Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia Tuesday TopDrive KupDnes Navrcholu Bomba NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
Vyplatí se parkování domén?

uživatel si přál zůstat v anonymitě
18. 4. 2007 8:18 Nový

Ach jo

celé vlákno
Autorovi asi nedochází, že v rámci domény můžu provozovat asi tak milion služeb, ale zrovna webový server tam mít nemusím a pro dané aplikace třeba ani nechci.
stoural
stoural (neregistrovaný)
18. 4. 2007 9:15 Nový

Re: Ach jo

celé vlákno
Vam asi nedoslo, ze parkovani domeny je pouze parkovani, a dalsi sluzby (email, ftp. atd) v jejim ramci obvykle NELZE provozovat. Proto je to taky zdarma. Pokud mate domenu, a protozujete na ni email ci FTP ci jine sluzby (ale nikoliv webovy server), o zadne parkovani se jiz nejedna - to je jiz normalni provoz domeny.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
18. 4. 2007 8:26 Nový

chaby clanek...

celé vlákno
vubec ale opravdu vubec nic jsem se z clanku nedozvedel. Autor evidentne ma temer nulove znalosti problematiky. Bohuzel cteni lupy se pro me stava ztratou casu. Od lupy bych cekal vice odbornosti, proste se 'zakousnout' do tema a ne psat stylem: automobilka je tovarna ktera vyrabi auta. Auto ma ctyri kola ktera se toci...
trosa
trosa (neregistrovaný)
18. 4. 2007 10:43 Nový

Re: chaby clanek...

celé vlákno
A proc tedy kdyz autor o tom nema zadne zkusenosti, tak ty nepridas neco rozumneho? Kritizovat umi kazdy blbec, ale pokusit se neco napsat uz neudela kazdy.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
18. 4. 2007 11:22 Nový

Re: chaby clanek...

celé vlákno
Nemam ambice stat se dopisovatelem a 'novinarem na volne noze' jako autor. Pokud bych mel a nazval by jsem clanek 'Vyplati se parkovani domen?' udelam ekonomickou analyzu, za kolik se cca prodavaji v aukci domeny generujici traffic. To je prace na 5 min. najit na forech domeny se statistikou. Napisu o alternavive k parkovani treba mini site atd... Ale me je jasne ze provozovatele lupy hraji na vyssi navstevnost, kterou jim prinesou takoveto clanky pro 'vsechny' a jeste je to jednodussi. Holt Adsense nam ponekud snizuje kvalitu obsahu...
Aleš Miklík aura:88
18. 4. 2007 11:51 Nový

Re: chaby clanek...

celé vlákno
Mate-li prehled v domenach, nemusi to nutne znamenat, ze mate stejny prehled i v jinych oblastech Internetu. Stejne tak odbornici na jina temata si treba radi obcas prectou clanek o domenach, ktery bude pocitat i s jinym typem ctenare nez "specialista na parkovani domen".
uživatel si přál zůstat v anonymitě
18. 4. 2007 12:01 Nový

Re: chaby clanek...

celé vlákno
to s vami souhlasim, ale clanek ani neodpovida na otazku v titulku. Nezlobte se na me ale takto povrchni clanek si ctenari lupy nezaslouzi.
Hannes
Hannes (neregistrovaný)
19. 4. 2007 16:00 Nový

Re: chaby clanek...

celé vlákno
je to tak, zadna konkretni cisla, pouhe naznacovani, je videt ze autor zadnou domenu asi nikdy neparkoval. co se tyce sedo.com, odmeny tam jsou dost mizerne - videl bych problem take v tom, ze provozovatel teto sluzby ocividne nezapocitava vsechny kliknuti...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
18. 4. 2007 16:02 Nový

Re: chaby clanek...

celé vlákno
mate pravdu, tento clanek stal za houby. Mozna 1 informace (na parkovani se vydelava reklamou) muze byt pro nekoho nova, ale to lze napsat jednou dvema vetami.
Aleš Miklík aura:88
18. 4. 2007 21:14 Nový

Re: chaby clanek...

celé vlákno
Predstava psani clanku o dvou vetach je pro nas jako autory jiste lakava, obavam se vsak, ze prilis nepocita s jinymi ctenari, nez jste vy :)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
19. 4. 2007 2:16 Nový

Re: chaby clanek...

celé vlákno
Musel bych odpovedet osklive, a to se mi nechce, protoze mam lupu celkem jinak rad. Stejne tento clanek ale stal za houby.
Camel
Camel (neregistrovaný)
16. 12. 2007 1:28 Nový

Re: chaby clanek...

celé vlákno
Dělá ti to dobře? Já dělám s kompama 20 let, ale dodneška sem nepotřeboval doménu parkovat. Teď o tom vim víc a sem za to rád. To chceš autorovi vyčítat, že to co ti tu zdarma předložil není dle tvýho gusta? Máš nejakej problém? Rád pomůžu...
Camel
Camel (neregistrovaný)
16. 12. 2007 1:35 Nový

Re: chaby clanek...

celé vlákno
A ještě mimochodem, je fakt, že jednu věc sem se nedozvěděl. Jak to je v případě, že si zaparkuju doménu právně. Jsem jsem skutečným vlastníkem domény nebo ne? Pokud bych měl náhodou super nápad a někdo by o tu doménu najednou moc stál?
Véča
Véča (neregistrovaný)
18. 4. 2007 10:24 Nový

Zajímavý článek

celé vlákno
Zajímavý článek, díky.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
18. 4. 2007 11:09 Nový

To je stav

celé vlákno
a kdo platí doménu registrátorovi domény? Server který hostuje parkování z reklamy? Takže takový nákup napůl?
Tohle mi prijde uplně naprd, budto ji mám nebo nemám koupenou, ale tohle to je fakt děs, najít něco rozumného pod .com nemožné, všechno linkfarmy a tohleto parkování.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
18. 4. 2007 11:25 Nový

Re: To je stav

celé vlákno
vetsinou zaparkovane domeny nejsou indexovane takze kdyz neco hledam moc casto na ne nenararim. V tom problem nevidim.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
18. 4. 2007 11:43 Nový

Re: To je stav

celé vlákno
no to ano, ale pokud chcete registrovat domenu .com tak je vše "bezúčelně" zaparkované.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
18. 4. 2007 11:52 Nový

Re: To je stav

celé vlákno
zaparkovane domeny vam vetsinou radi prodaji v aukci za par desitek nebo stovek dolaru pokud mate dobry projekt neni problem
uživatel si přál zůstat v anonymitě
18. 4. 2007 12:47 Nový

Re: To je stav

celé vlákno
díky
uživatel si přál zůstat v anonymitě
18. 4. 2007 13:15 Nový

Re: To je stav

celé vlákno
neni zac. Trh s domenami dle nazoru meho funguje dobre tak nac narikat ze jsou bezucelove obsazene. Pokud ma neco hodnotu je logicke ze to na vas nebude roky cekat az si to milostive za $6 zaregistrujete...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
18. 4. 2007 13:19 Nový

Re: To je stav

celé vlákno
sry za hrubku...
Michal
Michal (neregistrovaný)
18. 4. 2007 13:40 Nový

Parkování domén je služba?

celé vlákno
Já myslel, že parkování domén je parazitismus.

Co se tu člověk všechno nedozví... :-)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
18. 4. 2007 13:58 Nový

Re: Parkování domén je služba?

celé vlákno
nedavno jsem cetl o firme ktera vlastni pres 300 000 domen s rocnim obratem z parkingu $ 20 000 000. Zamestnavaji jen 4 lidi tak si to spocitejte. Proste business je business za parazitovani pokladam jine deni. Treba o2, ceske radiokomunikace, UPC adt... kdyby nebylo parkingu domeny by stejne nebyly k mani jen by na vas baflo 'Could not locate remote server' nebo neco podobneho.
Kovboj
Kovboj (neregistrovaný)
18. 4. 2007 15:09 Nový

Re: Parkování domén je služba?

celé vlákno
Za 300000 domen zaplatis rocne slusnou castku, navic neco te taky stoji servery ktere neco podobneho utahnou, takze zisk neni az tak velky (ale i tak slusny ;-)

Když o tom tak mluvíš, tak na O2 se parazitovalo celkem slušně ;-)
http://kovboj.bloguje.cz/493118-jak-si-rict-o-okamzite-zruseni-uctu-google-adsense.php
Jaromír Adámek aura:34
18. 4. 2007 23:23 Nový

Celkové náklady přibližně 15 procent obratu

celé vlákno
1) domény po 6ti dolarech za rok

2) lidi po 150k dolarech za rok

3) 75 až 100 serverů se 100 Mb připojením po 400 dolarech za měsíc

Celkové náklady přibližně 15 procent obratu, pohoda...
Libor Nováček aura:100
19. 4. 2007 7:35 Nový

Re: Celkové náklady přibližně 15 procent obratu

celé vlákno
Nezapomeňte ale, že takové portfolio nesestavíte vždy jen z nově registrovaných, předtím zcela volných domén, musíte počítat s dokupováním domén za desítky, stovky či (deseti)tisíce dolarů - propadlé či od držitelů, kteří se rozhodli prodat. Ale i tak slušné živobytí.
Jaromír Adámek aura:34
19. 4. 2007 7:45 Nový

Re: Celkové náklady přibližně 15 procent obratu

celé vlákno
Sám mám polovinu domén z expirovaných a stály mě jen trochu času a stejný registrační poplatek jako nové. Není mezi tím rozdíl...
tester1
tester1 (neregistrovaný)
19. 4. 2007 20:33 Nový

Re: Celkové náklady přibližně 15 procent obratu

celé vlákno
Jak se daji zjistit prave expirovane domeny? existuje na to nejaky sw?
Jaromír Adámek aura:34
20. 4. 2007 7:40 Nový

Re: Celkové náklady přibližně 15 procent obratu

celé vlákno
Google
"deleted domains list" / "deleted domains"

například http://www.justdropped.com
alan
alan (neregistrovaný)
19. 4. 2007 12:45 Nový

Re: Celkové náklady přibližně 15 procent obratu

celé vlákno
Ni ve zlíém, ale vidět že jsi nikdy nepodnikal oficiálně... těch dalších nákladů je podstatně více... ale i tak slušně zbude samozřejmě... viz můj příspěvek výše, ve kterém jsem neuvedl zcela všechny náklady jako třeba to dokupování a platby domén atd...
Jaromír Adámek aura:34
19. 4. 2007 17:39 Nový

Re: Celkové náklady přibližně 15 procent obratu

celé vlákno
Alane,

až budeš na Internetu podnikat tak dlouho jako já, tak možná pochopíš o čem to je. Chtěl jsem jen ukázat, že tenhle projekt prostě může být ziskový a to jsem myslím jasně dokázal (oproti kolegům, kteří tvrdili opak). Další náklady jsou další náklady, ale smyslem podnikání není si kupovat blbosti, ale zaměřit se na hlavní věc svého podnikání a omezit všechny zbytečné náklady ve smyslu hesla "ušetřené euro je vydělané euro". Kdybys věděl, kolik expirovaných kvalitních domén indexovaných v Yahoo, Google atd se spoustou zpětných odkazů se objeví každý den na trhu (jsou jich stovky), tak bys nemohl tvrdit, že nutným nákladem jsou platby za odkup domén. Jistě kdo chce, tak může odkupovat, ale není to třeba!

Možná sám něco podobného rozjedu, zatím jsem si vždy jen vybíral z expirovaných doménová jména, která se mi vysloveně hodí a zahazoval stovky až tisíce dalších, které expirovaly ten daný den až týden jen proto, že se mi nelíbilo jméno, ale traffic na nich byl velice dobrý, až už z SE a nebo ostatních zdrojů.
alan
alan (neregistrovaný)
19. 4. 2007 12:42 Nový

Re: Parkování domén je služba?

celé vlákno
Trochu počtů: 20 mil dolarů za 300 tisíc domén je v průměru necelých 67 dolarů na doménu. Připomínám obratu, nikoli zisku, odečteme hosting, ten ukrojí asi nejvíce a trošku i za ekvivalentní část mzdy, vedení účetnictví, dph, daně z příjmů a nevím co ještě a zůstanem nám podstatně méně. Ale i tak za takové množství je to v součtu dost peněz. Píši to spíše pro dobrodruhy, pod vidinou velkého zisku z jedné či dvou takových domén. A to ještě neberuv potaz názvu domén, které jsou zcela klíčové pro takový druh výdělku, které jsou jkiž dávno obsazeny... a také, kolik takových firem je? To je jako říkat, četl jsem i Microsoftu, a jeho majitel je nejbohatším člověkem planety. Podopbné logika tedy velí také vyvíjet operační systém a být druhýnejbohatší... :-))) inu na ppapíře vypadá všechno jednoduše... Ale těch okolností, je daleko více... Jen však doufám, že takovéto "podnikání" moc nerozvine a nezaneřádí net do takové míry, že by to potopilo jeho přednosti a lidé by se od netu odvraceli...
CZpárek
CZpárek (neregistrovaný)
18. 10. 2007 20:02 Nový

Re: Parkování domén je služba?

celé vlákno
Co funguje na papíře musí fungovat v reálu. Otázkou jen zůstavá, jak dobrý jsi podnikatel, dokážeš promyslet tak dalekosáhlé okolnosti?

Chtěl jsem jen říci, že tvrzení: "Myšlenka je jen myšlenka, ale opravdu to bude jinak." je mylná. Je to snad nejjednoduší cvičení na plánování. Cvičit na papír.
Zdenda
Zdenda (neregistrovaný)
18. 4. 2007 14:13 Nový

konečně chápu seznam.cz

celé vlákno
To bude taky zaparkovaná doména, nic jiného než náhodně generované linky jsem tam nikdy neviděl :)
Camel
Camel (neregistrovaný)
16. 12. 2007 1:40 Nový

Re: konečně chápu seznam.cz

celé vlákno
Supr :)) Fakt supr.
otázek
otázek (neregistrovaný)
18. 4. 2007 17:59 Nový

Mě se článek líbil.

celé vlákno
Mě se článek moc líbil a připadá mi velmi přínosný. Rád bych poděkoval jeho autorovi, že si dal tu práci s poměrně detailním vysvětlením této problematiky. Po dlouhé době opravdu smysluplný článek.
Kritickým uživatelům bych rád vzkázal, at´ se raději věnují užitečnějším činnostem než je kritizování práce druhých. Tak pište vlastní články a lepší, když je to dle vás tak jednoduché.
hmm
hmm (neregistrovaný)
19. 4. 2007 2:14 Nový

Re: Mě se článek líbil.

celé vlákno
Prosim Vas nekritizujte nase prispevky, kdyz ten Vas stoji za houby, venujte se radeji misto kritiky diskuznich prispevku uzitecnejsim cinostem, napr. trochu premysleni, nez nejaky blabol zase do diskuze vypotite. Dekuji.
pupu
pupu (neregistrovaný)
20. 4. 2007 13:39 Nový

Re: Mě se článek líbil.

celé vlákno
Proc se s temi 'diskutery' vubec bavite? To je jako bavit se se zamindrakovanym blbeckem, jehoz nejvetsim vykonem je deset piv v hospode, ze by to sklo na zastavce fakt nemel rozbijet. Zbytecna ztrata casu. Pochopte, oni se proste na nic lepsiho nezmuzou a podobne exhibice jsou pro ne jedinym zpusobem, jak se alespon trochu realizovat. Neberte jim ho, stejne se nedaji.

Mimochodem, me se clanek libil. Netradicni pohled na problematiku; vubec bych se nebranil pokracovani. Dekuji
Libor Nováček aura:100
18. 4. 2007 20:53 Nový

Podmínky AdSense pro parkované domény se zlepšily

celé vlákno
Od roku 2004 do minimálně února 2006 bylo v podmínkách "AdSense for Domains", jak se jmenuje derivát AdSense pro speciální použítí na doménách bez obsahu, že musíte na doménách dosahovat aspoň 750.000 pageviews měsíčně. V současných podmínkách na http://www.google.com/domainpark/index.html už tento celkem vysoký požadavek není. Takže by se do toho mohly pustit i čeští webhosteři/registrátoři domén. V roce 2005, kdy se odhadoval obrat reklamy na parkovaných doménách na 400 - 600 milionů USD, se předpokládalo, že se může vyšplhat až na 1 miliardu USD v roce 2007 [zdroj - článek WSJ z 17. listopadu 2005]
tom
tom (neregistrovaný)
18. 4. 2007 21:48 Nový

Co řešíte ?

celé vlákno
Právě, že se o tom pořád mluví a já to trochu nechápu. Proč se nenavážíte do realitních makléřů, že koupil za 1 mil. a prodal za 1.3 mil ?? Je to prostě obchod, někdo umi registrovat doménu a vydělat na tom jiný ne. Taky si neumím opravit auto tak hold musím do servisu a platit.
polarbear aura:41
19. 4. 2007 15:03 Nový

jak koupit zaparkovanou doménu?

celé vlákno
poradíte mi někdo jak získat zaparkovanou doménu .net anebo .com?
má nějakej vliv co bych na tý doméně chtěl provozovat? (osobní web)
poraďte, kdo se v tom vyznáte

předem díky
ppooler
ppooler (neregistrovaný)
19. 4. 2007 22:51 Nový

Je možné doménu prodloužit zaparkováním ?

celé vlákno
Loni jsem si zaregistroval doménu u www.active24.cz ,ale pro celý příští rok bych ji chtěl už jen zaparkovat a pokračovat až za další rok je toto vůbec možné ?
Jan Starcevic
Jan Starcevic (neregistrovaný)
23. 4. 2007 16:29 Nový

Nejstarsi registrovane domeny

celé vlákno
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem