Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Proč e-shopy podceňují komunikaci se zákazníky? od Genius75 - Ja jsem si z Cybexu objednal digitalni fotak...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 18. 8. 2005 8:48

    Genius75 (neregistrovaný)
    Ja jsem si z Cybexu objednal digitalni fotak + kartu. Docela dlouhou dobu jsem cekal na mail od nich. Kdyz stale ne a ne prijit, tak jsem tam zkousel volat .. nikdo to v Brne nezvedal (V Praze mi tvrdili, ze maji ten stejny problem).

    Hura .. dostal jsem email. Mam si vyzvednout zbozi na Praze 8.

    Utikam tam, vystojim frontu a co se nestalo .. :

    Prodavac (jestli se mu tak v te male mistnosti da rikat. spis je to podavac) se me zeptal na jmeno, ja jsem mu ho prozradil. Hledal, hledal .. nasel fotak: "Kartu do fotaku tady nemam a nevim jestli je v Brne". Musel jsem mu tedy osvezit po narocne praci oci a ukazat mu objednavku z mailu. Rekl mi totiz, ze jsem si to mozna ani neobjednal. No nic, rikal jsem si. Vezmu jen fotak a kartu koupim nekde hned na rohu ulice. Prodavac mi vsak rekl ze mi fotak neda, dokud nezaplatim i tu objednanou kartu. Zustal jsem tam stat jako zamrzlej, protoze jsem neveril vlastnim usim. Zaplatit za zbozi, ktery tady nemate, ani nevite ze jsem si to objednal .. ... "Musite to zaplatit cely. Napiste potom pisemnou zadost o navraceni penez a my Vam je do mesice vratime" To uz jsem byl mirne vytocenej a zakaznik za mnou premyslel o odchodu z vydejny. Rekl jsem mu ze mu nic nezaplatim a at z toho ma klidne problemy ... trval porad na zaplaceni. No nic ... otevrel jsem radeji dvere a odesel ...

    Hned po navratu domu jsem napsal rozlobeny email na vedeni spolecnosti, kde jsem zadal i o zruseni objednavky. Slibily mi, ze objednavku zrusi a ze z toho vyvodi dusledky .. samozrejme ze se tak nestalo a email o pripravenem zbozi, vcetne karty (kterou jsem si podle nich neobjednal) mi chodil jeste tyden ...
  • 18. 8. 2005 13:11

    Michal Krsek (neregistrovaný)
    Kdysi jsem pres cybex neco kupoval. S kvalitou, terminem dodavky a cenou jsem byl spokojen.

    S cim jsem byl spokojen mene, bylo, ze nasledujici dva roky me Computer Press/InternetShops/Cybex posilal nevyzadanou reklamu (prestoze jsem si vyslovne nepral, aby mi neco posilali a posleze nekolikrat zadal, aby to posilani prestalo). Muzu si za to sam, o nekolik let predem jsem podobnou SPAM kauzu resil s Vltavou (a taky to trvalo dva roky nez spammovat prestali).

    SPAMery podporovat nehodlam, takze muj dalsi elektronicky nakup rozhodne nebude u spolecnosti, ktere provozuje ComputerPress/InternetShops.

    MK

  • 18. 8. 2005 13:12

    LK (neregistrovaný)
    Co si budeme povídat i v eShopech pracují lidé kteří dělají chyby.

    No tak zrovna v Cybexu se ale asi nějak přemnožili. Objednával jsem před asi 14 dny zboží. Potřeboval jsem okamžité doručení a platil jsem proto převodem z eBanky.
    Když ani po několika hodinách nebyla objednávka evidovaná jako uhrazená, dozvěděl jsem se po mailovém dotazu, že "systém zpracovává příchozí platby jednou denně, takže to bude zítra brzy ráno". Mohli mě omejt, protože jsem zvyklej, že když někam zaplatím eBankou, tak mají platbu naběhlou v řádech minut.
    No nic. Druhej den čekám. Osm ráno - nic. Devět ráno - nic. Deset ráno a stále nic. Tak jsem jim napsal mail, že u nás v Praze je brzo ráno kolem šesté a ne někdy po desáté. Dostal jsem odpověď, že se platby zpracovávají dle toho, jak přijdou lidi do práce. Takže platba byla nakonec připsaná až v půl jedenácté, tzn. asi 17 hodin po faktické úhradě. Šílený. Dlužno dodat, že zboží ještě ten den odeslali a druhý den přišlo, ale ta komunikace, to byla teda síla.
  • 18. 8. 2005 15:45

    Krystof (neregistrovaný)
    Se Cybexem mám celkem dobrý zkušenosti. Jednou jsem ale nevzal scaner kvůli zpožděnému termínu. Nu co. Teď preferuji TS Bohemii, ale až budou mít nějakou výhodnou nabídku na cybexu, klidně zase něco objednám
  • 18. 8. 2005 16:37

    Petr Žoček (neregistrovaný)
    Tady pujde vazne o lidi a o přístup, jelikož když jsem obdobnou situaci řešil ja, tak mi řekli že pokud zaplatim přes eBanku, tak že to pošlou hned....
  • 19. 8. 2005 16:36

    OM (Cybex.cz) (neregistrovaný)
    To co popisujete nema s lidskou chybou asi mnoho spolecenho. Je mi jasne, ze platba z eBanky jde rychle a proto se to tezko chape, je tam jedno velke ale. Jak dostat informaci o tom, ze platba na ucet dorazila do informacniho systemu firmy a co v tomto nabizi eBanka. Prvni moznost - delat to rucne metodou, ze nekdo si bude cely den davat refresh www eBanky a dosle platby jednu podruhe zapisovat do firemniho ucetniho systemu aby se faktura oznacila jako uhrazena. Snad uznate, ze pri stovkach polozek denne to neni mozne. Nebo druha moznost, davkova komunikace s bankou, kterou pouzivame. Ta funguje tak, ze opravnena osoba rano stahne davkovy soubor z banky, kde je vsech nekolik set zuctovnaych polozek z predchoziho dne a ta se importuje do firemniho systemu. Nasledne prijde na radu automat, ktery podle VS hleda k cemu to patri. Kde to nejde, musi se to udelat rucne (preklep ve VS, chybne poslana castka....). Take je asi kazdemu jasne, ze pristup k uctu nemuze mit ve firme kde kdo, ale jen opravnene osoby. Z heldiska expedice a logistiky je jedno, zda se platba pripradi v systemu k objednavce v 8hod rano nebo v 11hod. Vy jste to asi nevedel, takze jste v tom videl rozdil. Pisi to z duvodu vysveltleni, ze osoba parujici platby vi, ze je jedno zda to udela rano jak oprvni ukon v praci nebo jako az treti, pokud ma pred tim jine dulezitejsi. Na logostiku to vliv nema.

    O.Mihula
  • 19. 8. 2005 16:57

    OM (Cybex.cz) (neregistrovaný)
    Rad bych na toto reagoval. Ale musel bych zjisti o te zakazce vice, jak probehla a co se pripadne nepovedlo a opravnenene Vas zklamalo, coz bez cisla obj. nezjistim. Rozhodne nevylucuji, ze patri do toho nestastneho %, kde se bohuzel neco nepodari a neco nebo nekdo v procesu vyrizeni selze. Byla by lez a marketingova povidacka, kdyz by nekdo tvrdil, ze u nej se to nestava. Je to o tom, aby to % bylo co nejmensi. Tady to vypada na chybu kolegyu na provozvne Praha, kteri oznacili zakazku v systemu jako celou pripravenou k odberu, i kdyz pri prijmu zbozi z centralniho skladu museli zjistit nesrovnalost, ze nedosla karta. Spravne to mel ihned resit s centralnim skladem, karta by se doposlala a Vam by prislo emailem oznameni, ze zbozi si muzete prijit koupit o den pozdeji. Mozna by ten den navic udelal mensi skodu, nez to co se stalo a to nas samozejme mrzi.

    Proc pak chodily jeste nejake emaliy po zruseni zakaz zakazky netusim, zvlaste kdyz jde o jedno kliknuti v administraci. Pokud toto kolegove z na prazske provozovne neudelali, je to opravdu velka chyba.

    O.Mihula (Cybex.cz)
  • 23. 8. 2005 7:52

    LK (neregistrovaný)
    Vidíte, krásně jste mi vysvětlil, proč to nejde, přestože řada ostatních firem obchodujících v obdobném rozsahu, jako Vy, to dokáže stahovat a párovat automatem a příchozí platba je opravdu v systému objednávek či faktur jako "uhrazená" již za několik minut po provedení platby.
  • 13. 12. 2006 9:13

    Petr K. (neregistrovaný)
    Sice odpovídám na rok starou diskuzi, ale asi se za ten rok něco změnilo - řeším stejný problém jako člověk v článku právě s Cybexem - zboží za cca 9000,-kč mělo dorazit před více jak týdnem a na 3 maily na všechny možné adresy do teď nikdo nereagoval - píšu už 3 dny, co den, to mail (pokaždé o stupeň naštvanější). Totálně mě vytáčí absolutní ignorace a absence komunikace z jejich strany. Teď bude následovat telefon a poté mail řediteli, který má na jejich webu kontakt a následně zrušení celé objednávky + kudy budu chodit, tudy rozhlásím, jak probíhala celá objednávka.... Já si něco takového dovolit v práci, tak dostanu "flastr" od šéfa jako blázen + důtku (pracuji jako vedoucí velkoobch. oddělení)
  • 18. 8. 2005 11:35

    Petr Žoček (neregistrovaný)
    Jelikož je Cybex můj oblíbený eShop neodpustim si komentář.
    Nejprve obecně, již v článku bylo zmíněno že určíté procento reklamací nedorozumění a nepříjemností tu prostě je.
    Situace popsaná výše je sice nešťastně řešena, ale šlo o jeden konkrétní případ, jednoho zaměstnance, který možná nezvládl situaci.
    Já osobně pokud něco potřebuji a lze to na Cybexu sehnat tak Cybex preferuji.
    Dlouho jsem nemel nejmensi problem, a kdyz to jednou prislo tak lze rici ze byly vstrícní.
    Když mě přišli originálně zabalená sluchátka s nefunkčním mikrofonem, což je problém výrobce, tak mi po zaslání zpět obratem zaslali jiná.
    Zažil jsem i situace kdy byl problém s expedicí, ale nebyl problém po termýnu expedice kliknutím na jediný odkaz položku objednávky zrušit a sami zaslali zpět na účet peníze, mimo jiné taky problém dodavatele.
    Věřím že i ve vašem případě by bylo možno najít lepší řešení, jde jen o trpělivost a ochotu na obou stranách, kterou je občas potřeba mít.
    Co si budeme povídat i v eShopech pracují lidé kteří dělají chyby.
  • 20. 8. 2005 1:25

    Genius75 (neregistrovaný)
    Jde o zakazku c. 4105074016
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).