Právo v Seznamu, Seznam v Právu

Jiří Hlavenka se ve volném úvahovém pásmu zamýšlí nad současným stavem podnikání se zpravodajstvím na Internetu. Hlavenka ve článku operuje s předlednovou návštěvností Novinek, jakoby se i od nového roku měla stále držet na původních číslech. Seznam ovšem o návštěvnosti zarytě mlčí a stále jsou dostupné jen staré statistiky, což v reklamních agenturách vyvolává mnoho otázek.

Jiří Hlavenka se ve volném úvahovém pásmu zamýšlí nad současným stavem podnikání se zpravodajstvím na Internetu. Hlavenka ve článku operuje s předlednovou návštěvností Novinek, jakoby se i od nového roku měla stále držet na původních číslech. Seznam ovšem o návštěvnosti zarytě mlčí a stále jsou dostupné jen staré statistiky, což v reklamních agenturách vyvolává mnoho otázek.

Školení PPC reklamy pro pokročilé

  •  
    Důležité principy fungování PPC reklamy
  • Optimalizační postupy běžících kampaní
  • Práce s aplikací AdWords editor

Detailní informace o školení PPC reklamy pro pokročilé »