Hlavní navigace

Prodej oblečení na internetu zažívá boom, tvrdí Aukro a otevírá outlet

13. 2. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Největší zájem je na internetu o oblečení a doplňky, loni jej nakoupilo více než 36 % internetových uživatelů, tvrdí ve své tiskové zprávě nákupní galerie a aukční portál Aukro.cz. V České republice se na tento sortiment v současné době specializuje 2 500 – 3 000 internetových obchodů. Jen na obchodním portále Aukro.cz se loni za oblečení a doplňky utratilo 405 milionů Kč. Nově proto Aukro.cz spouští Outlet.Aukro.cz, kde bude za pevné ceny nabízet značkové módní zboží se slevou 30 – 90 %.…

Největší zájem je na internetu o oblečení a doplňky, loni jej nakoupilo více než 36 % internetových uživatelů, tvrdí ve své tiskové zprávě nákupní galerie a aukční portál Aukro.cz. V České republice se na tento sortiment v současné době specializuje 2 500 – 3 000 internetových obchodů. Jen na obchodním portále Aukro.cz se loni za oblečení a doplňky utratilo 405 milionů Kč. Nově proto Aukro.cz spouští Outlet­.Aukro.cz, kde bude za pevné ceny nabízet značkové módní zboží se slevou 30 – 90 %. Exkluzivním dodavatelem zboží je on-line nákupní klub Fashion Days.

Podle internetového srovnávače Heureka.cz (pat­řící rovněž pod Aukro.cz) nakoupila v loňském roce na internetu oblečení, obuv nebo módní doplněk více než 36 % nakupujících. Zboží v kategorii Móda loni nakoupilo více lidí než v kategoriích Bílá technika, Mobilní telefony nebo TV a video. Zdroj: tisková zpráva. 

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).