Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Profily sítí WiFi hotspotů: 802.Spot od lukasw - krásně jste napsali jak se společnost rozrostla i...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 4. 12. 2004 0:43

    lukasw (neregistrovaný)
    krásně jste napsali jak se společnost rozrostla i v ostravě, nicméně nikdo neuvedl že celkem bezohledně k ostatním uživateům "vzduchu" kteří zde byli dříve, bez ohledu na kanály (klidně pustí své ap o kanál vedle vůči jinému ap na sousedním domě) nemluvě o provozovaném výkonu. díky jejich novým hotspotům v ov je v podstatě mimo provoz nekolik linek CZFree ostrava.centrum.
  • 4. 12. 2004 10:13

    Petr Poboril (neregistrovaný)
    Je to mrzute.
    Pri instalaci 802.Spot je pasmo oskenovano a pouzit nejvhodnejsi kanal. V kazdem pripade vysilame SSID ve tvaru "www802cz_cisloHS_WPA", nasledne na www.802.cz najde veskere info o spolecnosti a telefony na kontaktni centrum. Pokud mate problem, ozvete se, je to o komunikaci.

    Jeste k vysilanym vykonum. Dodrzujeme GL. Pouzita antena H12db, vlnovod, bleskojistka, redukce

    Radiove pozadi OV-Mlynska
    (Pomuze Vam prilozena tabulka?)
    BSS Type Channel RSSI BSSID WEP SSID
    AP BSS 2.412 ( 1) 22 00:02:2d:2a:81:06 OFF idpcentrum
    AP BSS 2.412 ( 1) 4 00:0d:88:e9:7e:ba ON genpiky1
    AP BSS 2.412 ( 1) 16 00:60:b3:19:f5:51 OFF povodiidp
    AP BSS 2.412 ( 1) 4 00:0d:88:98:d0:a4 ON perfsemoj
    AP BSS 2.412 ( 1) 5 00:03:2f:0e:03:1f OFF gargamel7
    AP BSS 2.452 ( 9) 51 00:0f:3d:ad:d5:5e ON www802cz_7020000102WPA
    AP BSS 2.457 ( 10) 4 00:0f:66:12:a4:13 OFF
    CZFree.Net.Centrum.VSB-EkF1
    AP BSS 2.462 ( 11) 7 00:0d:88:99:51:6c ON AP Fifejdy 2
    AP BSS 2.462 ( 11) 16 00:03:2f:1b:11:e8 ON haso1
    AP BSS 2.462 ( 11) 8 00:40:96:5c:99:3f ON 7603275548
    AP BSS 2.462 ( 11) 9 00:e0:98:c5:cb:ff ON 10.197.99.1
    AP BSS 2.462 ( 11) 3 00:02:2d:a7:72:63 OFF ?
    AP BSS 2.472 ( 13) 26 00:90:4b:a0:0f:59 ON vosnauniver
    AP BSS 2.472 ( 13) 7 00:e0:98:c5:cc:7f ON 10.197.98.1
    AP BSS 2.472 ( 13) 2 00:0f:66:12:b5:37 OFF
    CZFree.Net.Centrum.VSB-EkF2
    AP: 15, Ad-Hoc: 0. Total BSS: 15

    ---------------
    BSS Type Channel RSSI BSSID WEP SSID
    AP BSS 2.412 ( 1) 9 00:40:96:27:e8:f1 OFF mmoradionet
    AP BSS 2.412 ( 1) 9 00:03:2f:1b:13:30 ON haso3
    AP BSS 2.412 ( 1) 8 00:60:b3:19:f5:51 OFF povodiidp
    AP BSS 2.412 ( 1) 9 00:02:2d:2a:81:06 OFF idpcentrum
    AP BSS 2.412 ( 1) 2 00:0d:88:e9:78:f3 OFF
    AP BSS 2.412 ( 1) 4 00:0e:a6:6c:ab:e5 OFF
    CZFree.Net.Centrum.Astra.b
    AP BSS 2.412 ( 1) 5 00:0d:88:e9:7e:ba ON genpiky1
    AP BSS 2.417 ( 2) 6 00:0c:41:18:62:95 OFF
    AP BSS 2.422 ( 3) 2 00:0e:a6:7f:13:66 OFF
    CZFree.Net.Centrum.SEAC1
    AP BSS 2.427 ( 4) 17 00:50:c2:0c:44:20 OFF bazova
    AP BSS 2.432 ( 5) 48 00:0f:3d:ad:d6:27 ON www802cz_7020000101WPA
    AP BSS 2.437 ( 6) 10 00:11:20:8d:cf:80 ON ??????????
    AP BSS 2.447 ( 8) 14 00:02:2d:31:eb:18 OFF
    AP BSS 2.457 ( 10) 15 00:0f:66:12:a4:13 OFF
    CZFree.Net.Centrum.VSB-EkF1
    AP BSS 2.472 ( 13) 30 00:90:4b:a0:0f:59 ON vosnauniver
    AP BSS 2.472 ( 13) 5 00:e0:98:c5:cc:7f ON 10.197.98.1
    AP BSS 2.472 ( 13) 17 00:0f:66:12:b5:37 OFF
    CZFree.Net.Centrum.VSB-EkF2
    AP BSS 2.472 ( 13) 13 00:e0:98:bb:74:fb ON PtP_OvCent_IIT2
    AP: 18, Ad-Hoc: 0. Total BSS: 18
  • 4. 12. 2004 19:51

    JURP (neregistrovaný)
    >Jeste k vysilanym vykonum. Dodrzujeme GL.

    Opravdu?
    A jakpakto že jsme měli od Vás na střeše 24dB sito a DWL900AP+ nastavenou na max. výkon. Sice jen pár měsíců, než jste nás přetáhli do 5Ghz pásma, ale přesto. Pokud by nebyly problémy s rušením, tak by to tak zůstalo dodnes.
    A dalších připomínek a technických problémů by se našlo.
  • 5. 12. 2004 11:49

    Petr Poboril (neregistrovaný)
    S identifikatorem jurp@xxxx.cz mame klienta Číslo kontraktu : 3760056. Pokud jste to Vy, tak jste uzivatel sluzby KABEL DOMA. Pokud mate problem ozvete se. Bez podrobnejsi identifikace nedokazu Vasi pripominku prosetrit. Technickou realizaci pro nas zajistuje cca 15 spolecnosti, my poskytujeme pristupovou sit a paterni infrastrukturu, na nasi strane by melo byt vse korektni.
  • 5. 12. 2004 22:19

    Petr Poboril (neregistrovaný)
    Preposilam komunikaci s nasim klientem.
    xxx byly nahrazeny konkretni udaje o osobe, ktera nedala svoleni ke zverejneni.

    ----- Original Message -----
    From: "Jiri xxxxx" <jurp@xxxxx.cz>
    To: <poboril>
    Sent: Sunday, December 05, 2004 4:53 PM
    Subject: Pripominky ad Lupa


    > Zdravim.
    > Ano, cislo 3760056 to jsem ja.
    >
    > Ted momentalne nemam problemy (do dalsiho vyskytu), ale milerad uvedu seznam
    > problemu za minule obdobi na ktere si vzpomenu:
    > 1) Drobne neshody pri montazi zarizeni uz pomijim. To jsme nakonec nejak
    > osobne doresili. Ale vzhledem k tomu ze jsem castecne z oboru, udelal jsem
    > si svuj usudek.
    >
    > 2) Doslo k prodleni v platbe (v te dobe moje chyba), pripojka vypnuta v
    > patek odpoledne (jako vzdy v patek odpoledne, viz dale). Po zjistovani na
    > tech. supportu byl odvozen-zjisten duvod-chybejici platba, ovsem po velmi
    > dlouhe dobe. Support se tehdy vymlouval na nemoznost videt do bankovni
    > casti. ???
    > Zaplaceno nasledne v sobotu v 9:00 primo na prepazce a prislibeno
    > znovupripojeni tehoz dne, nejpozdeji do 24hod.
    > Tak se stalo, ale az po osobni intervenci na p.xxxxx (nastesti byl
    > doma).
    >
    > 3) Po zavedeni moznosti sledovani plateb na www.802.cz jsem se musel zase
    > doptavat kterak se lze prihlasit, kdyz neznam heslo. Opet jsem ten blbec ja,
    > ktery otravuje tech. support se spatne zadavanym heslem. A nakonec se
    > zjisti, ze jsem starsi zakaznik, ktery toto heslo nema ve smlouve a musi si
    > ho zjistit u techniku, co jej generovali.
    > Asi velky problem poslat je E-mailem.
    >
    > 4) Po navratu ze sluzebni cesty v sobotu, zjistena nefunkcnost sluzby.
    > Nasleduje dlouhe presvedcovani tech. supportu, ze vse je v poradku a ze ten
    > kdo si to neumi nastavit jsem ja. Nasleduje hovor s p. xxxxxx doma, a
    > hle; dozvidam se, ze doslo k totalnimu prekopani struktury site a zruseni
    > pevnych IP a nutnosti se pripojovat pres DHCP-ko + rucni autorizace jmenem a
    > heslem. Na otazku a proc se to zakaznik nezvi dopredu se dozvimdam ze na
    > vsechny zakazniky neni pry kontakt. Super, hlavne ze prvni e-mail byl s
    > upozornenim ze se blizi splatnost platby. Rychly dotaz na sefa-jeho pripojka
    > jak okamzite zjistuje ve stejnem stavu.
    >
    > 5) Na me doporuceni si jina fy chtela poridit od Vas 1 WiFi pripojeni (a
    > nasledne po overeni i druhe). Hotspot viditelny okem, vzdalenost 300m
    > vzdusnou carou. Vse bylo dojednano, a cekalo se jen na techniky (prijit,
    > nainstalovat, vyzkouset, prebrat, podepsat, zaplatit). Navsteva neustale
    > odkladana a dalsi info je z druhe ruky, dotycny byl pry poslan nekam.
    > Vysledek? Stali se zakaznikem Telecomu a poridili si 2 ADSL pripojky.
    > Dekuji, diky Vam alespon nyni ovladam tak nenavidene ADSL.
    > Po teto zkusenosti si dotycny domu poridil bezdrat od Vasi konkurence.
    > A ja z pohledu dotycne fy? Jsem blbec, ktery doporucuje fusery. Jiz se tak
    > nedeje. Jiz Vas nedoporucuji.
    >
    > 6) V sobotu (jak jinak, ze? ) zjistena nefunkcnost pripojky, naslednym
    > dohadovanim se z tech. supportem oznameno, ze accout zablokovan z duvodu
    > nezaplaceni. Ucetni z firmy platici pripojeni potvrzeno ze penize odesly
    > (shodne se plati dalsi 2 pripojky). Naslednym hadanim se s tech.supportem
    > dosahl sef docasneho spusteni sluzby. Jeho i muj stav nasra..sti si muzete
    > domyslet. V pondeli bylo oznameno Vasi ucetni, ze doslo k chybnemu importu z
    > Ebanky a neprirazeni platby. Duvod: "nezadany" znak ';' v textovem poli,
    > ktery rozhodil Ebanku/import.
    >
    > 7) Dalsi mesic opetovne (aspon ze tak) upozorneni od Vasi obchodnice, ze se
    > opetovne nepovedl import dat z Ebanky. Platba ale nalezena a platnost
    > sluzby dale prodlouzena.
    >
    > Z jinych zdroju (pro mne duveryhodnych) je mi signalizovano podobne chovani
    > i k nim. Po svých zkusenostech nemam duvod jim neverit.
    > Z meho pohledu: dokud jste byli Mattes/Applet, pripadne davneji, kdyz jste
    > meli mnohem mene zakazniku, nebyly takove problemy jako ted, co jste se
    > transformovali na 802-ku.
    >
    > Zatim jako jedine pozitivum musim hodnotit presun do 5GHz pasma, protoze ted
    > je spojeni stabilni (pokud nevypadne cela cela sit jak se stalo minuly
    > tyden, i kdyz i zde by pomohla hlaska na hlavni strance 802-ky). Na druhou
    > stranu vyvstava otazka kmitoctu. 5GHz pasmo jeste porad, pokud je mi znamo,
    > neni CTU-ckem u nas schvaleno.
    >
    > Tolik me zkusenosti za uplynuly rok souziti s Vasi firmou. Mate-li pripadne
    > nejaky dalsi dotaz, jsem plne k dispozici.
    >
    > S pozdravem Jiri xxxxx
    > tel.: xxxxx
    > mob.: xxxxx
    > Skype: xxx

    Taky zdravim,
    byl jste jeden z prvnich klientu a zazil jste vyvoj projektu 802.cz na vlastni kuzi. Jako odbornik z blizkeho oboru chapete, ze vyvoj takoveho systemu neni jednoduchy. 802.cz je odpoved na pozadavek trhu na levne sluzby, nase spolecnost byla zvykla poskytovat kvalitni sluzby. Tyto dva fakty vsak nejdou moc dohromady a vzdy se bude tezce hledat pomyslna hranice kompromisu, unosna predevsim pro klienta, ale take pro poskytovatele. Frydek-Mistek, odkud oba pochazime, je pro nas laborator, ktera ziskala vyhodu prvniho nasazeni, zaplacenou vsak bolestmi nekterych klientu. Vsichni za to prijmete uprimne podekovani za Vasi trpelivost.

    Nyni dovolte strucny komentar k jednotlivym bodum Vaseho mailu:
    add 1. 802.cz obsahuje system koordinace montaznich partneru. Nasi prioritou je neustale zvysovani kvalifikace techto spolupracovniku.
    add 2. Dohled z pocatku skutecne nevidel do ekonomickeho subsystemu. Meli jsme historicky problem s resenim neplaticich klientu a jejich znovuzapojeni
    po platbe. 802.cz nyni tento problem excelentne zvlada a lidsky faktor je z celeho procesu vyloucen, s vyjimkou zakaznika, kteremu je plne ponechana svoboda zda sluzbu uhradi ci nikoliv.
    add 3. a 4. Byl jste jeden z prvnich klientu, kdy jeste nefungoval samoobsluzny portal 802.cz, tudiz jste neznal heslo. Z bezpecnostnich duvodu jsme nechteli hesla posilat, hesla byla oznamovana po telefonicke autorizaci klienta. S tim souvisel prechod na spravu IP prostoru pomoci DHCP serveru.
    Toto vse vyzadovalo telefonickou podporu klienta. Bylo to pracne, ale radeji jsme volili tento osobnejsi pristup.
    add 5. WiFi a montaze. NEPROVADIME montaze WiFi u klienta. WiFi je personalni technologie, klient ji ma plne pod kontrolou. Pokud ma spatny signal musi, jak nadlechcene rikam, zamavat antenou u okna nebo si v hospode presednou k vedlejsimu stolu. Problem s Vasim doporucenim: skoda, vyvoj nebyl bezbolestny, doufejme, ze nyni mame vsichni jasno a klienti budou rychle a kvalitne nainstalovani (mimo WiFi) a nasledne si budou uzivat levne a kvalitni sluzby.
    add 6. a 7. skutecne 802.cz je nyni rizena striktne eBankou. Pokud klient udela chybu ve variabilnim symbolu - zaplati nekomu jinemu, nasleduje komunikace mezi chybujicim klientem, nami a klientem, kteremu nekdo neco zaplatil. Pokud vse dobre dopadne, nasleduje administrativa s dobropisy, je to zdlouhave, ale ceske zakonodarstvi nedava jinou moznost. Rychle reseni pro odpojeneho klienta je: znovu zaplatit hotove v Ceske pojistovne kde ma eBanka pokladni prepazky, nebo na pokladne v eBance, nebo prevodem z uctu kde ma zase vyhodu klient eBanky, pak je sluzba obnovena za par minut po platbe. Priste si "poskozeny" klient da pozor. Abych eBanku jen nechvalil, v posledni dobe posila v komunikacnim streamu jeden nejmenovany znak, vzdy pri platbe z CSOB, pak se skutecne dany import zasekne. Problem se resi.
    add 8. zakazniku skutecne lavinovite pribylo, v nasem zajmu je kvalitne komunikovat se vsemi, kteri maji neco na srdci. Tlak klientu na cenu jsme vyslyseli, sam platite 399Kc + DPH (mimochodem mate tam nejaky preplatek - kredit, staci kdyz priste zaplatite o danou castku mene, system 802.cz si s tim poradi). Problemy existuji a budou existovat, pokud je budeme schopni resit , budu spokojen.
    add 9. http://www.i4shop.net/cz/iObchod/WebInfo.asp?idprod=5GHz-1
    Rekl bych pekne vysvetleny problem.

    na zaver: mam prosbu o sohlas uverejneni nasi komunikace na Lupe (bez jmen a kontaktu na dotcene osoby). Propaguji maximalni otevrenost vuci klientum, snazim se nasi firemni kulturu formovat.

    S pozdravem

    ------------------------------------------
    Petr Poboril

    Mattes AD spol. s r.o.

    www.802.cz
    VYSOKORYCHLOSTNI INTERNET

    kontaktni centrum
    775 802 802
    558 608 608
  • 6. 12. 2004 9:18

    JURP (neregistrovaný)
    > add 3 a 4
    A on plan na zmenu struktury cele site se zrodil ze dne na den, ze byl problem poslat e-mailem upozorneni na nutnost rekonfigurace adapteru, nebo dat dopredu na web info?
    Na strankach 802 sice vysla zprava:
    <Připojení 802.cz nyní bezpečnější ....<
    ALE AZ PO cele akci. To uz jsme na tyto stranky nedostali.
    Problem vidim v tom, ze ani support nevedel ktera bije a doporucil kontaktovat p. Plxxxx.
    >Bylo to pracne, ale radeji jsme volili tento osobnejsi pristup.<
    Mate pravdu, neni nad to otravovat Admina o vikendu doma, jak ze si mame prenastavit routry na DHCP a provest rucni autorizaci.

    >add 5 WiFi a montaze. NEPROVADIME montaze WiFi u klienta<
    V tom pripade dotaz: proc mel celou tuto akci osobne domluvenou s Vasim obchodnim oddelenim, s predbeznou cenu a cekalo se jen az v predem domluveny a potvrzeny den a hodinu prijedou Vasi technici s adapterem a smlouvou?

    >add 6 a 7
    Ze se problem resi vim, ale zatim kdo na to doplatil, jsme byli my - odpojeni bez pardonu a vehementne presvedcovani o tom, ze jsme neplatici.

    add 8> To je dusledek zmeny DPH a trvaleho prikazu v bance, bude resit nase ucetni.

    > add 9
    Stav legislativy se snazim vcelku sledovat, a zel bohu vim ze je takovy jaky je. Sef rika 'Nedrazdit hada bosou nohou', nebo taky:
    a) Vzdy ma pravdu vrchnost.
    b) Nema-li pravdu vrchnost, plati bod a).
    Z naseho oboru: zkuste se dohadovat napr. s ITI (Institut technické inspekce), ze dane zarizeni je v souladu postaveno a provozovano dle platnych norem. Pri stavajici legislative se skoro vzdy da nalezt trochu jiny vyklad. A ktery je spravny, ten Vas, sice spravny a aplikovany dalsimi firmami, nebo toho uradu s moznostmi udelovat sankce? Vse je o tom, ktery urednik to dostane na stul. Dneska s urednikem c.1 dostanete pokutu, zitra s urednikem c.2 kulate razitko.

    >Frydek-Mistek, odkud oba pochazime, je pro nas laborator, ktera ziskala vyhodu prvniho nasazeni, zaplacenou vsak bolestmi nekterych klientu.<
    A proc to musim byt zrovna ja(my) a muj(nase) ucet(y) za mobil a nervy? :-(

    Mate pravdu, cena 399,- bez DPH je momentalne u nas bezkonkurencni. Kdyz k tomu pripoctu, ze parametry pripojky jsou opravdu stabilni-nejakou slibovanou agregaci jsem snad jeste ani nepocitil (pokud se tak nestane ted :-)) ) tak neni co resit.
    Ale kazda mince ma i druhou stranku a to jsou ty me pripominky.

    Jinak jsme ale zamluvili mou puvodni reakci >24dB sito a DWL900AP+ na max. vykon<.


    Souhlas ke zverejneni mate.
    S pozdravem Jiri Polasek
  • 6. 12. 2004 13:40

    PaJaSoft (neregistrovaný)
    Nechapu jak koreluje maximalni vykon na aktivnim prvku se specifikovanou antenou s GL... - mozna tak na Nobelovku by to bylo... Co treba utlum?
  • 6. 12. 2004 15:45

    JURP (neregistrovaný)
    Pocitejte se mnou:
    Zisky
    DWL-900AP+ +15dBm (+-2dBm)
    pigtail - 2dBm
    konektory - 2dBm
    antena +24dBm
    --------------------
    ~43dBm

    Dle Generalni licence c. GL-12/R/2000 zmena c.2 je maximalni ekvivalentni izotropicky vyzareny vykon (e.i.r.p.) 100mW, coz prepocteno dela 20dBm.
    O kolik jsme to prekrocili?
  • 6. 12. 2004 15:48

    PaJaSoft (neregistrovaný)
    Ja neobhajuji Vaseho dodavatele infrastruktury, pouze mi nesedi, ze by mezi konektorem pigtailem a antenou bylo vzduchoprazdno...:-)
  • 6. 12. 2004 17:49

    JURP (neregistrovaný)
    Asi jsem natvrdly, ale tento komentar nechapu.
    Mezi adapterem je 1 prechod (SMA konektor), pokracuje pigtail (kabel 30cm), 2 prechod (N konektor), vyvod z anteny, antena. Kde je to vzduchoprazdno?
    Odectu odchylku zisku D-linku -2dBm, pro Vas klid -1dBm na nejake ztraty a jsem porad na +40dBm.
  • 7. 12. 2004 8:37

    PaJaSoft (neregistrovaný)
    Znovu rikam, ze jsem Vase zapojeni nevidel, ale prave s temi 30 cm se da uspesne sachovat... jste si napr. jist, ze po ceste neni/nebyl zadny utlumovy clen?
  • 9. 12. 2004 20:45

    PP (neregistrovaný)
    1. zduraznuji: poskytujeme pristup na nas HS, na nami instalovanych vysilacich - Hot Spotech - 802.Spot DODRZUJEME GL, sektorova antena nema vice nez 17db, typicky 10 az 14 db + vlnovod a bizuterii.
    2. wifi technologii si montuje a udrzuje sam klient, my poskytujeme pouze pristup na nas HS, klientovu ulohu muze zastoupit nezavisla montazni firma, coz se stalo ve vasem pripade. vypatral jsem predmetnou firmu podnikajici na ZL, ktera Vas pripojila na nas HS.
    3.Zjisteni:
    Bydlite 1200m od daneho venkovniho HS, UNI24 byla uzita pro omezeni vedlejsich laloku, technologie - d-link + redukce a bleskojista byla v uzamcene skrini, nemel jste pristup do teto skrine, nevidim duvod maximalniho vykonu.
    Toliko tvrzeni proti tvrzeni, nebudu delat soudce. ZDURAZNUJI znovu, WiFi je personalni technologie, pokud mate spatny signal, sednete si k vedlejsimu oknu nebo si namontujte jinou antenu.
    Rekl bych, ze je to neplodna diskuze.
    Jeste bych dodal, ze system 802.cz je velmi svobodny pro klienta. Klient neni svazovan zadnou vypovedni lhutou, staci nezaplatit nebo si sluzbu operativne zmenit na levnejsi ci drazsi. Jak jeli libo li.
  • 12. 12. 2004 12:24

    JURP (neregistrovaný)
    Ad 1,2) Dnes asi ano. Nejsem u kazde dalsi montaze. V mem pripade to bylo tak jak jsem popsal.

    Ad 3) Bleskojistka - cha, cha (a to jsem se na ni osobne ptal).
    Max. vykon-vzhledem k tomu, ze technik konfiguroval AP-cko z meho pocitace (protoze konfigurace z firmy nebyla to prave orechove) a ja mu stal za zady, tak vim co tam bylo nastaveno. Rad se podivam jak to delaji odbornici.

    Ano mate pravdu, zanechme toho. Ted uz je to jen tvrzeni proti tvrzeni.
    Vy, jako sef firmy musite hajit jeji jmeno.
    Ja jako osoba resici problemy, jsem jen oznamil sve osobni zkusenosti.
    Ostatni si z nasi diskuze udelaji zavery sami.
    S pozdravem Jiri Polasek
  • 8. 5. 2005 10:54

    . (neregistrovaný)
    taky sem se stal zakaznikem 802.cz.
    nevim jak to hodnotit.
    dohledove centrum ma podporu v nazvu jen orientacne, kdyz jsem mel problem vyfakovali me s tim ze kvalita pripojeni je muj problem..
    jak vidim koresponduje to s jejich firemnim nazorem.
  • 29. 6. 2005 18:11

    Petr Poboril (neregistrovaný)
    Zdravim, zabrousil jsem zde po dlouhe dobe. Mate pravdu, ze Dohled Vam v pripade uziti sluzby 802.WIFI pouze rekne zda HotSpot jede ci nikoliv, zda vidi na HS i jine klienty, pripadne neco k Vasi MAC. Instalace u klientu neprovadime a neservisujeme, poskytujeme pouze autorizovany pristup k HS. Vice skutecne nelze. WiFi je osobni technologie, klient ji ma plne pod kontrolou. Pokud ne, tak se musi obratit na nejakeho odbornika, ktery k nemu zabehne a pokusi se s tim neco udelat (asi ne zadarmo), ale to uz je asi jina pohadka. Jinak to nejde. Pokud nekdo tvrdi, ze na WiFi poskytuje garantovane sluzby, no nazdar, hodne uspechu! Presto vse jedno doporuceni, prechod na nejakou jinou sluzbu kde je klientske zarizeni pod kontrolou, napr 802.ADRL
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).