Představen projekt Mojetelevize

Společnost Genius Media na dnešní tiskové konferenci prezentovala „první PR webovou televizi“ Mojetelevize. Nejedná se však o žádnou další konkurenci YouTube, Streamu či N-Joy, projekt Genius Media je zaměřen zejména na zákazníky z řad firem a dalších organizací. Těm by Mojetelevize měla umožnit jednoduše tvořit a prezentovat reportáže a další video obsah. Ty tvoří přímo produkční tým Genius Media a na Internetu se v podobě flashových klipů objevují na adrese www.mojetelevize.cz/jménofirmy. Do…

Společnost Genius Media na dnešní tiskové konferenci prezentovala „první PR webovou televizi“ Mojetelevize. Nejedná se však o žádnou další konkurenci YouTube, Streamu či N-Joy, projekt Genius Media je zaměřen zejména na zákazníky z řad firem a dalších organizací. Těm by Mojetelevize měla umožnit jednoduše tvořit a prezentovat reportáže a další video obsah. Ty tvoří přímo produkční tým Genius Media a na Internetu se v podobě flashových klipů objevují na adrese www.mojetelevi­ze.cz/jménofir­my. Do budoucna se údajně počítá i se spuštěním tematických „televizí“, resp. tematicky uspořádaného seznamu klipů z různých oblastí.

Co se nákladů týče, klienti Genius Media za natočení jedné reportáže platí 50 tisíc. Na tiskové konferenci manažeři projektu hovořili o aktuálně osmi zákaznících, na webu Mojítelevize je jich uvedeno šest – společnost TNT, městská část Praha 4, ZOO Dvůr Králové, nadace Adra, Národní památkový ústav, kanál Gastro TV je pravděpodobně produkován přímo Genius Media. Nabízí se tedy otázka, jestli skutečně tito klienti platí udávanou cenu za reportáž a vzhledem k zastoupení veřejných institucí je též sporná případná efektivita takovéto investice. Autoři se otázce na odhad úspěšnosti projektu z hlediska návštěvnosti víceméně vyhnuli a za velmi úspěšnou označili „televizi“ královedvorské ZOO se stovkami diváků denně. Její kanál přitom obsahuje pět videí, což by – pokud platí deklarovaná cena – znamenalo investici 250 tisíc.

Školení: Jak na firemní Facebook prakticky

  •  
    Jak efektivně propojit Facebook s webem.
  • Jak vše měřit a vyhodnocovat.
  • Jak řešit krizové situace.

Detailní informace o školení Facebooku »