Hlavní navigace

Prodej oblečení na internetu zažívá boom, tvrdí Aukro a otevírá outlet

Redakce

Největší zájem je na internetu o oblečení a doplňky, loni jej nakoupilo více než 36 % internetových uživatelů, tvrdí ve své tiskové zprávě nákupní galerie a aukční portál Aukro.cz. V České republice se na tento sortiment v současné době specializuje 2 500 – 3 000 internetových obchodů. Jen na obchodním portále Aukro.cz se loni za oblečení a doplňky utratilo 405 milionů Kč. Nově proto Aukro.cz spouští Outlet.Aukro.cz, kde bude za pevné ceny nabízet značkové módní zboží se slevou 30 – 90 %.…

Největší zájem je na internetu o oblečení a doplňky, loni jej nakoupilo více než 36 % internetových uživatelů, tvrdí ve své tiskové zprávě nákupní galerie a aukční portál Aukro.cz. V České republice se na tento sortiment v současné době specializuje 2 500 – 3 000 internetových obchodů. Jen na obchodním portále Aukro.cz se loni za oblečení a doplňky utratilo 405 milionů Kč. Nově proto Aukro.cz spouští Outlet­.Aukro.cz, kde bude za pevné ceny nabízet značkové módní zboží se slevou 30 – 90 %. Exkluzivním dodavatelem zboží je on-line nákupní klub Fashion Days.

Podle internetového srovnávače Heureka.cz (pat­řící rovněž pod Aukro.cz) nakoupila v loňském roce na internetu oblečení, obuv nebo módní doplněk více než 36 % nakupujících. Zboží v kategorii Móda loni nakoupilo více lidí než v kategoriích Bílá technika, Mobilní telefony nebo TV a video. Zdroj: tisková zpráva. 

Našli jste v článku chybu?
27. 6. 2016 10:55
Markétka (neregistrovaný)

Oblečení přes internet nekupuji moc ráda, protože se vždy bojím, že bude ve skutečnosti vypadat jinak, než na obrázku. Často se mi stává, že jsem zklamaná, ale je to aasi případ od případu... Například naposledy jsem kupovala pár pánských košil a mikro punčochy na http://www.s-fashion.cz a byla jsem spokojená...