Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia Tuesday TopDrive KupDnes Navrcholu Bomba NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
Proč Jerry Yang rezignoval na post šéfa Yahoo

:-)
:-) (neregistrovaný)
20. 11. 2008 8:35 Nový

Není to Yangova chyba!

celé vlákno
Propad akcií je především způsobený finanční krizí a hlavně tím, že Yahoo je daleko více orientovaný (i finančně) na USA, takže u něj propad logicky musel být vyšší než třeba u Google, který je orientovaný více celosvětově a než ho krize zasáhla, tak to nějakou dobu trvalo... a až, tak už vláda situaci v podstatě srovnala...

Donutit Yanga odstoupit je největší TUPOST, praktikovaná většinou v diskontních řetězcích s potravinami! Za všechno může ředitel a vedení, takže se propustí, nabere se nové... To působí zase tak cca rok - nic se nezměnilo, takže se zase propustí a nabere nové... A tak to jde pořád a pořád dokolečka :-) Tyhle firmy jsou totiž natolik tupé, že si nedokáží uvědomit, že propad nebo ztráty nejsou vinou jedince, ale systému, případně vnějších vlivů, které nejsou zapříčiněny nikým. Stejně např. jako vysoké prodeje na Vánoce - za to taky nikdo z žádné firmy nemůže - lidé prostě víc nakupují :-))

Je důležitá analýza a reflexe situace a z toho vyvozovat řešení (nikoli personální!!), protože "točení lidí" ve vedení vede jen k tomu, že nakonec už nově nastupující vedoucí pracovník ví, že na místě stejně setrvá tak rok, rok a půl, takže se snaží co nejvíc nahrabat a jít od válu...
Lukáš
Lukáš (neregistrovaný)
20. 11. 2008 9:47 Nový

Re: Není to Yangova chyba!

celé vlákno
Yang neodchází z Yahoo, pouze rezignuje na pozici CEO a vrací se na pozici řiditele pro strategii (na které působil než se tím CEO před 17. měsíci stal), pro Yahoo bych to viděl spíše jako přínos, protože pokud Yang není "vyhořelí" bude moci lépe realizovat své vize, bez balastu administrativy.
DNA
DNA (neregistrovaný)
21. 11. 2008 2:21 Nový

Re: Není to Yangova chyba!

celé vlákno
ta uvozená hrubá chyba mě rozesmála
stoural
stoural (neregistrovaný)
20. 11. 2008 9:50 Nový

Re: Není to Yangova chyba!

celé vlákno
Propad akcii neni Yangova chyba, to mu taky snad nikdo nevycita, ne? Verim ale, ze mu vsichni vycitaji, ze neprijal nabidku MS. Jak jsem jiz psal, z pohledu zpet to byla chyba, jinak receno, chybela mu vize, na teto pozici tak podstatna.
Michal Kára
Michal Kára (neregistrovaný)
20. 11. 2008 15:23 Nový

Re: Není to Yangova chyba!

celé vlákno
Tak nejak. Ten problem je primarne jak se stavel k nabidce MS.

Drobnost naautora: Ty grafy by byly asi vice vypovidajici v logaritmickych souradnicich, zejmena ten prvni ;-)
room tu tu tu
room tu tu tu (neregistrovaný)
20. 11. 2008 9:57 Nový

Ja z toho normalne nemuzu spat, vazeni

celé vlákno
Marne se pokousim vstrebat, proc je to pro pisatele tak zasadni vec. Jedine vysvetleni je, ze si plete internet s prouzkovou reklamou. Pole a plevel jsou ale dve ruzne veci. Nikoho nenapadne hodnotit prinos vzniku rozhlasoveho vysilani podle obsahu reklam v nem a vyzdvihavat cloveka, ktery tech reklam odvysilal nejvic. Jenom Zandla. No jo, vrana k vrane seda.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
20. 11. 2008 12:55 Nový

Re: Ja z toho normalne nemuzu spat, vazeni

celé vlákno
"Nikoho nenapadne hodnotit prinos vzniku rozhlasoveho vysilani podle obsahu reklam v nem " - napadne to jenom akcionáře kteří to platí :)
room tu tu tu
room tu tu tu (neregistrovaný)
20. 11. 2008 13:26 Nový

Re: Ja z toho normalne nemuzu spat, vazeni

celé vlákno
Ale Lupa je pry server o ceskem internetu a ne o Internet Info, s.r.o. :)
Patrick Zandl aura:91
20. 11. 2008 18:00 Nový

Re: Ja z toho normalne nemuzu spat, vazeni

celé vlákno
Především proto, že v jakémkoliv pohledu vybudovalo Yahoo největší webové služby na světě. Nejenom v počtu bannerů. Každého napadne hodnotit změny, jaké přinese odchod šéfa největšího rádia na světě. Nejenom Zandla.
hexx
hexx (neregistrovaný)
20. 11. 2008 11:20 Nový

Obdivuju Yahoo

celé vlákno
Rekl bych, ze Yahoo je posledni moloch rane internetove doby :-) Docela se divim, ze prezili!
Jaromír Adámek aura:34
20. 11. 2008 12:03 Nový

Re: Obdivuju Yahoo

celé vlákno
To já taky.

Otázka je taky, jestli by se jim žilo lépo po integraci do Microsoftu. Já osobně si myslím, že ne. Takhle mají větší šanci na přežití, Microsoft by je zahubil.
stoural
stoural (neregistrovaný)
20. 11. 2008 12:18 Nový

Re: Obdivuju Yahoo

celé vlákno
Ale musis to brat z pohledu akcionaru. Ti by se napakovali, a to poradne. Ted se nejenom nenapakovali, ale jejich podily klesly na ctvrtinu.
Patrik Ján aura:97
20. 11. 2008 12:54 Nový

Re: Obdivuju Yahoo

celé vlákno
Nie podiely ale ich trhová hodnota ;-)
Jaromír Adámek aura:34
20. 11. 2008 13:14 Nový

Re: Obdivuju Yahoo

celé vlákno
Přesně tak, je to jen virtuální hodnota daná aktuální poptávkou a nabídkou.

Pochybuji, že kdyby na to Yahoo kývlo (na prodej), tak by hned všichni prodali, a i kdyby ano, kdo by byl nový vlastník.

A za rok za dva, hurá dolů, protože Microsoft umí vydělávat jen na Office a Windows.

Akcionáři je pěkný pojem, ty akcie pořád někdo musí vlastnit, a co je lepší pro podnik, že budou akcie teď za 4* tolik a za rok za desetinu? Se nad tím zamysli, lepší je, když budou teď za 1/4 a za rok porostou.
stoural
stoural (neregistrovaný)
20. 11. 2008 13:42 Nový

Re: Obdivuju Yahoo

celé vlákno
Jak vsichni? Prodali by to ti, co by to prodat chteli. A tito akcionari jsou ted nespokojeni.

"a co je lepší pro podnik, že budou akcie teď za 4* tolik a za rok za desetinu? Se nad tím zamysli, lepší je, když budou teď za 1/4 a za rok porostou."

Lepsi hrabec v hrsi, nez holub na strese :)
Jaromír Adámek aura:34
20. 11. 2008 14:49 Nový

Re: Obdivuju Yahoo

celé vlákno
Buď se na firmu díváš z dlouhodobého pohledu, a v tom případě je lepší můj pohled (firmu nerušit a nechat ji vydělávat, než nějaký šílený skok na začátku a pak jí zrušit)...

Pokud ti jde o krátkodobý pohled, tak intradenním spekulantům je tohle úplně ukradené.

"A tito akcionari jsou ted nespokojeni."
Ti akcionáři to měli prodat hned potom, co Microsoft ohlásil, že chce Yahoo koupit a jejich akcie výrazně porostli. To by byl ten jejich "vrabec", spekulovali a kurz jde dolů spolu s celým světem...

Já jsem rád, že Yahoo nespolkne Microsoft, konkurence je zdravá věc. Nakonec by tu byl jen Google a Microsoft a stát by musel nařídit násilné rozdrobení těchto firem na menší celky, aby vůbec nějaká konkurence byla...
stoural
stoural (neregistrovaný)
20. 11. 2008 15:22 Nový

Re: Obdivuju Yahoo

celé vlákno
""A tito akcionari jsou ted nespokojeni."
Ti akcionáři to měli prodat hned potom, co Microsoft ohlásil, že chce Yahoo koupit a jejich akcie výrazně porostli."

Nene, oni to chteli prodat za cenu, kterou chtel po MS Yahoo, ne? A dneska po jejich akcich ani pes nestekne :)
Jaromír Adámek aura:34
20. 11. 2008 19:02 Nový

Re: Obdivuju Yahoo

celé vlákno
Jo, to máš pravdu.
Goro
Goro (neregistrovaný)
21. 11. 2008 10:13 Nový

Re: Obdivuju Yahoo

celé vlákno
Spíše bych to postavil následovně - (teď za 4* tolik, za rok (dejme tomu) za desetinu v případě prodeje), nebo (teď za 2* tolik, nebo za rok za pětinu v případě NEprodeje). Yahoo jde do kytek a netuším, co by muselo udělat, aby se zachránilo.

Prodat to M$ byla skvělá přiležitost jak prodat "šunt" za neskutečně výhodnou cenu. Taková příležitost už nikdy nebude a s časem bude firma jen ztrácet.

Yahoo je v pozici ojetého auta, které doufá v generální přestavbu. Kdyby ho koupil M$, tak asi půjde na náhradní díly, kupec by ovšem dostal cenu jako za téměř nové. Neprodat a čekat na generálku znamená, že mezitím ztratí další část své hodnoty a i po případné generálce za to nikdo nezaplatí ani zdaleka tolik, co nabízel M$.
Goro
Goro (neregistrovaný)
21. 11. 2008 10:16 Nový

Re: Obdivuju Yahoo

celé vlákno
Ještě mě napadlo, jak by se asi tvářil M$, kdyby Yahoo na nabídku kývlo a pak by hromadně všichni akcionáři Yahoo prodávali své akcie? Yahoo by ztratilo hodnotu, M$ by přišel o vložené peníze, akcie M$ by na to reagovaly a taky by šly dolů ... to by byla zajímavá akce :)
Jaromír Adámek aura:34
21. 11. 2008 10:37 Nový

Re: Obdivuju Yahoo

celé vlákno
Microsoft šel po technologiích, uživatelích a značce Yahoo, není to spekulant, který by nakoupil a pak prodal. Takže po koupi by ho případné kolísání ceny (nebo pád na desetinu) nezajímal...
stoural
stoural (neregistrovaný)
21. 11. 2008 11:19 Nový

Re: Obdivuju Yahoo

celé vlákno
MS chtel koupit a *vlastnit* YAHOO. To, pokud by padly akcie, by mu bylo ukradene. Jak uz tu nekdo psal, neni to spekulant.
Jaromír Adámek aura:34
21. 11. 2008 10:36 Nový

Re: Obdivuju Yahoo

celé vlákno
Tvé přirovnání k staré ojetině je přesné. Jsem Yahoo nepoužil už ani nepamatuji. U Google člověk vidí spoustu inovací...
fdsfsdf
fdsfsdf (neregistrovaný)
20. 11. 2008 12:54 Nový

Re: Obdivuju Yahoo

celé vlákno
ale no tak...argument? nebo spise pocit nepodlozeny ekvivalentni zkusenosti byti vyssim managerem firmy koupene MS?
Jaromír Adámek aura:34
20. 11. 2008 13:24 Nový

Re: Obdivuju Yahoo

celé vlákno
Samozřejmě, že jen pocit :), co by kdyby se už nikdy nedozvíme.

Já jsem raději, že Yahoo zůstane svobodné.

Podle mě, by MS Yahoo integroval s MSN a do Windows jako hledání (pokud by vůbec celou značku nezrušil a nepřesměroval lidi na MSN), tak by touto integrací do Windows zaručeně začal lidi natolik štvát, že by celá další komunita, která používá jiné operační systémy a nebo prohlížeče na Yahoo dostala alergii a používala jiné vyhledávače.

Hypotetická konstrukce? No jasně, ale jak by to podle tebe dopadlo? Proč velká firma kupuje menší? Aby je integrovala do sebe :), a nebo nechala svobodně žít (cha cha...). Tohle už jsem zažil mnohokrát. Velká firma se nechová demokraticky, ale jako borgové.

Jistě, co by to udělalo s cenou akcií je věc druhá, ale jak by skončilo Yahoo jako značka a služba je myslím jasné.
Ondřej Kučera aura:90
20. 11. 2008 13:53 Nový

Re: Obdivuju Yahoo

celé vlákno
Vyprdni se na Yahoo (a na diskuse na Lupě) a radši něco napiš na blog..
Jaromír Adámek aura:34
20. 11. 2008 14:51 Nový

Re: Obdivuju Yahoo

celé vlákno
ok :)
Neo
Neo (neregistrovaný)
20. 11. 2008 15:10 Nový

Redakčně smazáno

celé vlákno
20. 11. 2008 18:01 smazal Patrick Zandl, důvod: vymazán vulgární offtopic
registrovaný sexuolog
registrovaný sexuolog (neregistrovaný)
20. 11. 2008 16:49 Nový

Redakčně smazáno

celé vlákno
20. 11. 2008 18:01 smazal Patrick Zandl, důvod: vymazán vulgární offtopic
fdsfsdf
fdsfsdf (neregistrovaný)
20. 11. 2008 23:27 Nový

Re: Redakčně smazáno

celé vlákno
a uz to zacina :-)
Langi
Langi (neregistrovaný)
21. 11. 2008 0:09 Nový

Re: Redakčně smazáno

celé vlákno
Ano už to začalo. Super, konečně!
Patrick Zandl aura:91
21. 11. 2008 12:12 Nový

Re: Redakčně smazáno

celé vlákno
Vulgární příspěvky bez obsahu nemají v diskusích místo. Je třeba si na to zvykat.
minority
minority (neregistrovaný)
21. 11. 2008 12:27 Nový

Re: Redakčně smazáno

celé vlákno
Návrat ke kořenům aneb boj za zkvalitnění diskuzí na Lupě. Držím palce, aby to snažení vydrželo.
fdsfsdf
fdsfsdf (neregistrovaný)
21. 11. 2008 17:31 Nový

Re: Redakčně smazáno

celé vlákno
jen lez vys, mozna te nesmazou
fdsfsdf
fdsfsdf (neregistrovaný)
21. 11. 2008 17:32 Nový

Re: Redakčně smazáno

celé vlákno
tedy smazes i svuj.. od kdyz kvalita, obsah a cenzura spolu nejak souvisi? cenzuruje se preci z jinych duvodu...
Mard
Mard (neregistrovaný)
22. 11. 2008 1:32 Nový

Re: Redakčně smazáno

celé vlákno
Možná by se ctěný Patrick mohl podívat na youtube.cz (pokud mu neva že to je konkurence stream) a shlédnout tam Matonohu a jeho dopis KSČM. Pak by asi byl přístup k vulgaritám možná trochu více vizionářský.
Patrick Zandl aura:91
22. 11. 2008 20:04 Nový

Re: Redakčně smazáno

celé vlákno
Výborně, začínáte to chápat!

Pokud jste Matonoha a vulgárně nadáváte, je tu pro vás Youtube a pokud mermo mocí chcete na servery Internet Infa, tak Bomba.cz.

Pokud jste Brin nebo Vint Cerf a nadáváte, tak to zaznamenáme i na Lupě.

Pokud nejste ani jedno a vulgárně nadáváte, tak neváhejte založit si někde bložíček, navštívit psychologa nebo cokoliv, co nemá co do činění s Lupou.
Petr Tesařík aura:75
25. 11. 2008 8:24 Nový

Re: Redakčně smazáno

celé vlákno

Naprosto souhlasím.

Ano, jsou i profesionální komunity, kde o ostré výrazy není nouze (např. LKML, tedy mailingový list vývojářů linuxového jádra), ale bezúčelné vulgarismy sem opravdu nepatří. Věřím, že pokud se tu objeví příspěvek, kde použití vulgarismu bude přiměřené a funkční, Patrik ho mazat nebude. Trocha koření diskusi neuškodí, ale kdo by chtěl furt žrát přepepřený ďábelský guláš, že?

Scary
Scary (neregistrovaný)
27. 11. 2008 10:10 Nový

Re: Redakčně smazáno

celé vlákno
Do nich Patriku! :D
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
22. 11. 2008 19:31 Nový

Re: Redakčně smazáno

celé vlákno
A co třeba příspěvky o tom, že trpím poruchou osobnosti?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
23. 11. 2008 15:09 Nový

Re: Redakčně smazáno

celé vlákno
Ono je to těžké hned věřit novému šéfredaktorovi, že tam byly vulgárnosti a ne příspěvek vymykající se ekonomickému liberalismu.
Jestli já jsem článek dobře pochopil, tak Terry Semel si za dobu svého šéfování nakradl půl miliardy dolarů, a aby mu to prošlo, tak jenom navyšoval obrat místo nazvyšování zisku (akcionářů).
Typické tunelování v americkém provedení a modelový příklad podstaty součsné krize.
Po takovém šéfovi už nikdo nic nezmůže - asi stejně jako zkrachovaly všechny podniky, které u nás zprivatizoval Viktor Kožený.
Rozdíl je v tom, že u nás na to lidé ještě nebyli zvyklí (jako jsou asi v Americe).
A nebylo by nic divného, kdyby takovéto názory Patrik Zandl mazal. Podle mě nezačal dobře, neboť nevyvrátí podezření, že je na Lupu nasazen kvůli zachování čistoty hroutící se ideologie liberalismu (i na internetu).
Patrick Zandl aura:91
23. 11. 2008 15:13 Nový

Re: Redakčně smazáno

celé vlákno
příspěvek měl tři slova a informoval o délce údu.

Semel si je nenakradl, on si je vydělal, to je většinou rozdíl. Krade se proti vůli, vydělává se po vůli. Ale o tom v příspěvku nic nebylo.
Martin
Martin (neregistrovaný)
23. 11. 2008 16:28 Nový

Re: Redakčně smazáno

celé vlákno
Podle toho komentáře soudím, že pro komentátora budou "zisk" a "podnikání" sprostá slova. Holt, neomarxismus v praxi. :)

Ale já myslím, že se mýlí. V tom smazaném komentáři totiž byla napsána pravda o chemtrails a Vesmírných lidech. Zandl je totiž nasazen na Lupu, aby udržel lidi v nevědomosti o dalekosáhlém spiknutí světového židozednářstva, tak je to!
Michal Illich aura:66
20. 11. 2008 18:58 Nový

Konečně!

celé vlákno
Konečně aspoň jeden článek, který popisuje situaci v Yahoo bez věcných chyb a vyváženě, jen tak dál.

Celé to jednání bylo zajímavé i těmi "jedovými pilulkami", kterými Yahoo hrozilo či je připravovalo - to v článku chybí popsané, ale zase by jinak článek příliš nabobtnal.
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem