Prodeji automobilů přes Internet se daří

Přestože celkový prodej osobních automobilů letos v České republice klesá, počet prodejů uskutečněných prostřednictvím Internetu strmě stoupá. Platí to jak u prodeje nových vozů, tak u prodeje ojetin. Vyplývá to ze statistik jednotlivých prodejců i Sdružení automobilového průmyslu. Například přední český internetový prodejce nových automobilů Automodul.com zaznamenal od ledna do září nárůst prodeje o 60 procent. Virtuální autobazar Auto-plus hlásí nárůst prodeje o 14 procent.

Přestože celkový prodej osobních automobilů letos v České republice klesá, počet prodejů uskutečněných prostřednictvím Internetu strmě stoupá. Platí to jak u prodeje nových vozů, tak u prodeje ojetin. Vyplývá to ze statistik jednotlivých prodejců i Sdružení automobilového průmyslu.

Například přední český internetový prodejce nových automobilů Automodul.com zaznamenal od ledna do září nárůst prodeje o 60 procent. Virtuální autobazar Auto-plus hlásí nárůst prodeje o 14 procent.

Podle majitele Automodul.com Ladislava Jandy je zájem o koupi vozu po Internetu celoroční a koncem roku se zvyšuje, ovšem v běžném prodeji je největší zájem v jarním období a koncem roku.

Zajímavé je také srovnání prodejnosti jednotlivých značek. Například značka Škoda Auto, která dominuje běžnému prodeji, se těší zájmu jen čtvrtiny zákazníků nakupujících online. (Finanční noviny)

1 názor Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 31. 10. 2006 7:36

Školení PPC reklamy pro začátečníky

  •  
    Principy fungování PPC reklamy.
  • PPC nejsou jen ve vyhledávačích.
  • Zjednodušte si správu šikovnými nástroji.

Detailní informace o školení PPC reklamy »