Abych se vyjádřil i konkrétněji k článku, veškeré SEO, PPC atd. je fajn ve chvíli, kdy se o Vás ví, což lze uskutečnit jenom významnou investicí do klasických komunikačních prostředků a médií (vč. online médií samozřejmě). Jsou určité zákonnosti komunikace, které jsou... zákony. Jeden z nich se týká šíření a opakování určitého poselství a/či produktu a/či značky. Když se mě někdo ptá co je naší největší devizou, odpovídám, že "unikátnost". Když se mě někdo ptá co je naší největší bariérou k úspěchu, hádejte co odpovídám :)..... ano, "unikátnost".
Nabízím slušný podíl na provizích (mnoho dvouciferných %) ANEBO malý equity stake v CEE skupině tomu, kdo nám zajistí komunikaci, která bude prokazatelně driveovat business.
Tak se ukažte :). [autor není rodilý mluvčí ČJ].