z dobře provedené výtvarné práce.
3) Mimochodem, připadá mi komické, že si většina webmasterů měsíce vylaďuje grafiku svých stránek, aby ji pak zavrhli a vytvářeli další. Je to jako v báji o Sisifosovi. Někdy se mi zdá, že lidé posedlí dokonalým designem svých stránek dělají stále dokola zbytečnou práci, protože když ji po čase zavrhnou, tak byla přece zbytečná.
4) Ale je pravda, že udělat dobré stránky, které chodí ve všech prohlížečích, rychle se načítají a vypadají alespoň přijatelně, tohle žádný editor skloubit nedokáže. Bez html se neobejde ten, kdo trvá na slušném vzhledu, funkčnosti i rychlosti načítání.
1) právě nyní chodím na net jen z práce a můj uživatelský profil c PC je tak zabezpečený, že nemohu do počítače, jen na net. Takže nemám možnost si v PC upravovat stránky ani je nahrát, z toho důvodu mě poslední měsíce zajímají jen hostingy, kde mohu stránky dělat přímo na serveru. Takže hostingy bez online editoru mě nyní nezajímají.
2) Pak je tu ještě velká skupina lidí, které nebaví dolaďovat dokonalou grafickou podobu stránek, spoléhají především na obsah. Učit se html, vylaďovat stránky k dokonalosti je pro ně ztráta času. Tito lidé chtějí především sdělovat, ne mít pocit z dobře provedené výtvarné práce.
3) Mimochodem, připadá mi komické, že si většina webmasterů měsíce vylaďuje grafiku svých stránek, aby ji pak zavrhli a vytvářeli další. Je to jako v báji o Sisifosovi. Někdy se mi zdá, že lidé posedlí dokonalým designem svých stránek dělají stále dokola zbytečnou práci, protože když ji po čase zavrhnou, tak byla přece zbytečná.
4) Ale je pravda, že udělat dobré stránky, které chodí ve všech prohlížečích, rychle se načítají a vypadají alespoň přijatelně, tohle žádný editor skloubit nedokáže. Bez html se neobejde ten, kdo trvá na slušném vzhledu, funkčnosti i rychlosti načítání.
Sailor (neregistrovaný)
3. 2. 2007 12:31
Nový
Re: WYSIWYG je hezký, ale...
celé vlákno
Sysifovská práce to je, ale Sysifos nemusel být vůbec nasranej, že valí balvan "na nic", webmaster se kreativně vybije a má dobrej pocit.
barbar (neregistrovaný)
3. 2. 2007 12:28
Nový
Re: WYSIWYG je hezký, ale...
celé vlákno
Úplně se v tom vidím.
Radek (neregistrovaný)
26. 8. 2006 17:10
Nový
tady mají rovnou webovky a ne jen freehosting
celé vlákno
Sagwan (neregistrovaný)
20. 11. 2006 12:08
Nový
Český Blog
celé vlákno
Prima blog zdarma (pro toho, kdo nepotřebuje freeweb a naopak chce luxusní redakční systém) je na www.ceskyblog.cz odkaz tady.
doggy (neregistrovaný)
5. 2. 2007 2:51
Nový
HOSTUJU.CZ
celé vlákno
stránky mám u http://hostuju.cz/ , a jsem velice spokojen