Hlavní navigace

Prima se k novým médiím staví velmi opatrně

Jiří Macich ml.

Televize Prima se zatím nezapojila do závodů o přízeň diváků na poli tzv. nových médií. Nenabízí žádný obsah pro mobilní telefony ani chytré televize a v dohledné době se to nejspíš nezmění.  V rozhovoru pro server MediaGuru.cz to více než naznačil Marek Singer, ředitel televize Prima. Díky skandinávské matce máme poměrně dobrý přehled, a hodně věcí lze předpovídat. Navíc tu vyvstává pragmatická komerční úvaha, kdy investovat a jakým způsobem. Nejsem úplně zastáncem super technologií, které ale…

Televize Prima se zatím nezapojila do závodů o přízeň diváků na poli tzv. nových médií. Nenabízí žádný obsah pro mobilní telefony ani chytré televize a v dohledné době se to nejspíš nezmění.  V rozhovoru pro server MediaGuru.cz to více než naznačil Marek Singer, ředitel televize Prima.

Díky skandinávské matce máme poměrně dobrý přehled, a hodně věcí lze předpovídat. Navíc tu vyvstává pragmatická komerční úvaha, kdy investovat a jakým způsobem. Nejsem úplně zastáncem super technologií, které ale divák ve finále nedokáže ocenit, uvedl Marek Singer pro MediaGuru.cz

Česká televize by tímto směrem jít měla, nakonec si ji všichni platíme, tak proč by nám nepřinášela inovace.  Prima nemá Internet jako jeden ze strategických pilířů. Nejsme tedy tahounem technologické inovace a myslím si, že těžko někdy budeme, dodal Marek Singer. 

Našli jste v článku chybu?