Představujeme porotce soutěže WebTop100: Experti na marketingovou úspěšnost

Už jen do 31. července mohou firmy přihlásit své weby, facebookové stránky či mobilní aplikace do soutěže WebTop100. Letos kromě dalších novinek přibyla také dvě nová speciální ocenění: Webdeveloper roku a Inovace roku.

Odborná porota soutěže WebTop100 přihlášené prezentace posoudí v řadě kritérií. Po minulém představení porotců zodpovědných za hodnocení technického řešení webů si dnes představíme garanty, kteří je mají za úkol ohodnotit z hlediska marketingové úspěšnosti. Trojice pánů a jedna dáma také rozhodne, který web dostane cenu Marketingová trefa roku 2012.

Martin Charvát

Martin Charvát

V reklamě působí od roku 1994. Jako kreativní ředitel vedl kreativní týmy agentur Leo Burnett a Mark BBDO. Jeho kampaně byly mnohokrát oceněny na mezinárodních soutěžích The One Show, Clio, Epica, Golden Drum Portorož, na národních soutěžích Effie a Louskáček a na mnohých dalších. 

Je držitelem ceny Zlatý ohníček ADC České republiky za osobní přínos české reklamě. Je zakládajícím členem Klubu reklamních textařů/CCC České republiky, členem ADC České republiky a členem prestižního British D&AD. O kreativitě v reklamě přednáší na Vysoké škole ekonomické a v Českém institutu reklamní a marketingové komunikace.

Profil na LinkedIn

Jakub Svoboda

Jakub Svoboda

Jakub Svoboda je vydavatelem serveru Tyinternety.cz a spolumajitelem společnosti Falanxia, která se zaměřuje na vývoj mobilních her. 

Je také spolumajitelem social media agentury Brandz Friendz. Organizuje konference Social Marketers Summit a Startup Summit.

Profil na LinkedIn

Bohuslav Bohuněk

Bohuslav Bohuněk

Bohuslav Bohuněk je šéfredaktorem měsíčníku Trend Marketing. V roce 2000 ve vydavatelství Economia spoluzakládal týdeník Marketing & Media, kde vedl rubriky Marketing a byl zástupcem šéfredaktora. 

V roce 2004 byl ve stejném vydavatelství pověřen přípravou a vedením měsíčníku Trend Marketing, kde působí dosud. 

Kromě toho se podílí na pořádání odborných konferencí, především konference Marketing Trend.

O marketingu a PR přednáší na Vysoké škole ekonomické a na Vysoké škole ekonomie a managementu.

Profil na LinkedIn 

Kateřina Gillárová

Kateřina Sv. Gillárová

Kateřina Gillárová je zakladatelkou, spolumajitelkou a ředitelkou poradenské společnosti Idealisti. Svou profesní dráhu v marketingové komunikaci začala v reklamní agentuře Křídla a pokračovala v TBWA na pozici brand managerky. 

CIF16

Dnes se věnuje marketingovému výzkumu a řízení projektů. Evangelizuje implementaci etnografického přístupu a nových výzkumných technik do marketingového prostředí. Kateřina je také doktorandkou oboru sociologie na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze. Soustředí se na problematiku role informačních a komunikačních technologií v každodenním životě teenagerů. Přispívá do odborných časopisů a sborníků a vystupuje na mezinárodních konferencích.

Profil na LinkedIn 

1 názor Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 20. 7. 2012 20:28

Školení web copywritingu

  •  
    Jak strukturovat text na webové stránce.
  • Tajemství atraktivního a úderného titulku.
  • Optimalizace webového textu pro vyhledávače.

Detailní informace o školení psaní pro web »