Procento uživatelů Twitteru vytváří 20 procent tweetů

Vcelku známá situace, kdy většinou platí, že 80 % něčeho je vytvářeno pouze dvaceti procenty. u Twitteru je to podle čerstvé analýzy ještě zajímavější, jedno procento uživatelů Twitteru vytváří 20 procent tweetů.

Nebýt velmi aktivních uživatelů na Twitteru, možná by to  byla poněkud mrtvá sociální síť. Podle čerstvé studie výzkumníků z University of Illinois totiž za 20 procent tweetů může jedno jediné procento z uživatelů Twitteru. Vycházejí přitom ze sledování 39 dnů toku tweetů na konci loňského roku. Nejaktivnější uživatelé Twitteru, kterých je zhruba jedno procento z celku, vytvořili dvacet procent tweetů. A pět procent nejaktivnějších uživatelů je zodpovědné za 48 % všech tweetů.  Půjdete-li ještě dále, tak 85 % tweetů na Twitteru je generováno 15 % nejaktivnějších uživatelů.

Ve zmíněném období se podařilo odchytit tweety zhruba jedné čtvrtiny aktivních uživatelů, kteří tweetli jednou, polovina tweetla jednou až čtyřikrát. Po celé sledované období byla aktivní také pouze velmi malá část uživatelů, jedno procento.

Ve studii najdete ještě pár dalších zajímavých věcí – pouze 2 % všech tweetů za jeden den zahrnují geografické informace. 23,9 % tweetů je ve skutečnosti retweet (tedy obdoba sdílení). Sledovaný vzorek nejvíce tweetoval mezi sedmou a osmou hodinou ranní, ve tři hodiny odpoledne a v sedm hodin večer.

Content

U geografických informací je zajímavý pohled i na to, odkud tweety pocházejí. V zásadě hlavně z velkých měst a aglomerací, čím dále se nacházíte od dostupné elektřiny, tím méně tweetů můžete očekávat. Jakkoliv je tedy Twitter velmi výrazně mobilní, žádný velký vliv to zde nemá.

38,25 % tweetů bylo v angličtině, 11,84 % v japonštině a na třetím místě najdete 11,37 % ve španělštině. Ve výsledcích studie najdete i podíl češtiny, 0,11 % ze všech tweetů.

4 názory Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 16. 5. 2013 6:33
Zasílat nově přidané názory e-mailem

Školení Instagram pro firemní i osobní marketing

  •  
    Jak zakládat a používat účty.
  • Jak publikovat a vyhodnocovat.
  • Jak si poradit s hastagy.

Detailní informace o školení Instagram»