Hlavní navigace

Přepravní společnosti hlásí meziroční nárůst počtu zásilek, podílejí se na něm hlavně zákazníci internetových obchodů

Martin Vyleťal

Před Vánoci zažívají přepravní společnosti tradičně nejhektičtější období v roce. Například státní České poště, vzroste každoročně před Vánoci počet doručovaných balíků o 20 až 35 procent. Na tomto nárůstu se podílejí hlavně hlavně zákazníci internetových obchodů. Společnost TNT už nyní hlásí nárůst počtu přepravovaných zásilek o více než 15 procent, ve srovnáním se stejným obdobím loňského roku. Roste počet zásilek ze zemí mimo Evropskou unii a to navzdory snížení limitu pro osvobození zásilky…

Před Vánoci zažívají přepravní společnosti tradičně nejhektičtější období v roce. Například státní České poště, vzroste každoročně před Vánoci počet doručovaných balíků o 20 až 35 procent. Na tomto nárůstu se podílejí hlavně hlavně zákazníci internetových obchodů.

Společnost TNT už nyní hlásí nárůst počtu přepravovaných zásilek o více než 15 procent, ve srovnáním se stejným obdobím loňského roku. Roste počet zásilek ze zemí mimo Evropskou unii a to navzdory snížení limitu pro osvobození zásilky od DPH. Češi stále častěji nakupují například v čínských e-shopech nebo od čínských obchodníků na aukčních portálech.

Před Vánoci už tradičně sílí objednávky přepravy zboží z Asie do Čech, v této oblasti jednoznačně vede elektronika, zároveň i přes veškeré signály stagnace v eurozóně však pozorujeme také předvánoční nárůsty exportů od českých výrobců nebo z distribučních center do zemí Evropy, říká Petr Zajíc Sales & Marketing Manager společnosti TNT Express.

Zdroj: tisková zpráva

Našli jste v článku chybu?