Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia Tuesday TopDrive KupDnes Navrcholu Bomba NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
Předvolební kampaň na Internetu začala

Tomas Krause
Tomas Krause (neregistrovaný)
28. 3. 2002 10:26 Nový

Placena/neplacena

celé vlákno
Nová politická strana Naděje už provedla testovací kampaň v objemu 1,2 miliónu zobrazení banneru prostřednictvím výměnného systému....
... Majetnější politické subjekty si pořizují reklamu placenou.

Chapu to tak, ze Nadeje ty imprese usetrila z navstevnosti sve stranky nebo ji to nekdo venoval za usmev? Spise to take zaplatili, ne? Nebo je nejaky server z rad "generatoru" impresi fanousek Nadeje a daroval jim milion impresi?

Robert Němec
Robert Němec (neregistrovaný)
28. 3. 2002 10:38 Nový

Re: Placena/neplacena

celé vlákno
Jediné, co vím, je, že od 26. 3. mají kampaň v ceně 1,6 mil. Kč v celkovém rozsahu 9 milionů impresí. Kde to vzali, to nevím. Poběží to ale v Billboardu.

Nadeje zadne bannery na svych strankach nema (krome vlastnich) a byla by blazen, kdyby mela.

Krome toho maji flashove hry na www.blazen.cz a www.srandicky.cz.
Robert Němec
Robert Němec (neregistrovaný)
28. 3. 2002 10:26 Nový

Strana Naděje se od nás dobře učí :-)

celé vlákno
Dnes dopoledne jsem dostal následující e-mail (v HTML):

"Vážení kamarádi a kolegové!
Posílám Vám jeden email který mne zaujal a myslím že nám má co říct. Martin Hyroš
John F. Kennedy vyhrává volby, protože obdržel:

1 HLAS NAVÍC pro volební okrsek v Illinois (8 858 hlasů)
3 HLASY NAVÍC pro volební okrsek v Missouri (9 880 hlasů)
3 HLASY NAVÍC pro volební okrsek v New Jersey (22 091 hlasů)

Bez těchto 40 829 hlasů by volby vyhrál Nixon.
NA VAŠEM HLASU ZÁLEŽÍ.
Experti říkají, že toto budou nejdůležitější volby od roku 1948. Souhlasíme.

Právě Váš hlas může rozhodnout jestli bude levný internet!
Právě Váš hlas může rozhodnout jestli se Česká republika dostane na špici ve využití nových technologií!
Právě Váš hlas může rozhodnout jestli opět budeme patřit mezi vyspělé státy!



MÁME NA VÍC!!

Co s tím VY můžete udělat? Připojte se k e-volebnímu turné politické strany Naděje!

a). přepošlete tento e-mail vašim přátelům a kolegům
b). do níže uvedeného textove pole napište svou e-mailovou adresu a stiskněte tlačítko odeslat.


Pokud nemůžete použít tento formulář,
klikněte prosím na tento odkaz:
http:/www.strana-nadeje.cz/vmail


Staňte se součástí historie, nastupte do e-volebního turné strany Naděje a připojte se k tomu, co se stane jedním z PŘELOMOVÝCH OKAMŽIKŮ V DĚJINÁCH samostatné ČR. UČIŇTE TU ZMĚNU! a 15. června obdržíte e-mail, který bude říkat: Strana Naděje Vám děkuje, že i díky Vám vyhrála volby.


ROZVOJ INTERNETU POVAŽUJEME ZA JEDEN Z PILÍŘŮ NAŠÍ EKONOMIKY

Politická strana Naděje si uvědomuje, že rozvoj internetu a elektronického obchodu je jedním ze základních pilířů posílení konkurenceschopnosti české ekonomiky. Víme, že stát má dostatek nástrojů, jak pozitivnímu vývoji v této oblasti pomoci.
NADĚJE CHCE:

převést hardware do 5% DPH, a tím ho zlevnit o 17%. (počítače, modemy, telefony podporující přenos dat...).
ukončit monopol Českého Telecomu a podporovat rozsáhlé investice do telekomunikační infrastruktury.
převést služby poskytované státní správou do elektronické podoby a jejich rozhraní přizpůsobit potřebám a možnostem uživatele - vytvoření jednotného rozhraní pro veřejnost.
zvyšovat znalosti a dovednosti občanů využitím informačních technologií jako pevné součásti vzdělání a školících systémů všech úrovní.
podporovat investice do firem působících v oblasti informačních technologií. Podporovat elektronické obchodování, vytvořit rámec pro elektronickou autentizaci firem i jednotlivců.
vybavit všechny státní úředníky elektronickou poštou a odstranit mnohdy nadbytečnou práci s papírovými formuláři. Postarat se o to, aby veškeré informace předávané mezi jednotlivými úřady státní správy měly digitální podobu.

http:/www.strana-nadeje.cz"

No, text je okopírovaný z mého článku tady na Lupě:

Píše se rok 1960.

John F. Kennedy vyhrává volby, protože obdržel:

1 HLAS NAVÍC pro volební okrsek v Illinois (8 858 hlasů)
3 HLASY NAVÍC pro volební okrsek v Missouri (9 880 hlasů)
3 HLASY NAVÍC pro volební okrsek v New Jersey (22 091 hlasů)

Bez těchto 40 829 hlasů by volby vyhrál Nixon.

NA VAŠEM HLASU ZÁLEŽÍ.

Experti říkají, že toto budou NEJTĚSNĚJŠÍ volby od roku 1960. Souhlasíme.

Co s tím VY můžete udělat? Připojte se k Bushově e-volebnímu turné!

a. Přepošlete tento e-mail vašim přátelům a kolegům
b. Po té klikněte na níže uvedený odkaz a vložte svoji e-mailovou adresu

Staňte se součástí historie, nastupte do Bushova e-volebního turné a připojte se k tomu, co se stane jedním z NEJVĚTŠÍCH HNUTÍCH V DĚJINÁCH USA.

UČIŇTE TU ZMĚNU! a 8. listopadu obdržíte e-mail, který bude říkat: "ZVOLENÝ PREZIDENT GEORGE W. BUSH VÁM DĚKUJE."

Viz http://www.lupa.cz/clanek.php3?show=2062


Zdeněk Prcek Šindelář
Zdeněk Prcek Šindelář (neregistrovaný)
28. 3. 2002 13:18 Nový

Re: Strana Naděje se od nás dobře učí :-) - a ještě k tomu kecá

celé vlákno
Zajímalo by mě, jak si tato strana představuje převedení HW do 5% sazby DPH, když se se vstupem do EU předpokládá sjednocení sazby DPH a to na hranici (nebo poblíž ní) současné základní, tj. vyšší sazby.
Předpokladám že pro tuto stranu vstup do EU prioritou je ... a o sjednocení sazby DPH sama mluví ve svém programu (ve výši 15 - 17%), viz. bod III/34. Takže 17% zlevnění se asi těžko dočkáme.
Marek Antoš
Marek Antoš (neregistrovaný)
28. 3. 2002 13:39 Nový

Re: Strana Naděje se od nás dobře učí :-) - a ještě k tomu kecá

celé vlákno
Jednotná sazba DPH je utopie, o které se sice v EU hodně hovoří, ale hned tak to nebude. Je tedy zbytečné si myslet, že před vstupem do EU musíme obě sazby sjednotit: pokud se nemýlím, neučinil tak zatím ani jeden členský stát. Jsou dokonce země, kde těch různých sazeb mají ještě víc.
Kápo
Kápo (neregistrovaný)
28. 3. 2002 15:51 Nový

Re: Strana Naděje se od nás dobře učí :-) - a ještě k tomu kecá

celé vlákno
casem ale jednotna DPH prijde.

navic si nemyslim, ze internetu pomuze prerazeni HW do 5%.

sliby s danema navic jsou jenom prazdny tlachani, ty penize se do statni kasy nejak dostat musi, dulezite je, za co se vydaj. jenze razantni zvyseni vydaju na vyzkum a vzdelavani neslibuje nikdo, a pokud to nekdo v budoucnu sliboval, tak to stejne nedodrzel, ale proc se tim vlastne rozciluju.
Kamil
Kamil (neregistrovaný)
28. 3. 2002 13:46 Nový

Re: Strana Naděje se od nás dobře učí :-) - a ještě k tomu kecá

celé vlákno
Jednoduché předvolebními sliby, které nikdy nesplní. Nepředpokládají že by někdo četl jejich volební program :)
Dan Lukes
Dan Lukes (neregistrovaný)
28. 3. 2002 13:40 Nový

Re: Strana Naděje se od nás dobře učí :-)

celé vlákno
Plagiatorstvi je rozhodne jeden problem, ktery ukazuje na nedostatek vlastnich schopnosti - krome toho ale verejne prohlasuji, ze strana, ktera mi posle nevyzadany hromadne rozesilany dopis bude mit rozhodne obrovske minus.

Tak jako si nepreji, aby me vecer nekdo s velice milym usmevem, hlasem a baseballovou palkou presvedcoval, ze je pro me velice vyhodne dat svuj hlas strane XYZ, tak jako si nepreji aby me doma vecne (nejlpe v nedeli v 10:00 kdy jeste spim - tak jako to ted udelal Telecom) zvonil telefon, kde mi nekdo bude objasnovat jak mam hlasovat tak, aby ma vlastni budoucnost byla ruzovejsi a krasnejsi, stejne tak si nepreji, aby me timto zpusobem obtezoval nekdo v me emailove schrance.

Robert Němec
Robert Němec (neregistrovaný)
28. 3. 2002 15:32 Nový

Re: Strana Naděje se od nás dobře učí :-)

celé vlákno
Vtip je v tom, že vám to nepošle strana X, ale nějaký váš známý, kamarád, kolega z práce atd.
Dan Lukes
Dan Lukes (neregistrovaný)
29. 3. 2002 11:49 Nový

Re: Strana Naděje se od nás dobře učí :-)

celé vlákno
Ja nejsem politik - me takhle nesmyslnou argumentaci nedostanete. Me prece vubec nezajima kdo konkretne mi takovy dopis dorucil (tedy, zajima, ale to, ze si to s nim vyrikam take je ma soukroma a nesouvisejici vec) - jestlize mi vadi princip takovehle invaze do soukromi, tak se moje nelibost samozrejme obrati proti tomu, kdo celou akci inicioval a pripadne organizuje. Myslet si, ze celou vec odbudete "ta strana je vlastne hodna - ten kdo vam to poslal a je na vas zly je preci vas kamarad, to oni ne" je skutecne uvaha hodna poradce pro politickou stranu. Nic ve zlem - ja vim, ze volby jsou predevsim o manipulaci s masou manipulovatelnych a nic proti tomu (a tedy ani proti praci poradce manipulatora) nemam, protoze zatim nikdo nevymyslel nic lepsiho v praxi dlouhodobe funkcniho. I ja jsem, jako kazdy, nejak manipulovatelny. Ale odmitam byt manipulovatelny nejprimitivnejsimi a na prvni pohled prohlednutelnymi postupy - a co hur pro stranu, ktera se o to pokusi - ten, kdo se pokusi kontaktovat me zpusobem, ktery ma vzbudot dojem "individualniho pristupu" a ukaze se, ze o me ve skutecnosti lautr nic individualniho nevi pak jej automaticky zacnu povazovat za pokrytce, kteremu nejde o ani tak myslenku samu, ale proste o muj hlas a kvuli tomu je mi ochoten predstirat i to, co pravda neni.
Robert Němec
Robert Němec (neregistrovaný)
29. 3. 2002 15:03 Nový

Re: Strana Naděje se od nás dobře učí :-)

celé vlákno
Chápu, že u bývalého správe Antispamu (díky za něj!) řetězový e-mail asi moc nepochodí. :-) Ale osvědčilo se to ve Spojených státech, kde je to dnes naprosto normální, tak proč to nezkusit i u nás? :-)
Robert Němec
Robert Němec (neregistrovaný)
28. 3. 2002 15:40 Nový

Ad telefon

celé vlákno
Volební telefonáty jsou v USA naprosto samozřejmností, jsem zvědavý, kdy to dorazí k nám (případně to nabídneme sami :-)).

Počítač vás vyhodnotí jako vlivného člověka a jednoho dne můžete očekávat telefonát začínající "Dobrý den pane Lukeši, zajímáte se o budoucnost naší země?" :-))
MK
MK (neregistrovaný)
28. 3. 2002 18:17 Nový

Re: Ad telefon

celé vlákno
a moje odpoved bude znit: Co jste zac? Jdete pryc.
Dan Lukes
Dan Lukes (neregistrovaný)
29. 3. 2002 11:31 Nový

Re: Ad telefon

celé vlákno
Pokud bych telefon proste tise nepolozim, pravdepodobne bych odpovedel otazkou - "Kdo jste vy, ze me obtezujete takovymi otazkami v mem soukromi ? O budoucnost zeme se zajimam, ale nepovazuji za prinosne bavit o ni s vami, protoze uz jen vas telefonat naznacuje, ze nase nazory na tuto budoucnosti jsou zrejme neslucitelne.".

A u nekterych stran bych k tomu mohl jeste dodat "uz drive jsem se poslance vasi strany pokousel kontaktovat, ale nemel ani tu slusnost odpovedet, ze se se mnou nebude bavit - jenze to zrejme nebyla predvolebni kampan - a o debatu s pokrytci, co je muj nazor zajima jen kdyz potrebuji muj hlas nestojim".

Robert Němec
Robert Němec (neregistrovaný)
28. 3. 2002 10:40 Nový

Zájem až moc velký

celé vlákno
Ad "křížek po funuse": V současné době jednáme se třemi stranami. Zájem o nás je až moc velký. :-)

Konkrétní rozhodnutí padne asi příští týden.

Ivan Fuksa
Ivan Fuksa (neregistrovaný)
28. 3. 2002 11:29 Nový

Placené chaty?

celé vlákno
Placené chaty? Nevím, ale Tiscali dělá chatů s politiky poměrně hodně http://www.tiscali.cz/ente/livechat_st.php?id_clanku=80 , ale nikdy jsem se nezaregistroval ani minimální narážku na něco takového.

Ivan Fuksa, Tiscali
Kápo
Kápo (neregistrovaný)
28. 3. 2002 12:37 Nový

u nas

celé vlákno
Co ja vim, tak u nas pres billboard zadna strana nebyla. to se divim :-)
Robert Němec
Robert Němec (neregistrovaný)
28. 3. 2002 13:05 Nový

Re: u nas

celé vlákno
Bohuzel vedeni bannerove kampane Nadeje je trochu nestastne. Spousta banneru je k videni - podle toho, co jsem videl ja a moji kolegove - na seznamkach, zabavnich serverech a strankach s modelkama, coz jsou vyhozene imprese. Nezridka se stava, ze vidite: banner Nadeje - modelka - banner Nadeje.:-)

Mozna se ale zlepsi.
Kápo
Kápo (neregistrovaný)
28. 3. 2002 15:34 Nový

Re: u nas

celé vlákno
to mu pak dava malou nadeji...

ale CTR 0,25% neni na politickou stranu spatne
bacil
bacil (neregistrovaný)
28. 3. 2002 15:37 Nový

Re: u nas

celé vlákno
Prectete si nazev serveru z prispevku na ktery odpovidate. BLIK!
Stanislav Kožina
Stanislav Kožina (neregistrovaný)
28. 3. 2002 16:37 Nový

RobertNemec.com

celé vlákno
Prvním českým subjektem, který se veřejně za profesionála na poli politického i-marketingu prohlásil, je společnost RobertNemec.com: minulý týden informovala o založení specializované divize NetPolitika.cz.

Žádná společnost RobertNemec.com neexistuje (alespoň v ČR nikdy neexistovala). Pan Robert Němec je fyzickou osobou (nezapsanou v OR) podnikající na živnostenský list a podle českých zákonů tedy není společností či firmou.

Robert Němec
Robert Němec (neregistrovaný)
28. 3. 2002 22:19 Nový

Re: RobertNemec.com

celé vlákno
Máte naprostou pravdu. V naší tiskové zprávě je napsáno: "RobertNemec.com je obchodní značka, kterou používá Robert Němec."

Ale myslím, že jde o malichernost. Náš český právní řád činí založení společnosti zbytečně komplikovaným. A vůbec celé pojmosloví a právní ustanovení v této souvislosti jsou nejasná. :-(

Živnostenských listů mám pět. :-)

Hercule Poirot
Hercule Poirot (neregistrovaný)
29. 3. 2002 0:07 Nový

Re: RobertNemec.com

celé vlákno
Nic proti dravym "kozultantum", ale musel jsem se vazne moc smat, jak zde mlady pan Robertnemec-dot-COM strili moudry a je o nej u politickych stran "zajem vetsi nez muze zvladnout".

Mozna by nebylo od veci nejprve dostudovat a pak se venovat podnikani, co myslite?

Potom by vasim - jak nazyvate "situm" - nechybela grafika, spisovna cestina a hlavne logika.

Sam nam neznalym tvrdite, ze "Jestliže váš site (= web) nezaujme na první pohled, návštěvník často ani neprozkoumá vaši nabídku - a tudíž si nic nekoupí. Proto jsme zde my - Robertove Nemcove, obchodni znacka" :-))
Robert Němec
Robert Němec (neregistrovaný)
29. 3. 2002 0:23 Nový

Re: RobertNemec.com

celé vlákno
1.) Co je špatného na zájmu o nás? Já jsem jenom rád. :-)

2.) Když dokáži skloubit podnikání a studium, proč ne? Jedny státnice mám za sebou, druhé mě čekají.

3.) Vím o dvou grafických problémech na našich sitech, ale znáte to: kovářova kobyla chodí bosa. :-( Stále je po nás poptávka, takže to nestíháme opravit. Navíc jsme se rozhodli, že ty dvě chyby nebudeme opravovat, ale jakmile bude trochu času, uděláme si úplně nové sity. Pokud někde narazíte na chybu češtinářskou nebo logickou, pošlete mi o tom zprávu, prosím.

4.) Vy si myslíte, že naše sity nezaujmou na první pohled? Proč? Z toho, že na jednu návštěvu vycházejí průměrně tři pageviews soudím, že hlavní stránka zaujme. Jinak by návštěvník nikam neklikal.

Uznávám, že nejsem vševědoucí. Ale něco vím více a lépe než ostatní. U internetového politického marketingu jsou to měsíce studia. Obecně politologii pak studuji čtvrtým rokem na vysoké škole.

Za jakékoli další připomínky týkající se našich služeb budu rád. :-)
Viktor Janeba
Viktor Janeba (neregistrovaný)
29. 3. 2002 7:55 Nový

Re: RobertNemec.com

celé vlákno
3.) Vím o dvou grafických problémech na našich sitech, ale znáte to: kovářova kobyla chodí bosa
Nejvetsi problem vidim v tom otresnem zalamovani do bloku na netpolitika.cz. Necitelne, neergonomicke, typograficky straslive. Potom to logo... to pozadi je naschval takhle flekate, nebo nekdo neumi udelat alfakanal poradne? A proc je to logo pevne umistene? Pri roztahovani/zuzovani okna to dela zajimavy efekt:).
Robert Němec
Robert Němec (neregistrovaný)
29. 3. 2002 15:03 Nový

Re: RobertNemec.com

celé vlákno
Viz odpověď panu Lahvičkovi.

Pozadí je schválně.

Ano, i když graficky je to lítání loga šílené, uvědomil jsem si, že psychologicky to může být výhodné. Při změně šířky "vše se mění, jen my stojíme pevně". :-)
Jirka Lahvička
Jirka Lahvička (neregistrovaný)
29. 3. 2002 10:51 Nový

Re: RobertNemec.com

celé vlákno
Pokud hned na uvodni strance logo prekryva nejaky asi dulezity (rozeznam jen, ze je tucny) text, tak bych musel byt trouba, abych si od provozovatele webu nechal kecat do designu situ vlastniho, tim mene si ho cely nechal vyrobit. Na netpolitika.cz je totiz evidentni, ze to nebylo testovane ani v stale majoritnim rozliseni 800x600. Nebudu tvrdit, ze jsem buhvijaky odbornik na design, ale pouzivani svetlesedych pismenek na bilem pozadi mi prijde prinejmensim z uzivatelskeho hlediska bezohledne, stejne jako premira drobnych fontu pro (asi) dulezite texty.

Ciste pro objektivitu jsem se podival na kod www.juniorklub.cz (podle udaju na vasich strankach uz oficialne pustene) a myslim, ze by nebylo od veci v HTML uzavirat a nekrizit tagy, nebo dokonce vynechavat pismenka u nazvu atributu (targe="_blank" opravdu nebude fungovat), v CSS kdyz uz definujete font spatne, tak to aspon nepsat pokazde jinak spatne atd. To, ze mi kvuli premire vselijakych dynamickych hejblatek pri scrollovani stranka trha a vsechna ta menu se rozbaluji vice nez pomalu, je mozna jen vec cilove skupiny - pokud na stranky chodi vyhradne lide s procesory 1 Ghz+, tak nic proti. Mimochodem, v Opere 5.0 se rozbalovaci menu jaksi nerozbaluji a v NN 4.72 se sice rozbaluji, ale je v nich rozbita cestina a navic design cele stranky je rozpadly.

O to vice ale obdivuju nekoho, kdo podobny web dokaze prodat (predpokladam, ze to zadarmo nebylo) a jeste mimo jine na jeho zaklade ziskat dalsi objednavky (ale tohle PR na Lupe taky pomuze :-).
Robert Němec
Robert Němec (neregistrovaný)
29. 3. 2002 14:49 Nový

Re: RobertNemec.com

celé vlákno
1. ) Jo, to logo mě v současnosti trápí nejvíce. :-(( Bohužel ten design je skoro rok starý. Srovnejte si třeba přes web.archive.org. Nedělal jej náš současný grafik. A protože jsem potřeboval design na NetPolitika.cz a náš grafik je zaneprázdněn na zakázkách pro klienty, vzal jsem ten, co máme na RobertNemec.com. Utěšuji se tím, že asi 94 % našich návštěvníků má rozlišení 1024 x 768, tak se vždy modlím, aby si roztáhli okno na celou šírku. Pak nic nepoznají. :-) Ne, tohle je opravu chyba. :-( Ale nemá cenu ji řešit, uděláme úplně novou verzi.

2.) Světle šedá je tam schválně. Jednak ten text nemá přitahovat pozornost. Je určen pro vyhledávače (třeba fulltext Atlasu již hází při zadání klíčových slov, které jsme vybrali, NetPolitiku na první tři místa. :-)). Jednak je je to trochu podprahové vnímání. Člověk si moc neuvědomí, že to vidí, ale v mozku se mu to usadí.

3.) Za připomínky k Junior klubu děkuji, vylepšíme. Site je sice oficiálně spuštěný, ale zdaleka není dodělaný. (Zákazník požadoval šibeniční termín, i když jsme jej varovali, že tam toho spoustu nepojede tak jak má.) Pro Netscape 6 se připravuje odladění, na 4.72 ne, není to ekonomické - na rovinu. To samé pro Operu.

4.) Díky za pochvalu. Budeme se možná revanšovat Hi-splashem jedné strany na Atlasu. :-)
Jirka Lahvička
Jirka Lahvička (neregistrovaný)
29. 3. 2002 15:19 Nový

Re: RobertNemec.com

celé vlákno
Ad2) Pokud už chcete dávat na stránku nějaký text jen pro vyhledávače, tak proč ho vidím i já? Já přece vyhledávač nejsem... detekce robotů a poslání odlišné stránky není přece tak složitá... naštěstí žádný normální vyhledávač tak už nefunguje, že by se řídil jen tím, co je v textu stránky.

PS1 Jde o fulltext Empyrea, ne Atlasu, takže by to mělo platit v podstatě na všech významných českých portálech.

PS2 Všechna zvolená klíčová slova vám nefungují, internet zjevně napadl i někoho jiného než vás :-)



Ad3) Pokud byste psali takové HTML, aby prošlo validátorem, možná by váš překvapilo, že by nebyly problémy se zobrazením vůbec nikde (netvrdím, že by byly stránky vizuálně stejné, ale v drtivé většině prohlížečů téměř stejné a v ostatních by downgradovaly bez ohrožení funkčnosti). Optimalizace pro různé prohlížeče je podpírání baráku, který už od počátku stojí nakřivo.
Andrej Čírtek
Andrej Čírtek (neregistrovaný)
1. 4. 2002 22:26 Nový

Re: RobertNemec.com

celé vlákno
O PR, ktere pomuze, se Jirko neda mluvit. Cim vic je totiz k nekomu shovivavy autor clanku, o to vetsi kapky pak dotycny dostane v diskusi, takze se to vykompenzuje.
Robert Němec
Robert Němec (neregistrovaný)
1. 4. 2002 23:27 Nový

Re: RobertNemec.com

celé vlákno
Lupu to možná moc nepotěší, ale: hovořil jsem s webmastery čtyř stran, dvou parlamentních a dvou neparlamentních (ale přes to relativně bohatých). Z toho Lupu čte aspoň občas jenom jeden! :-(

Ani jeden kontakt v oblasti internetového politického marketingu jsme, alespoň co já vím (a z těch velkých určitě ne), nezískali díky Lupě.

V politice musíte někoho znát, kdo vás doporučí vedení. Jinak to nejde. A i když vás doporučí vedení, nemáte vyhráno. Musíte začít lobbovat u dalších lidí, aby podpořili toho, kdo vás doporučil. Je to práce na dlouhou dobu.

Je to strašně moc o lidech, o lidech, kteří vás osobně znají. Ne o PR.

Jirka Lahvička
Jirka Lahvička (neregistrovaný)
2. 4. 2002 16:55 Nový

Re: RobertNemec.com

celé vlákno
Pokud to není o PR, proč vynakládáte energii na rozesílání tiskových zpráv mimo jiné i Lupě? BTW Lupa přece není pro webmastery (to spíš Interval), Lupa je spíš pro lidi, kteří ty webmastery najímají :-)
Radek Havelka
Radek Havelka (neregistrovaný)
29. 3. 2002 8:54 Nový

Zatraceny Republikani ...

celé vlákno
Asi se to sem hodi, i kdyz jsem cely clanek necetl, ale Republikani z Ostravy uz dokonce prudi i do mailu formou spamu, navic posilaji temer 500kb velke prilohy o tom, jak jen budoucnost s nima je ruzova ... zrovna posilam ty smejdy nekam
Lada  Riha
Lada Riha (neregistrovaný)
30. 3. 2002 1:30 Nový

Re: Zatraceny Republikani ...

celé vlákno
Take mate moznost je nechat u poskytovatele (postmastera) zablokovat, pokud Vam poslou nevyzadanou postu - SPAM.
Lada  Riha
Lada Riha (neregistrovaný)
30. 3. 2002 1:35 Nový

Re: Dan Lukes - virovy meil

celé vlákno
Pane Lukesi,
plne bych s Vami souhlasil, kdyby slo o rozesilani viroveho meilu jako SPAM. To by mi asi take naskocila husi kuze. A jsem rad ze existuje moznost, nechat takoveho odesilatele od internetove posty odpojit (zablokovat). Nic jineho si nezaslouzi. Sam jsem to jiz udelal, kdyz mi takto prisla "Zarucena nabidka na perfektni vydelek."o velikosti 80 kB. Asi se odesilatel divil, kdyz misto odpovedi, nemohl sam uz nic poslat.
Ale reknete mi: Pokud se mi libi nejake webova strana, server, nebo cokoliv jineho, proc bych o tom nemohl informovat sve pratele. A jestlize si oni tuto stranku (vyrobek ....) prohlednou a pak se rozhodnou zaregistrovat (poskytnout svoji adresu) aby jim byly zasilany informace, vyrobky.....atd. je to uz jen jejich vec.
A jak pan Nemec pododtknul, jedna se o tento typ sireni doporuceni, nikoliv o nevyzadanou hromadnou korespondenci.
Nastesti mame demokracii, kde se kazdy, (tedy i Vy), muze rozhodnout, zda odpovi, neodpovi, zda posle doporuceni svym pratelum, nebo zda pujde volit ci nikoliv.
Do voleb je preci jenom jeste dost casu, takze muzete take vyuzit kontaktu a novou stranu vyzkouset, zda Vam odpovi, a take co Vam odpovi.
A muzete se sam presvedcit, zda prave tato nova strana nechce bojovat proti takovym pokrytcum, ktere zajima vas nazor skutecne jen pred volbami, kdyz potrebuji Vas hlas.
Michal Kubeček
Michal Kubeček (neregistrovaný)
2. 4. 2002 9:34 Nový

Re: Dan Lukes - virovy meil

celé vlákno
Já naštěstí nejsem soudce, takže si na tuto argumentaci mohu udělat svůj názor bez ohledu na to, že i nepříliš obratný právník by ji u soudu samozřejmě obhájil. A můj názor je jednoznačný. Jestli rozesílatel pro své cíle používá server, kterému nic jiného nezbývá (protože je tak nakonfigurován), nebo tupé uživatele, kteří pokud jim do mailu napíšete "rozešlete všem svým známým", poslušně kliknou na tlačítko "forward", pro mne nehraje roli. Spam je to tak jako tak. A je mi jedno, jestli mi vnucuje porno, levný toner, skvělý úrok, naději nebo Naději. Takový spam je dokonce ještě horší - odesílatele nestojí ani tolik, co klasický spam. Jedinou naději spatřuji v tom, že z faktu, že se tento typ spamu nešíří exponenciálně, lze usuzovat, že forwardujících čtenářů je mizivě málo.
Dan Lukes
Dan Lukes (neregistrovaný)
2. 4. 2002 13:18 Nový

Re: Dan Lukes - virovy meil

celé vlákno
Ja sam slovo SPAM pouzivam nerad - tedy, vlastne ho nepouzivam prakticky vubec. Nepouzival jsem ho ani v dobach, kdy jsem byl spravcem cerne listiny www.antispam.cz. Nedelal jsem to zejmena proto, ze pod oznacenim SPAM si prakticky kazdy predstavi trochu neco jineho - a vetsina "plamennych" hadek pak ve skutecnosti pochazi z toho, ze dva lide pouzivaji tentyz termin pro ruzne veci. Ja sam pouzivam pojem "nevyzadany obtezujici dopis" (ja vim, je to dlouhe) kde k takovemu zmateni muze dojit obtizneji. No, a ted kdyz jsem trochu ujasnil pojmy, muzeme se venovat vasemu prispevku.

Pokud se vam libi nejaka WWW stranka, server nebo cokoliv jineho, samozrejme o tom muzete informovat svoje pratele - a je na vas, abyste odhadl, ktere z nich to skutecne bude zajimat a jak dalece se na vas budou zlobit ti, ktere to vubec zajimat nebude. Pokud se vas pritel neciti byt vasim dopisem obtezovan, nejde, zrejme, o obtezujici dopis - a nemame se tedy o cem bavit. Pokud se vas pritel citi byt obtezovan, zrejme si to s vami vyrika - a pokud navic zjisti, ze jste byl k zaslani takoveho dopisu "naveden", pak se jeho nevole muze obratit i proti tomu, kdo vas navedl. A nic jineho jsem netvrdil.

Co se tyce kontaktu s novou stranou - mam sice s kontaktovanim politickych stran zkusenosti spise negativni (osobni setkani s p. Mlynarem jsem zde uz jednou popisoval, posledni skusenost mam s dvema poslanci ODS - Dostalovou a Langrem, kteri formalne deklaruji moznost diskuse s verejnosti prostrednictvim el. posty, ale v praxi na dopis - dopis, kterym jsem se na nic neptal, jen je o cemsi jich se bezprostredne tykajicim informoval, nereaguji - a to ani jednoslovnou odpovedi, ze je to nezajima). Pripoustim samozrejme moznost, ze "nova" strana by v tomto ohledu mohla byt "jina" a to bych mohl zjistit prave tim, ze je kontaktuji. Nicmene, volby, ac by mely byt zalezitosti peclive uvahy a tedy zalezitosti veskrze rozumovou, v praxi proste takove nejsou. A to byla podstata meho prispevku - ona strana si me, zrejme, chce ziskat jako volice - a toho lze jen tezko dosahnout postupem, ktery ja povazuji za nepripustne obtezovani - a tak zrejme jen tezko budu o takove strane zjistovat neco vice a zrejme budu jen tezko jejim volicem.

Stanislav Kožina
Stanislav Kožina (neregistrovaný)
2. 4. 2002 23:50 Nový

Re: Dan Lukes - virovy meil

celé vlákno
ona strana si me, zrejme, chce ziskat jako volice - a toho lze jen tezko dosahnout postupem, ktery ja povazuji za nepripustne obtezovani

o to se přece snaží každá politická strana. A také je známo, že "Účel světí prostředky"...

což ovšem neznamená moji obhajobu virových mailů ani jiných metod vedení politické kampaně
Lada  Riha
Lada Riha (neregistrovaný)
3. 4. 2002 21:16 Nový

Re: Dan Lukes - virovy meil

celé vlákno
Pane Lukesi,
Nezbyva mi nez souhlasit s Vasim nazorem. Dosud jsem za SPAM povazoval pouze hromadny meil rozeslany prostrednictvim serveru. Souhlasim s nazorem ze pokud nekdo odesle doruceny meil na vsechny adresy, ktere ma v adresari (jak uvadi pan Kubeček) je to vlastne totez. A pokud pritom jeste nejakym zpusobem skryje svoji adresu odesilatele, pak to neni opravdu nic jineho nez nevyzadany obtezujici meil. Uznavam tedy, ze Vase argumenty jsou relevantni. Mne by totiz tato varianta ani nenapadla. Ja mam mozna trochu zastarale nazory, ale za neslusnost povazuji i rozesilani pozdravu hromadnou postou. Prece neni slusne posilat vsem adresatum seznam adres lidi ktere se neznaji, jenom proto, ze chci svuj pozdrav poslat vsem najednou abych si usetril praci. Za slusne povazuji vypsat kazdy pozdrav zvlast. Hromadnou adresu je vhodne pouzivat jen tam, kde je potrebne aby kazdy adresat vedel, kdo vsechno tuto zpravu obdrzel - tzv. konferencni meil.
Podobne jsem uvazoval u meho nazoru na virovy meil, ze si adresaty peclive vyberu (a pripadne jim to zduvodnim). Proto jsem jej puvodne obhajoval.
Nyni vsak vidim, jak je tento zpusob zneuzitelny a proto i neoblibeny.
Takze si opravuji svuj nazor a velmi se omlouvam vsem, ktere jsem svym nazorem znechutil, ci rozhorcil.
Lada Riha
P.S. Pane Lukesi, muzete mne kontaktovat na uvedeny meil primo?
Dan Lukes
Dan Lukes (neregistrovaný)
4. 4. 2002 13:43 Nový

Re: Dan Lukes - virovy meil

celé vlákno
Muj nazor vznik behem dlouhych diskusi s mnoha "obetmi" i stezovateli behem meho pusobeni na www.antispam.cz - takze tim lze, pomerne lehce, vysvetlit proc mam veci "rozmyslene" ;-)

Muj e-mail mate v hlavicce - duvod, proc tam bezne neni neni ten, ze bych tajil spojeni na sebe, ale proto, ze mila Lupa mi automaticky aktivuje posilani prispevku na moji adresu, pokud ji vyplnim - a to ja nechci, jenze bych zapominal ono okenko odskrtnout - a tak nemam jinou moznost, nez tam adresu neuvadet - ale myslim, ze jsem prave prisel na to, jak to udelam ...

Lobo
Lobo (neregistrovaný)
31. 3. 2002 13:48 Nový

Ani česky neumí...

celé vlákno
Zkusil jsem zadat na seznamu "volby 2002" a objevil se skutečně placený link koalice. Ale hustý je ten popisek, ve kterém je nespisovná chyba jak prase. Oficielní stránky může napsat jenom idiot. Jenom nevím, zda ten idiot je na seznamu nebo v koalici. Ale soukromý tip mám... :-))) Stačí se na ty stránky podívat. Hned vepředu nadpis jak kráva: informační strány...
edasx
edasx (neregistrovaný)
31. 3. 2002 13:51 Nový

anketa

celé vlákno
nepride vam ta anketa dost zavadejici? proc bych mel kvuli tomu prichazet o pratele? nestacilo by pouhe ANO / NE - bez nejakejch vokecavek? a nebo vic moznosti NE s vokecavkama a vic moznosti ANO s vokecavkama.....
Lada  Riha
Lada Riha (neregistrovaný)
31. 3. 2002 14:54 Nový

anketa

celé vlákno
Plne souhlasim s "edasx".
Lada
Michal Kubíček
Michal Kubíček (neregistrovaný)
1. 4. 2002 23:48 Nový

"Průkopníci" e-politiky

celé vlákno
hezk, zrovna dneska začala běhat na našem webu ikonka ODS - placená, to kdyby nás někdo podezříval ze sympatií. Před čtrnácti dny zaplatili odkazy republikáni, jedná se i s dalšími stranami - např. ČSSD, ČSNS, KSČM... Mluvili jsme i s Nadějí, ta prý čeká na reakce sponzorů. Jen jediná strana, o níž zde byla řeč se vyjádřila, že pro ně internet není - Koalice. Možná to ale bude spíš tou slečnou, která má kampaň na starosti - zřejmě k ní tato vymoženost ještě nedorazila, je jedna z podsledních, která posílá pozvánky na tiskové konference faxem...
Martin Hyroš
Martin Hyroš (neregistrovaný)
2. 4. 2002 10:11 Nový

odpovědný

celé vlákno
Zdravím Vás
Reklamní kampaň strany Naděje mám na starosti osobně. Chtěl bych Vám všem poděkovat za názory a p. Němcovi se omluvit za využití části textu virálního emailu. Pokud by jste měli zájem o nějaké další informace, rád Vám odpovím.

S pozdravem
Martin Hyroš
www.mobilista.cz
www.rodinnefinance.cz
www.superkup.cz
www.blazen.cz :-)
Nemelhobe
Nemelhobe (neregistrovaný)
29. 4. 2002 10:36 Nový

Levice i pravice plete lidem palice

celé vlákno
Levice i pravice plete lidem palice!

Když zvolíte socany,
zadlužíte občany!

Když zvolíte koalici,
rozdělí se na radnici!

Když zvolíte ODS,
chcípne Vám i pes !

Když zvolíte komunisty,
majetky už nebudou jistý!

VOLTE STRANU ZA ŽIVOTNÍ JISTOTY

Na kandidátce SŽJ jsou členové HSMS!

Slyšte jen hlas z Moravy,
ten jediný Vás ochrání!
uživatel si přál zůstat v anonymitě
25. 2. 2006 12:18 Nový

Národní strana

celé vlákno
Dejte hlas Národní straně,ať se něco už řeší.
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.73.broadband6.iol.cz
20. 5. 2009 16:45 Nový

Re: Národní strana

celé vlákno
Naprosto souhlasím. Pokud není stát schopen se postarat o ,,nepřizpůsobivé občany,, sám, potom nemůže čekat, že si obyčejný pracující občan nechá sr.t na hlavu a černí se budou doma válet na dávkách!!!!
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem