Hlavní navigace

Prodeji virtuálních doplňků do her se v USA daří

Jiří Macich ml. 31. 12. 2009

Analytici očekávají, že zájem o virtuální zboží ve Spojených státech dále poroste. Jde o produkty typu doplňků do počítačových her, které lze rychle a jednoduše zakoupit online. Letos se tržby v této oblasti odhadují na jednu miliardu dolarů. Větší společnosti rozšiřují své působení tímto modelem, uvedl analytik Atul Bagga z ThinkEquity, podle něhož by se tržby prodejců tzv. virtuálního zboží mohly v roce 2010 ve Spojených státech zdvojnásobit. Dosáhly by tedy dvou miliard dolarů. Virtuální…

Analytici očekávají, že zájem o virtuální zboží ve Spojených státech dále poroste. Jde o produkty typu doplňků do počítačových her, které lze rychle a jednoduše zakoupit online. Letos se tržby v této oblasti odhadují na jednu miliardu dolarů. Větší společnosti rozšiřují své působení tímto modelem, uvedl analytik Atul Bagga z ThinkEquity, podle něhož by se tržby prodejců tzv. virtuálního zboží mohly v roce 2010 ve Spojených státech zdvojnásobit. Dosáhly by tedy dvou miliard dolarů. Virtuální zboží není žádnou novinkou. Popularitě se již nějaký ten pátek těší hlavně v Asii, kde zájem o něj jde ruku v ruce zejména s popularitou online her a herních konzol s přístupem na Internet.

Kromě doplňků do her jsou poměrně populární třeba i drobné samostatné hry pro Facebook a další komunitní servery. Více se zapojit chtějí i tradiční hráči počítačového průmyslu. Například herní kolos Electronic Arts v listopadu 2009 koupil za 275 milionů dolarů společnost Playfish, která se zabývá právě vývojem her pro komunitní servery. Analytici vyzdvihují skutečnost, že se virtuálnímu zboží začalo ve Spojených státech dařit v době útlumu online reklamy, takže příjmy za doplňky do her nebo speciální elektronická přáníčka přátelům na komunitních serverech mohou některým firmám kompenzovat ztráty a do budoucna tvořit ještě velmi zajímavý zdroj příjmů. (Finanční noviny)

Našli jste v článku chybu?
Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Měšec.cz: Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

DigiZone.cz: Mňam TV splnila slib a odešla z DVB-T

Mňam TV splnila slib a odešla z DVB-T

Root.cz: Nová třída SD karet A1 s vysokým výkonem

Nová třída SD karet A1 s vysokým výkonem

Měšec.cz: Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

120na80.cz: Pánové, pečujte o svoje přirození a prostatu

Pánové, pečujte o svoje přirození a prostatu

Lupa.cz: Babiš: E-shopů se EET možná nebude týkat

Babiš: E-shopů se EET možná nebude týkat

Lupa.cz: UX přestává pro firmy být magie

UX přestává pro firmy být magie

Podnikatel.cz: 3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

Měšec.cz: Platby do zahraničí: pozor na tučné poplatky

Platby do zahraničí: pozor na tučné poplatky

Měšec.cz: U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

Vitalia.cz: Naučí vás péct kváskový chléb bez lepku i s lepkem

Naučí vás péct kváskový chléb bez lepku i s lepkem

DigiZone.cz: Digi CZ výrazně zlevnila balíček HBO

Digi CZ výrazně zlevnila balíček HBO

Vitalia.cz: Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

120na80.cz: Rakovina oka. Jak ji poznáte?

Rakovina oka. Jak ji poznáte?

Vitalia.cz: Znáte „černý detox“? Ani to nezkoušejte

Znáte „černý detox“? Ani to nezkoušejte

Podnikatel.cz: Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

Podnikatel.cz: Přivýdělek u Airbnb nebo Uberu? Čekejte kontrolu

Přivýdělek u Airbnb nebo Uberu? Čekejte kontrolu

Lupa.cz: Google měl výpadek, nejel Gmail ani YouTube

Google měl výpadek, nejel Gmail ani YouTube

Vitalia.cz: Vláknina: Rozpustná, nebo nerozpustná?

Vláknina: Rozpustná, nebo nerozpustná?