Právo v Seznamu, Seznam v Právu

Jiří Hlavenka se ve volném úvahovém pásmu zamýšlí nad současným stavem podnikání se zpravodajstvím na Internetu. Hlavenka ve článku operuje s předlednovou návštěvností Novinek, jakoby se i od nového roku měla stále držet na původních číslech. Seznam ovšem o návštěvnosti zarytě mlčí a stále jsou dostupné jen staré statistiky, což v reklamních agenturách vyvolává mnoho otázek.

reklama

Jiří Hlavenka se ve volném úvahovém pásmu zamýšlí nad současným stavem podnikání se zpravodajstvím na Internetu. Hlavenka ve článku operuje s předlednovou návštěvností Novinek, jakoby se i od nového roku měla stále držet na původních číslech. Seznam ovšem o návštěvnosti zarytě mlčí a stále jsou dostupné jen staré statistiky, což v reklamních agenturách vyvolává mnoho otázek.

Martin Kopta

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.

Školení PPC reklamy pro začátečníky

  •  
    Principy fungování PPC reklamy.
  • PPC nejsou jen ve vyhledávačích.
  • Zjednodušte si správu šikovnými nástroji.

Detailní informace o školení PPC reklamy »

       

Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví. Pro řešení aktuálních problémů doporučujeme využít naše diskusní fórum.

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem