Hlavní navigace

Progamers vysvětlují potíže serveru GameZone.cz

Radim Hasalík

Jak jsme vás nedávno informovali v článku Palácový převrat na GameZone.cz, na tomto herním serveru došlo ke změně provozovatele, doprovázené značnými technickými problémy i bouřlivou diskusí herní komunity. Společnost Progamers dnes uspořádala tiskovou konferenci, na níž se za současný stav serveru GameZone.cz omluvila. Zástupce společnosti Daniel Mikšovský zároveň sdělil, že si pro řešení vzniklých problémů najali externí firmu Trustica, která potvrdila jejich podezření. V jejich vyjádření…

Jak jsme vás nedávno informovali v článku Palácový převrat na GameZone.cz, na tomto herním serveru došlo ke změně provozovatele, doprovázené značnými technickými problémy i bouřlivou diskusí herní komunity. Společnost Progamers dnes uspořádala tiskovou konferenci, na níž se za současný stav serveru GameZone.cz omluvila. Zástupce společnosti Daniel Mikšovský zároveň sdělil, že si pro řešení vzniklých problémů najali externí firmu Trustica, která potvrdila jejich podezření. V jejich vyjádření mimo jiné stojí: Bylo zjištěno, že 70 procent přístupů je z IP adres mimo Českou republiku. Kontrolou záznamů http serverů bylo dále zjištěno nezvykle vysoký podíl http anonymizérů a free proxy přistupujících na stránky. V současnosti (9. února 18:49) na GameZone běží osm z celkového počtu 21 her. Podle Mikšovského budou nové hry spuštěny během 14 dnů.

Na tiskovce byla rovněž zmíněna internetová televize pro hráče, jejíž ostrý start plánují Progamers na 21. února. Zkušební vysílání si můžete prohlédnout na adrese www.pg24.cz.

Našli jste v článku chybu?
10. 2. 2006 9:46
Some (neregistrovaný)
Plone je cista GNU/GPL, takze si s ni mohou delat co chteji, spise by bylo zajimave zeptat se SPIRu jestli dostal zdrojaky a dokumentaci. Navic co ty vis, treba to jako hulan cele prepsali a tak nebyl duvod tam nechavat odkaz na puvodni autory. A samozrejme kdyz priznate, ze to neni cele vase, tak zdaleka tolik nevydelate.
9. 2. 2006 22:14
Haha (neregistrovaný)
No to je tedy vysvetleni. Takze lide mackajici shift+reload vygenetuji tisice pozadavku za vterinu? Protoze tisice znamena minimalne dva, a clovek klikne tak jednou za vterinu, tak klikalo tisic lidi? Nebo se jejich titulka sklada z 1000 elementu? Soucasne z USA to bylo 1776 tisic pozadavku, takze pri 2000 za vterinu je log za 15 minut. Pritom moje workstation udela: Server Software: Apache/2.0.54 Server Hostname: localhost Server Port: 80 Document Path: /INST…