Ušetřete

Právo v Seznamu, Seznam v Právu

Jiří Hlavenka se ve volném úvahovém pásmu zamýšlí nad současným stavem podnikání se zpravodajstvím na Internetu. Hlavenka ve článku operuje s předlednovou návštěvností Novinek, jakoby se i od nového roku měla stále držet na původních číslech. Seznam ovšem o návštěvnosti zarytě mlčí a stále jsou dostupné jen staré statistiky, což v reklamních agenturách vyvolává mnoho otázek.

reklama

Jiří Hlavenka se ve volném úvahovém pásmu zamýšlí nad současným stavem podnikání se zpravodajstvím na Internetu. Hlavenka ve článku operuje s předlednovou návštěvností Novinek, jakoby se i od nového roku měla stále držet na původních číslech. Seznam ovšem o návštěvnosti zarytě mlčí a stále jsou dostupné jen staré statistiky, což v reklamních agenturách vyvolává mnoho otázek.

Martin Kopta

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.

Školení web copywritingu

  •  
    Jak strukturovat text na webové stránce.
  • Tajemství atraktivního a úderného titulku.
  • Optimalizace webového textu pro vyhledávače.

Detailní informace o školení psaní pro web »

       

Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví. Pro řešení aktuálních problémů doporučujeme využít naše diskusní fórum.

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem