Hlavní navigace

Průzkum: o přesně cílenou mobilní reklamu je zájem

Jiří Macich ml. 31. 3. 2008

Podle výzkumu, který pro mobilního operátora Vodafone zpracovala agentura Millward Brown, by 63 procent zákazníků mobilních operátorů ve věku mezi 20 až 40 lety chtělo dostávat reklamu do svého mobilního telefonu na základě své aktuální polohy nebo místa bydliště. Více jak tři čtvrtiny respondentů by preferovalo SMS reklamu před ostatními reklamními kanály. Zajímavé je, že 71 procent dotázaných by za příjem mobilní reklamy nepožadovalo benefity (tedy například balíčky volných minut na volání…

Podle výzkumu, který pro mobilního operátora Vodafone zpracovala agentura Millward Brown, by 63 procent zákazníků mobilních operátorů ve věku mezi 20 až 40 lety chtělo dostávat reklamu do svého mobilního telefonu na základě své aktuální polohy nebo místa bydliště. Více jak tři čtvrtiny respondentů by preferovalo SMS reklamu před ostatními reklamními kanály. Zajímavé je, že 71 procent dotázaných by za příjem mobilní reklamy nepožadovalo benefity (tedy například balíčky volných minut na volání nebo SMS zdarma).

Přes osmdesát procent z dotázaných by ovšem ocenilo, kdyby reklama byla pouze z oblastí, které příjemce zajímají. Největší zájem podle průzkumu je o mobilní reklamy z oblasti módy (52 procent), hudby a filmu (48 procent) a mobilních komunikací (45 procent). Přibližně třicet procent oslovených by však za obdrženou reklamu chtělo alespoň jednu nebo dvě SMS zdarma na oplátku. Výzkum probíhal v prvních dvou měsících tohoto roku na reprezentativním vzorku čtyř stovek zákazníků všech mobilních operátorů v České republice ve věku 20 až 40 let. (Tisková zpráva)

Našli jste v článku chybu?

31. 3. 2008 9:10

Vojta2 (neregistrovaný)
To bych chtěl vidět ty otázky, nepochybně to bylo něco na způsob "Když už byste museli dostávat mobilní reklamu, chtěli byste, aby byla aspoň relevantní?" Pak se to pěkně naformuluje, a vypadá to, jakože jsme všichni nažhavení do mobilní reklamy.
Nějakou dobu to budou opakovat, až tomu nakonec uvěříme.
Prasata.

31. 3. 2008 8:25

Tomcat (neregistrovaný)
chtělo dostávat reklamu do svého mobilního telefonu na základě své aktuální polohy nebo místa bydliště. Tak to by bylo hodnotné, kde je nejbližší dealer, zastavárna , nálevna, pracák ... echhh už vidím jak v maloměstech nebo "kultůrně a obchodně vyspělých metropolích" to bude cílené.
Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

DigiZone.cz: Recenze Westworld: zavraždit a...

Recenze Westworld: zavraždit a...

120na80.cz: Popraskané rty? Některé balzámy stav zhoršují

Popraskané rty? Některé balzámy stav zhoršují

DigiZone.cz: Mňam TV splnila slib a odešla z DVB-T

Mňam TV splnila slib a odešla z DVB-T

Měšec.cz: Platby do zahraničí: pozor na tučné poplatky

Platby do zahraničí: pozor na tučné poplatky

Vitalia.cz: Tesco: Chudá rodina si koupí levné polské kuře

Tesco: Chudá rodina si koupí levné polské kuře

Vitalia.cz: Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

Podnikatel.cz: 3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

Podnikatel.cz: EET zvládneme, budou horší zákony

EET zvládneme, budou horší zákony

Vitalia.cz: Znáte „černý detox“? Ani to nezkoušejte

Znáte „černý detox“? Ani to nezkoušejte

120na80.cz: Pánové, pečujte o svoje přirození a prostatu

Pánové, pečujte o svoje přirození a prostatu

Podnikatel.cz: Víme první výsledky doby odezvy #EET

Víme první výsledky doby odezvy #EET

Měšec.cz: Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

Root.cz: Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Měšec.cz: U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

Vitalia.cz: Vláknina: Rozpustná, nebo nerozpustná?

Vláknina: Rozpustná, nebo nerozpustná?

Podnikatel.cz: K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

Vitalia.cz: Naučí vás péct kváskový chléb bez lepku i s lepkem

Naučí vás péct kváskový chléb bez lepku i s lepkem

Lupa.cz: Avast po spojení s AVG propustí 700 lidí

Avast po spojení s AVG propustí 700 lidí

Lupa.cz: Babiš: E-shopů se EET možná nebude týkat

Babiš: E-shopů se EET možná nebude týkat