Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia Tuesday TopDrive KupDnes Navrcholu Bomba NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
Proč by Čína neměla zakazovat porno?

Jaromes
Jaromes (neregistrovaný) 89.100.167.---
27. 6. 2009 9:25 Nový

Videoprehravac

celé vlákno
Nemyslim si ze by si vetsina lidi kupovala videoprehravac kvuli pohadkam, myslim ze vetsina si chtela prohlizet filmy, nahravat porady atd. Zajiste mate pravdu.
Obyvatel
Obyvatel (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
27. 6. 2009 10:24 Nový

Re: Videoprehravac

celé vlákno
Videoprehravac ani televizi jsem si nikdy nekoupil. Ten clanek je nejaky divny :-)
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.eurosignal.cz
27. 6. 2009 10:53 Nový

Re: Videoprehravac

celé vlákno
Taky si nemyslím, že si lidi kupují videopřehrávač kvuli pornu. Zvlášť ti, kteří mají děti. Autor by neměl soudit dle sebe.
pterzw
pterzw (neregistrovaný) ---.dsl.chcgil.sbcglobal.net
27. 6. 2009 18:34 Nový

Re: Videoprehravac

celé vlákno
Me tedy autor clanku odhadl uplne presne.
Porno opravdu byla jedna z mych hlavnich pohnutek.
K
K (neregistrovaný) ---.255.broadband3.iol.cz
28. 6. 2009 0:41 Nový

Re: Videoprehravac

celé vlákno
Jsem rád, že nejsem jediný, co to nevyhledává. Když jsem to tak čet a zamyslel se, kdy jsem to jenom naposled něco takového hledal a nevzpomněl si, začal jsem váhat, zda jsem vlastně ještě normální =)))
Bumbas
Bumbas (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
27. 6. 2009 10:27 Nový

porno miluju, ale jsem pro omezení

celé vlákno
Velmi rád si zaonanuju u pořádně tvrdého porna, možná stejně jako pan autor, a stejně jako miliony dalších mužů (a významně méně žen). VHS přehrávač jsem si ale nekupoval kvůli péčku, nýbrž kvůli Terminátorovi:-) Ano, mám rád tvrdé porno. Tím pádem vnímám rozdíl mezi erotikou a pornem. Obzvlášť dnes. Definice z Wiki: "Pornography or porn is the depiction of explicit sexual subject matter for the purpose of sexually exciting the viewer. Pornography makes no claim to artistic merit, unlike erotica which does." Ale nejde tolik v tomhle případě o přesnou definici, jde spíš o to, jak to většina z nás intuitivně rozlišuje. Míchat dohromady erotiku a porno? Dnes porno obnáší: herce i amatéry zalité litry semene, roztahované sloními vibrátory, obsouložené celými hordami, psy, koňmi, hady, pomazané výkaly, pomočené od hlavy k patě, simulovaně znásilňované, mrskané, mučené, propíchané jehlami, s jasnou tendencí snižovat věkovou hranici a obsazovat herce, kteří vypadají jako 10letí. Nechápu, jak se můžete ohánět přístupem k technologiím. Všechny války ve světě jsou "dobré", porotože ženou technologii dopředu, veškeré nelegální stahování autorských děl je také "dobré", protože láká lidi k technologiím a učí je chápat sociální sítě a P2P? Atd. Doporučuju všem romány Michela Houellebecqa - Rozšíření bitevního pole a Elementární částice. Nedokážu tady tak pěkně popsat, jak jde po stránce sexuality a vztahů civilizace víceméně "do hajzlu". Možná si kopeme hrob (a možná ne). Kdyby Číňani neomezovali svobodu i v jiných případech a zákaz porna by byl vázaný na skutečně "morální" převědčení, a nikoli na propagandu, pak bych jim fandil. Stejnětak jako vášnivý kuřák fandím zákazu reklam na cigarety nebo zákazu kouření jako takového. Že já jsem "prase" a "kouřím lidem do xichtu", to si pak budu muset nějak vyřešit. Buď budu tak beznadějný případ, že se přesunu do ilegality, anebo...a to je pravěpodobnější, učiním pokus zlozvyky pod pohrůžkou trestu omezit. A můžu vás ujistit, že pokud bych viděl méně porna, méně rozvalených vagín na všech stáncích, asi by mi sex víc chutnal. Narodit se pár desítek zpátky, vrcholně by mě vzrušil obnažený kotník a při chůzi po letním Václaváku bych zažil přinejmenším 500 orgasmů - co bych za to dal:-)Demokracie není o svobodě bez hranic. Jen ať se zakazuje. Rozumně. Přinejmenším se dá operovat s věkovou hranicí, do které zákaz platí. Dále připomínám, že nejde o zákaz porna, ale o zákon, který zahrnuje mnohem víc: "It's unclear, however, what the government considers pornographic. The law itself is vague: Officials may target anything that "violat[es] public morality and harm[s] the physical and mental health of youth and young people." Je mi jasné, že pak záleží na tom, kdo to posoudí. Nikdy nebudou zákazy zcela objektivní. Ale takhle je to se vším co "smíme a nesmíme". To už je pak debata o celém právním aparátu a stupni jeho prohnilosti v různých zemích.
kalik
kalik (neregistrovaný) ---.karneval.cz
27. 6. 2009 12:25 Nový

Re: porno miluju, ale jsem pro omezení

celé vlákno
"Jen ať se zakazuje. Rozumně."
Jasně, všemocná a vševědoucí vláda, co je pro mě dobře :) Haleluja
uživatel si přál zůstat v anonymitě 88.103.84.---
27. 6. 2009 15:42 Nový

Re: porno miluju, ale jsem pro omezení

celé vlákno
Zas na druhou stranu, kam az vede sexualni frustrace, je dobre videt na muslimech. Proto mi dnesni demytizace sexu prijde v tomhle ohledu jako prospesna. Neco za neco.
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.orange.sk
27. 6. 2009 16:17 Nový

Re: porno miluju, ale jsem pro omezení

celé vlákno
extrém <-> extrém
admin . aura:20
29. 6. 2009 9:42 Nový

Re: porno miluju, ale jsem pro omezení

celé vlákno
hmmm, hele když nedokážeš přestat kouřit sám vod sebe, tak nepřivolávej zákazy na jiný.......
Asterixx
Asterixx (neregistrovaný) ---.rtsgroup.net
29. 6. 2009 15:26 Nový

Re: porno miluju, ale jsem pro omezení

celé vlákno
Proc by nekdo mel neco zakazovat, kvuli tomu, ze vy se nedokazete ovladnout a propadl jste zavislosti na pornu?

Podobne s kourenim. Zakazeme koureni kvuli tomu, ze vy jste "prase a kourite ostatnim do xichtu"? Nesouhlasim. Lepsi bude netolerovat prasata. At si kazdy dela co chce, ale tak, aby neprekazel ostatnim. "Prekazeni ostatnim" by melo byt hlavni kriterium misto vyjmenovavani jednotlivych cinnosti, ktere se nesmi.

Za cvhili nam budete chtit zakazat i klobasy, protoze obsahuji moc tuku, ovsem vam chutnaji a prilis po nich tloustnete ..
Bumbas
Bumbas (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
29. 6. 2009 18:38 Nový

Re: porno miluju, ale jsem pro omezení

celé vlákno
Přestal jsem kouřit před dvěma lety sám od sebe. Na pornu závislý nejsem, a tím, že se na něj semtam podívám nikomu nepřekážím. Když napíšu, že miluju vanilkovou zmrzlinu, nemusím na ní být závislý. Pokud bych Vám ale chtěl udělat radost, a zkarikaturuju se na kuřáka, pornozávisláka, a tlusťocha k tomu, pak je to právě ten zákaz, který mi dá jasný signál, abych těch věcí, pokud možno, nechal. Zákazy jsou od toho, že jasně komunikují postoj "společnosti". Fascinuje mě, jak strašně jste alergičtí na slovo zákaz nebo omezení, když každý z nás respektuje takových omezení a zákazů stovky a jsou běžnou součástí našeho života. Ale na porno, cigára a klobásy nám nesahejte:-))) Mimochodem jsem jasně psal, že by nemuselo jít o zákaz, ale o nějáké omezení. Podobně jako v Norsku nenajdete v běžném obchodě ani porno, ani chlast. Hlavně nedovedu pochopit, proč by se měl internet jako médium odlišovat od všech ostatních. Nedává to potom žádný smysl.
Asterixx
Asterixx (neregistrovaný) ---.rtsgroup.net
30. 6. 2009 14:57 Nový

Re: porno miluju, ale jsem pro omezení

celé vlákno
Pojmenujte zakaz klidne omezeni nebo jinak. Na pojmenovani nezalezi. Fakt, ze respektujeme "stovky takovych zakazu a omezeni" neznamena, ze je potreba dalsi pridavat. Jejich ubirani by take stalo za zamysleni.

Pokud vas zajima postoj spolecnosti a skutecnost jak ostatni vase skutky hodnoti, melo by stacit slusne vychovani. Kvuli postoji spolecnosti neni potreba centralne vydane omezeni.

Osobne jsem nekurak, ale nikdy by me nenapadlo narizovat, ze napr. vsechny hospody musi byt nekuracke. Pokud je nekdo schopny ohleduplnosti a kourit chce, necht si kouri, prece mu nebudeme diktovat co ma delat. Proc vy chcete ostatnim diktovat co maji delat? Samozrejme se nejedna pouze o koureni, porno a klobasy, ale vsechny aspekty spolecneho souziti ruznorodych jedincu ..
GHOI
GHOI (neregistrovaný) 165.72.200.---
30. 6. 2009 15:46 Nový

Re: porno miluju, ale jsem pro omezení

celé vlákno
Co je vasich 500 orgasmu z jednoho kotniku na vaclavaku oproti jednomu pri kterem amatérku ktera vypada jako 10leta zalijete litry semene, roztahnete sloními vibrátory, obsouložite celými hordami, psy, koňmi, hady, pomazete výkaly, pomočite od hlavy k patě, simulovaně znásilnite, zmrskate, zmučite a propíchate jehlami.
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.net.upc.cz
27. 6. 2009 11:07 Nový

Já už se z toho češtinu jednou po...

celé vlákno
... když už neumíte psát spisovně a cpete se na veřejnost, nemohl by vám to před pubilkací omrknout nějaký korektor? To je prostě děs - "Porno totiž k technologiím táhne miliony lidí, kteří by jinak neměly potřebu je využívat"...
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.net.upc.cz
27. 6. 2009 11:56 Nový

Re: Já už se z toho češtinu jednou po...

celé vlákno
jj, malyčko to tachá za očy :)
pterzw
pterzw (neregistrovaný) ---.dsl.chcgil.sbcglobal.net
27. 6. 2009 18:41 Nový

Re: Já už se z toho češtinu jednou po...

celé vlákno
Jen se z toho nepodelej.
Miluju ty lidi co nemaji co rici k tematu ,a tak se zacnou alespon navazet do gramatiky.
Grammar Nazi.
Mablung
Mablung (neregistrovaný) ---.75.broadband4.iol.cz
27. 6. 2009 20:10 Nový

Re: Já už se z toho češtinu jednou po...

celé vlákno
Já osobně si myslím že to je obscesivní úchylka. Tj spíše než abych tyto lidi "miloval" je začínám litovat ...
admin . aura:20
29. 6. 2009 9:45 Nový

Re: Já už se z toho češtinu jednou po...

celé vlákno
no mně například velmi uráží, že se v takovéhmhle periodiku nenajde dostatečně motivovaný korektor, který by takovýmhle hrubkám zabránil. Osobně bych byl pro to, aby za každou zveřejněnou hrubku autor zaplatil pokutu ve výši trojnásobného denního platu...ČJ RULEZZZ
pterzw
pterzw (neregistrovaný) ---.dsl.chcgil.sbcglobal.net
29. 6. 2009 16:00 Nový

Re: Já už se z toho češtinu jednou po...

celé vlákno
..se Ti na to priste ten autor vykasle a pujde sve clanky publikovat jinam.
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.164.broadband11.iol.cz
11. 7. 2009 12:04 Nový

Re: Já už se z toho češtinu jednou po...

celé vlákno
Zato ty být skvělý češtin- koukni na kapitolu s mně-mě.
melkor
melkor (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
29. 6. 2009 12:26 Nový

Re: Já už se z toho češtinu jednou po...

celé vlákno
Priznam se, ze uvodni prispevek tohohle vlakna jsem nebyl schopen precist do konce.
Mozna tam nekde byla peclive skryta myslenka, ale nemam silu se prohrabavat tunou marastu jen kvuli tomu, ze by se mozna neco naslo ...
uživatel si přál zůstat v anonymitě 88.103.84.---
27. 6. 2009 15:32 Nový

Porno je dobre, ale neni to vsechno

celé vlákno
Pokud si dobre vzpominam, videorekorder jsme v roce 1992 kupovali kvuli 1. nahravani z TV, 2. akcnim a jinym filmum z videopukcovny. Nic proti pornu, ale Rambo, Rocky a Terminator jsou taky potreba!
Mablung
Mablung (neregistrovaný) ---.75.broadband4.iol.cz
27. 6. 2009 20:08 Nový

Re: Porno je dobre, ale neni to vsechno

celé vlákno
JJ, souhlas. Významnost vlivu pornoprůmyslu na technologie se přehání.
Martin V
Martin V (neregistrovaný) 77.104.245.---
28. 6. 2009 12:03 Nový

Re: Porno je dobre, ale neni to vsechno

celé vlákno
Spíš je nedoceněný.
KOlik lidí by potřebovalo vysokorychlostní internet, kdyby nestahovalo porno?
Jak by se rozvíjeli platební systémy, kdyby lidi nebyli ochotni za porno platit?
O rozvoji DVD přehráváčů v době kdy v půjčovnách byl na DVD jen Titanik a asi tak petset pornoDVD, snad nikdo nepochybuje :-D
:-)
:-) (neregistrovaný) ---.56.broadband3.iol.cz
28. 6. 2009 13:29 Nový

Re: Porno je dobre, ale neni to vsechno

celé vlákno
Ano, taky zastávám teorii (jako Sigmund Freud), že hnacím motorem všeho je SEX - ale v technologiích to není přímo...

Konkrétně já jsem si pořídil už kdysi dávno Internet a vysokorychlostní, abych mohl jednak balit ženský na síti, těch tam ale moc nebylo... A pak taky proto, abych mohl stahovat filmy, hudbu atd. - pro baby a jako poděkování se spokojit s pořádnou šuka***u.

Mobil jsem si pořídil především proto, abych byl v bližím spojení s ženskýma, věděl kdy mají čas atd. a umožnilo mi to tak více sexu než dokud mobily nebyly - protože třeba přítelkyně měla čas hodinu, která se jí najednou uvolnila - stačila SMS a zásun byl na světě! Kdybych neměl mobil, viděli bysme se tam až další den a měl bych o styk méně :-))

Do práce v podstatě chodím taky kvůli sexu - kdybych neměl práci, neměl bych lowe a nemohl bych mladé kupovat hadry, věci do bytu, mobil, kabelky, boty atd. a ona by pak se mnou nechtěla *ukat a nakonec by mě poslala do háje. (Ano, jsme spolu "protože se milujeme", ale dámy prominou - je zajímavé, že chlapy, co mají peněz jako šlupek ženský nikdy nějak neopouští - máte to prostě v genech :-)).
Takže proč dělám v práci navíc? Proč mi jde o prémie? No kvůli sexu!!! Kdyby nebyla na světě žádná vagína, přišel bych za šéfem a se vším ho poslal do háje, řekl mi, že mě stačí základní mzda a premie nepotřebuju, tak ať si je vetkne za klobouk a že mu na to vůbec se*u a jdu dělat myslivce někde do hájenky, kde budu mít svatej klid a budu venku z velkoměsta! Zahodil bych služební mobil, notebook a poslouchal šumění lesa...

Nakonec i DĚTSKÉ POHÁDKY VZNIKAJÍ KVULI SEXU!! Děti totiž vždycky mají nějaké matky :-DDDDD

--

Ale přímý vliv porna na technologie je opravdu minimální. Kvůli pornu jsem si nekupoval ani video, ani PC, ani mobil... A asi bych za porno ani v životě neplatil, já patřím prostě mezi lidi, kteří "raději aktivně".

Takže než si koupit pár porno DVD a nový BlueRay přehrávač - tak to raději pozvu známou na večeři nebo nějaký víkendoví pobyt (kde se mnou nemá kdo jet >> výmysl samozřejmě) a tam ji pořádně... No však to všichni známe :-)) :-DD

--

Jenom musím říct, že když se dívám na svět kolem sebe, tak jak je v pornu pojem "amatérky" o kterém píše i autor - jedná se o velice úsměvný pojem, až komický.

Ze zkušeností vím, že ženské, které "to" nedělají za peníze, jsou desetkrát dražší než ta největší šlápota a dělají "to" vlastně VYHRADNE za peníze!

A hodné, slušné a hlavně distinguované slečny jsou TAKOVOVY NEHORAZNY KURVY, že Moulin Roure se může jít zahrabat!
o.
o. (neregistrovaný) 60.54.125.---
28. 6. 2009 13:47 Nový

Re: Porno je dobre, ale neni to vsechno

celé vlákno
bez se oplachnout a spat.
CandyMan
CandyMan (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
28. 6. 2009 17:41 Nový

Re: Porno je dobre, ale neni to vsechno

celé vlákno
JJ..konečně někdo kdo se nebojí říct, jak to je... o ženách se říká jedno prosté, ale na všechny ženy použitelné pravidlo: "Ženská je tvor, který neví co chce a nedá pokoj, dokud to nedostane". A to je pravda (pokud mi to chce někdo vymluvit, tak prosím, ale myslim si že to bude těžký rozhovor). Jinak porno a asijske země (tím myslím vše i činu, koreu atd...globální pojem) jdou ruku v ruce...když vidíte mladé asiatky (vietnamky, japonky, číňanky, je to jedno) co jsou schopne udělat pro peníze (za natočení porna), říkáte si vlastně, proč jim to zakazovat, když oni tím vlastně žijou... vždyť fenomen dnešní doby (bukkake) vznikla v japonsku kvůli zákazu zobrazovat v pornu genitálie a nebo je aspoň překrýt (rozmazat)...sperma není zakázané a tak to dopadlo, jak to dopadlo...

Sex, erotika a dnes už také porno patří k životu a k lidem už od nepaměti...když za komunistů tvrdili, že onanie je škodlivá určitě se spíš snažili o to, aby je děcka sfanatizovaně poslouchali a spíš to byl průzkum toho, jestli opravdu všichni onanují nebo ne...aneb: "kdo říká že ne, tak by měl mít chlupaté ruce"...já mám zatím jen chlupaté záda :-D...


a teď mě odsuďte :)
mike
mike (neregistrovaný) ---.27.broadband2.iol.cz
17. 2. 2010 16:57 Nový

Re: Porno je dobre, ale neni to vsechno

celé vlákno
TO je sice pravda ae když žádný kur... nejsou tak co??
To se to kecá když něaký sou=)
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.orange.sk
27. 6. 2009 16:39 Nový

porno gramotnosť

celé vlákno
"Díky tomu, že je erotika naláká, se pak stanou běžnými surfery i po jiném než erotickém obsahu, což z nich činí lepší a kvalitnější (a minimálně vzdělanější) občany. Tak to platí v demokratických zemích, internetová gramotnost je to, čím se vlády chlubí."

Ako krásne idealistické. Najprv si pozrú p, potom sa vrhnú na vzdelávanie. A samozrejme z nich budú lepší občania. Vďaka tej "internetovej gramotnosti" získanej cez p stránky tu máme kopu botnetov umožňujúcich nevídané možnosti kyber-kriminality. Ale článok v podstate naplnil svoj účel. Rozčuľujem sa nad jeho obsahom a píšem komentár. :)
Aminux
Aminux (neregistrovaný) ---.pel.cz
28. 6. 2009 18:35 Nový

VHS

celé vlákno
Někde jsem četl, že to byl právě pornoprůmysl, který se zasadil o to, že válku standartů vyhrála VHSka.
Takže v tomto případě tady přínos nejni. Právě naopak.
Marek Soldát
Marek Soldát (neregistrovaný) ---.171.broadband10.iol.cz
28. 6. 2009 20:50 Nový

Zajimavé téma

celé vlákno
Téma zákazů obsahu (nejen na internetu) v Číně je pochopitelně věc, která by se měla řešit, ale s tím pornem se obávám, že je to trochu mimo.

Na YouTube se porno taky nedostane a pokud je slečna pobíhající v bikinách po pláži něco, co není určeno pro nezletilé (podle YouTube komunity, čili povětšinou podle názoru většiny USA), tak v tomhle ohledu není zákaz porna to, co bychom měli Číně vyčítat. Je pravda, že co se USA týče, tak tam je ta hranice vnímání vkusu v tomhle ohledu pokřivená, ale odborník na čínskou kulturu nejsem, třeba mají co se týče erotiky také jiné názory, než většina Evropy.

Čína má, pokud jde o volnost přístupu k informacím, stejný problém, jako jakýkoli jiný komunistický režim. Což se průběžně mění díky nutnosti čím dál více obchodovat (a tím pádem i komunikovat) s ostatními zeměmi. A až se místní obyvatelé dozvědí, že jinde se žije jinak (což se i přes urputnou snahu vlády tomu zamezit jednoho dne stejně musí stát), třeba se v Číně dočkáme i toho porna :-)
sdůk
sdůk (neregistrovaný) ---.58.broadband3.iol.cz
28. 6. 2009 23:46 Nový

Já snad pojedu do Čína abych tootestoval

celé vlákno
Autore, nezlob se na mě, ale jen blbec hledá na googlo PORNO tím, že zadá výraz "porno".

A speciálně angličtina má spoustu zajímavých opisů. Třeba z jiné oblasti - to asi znáte jak se říká "uctívat porcelánového boha" - což není nic jiného než blít na hajzu jak o život až do úplného obrácení se naruby.
Co se týče sexu jistě podobné opisy naleznete.
Leinad
Leinad (neregistrovaný) ---.karneval.cz
30. 6. 2009 0:12 Nový

Re: Já snad pojedu do Čína abych tootestoval

celé vlákno
Heh, s těmi opisy. Nedávno se mi stalo, že jsem chtěl vyhledat výraz "tři mušličky", termín použitý v Demolition man. No a nevyhledalo mi to nic o fiktivní technologii budoucnosti, ale na prvních příčkách mi to ukázalo stránku, jejíž popis byl "...jsme tři nadržené dívky, prozkoumej naše mušličky...". A to i přes nastavený Googlovský filtr :-)
Libb
Libb (neregistrovaný) ---.ecommerce.cz
29. 6. 2009 6:31 Nový

pohadky

celé vlákno
No, já si první přehrávač kvůli pohádkám kupoval, teda už pro dceru :-)
nnobuddy
nnobuddy (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
1. 7. 2009 9:56 Nový

Úzkoprsost

celé vlákno
Sex, erotika a ani porno není nic, co by mělo komukoliv a jakkoliv vadit. Nejhorší brutality jsou:
- drogy, zbraně, násilí a zabíjení
- reklamy

P.S. Díky sexu existujeme, díky zbraním existovat přestáváme. Skončeme konečně ten ubohý a úzkoprsý boj proti sexu, který začali nějací ubozí zaprdlíci.
GHOI
GHOI (neregistrovaný) 165.72.200.---
1. 7. 2009 11:36 Nový

Re: Úzkoprsost

celé vlákno
Zbran v ruce zlocince lidem skodi, v ruce uvedomeleho obcana chrani i ostatni lidi.
Odzbrojite-li slusne lidi levicaky pacifistickym zakazem noseni a drzeni zbrani, zlocinci svoje nelegalni zbrane neodevzdaji.
Policie nam pomaha a chrani nas merenim rychlosti na rovnych usecich kvalitnich silnic, na tu nespolehejte.
Vazte slova o zbranich. Je kuchynsky nuz zbran nebo ne ?
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem