Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia Tuesday TopDrive KupDnes Navrcholu Bomba NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
Praktické zkušenosti s věrnostním odměňováním

bal
bal (neregistrovaný)
4. 12. 2001 8:06 Nový

ilikeq penezenka

celé vlákno
myslim ze propagace pomoci plateb na ilikeq penezenku ma vyhodu nekde jinde. Po uspesne prvni "propagacni fazi-odmenovaci" je s penezenkou na danem serveru seznameno cca 5 000 lidi. Je to pomenrne dobry zaklad, skupina, ktera umi pouzivat ternto platebni nastroj. Z toho mi vychazi ze ted je nejvyssi cas nabidnout nadstandardni zpoplatnene sluzby a umoznit je platit take ilikeq penezenkou. Pokud je uzivatel bude skutecne potrebovat a shledavat za prinosne penezenkou zaplati.
Martin Kopta
Martin Kopta (neregistrovaný)
4. 12. 2001 8:34 Nový

Re: ilikeq penezenka

celé vlákno
Ano, souhlasím. Já teď třeba zvažuji, že si u nich koupím zasílání odkazů na zadaná klíčová slova, abych nemusel denně číst úplně všechno. Ale přes ILQ bych asi neplatil. Zaplatil bych na delší dobu pěkně penězma.
fanda online placeni
fanda online placeni (neregistrovaný)
4. 12. 2001 11:15 Nový

proc ne ILIKEQ penezenkou ??

celé vlákno
Pokud tomu dobře rozumím, tak raději zajedete do sídla spolecnosti "pravednes" a tam vytahnete z Vasi penezenky 500 Kc a tim zaplatite "pekne penezma" ?

Myslim ze Elektronickou penezenkou je to snazsi a jednodussi, a taky platite vlastne "Pekne penezma" a pokud jiz ctenari pravednes penezenku znaji tak by to pro ne nemel byt takovy problem.

Navic pri placeni I LIKE Q penezenkou server online vi o zaplaceni tudiz Vam taky muze hned pozadovane zbozi nebo sluzby dodat, poslat, zobrazit...
Martin Kopta
Martin Kopta (neregistrovaný)
4. 12. 2001 11:30 Nový

Re: proc ne ILIKEQ penezenkou ??

celé vlákno
Já těma penězma zaplatim třeba bezhotovostnim převodem. Nebudu platit nějakejma bodama z webfastu ;-)
JV
JV (neregistrovaný)
4. 12. 2001 9:17 Nový

Pro blbečky

celé vlákno
Záleží na tom, jaké uživatele chcete nalákat. :-) IMHO jen úplný N@vák je schopen kvůli doslova pár halířům koukat na stránky, na které by jinak nekoukal, registrovat se, hledat bonusové stránky a jen bůh ví, jaké všechny věrnostní metody se na webu používají. Normálnímu pracujícímu člověku to nestojí ani za ten čas potřebný k přihlášení se k el. peněžence. Ale zase na druhou stranu - pokud vám jde o blbečky, kteří koupí kdejakou volovinu jen proto, že byla v televizní reklamě, jsou Q, fazole atd. ideální metodou. :-)))
Tomáš Bleša
Tomáš Bleša (neregistrovaný)
4. 12. 2001 10:11 Nový

Re: Pro blbečky

celé vlákno
Já bych jim neříkal blbečci. Ty lidi to prostě baví. Pochybuju, že by to dělali, aby zbohatli. Oni to asi berou jako počítačovou hru, kde místo virtuálních bodů získávají něco trochu víc reálnějšího.
Těžko jde využít tuto skupinu ke komerčním účelům. Je zde ale určitá naděje, že stoupne celkové povědomí o serveru a ty lidi to řeknou dalším lidem.
Tomas Krause
Tomas Krause (neregistrovaný)
4. 12. 2001 14:49 Nový

Re: Pro blbečky

celé vlákno
Otazka je, jestli jste za svych 11.000,- vydelali zpet alespon 11.001,- na reklame nebo sluzbach. Pokud vyhodite 11.000 jen proto, ze si pak muzete rict "jsme dobri, mame xxx pagewiev", je to na nic. Doba, kdy se servery chlubily PW a IP adresama je nastesti pryc a uspesny server je ten, ktery vydelava penize.

Me osobne prijde myslenka platit nekomu za to, ze cte muj server uplne zcestna. Dovedete si predstavit, ze byste k MF Dnes dostal jeste bura za to, ze ji ctete??

MK
MK (neregistrovaný)
4. 12. 2001 15:10 Nový

Re: Pro blbečky

celé vlákno
Dovedete si predstavit, ze byste k MF Dnes dostal jeste bura za to, ze ji ctete??

Ja si to predstavit dokazu docela dobre. Jen jestli si to dokaze predstavit MAFRA :-)

Tomáš Kapler
Tomáš Kapler (neregistrovaný)
4. 12. 2001 16:27 Nový

Re: Pro blbečky

celé vlákno
Budete se možná divit, ale já si to představit dokážu. Vemte si třeba deník Metro - velmi slušně vydělává a je zadarmo (na reklamě). Teoreticky by tedy mohl i platit za to, abyste jej četli. Samozřejmě by ale model - vem si mě a já ti dám pět korun - nefungoval, protože by distribuce té koruny stála víc než distribuce novin, a navíc by jste měli distribuční centra oblítlá bezdomovcema. Ale určitě by šel cash-back (a navíc to tuším i funguje) formou nějakých souteží s cenami.
A to je velmi podobný model jako má internet - distribuce média je zdarma, vydělává se pouze na reklamě (a souvisejících službých).
Petr Samcenko
Petr Samcenko (neregistrovaný)
4. 12. 2001 17:58 Nový

Re: Pro blbečky

celé vlákno
Tomasi, jiste i sam vite, ze naklady cca 11 000,- na server typu "pravednes" jsou jen minimem dalsich nakladu na ziskani ctenaru (byt by se to pralo i jako brand reklama) jsou myslim ty prachy celkem nizke. (a to uz vubec nemluvim o nakladech napripravu takoveto akce = to by myslim byla castka jeste vetsi, nez za rozdana qecka (nebo cecka :-) )

Jen je skoda, ze autor nudelelal podobny test jeste s fazolemi - celkem by me zajimalo porovnani techto dvou systemu (preci jen, dle meho nazoru, jsou fazole pro takovou kampan primarne udelane - u ILIKEQ je to jen sekundarni vyuziti..
Tomáš Bleša
Tomáš Bleša (neregistrovaný)
5. 12. 2001 8:41 Nový

Re: Pro blbečky

celé vlákno
Přiznám se, že důvod proč jsem zvolil I LIKE Q a ne Fazole není moc racionální. Asi se mi nechtělo rozdávat luštěniny a pak jsem se bál, že jsou už Fazole "ohleděné" a tipnul jsem si, že v I LIKE Q bude větší hlad po serverech, které nabízí Q. Na jaře to byla pořád ještě novinka a tak jsem si řekl, že to lidi budou chtít vyzkoušet.
Tomáš Bleša
Tomáš Bleša (neregistrovaný)
5. 12. 2001 8:31 Nový

Re: Pro blbečky

celé vlákno
Samozřejmě, že jsme nevydělali 11001, ale můžu rovnou říct, že to ani nikdo nečekal. Sám nejsem zastáncem myšlenky někomu za návštěvu serveru platit, protože se domnívám, že všechno něco stojí. Těch 11 táců chápu jako investici do reklamy na podpoření projektu ve svém rozjezdu a v tomto kontextu to je po čertech lepší varianta než vrazit 11 tis. do bannerové reklamy.
Myslím si, že budování serveru jako je PraveDnes.cz je běh na delší trať a nečekal bych že to bude superbusiness už po půlroce provozu. PV a IP jsem neuváděl, abych se tím chlubil, ale proto, že to jsou jedny z mála parametrů, které lze srovnávat (snad ještě počet registrovaných uživatelů). Tak mě napadá, proč je vlastně tolik serverů v iAuditu? Asi si chtějí dokázat jak jsou dobří. ;-)
Tomas Krause
Tomas Krause (neregistrovaný)
5. 12. 2001 10:17 Nový

Re: Pro blbečky

celé vlákno
Tak mě napadá, proč je vlastně tolik serverů v iAuditu? Asi si chtějí dokázat jak jsou dobří. ;-)

Asi. Ale vazne, zeptejte se kohokoliv z nejake reklamni nebo medialni agentury - NIKOHO nejake IP adresy nezajimaji, zajima je clovek, ktereho na serveru oslovi. I proto tu bezi velka diskuze o pruzkumu internetu, jehoz vysledkem bude to, ze v reklamce zadaji do nejakeho sveho softu "chci oslovit muze 20-30, s platem 20.000,-" a vypadne pet serveru, ktere vyhovuji. Pak mozna prijde na radu pocet impresi, ktere je server schopen protocit, ale zadny rozumny clovek nebude kampan planovat podle toho, ze server XX ma vice PW nez ZZ, tak to dame na XX. To uz dnes chape i vetsina serveru a verim, ze Vy to take vite :)

Tomáš Bleša
Tomáš Bleša (neregistrovaný)
5. 12. 2001 10:37 Nový

Re: Pro blbečky

celé vlákno
To co popisujete je ideál a tak by to skutečně mělo fungovat. Dovedu si představit, že méně navštěvovaný golfnet.cz bude pro inzerenta více zajímavý než email.cz. PraveDnes.cz má docela dost možností jak otipovat uživatele (jaká slova si monitorují, jaké webziny mají na personalizované stránce, údaje z registrace, atd.). S Vaším posledním příspěvkem zcela souhlasím, ale vrátím-li se k tomu článku, musím říct, že BOHUŽEL jiné údaje než IP a PV jsem pro znázornění účinku celé akce neměl.
Mimochodem, otázka "Jakou máte návštěvnost?" dost často padá jako první při kontaktu s novým partnerem. Ještě nikdo se mě na začátku nezeptal "Tak co, jak jsou staří a kolik vydělávají?".
Jiří Navrátil
Jiří Navrátil (neregistrovaný)
5. 12. 2001 11:29 Nový

Re: Pro blbečky

celé vlákno
Jen by me zajimalo jak budete resit situaci az Vas server naroste na 10-ti nasobek "navstevnosti v lidech" a 10 000 vyplaznete kazdy den :-)))
Tomáš Bleša
Tomáš Bleša (neregistrovaný)
5. 12. 2001 12:08 Nový

Re: Pro blbečky

celé vlákno
V tuto chvíli už PraveDnes.cz odměny neposkytuje. S 10-ti násobkem návštěvnosti bych byl docela spokojený :-), ale v takové situaci bych určitě zvolil pro podporu serveru jiné metody. Mimochodem, aby server utratil 10000 Kč na odměnách za den, musel by mít návštěvnost 70x větší než teď.

Můj osobní názor je dnes takový, že popsaný způsob odměňování se hodí pro zlepšení povědomí o méně známém serveru. Pro velké servery to nejspíš není.
bobo
bobo (neregistrovaný)
4. 12. 2001 12:10 Nový

Spatne obdobi

celé vlákno
Co jsem si precetl clanek, hned me napadlo, ze to testovaci obdobi bylo sptane nacasovane, a to na hlavni letni prazdniny. Coz je obdobi dovolenych a hlavne skolnich prazdnin. Pokud bylo spusteni 18.6., tak vetsina vysokoskolaku uz mela ukoncen rocnik.
Z grafu je patrny velky skok na zacatku zari - to se na inet vratili SS a taky zacatek rijna - to se vratili VS.

Chci tim akorat rict, ze pokud by tento test probihal mimo prazdniny, byly by absolutni cisla o neco vetsi a cela akce by mela asi i vetsi efekt pro zapamatovani si serveru u uzivatelu. Kdyby neprobihalo odmenovani, tak by to pro server zcela urcite znamenalo pres prazdniny pokles.
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem