Hlavní navigace

Představen projekt Mojetelevize

David Antoš 27. 6. 2007

Společnost Genius Media na dnešní tiskové konferenci prezentovala „první PR webovou televizi“ Mojetelevize. Nejedná se však o žádnou další konkurenci YouTube, Streamu či N-Joy, projekt Genius Media je zaměřen zejména na zákazníky z řad firem a dalších organizací. Těm by Mojetelevize měla umožnit jednoduše tvořit a prezentovat reportáže a další video obsah. Ty tvoří přímo produkční tým Genius Media a na Internetu se v podobě flashových klipů objevují na adrese www.mojetelevize.cz/jménofirmy. Do…

Společnost Genius Media na dnešní tiskové konferenci prezentovala „první PR webovou televizi“ Mojetelevize. Nejedná se však o žádnou další konkurenci YouTube, Streamu či N-Joy, projekt Genius Media je zaměřen zejména na zákazníky z řad firem a dalších organizací. Těm by Mojetelevize měla umožnit jednoduše tvořit a prezentovat reportáže a další video obsah. Ty tvoří přímo produkční tým Genius Media a na Internetu se v podobě flashových klipů objevují na adrese www.mojetelevi­ze.cz/jménofir­my. Do budoucna se údajně počítá i se spuštěním tematických „televizí“, resp. tematicky uspořádaného seznamu klipů z různých oblastí.

Co se nákladů týče, klienti Genius Media za natočení jedné reportáže platí 50 tisíc. Na tiskové konferenci manažeři projektu hovořili o aktuálně osmi zákaznících, na webu Mojítelevize je jich uvedeno šest – společnost TNT, městská část Praha 4, ZOO Dvůr Králové, nadace Adra, Národní památkový ústav, kanál Gastro TV je pravděpodobně produkován přímo Genius Media. Nabízí se tedy otázka, jestli skutečně tito klienti platí udávanou cenu za reportáž a vzhledem k zastoupení veřejných institucí je též sporná případná efektivita takovéto investice. Autoři se otázce na odhad úspěšnosti projektu z hlediska návštěvnosti víceméně vyhnuli a za velmi úspěšnou označili „televizi“ královedvorské ZOO se stovkami diváků denně. Její kanál přitom obsahuje pět videí, což by – pokud platí deklarovaná cena – znamenalo investici 250 tisíc.

Našli jste v článku chybu?
Lupa.cz: Patička e-mailu závazná jako vlastnoruční podpis?

Patička e-mailu závazná jako vlastnoruční podpis?

Podnikatel.cz: Udělali jsme velkou chybu, napsal Čupr

Udělali jsme velkou chybu, napsal Čupr

Root.cz: Prvních 700 routerů Omnia je hotových

Prvních 700 routerů Omnia je hotových

Podnikatel.cz: Poslanci chtějí sebrat majetek Bakalovi

Poslanci chtějí sebrat majetek Bakalovi

Podnikatel.cz: ČOI zamířila na e-shopy. Zaplatí 1,5 milionu

ČOI zamířila na e-shopy. Zaplatí 1,5 milionu

Vitalia.cz: Tradiční čínská medicína a rakovina

Tradiční čínská medicína a rakovina

DigiZone.cz: Nejnovější špičkové TV ve videu

Nejnovější špičkové TV ve videu

DigiZone.cz: Nova opět stahuje „milionáře“

Nova opět stahuje „milionáře“

Vitalia.cz: Voda z Vltavy před a po úpravě na pitnou

Voda z Vltavy před a po úpravě na pitnou

Podnikatel.cz: Babišovi se nedá věřit, stěžovali si hospodští

Babišovi se nedá věřit, stěžovali si hospodští

Měšec.cz: TEST: Vyzkoušeli jsme pražské taxikáře

TEST: Vyzkoušeli jsme pražské taxikáře

Vitalia.cz: Tahák, jak vyzrát nad zápachem z úst

Tahák, jak vyzrát nad zápachem z úst

Podnikatel.cz: Takhle se prodávají mražené potraviny

Takhle se prodávají mražené potraviny

Vitalia.cz: 5 chyb, které děláme při skladování potravin

5 chyb, které děláme při skladování potravin

DigiZone.cz: Mordparta: trochu podchlazený 87. revír

Mordparta: trochu podchlazený 87. revír

Podnikatel.cz: Byla finanční manažerka, teď cvičí jógu

Byla finanční manažerka, teď cvičí jógu

DigiZone.cz: Parlamentní listy: kde končí PR...

Parlamentní listy: kde končí PR...

Podnikatel.cz: Babišovy firmy a registr smluv. Co odhalil?

Babišovy firmy a registr smluv. Co odhalil?

Vitalia.cz: Test dětských svačinek: Tyhle ne!

Test dětských svačinek: Tyhle ne!

DigiZone.cz: Pure má tři nové přijímače DAB

Pure má tři nové přijímače DAB