Přišel čas pročistit, čeho/koho jste fanoušky na Facebooku, víte jak na to?

Používáte-li Facebook dlouho, jste asi fanoušky stovek stránek, často dokonce aniž byste to věděli. Facebook za vás mnohokrát rozhodl, že se vám „Líbí“ něco, o čem ani nevíte.

reklama

S blížícím se zpřístupněním nového vyhledávání na Facebooku (tzv. Graph Search) je možná vhodné se zamyslet nad tím, jestli náhodou nejste fanoušky zcela obskurních stránek. Je fakt, že nové hledání zlikvidovalo vyhledávací políčko a málokdo vůbec pochopí, že tam nějaké vyhledávání je. Ale stejně tak je fakt, že nové hledání je zaměřené hlavně na hledání toho, čeho jsme na Facebooku fanoušky.

Jak pročistit čeho/koho jste fanoušky

Jděte na Facebook – postačí www.facebook.com a přejděte na svůj profil. Pod fotografií v záhlaví najdete mezi obdélníčky ten s názvem „To se mi líbí“ („Likes“). Nemusí tam být případně hned vidět, takže si zkuste pomoci „trojúhelníčkem“ úplně vpravo. Dostanete se tak na přehled svých oblíbených stránek (který se ukazuje cizím lidem i přátelům), ale zdaleka ještě nemáte vyhráno.

KL2014

       

Pokračujte přes „Upravit“ („Edit“) vpravo nahoře a pak najděte na konci prvního bloku „Další stránky, které se vám líbí“ („Other Pages You Like“) – čistě teoreticky by se měl dát použít přímo odkaz https://www.facebook.com/brow­se/other_connections_of/. Objeví se vám kompletní přehled všech stránek, kterých jste fanoušky. A pomocí „Už se mi to nelíbí“ („Unlike“) můžete fanouškovství zrušit. Bez nutnost na stránku jít a rušit fanouškovství až na ní.

Všechny Stránky kde jste dali (ale i nedali) Líbí

Všechny Stránky, kde jste dali (ale i nedali) Líbí

Nezapomeňte případně na konci zobrazeného seznamu klikat na odkaz pro zobrazení dalších. Pokud jste za ty roky fanoušky stovek stránek, budete si muset jejich seznam zobrazit postupně. A postupně jednu po druhé rušit – přestat být fanouškem všech stránek nelze. Stejně tak jako nelze „zaklikat“ nechtěné a pak přestat být jejich fanouškem.

Daniel Dočekal

Konzultant a publicista, provozuje www.pooh.cz. Podle některých si myslí, že rozumí všemu, sám je však přesvědčen o pravém opaku a ani v 30+ letech nedokázal přijít na to, jak mít peníze a nepracovat.

Školení: Obsahová strategie a content marketing

  •  
    Proč je obsahový marketing výrazným trendem.
  • Jak navrhnout užitečnou obsahovou strategii.
  • Jak zlepšit workflow a výsledky copywritingu.

Detailní informace o školení content strategy »

       
4 názory Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 9. 2. 2013 15:37

Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví. Pro řešení aktuálních problémů doporučujeme využít naše diskusní fórum.

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem