Právo v Seznamu, Seznam v Právu

Jiří Hlavenka se ve volném úvahovém pásmu zamýšlí nad současným stavem podnikání se zpravodajstvím na Internetu. Hlavenka ve článku operuje s předlednovou návštěvností Novinek, jakoby se i od nového roku měla stále držet na původních číslech. Seznam ovšem o návštěvnosti zarytě mlčí a stále jsou dostupné jen staré statistiky, což v reklamních agenturách vyvolává mnoho otázek.

Jiří Hlavenka se ve volném úvahovém pásmu zamýšlí nad současným stavem podnikání se zpravodajstvím na Internetu. Hlavenka ve článku operuje s předlednovou návštěvností Novinek, jakoby se i od nového roku měla stále držet na původních číslech. Seznam ovšem o návštěvnosti zarytě mlčí a stále jsou dostupné jen staré statistiky, což v reklamních agenturách vyvolává mnoho otázek.

Zasílat nově přidané názory e-mailem

Školení PPC reklamy pro začátečníky

  •  
    Principy fungování PPC reklamy.
  • PPC nejsou jen ve vyhledávačích.
  • Zjednodušte si správu šikovnými nástroji.

Detailní informace o školení PPC reklamy »