Hlavní navigace

Pro nového ředitele U:fona jsou prioritou mobilní data

Jiří Macich ml.

Velkou devizou U:fona je kvalitně postavená síť, uvedl Tomáš Budník v rozhovoru pro server Mobil.cz. Už jsme vás stručně informovali, že Tomáš Budník nahradil Petera Halla ve funkci generálního ředitele U:fona. Nový šéf nejmladšího mobilního operátora na českém trhu říká, že 3G síť umožňuje právě zaměření na mobilní Internet. Nemáme ambice nahradit třeba ADSL či jiná domácí připojení. Naší strategií je nabídnout mobilní data za takovou cenu, aby si mohla většina uživatelů dovolit druhé, mobilní…

Velkou devizou U:fona je kvalitně postavená síť, uvedl Tomáš Budník v rozhovoru pro server Mobil.cz. Už jsme vás stručně informovali, že Tomáš Budník nahradil Petera Halla ve funkci generálního ředitele U:fona. Nový šéf nejmladšího mobilního operátora na českém trhu říká, že 3G síť umožňuje právě zaměření na mobilní Internet. Nemáme ambice nahradit třeba ADSL či jiná domácí připojení. Naší strategií je nabídnout mobilní data za takovou cenu, aby si mohla většina uživatelů dovolit druhé, mobilní, připojení na cesty nebo třeba na chatu. Tím, jak se mění životní styl lidí, bude mobilní internet získávat další podíl na trhu, nastínil Tomáš Budník v rozhovoru pro Mobil.cz.

U:fon se chce profilovat jako nízkonákladový operátor poskytující hlasové služby například domácnostem s omezenějším rozpočtem a obecně lidem, kteří mají hlouběji do kapsy. Jedním z jeho úkolů v nové funkci je prý i hledání úspor uvnitř firmy. Potřeba je prý ale prověřit i prodejní kanály a způsob, jakým jsou služby U:fona nabízeny zákazníkům. Konkrétně Tomáš Budník zmínil modelovou situaci, kdy se klient domníval, že získá stejně kvalitní hlasové mobilní služby jako u GMS operátorů, nicméně v praxi byl pak s pokrytím U:fona nespokojen. Naším úkolem je tedy vylepšit komunikaci se zákazníky, aby bylo jasné komu naše služby nabízíme. Typicky jde například o starší lidi, kteří mají pevnou linku, rodiny, nebo studenty, kteří se pohybují v konkrétním regionu, kde naše síť funguje. Pak má smysl jim naše služby nabízet, vysvětlil Tomáš Budník.

Našli jste v článku chybu?
6. 9. 2009 15:04
SomeOne (neregistrovaný)
Až do této změny jsem byl celkem spokojený uživatel ufona (mohl jsem ho používat doma i na cestách), ale tento krok mi připadá jako krok cca 10 let zpátky. Mimochodem se snížila i přenosová rychlost z cca 200 kB/s na 50 kB/s, což tedy dává slovu "fofr" opravdu nový rozměr. A nevěřím, že by to bylo masivním nárůstem počtu uživatelů v mé lokalitě. Měl bych ale dotaz. Když jsem si pořizoval službu fofr internet, bylo deklarováno FUP 2GB/týden. Z toho vyplývá, že jednotkou pro určení FUP b…
18. 8. 2009 16:15
abc (neregistrovaný)
To ze hovory vypadavaji neni zpusobene ani tak siti (ta uz je celkem dobre serizena) jako kvalitou handsetu. Ubiquam U400 se nikdy nemel dostat mezi lidi, jelikoz je to ten nejvetsi sr*c. Bohuzel naprosta vetsina zakosu si ho poridila kvuli tomu, ze byl dotovany za 1 Kc. Normalne pouzitelny pristroj U300 prodava Ufon v dotaci za 500...