Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia Tuesday TopDrive KupDnes Navrcholu Bomba NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
Radiokomunikace mají novou strategii i značku

Dusan
Dusan (neregistrovaný)
30. 8. 2006 7:19 Nový

Pekny, ale ...

celé vlákno
Bohuzel u nas stale poradne konkurence v oblasti mistnich smycek nefunguje. V cizine si proste zavolam k nejakemu operatorovi, ktery se mi libi a necham si zapojit od nej natazenou, ale nepripojenou pevnou linku. U nas mne stale nuti nejdrive zaridit si linku u Telekomu a pak nekdy mozna si ji budu moci prevest k CRa. To osobne povazuji za prudu rozhodne vetsi nez malou. A muj hlavni duvod, proc stale zustavam u UPC, prestoze jsou drazi a nekvalitni.
TomasR
TomasR (neregistrovaný)
30. 8. 2006 8:28 Nový

Zmeny znacky zavedene spolecnosti

celé vlákno
Muze mi nekdo vysvetlit proc je dobre porad menit image a nazev zavedene spolecnosti ? Vzdyt kdyz nekam drive prijelo auto se starym zavedenym logem CRa, tak vsichni vedeli o koho jde, nyni CRa v poslednich letech jiz tolikrat menili vzhled loga a obchodni nazev ze nevim s kym tu smlouvu mam uzavrenou. Chapu nazvy produktů, ale menit nazev cele spolecnosti, ktery ma u nas velice dlouhou tradici nechapu. A ze by CRa meli nejakou ponicenou povest ze by se museli prevlekat do noveho kabatu, o tom nic nevim. Diky za odpoved.
jozin
jozin (neregistrovaný)
30. 8. 2006 9:26 Nový

Re: Zmeny znacky zavedene spolecnosti

celé vlákno
No, zrovna u Tele2 chapu, ze tu znacku chteji zrusit. Kdyz si vzpomenu na praktiky podomnich prodejcu z te vypecene firmy...
phanatic
phanatic (neregistrovaný)
30. 8. 2006 11:41 Nový

Re: Zmeny znacky zavedene spolecnosti

celé vlákno
A co teprve option one. Horší než jehovisti.
m0rph
m0rph (neregistrovaný)
30. 8. 2006 14:07 Nový

Re: Zmeny znacky zavedene spolecnosti

celé vlákno
vsechno je to beztak AD Praha :)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
30. 8. 2006 9:49 Nový

Re: Zmeny znacky zavedene spolecnosti

celé vlákno
Mně připadá, že s tím novým barevným profilem a logotypem si jenom pohoršili. To staší bylo o dost lepší. Jinak souhlasím, že nustálá změna značky je na škodu.
Mark
Mark (neregistrovaný)
30. 8. 2006 14:56 Nový

Re: Zmeny znacky zavedene spolecnosti

celé vlákno
Taky mi to tak pripada ... Jako by se vratili v case zpet... kazdy dnes prechazi na nova loga ktera maji RIZ a na prvni pohled z nich cisi dynamika a schopnost prevalcovat stavajici dynosaury oboru :-))) nebo tak nejak se to v tech marketingovych blabolech uvadi . Tomu, rekl bych, celkem obstojne vyhovovalo to puvodni logo s "riznutyma vlnama" ale tohle je opravdu zle ... ted radiokomunikace vypadaji jak jeste starsi dinosaurus nez cesky telekom
Mark
Mark (neregistrovaný)
30. 8. 2006 15:01 Nový

Re: Zmeny znacky zavedene spolecnosti

celé vlákno
A to "Ceske ..." v nazvu presto ze to v nazvu spolecnosti ve skutecnosti nemaji primo poukazuje na to o co jim jde predevsim :-) ... myslim ze by toho dosahli lepe kdyby se prejmenovali na "O3" nebo jeste lepe "O1" :-))
uživatel si přál zůstat v anonymitě
30. 8. 2006 15:04 Nový

Re: Zmeny znacky zavedene spolecnosti

celé vlákno
Jojo, ozón, který každého zabije...
Tayto
Tayto (neregistrovaný)
30. 8. 2006 20:09 Nový

Re: Zmeny znacky zavedene spolecnosti

celé vlákno
O3. Vas dodavatel laserovych tiskaren:)
Dizzy
Dizzy (neregistrovaný)
1. 9. 2006 10:45 Nový

Re: Zmeny znacky zavedene spolecnosti

celé vlákno
Oosbně vidim problém v anglických názvech u firmy orientující se na domácnosti. Za 2 roky reklamní masáže byla spontánní zanlost Bluetone někde kolem 20 %, což je tragédie. Češi na to prostě nejsou - z toho důvodu vidím jako imbecilitu nejvyššího kalibru, když Telefónika prosazuje v ČR vyslovovat O2 anglicky jako "ou tú" - s tim pohořej a někdo z marketingu O2 a jejich reklamních agentur by zasloužil nafackovat. Používat takovej název pro firmu orientující se převážně na rezidentní zákazníky je komunikační zločin.
Petr
Petr (neregistrovaný)
4. 9. 2006 11:40 Nový

Re: Zmeny znacky zavedene spolecnosti

celé vlákno
Vim, co tim myslite. Na druhou stranu - nazev dvoupismenny a pritom snadno zapamatovatelny, to ma dost neco do sebe...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
30. 8. 2006 8:36 Nový

proč ceny bez DPH

celé vlákno
Když jsou orientovaní na domácnosti, tak by mohli uvádět ceny s DPH
pepicek
pepicek (neregistrovaný)
30. 8. 2006 13:18 Nový

Re: proč ceny bez DPH

celé vlákno
jenze ceny bez dph vypadaji opticky lépe. Firemní strategie je "jsme orientováni na domácí uživatele - hlupáčky, co chtějí levný internet"
uživatel si přál zůstat v anonymitě
30. 8. 2006 14:17 Nový

Re: proč ceny bez DPH

celé vlákno
Takze kdo chce levny internet je hlupacek? Nebo ze by inteligent s levnym internetem CRa nezajimal? Nemate Vy nakonec take levny internet?
Viktor Kabeláč aura:41
31. 8. 2006 16:22 Nový

Re: proč ceny bez DPH

celé vlákno
No, v evropskych zemich je zvykem, ze jakekoliv ceny pro koncove uzivatele jsou vcetne DPH. To jen v CR se toho polopodvodu porad vsichni drzi a opustit ho by je musel prinutit az nejaky zakon... Vzdyt jaky koncovy uzivatel prosim pocita a plati v netto cenach?
Petr
Petr (neregistrovaný)
30. 8. 2006 10:26 Nový

Mohutná reklamní kampaň na Bluetone ...

celé vlákno
... nedávno skončila - ideální čas zavádět (staro)novou značku. Blahopřeju jejich reklamní agentuře a zdravím vizionáře z managementu firmy. Akorát mám pocit, že zase nebudou mít čas aby něco udělali s mojí žádostí o unbundling, která tam po různých peripetiích visí už přes 2 měsíce.
mk
mk (neregistrovaný)
30. 8. 2006 13:32 Nový

Re: Mohutná reklamní kampaň na Bluetone ...

celé vlákno
souhlas a taktez zdravim brontosaury z managementu.
Skydiver
Skydiver (neregistrovaný)
30. 8. 2006 13:56 Nový

Špatná služba ČRA

celé vlákno
Mám bohužel velmi špatnou zkušenost s ČRA. Už před více než dvěma měsíci jsem jim poslal podepsanou smlouvu na Premium ADSL a do dnešního dne nemám službu zřízenu.
Do jejich callcentra na 800414141 jsem za celou dobu asi desetkrát volal. Z jejich iniciativy mě před podpisem smlouvy snad pětkrát volali, abych už to podepsal a "jestli s tím nepotřebuji nějak pomoci". Po podpisu už z jejich strany zjevný nezájem. V callcentru každý operátor řekne něco jiného. Poslední informace je že "možná za měsíc".
Ať se jdou bodnout se změnou loga, na to jim kašlu. Vědět dneska jak dlouho jim to bude trvat tak do toho nikdy nejdu.
J
J (neregistrovaný)
31. 8. 2006 14:56 Nový

Re: Špatná služba ČRA

celé vlákno
Tak to zuste ne ? Jednoduse jim poslete dopis ze odstupujete od smlouvy jelikoz nebyli schopni v primerenem terminu zridit pripojku.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
30. 8. 2006 14:04 Nový

Modemy XAVI

celé vlákno
kdo můžete vyhněte se jim. Ušetříte si mnoho problémů. CRA je standardně nabízejí, místo nich si kupte modem Zyxel, který skutečně chodí.
fahrenheit
fahrenheit (neregistrovaný)
1. 9. 2006 23:39 Nový

Re: Modemy XAVI

celé vlákno
Jezismarja, jenom Zyxel ne!
karel
karel (neregistrovaný)
3. 9. 2006 10:39 Nový

Re: Modemy XAVI

celé vlákno
Proč ne? Takový výkřiky do tmy jsou k ničemu.
Já naopak všude na Zyxely chválu, že lidi ani nevědí, kde je mají po pár měsících nepřetržitého provozu...
A když tak jaký modem?
karel
karel (neregistrovaný)
3. 9. 2006 10:40 Nový

Re: Modemy XAVI

celé vlákno
Chybička:
Já naopak všude čtu na Zyxely chválu
astrablaster
astrablaster (neregistrovaný)
17. 10. 2006 10:00 Nový

Re: Modemy XAVI

celé vlákno
No tak ja mam zase se Zyxely celkem spatne zkusenosti. Stava se, ze spojeni jakoby zamrzne. Vsechno se tvari, ze jede, ale pakety neprochazeji. Taky jsou citlive na ruzny neporadek v elektricke siti. Nevim ovsem, jestli jsou na tom nejake jine znacky lepe, protoze pouzivame hlavne Zyxely (pro ADSL). Kdyz uz, tak doporucuji nove typy Zyxelu jako P660, ne ty stare jako P623.
ast
Pan Spravedlivý
Pan Spravedlivý (neregistrovaný)
2. 12. 2006 20:10 Nový

Re: Modemy XAVI

celé vlákno
Tak tohle je typický příklad skryté reklamy, která by zde neměla mít místo. Nejlepší jsou samozřejmě modemy XAVi!
spiderik
spiderik (neregistrovaný)
3. 7. 2007 17:39 Nový

Re: Modemy XAVI

celé vlákno
Modem XAVI je zatim to nejhorsi co sem v ADSL technologii zazil. Webove rozhrani je k nicemu a co si tam naklikate z toho tak pulka nic nezmeni a jenom se to zacne jinak zobrazovat. Vsecko pres telneti konzoli a stejne po prisernejch procedurach nepusti dovnitr do site 80ku port ani SSH.

Nechapu proc odesli od Lucent Bell kery davaly pred tim, az na prehrejvani (ktery se vyresi vetrackem na chlazeni caseu a pust se do nej 4V) to je spickovej model se spoustou moznosti nastaveni. Za timhle nesmyslem aby skoro clovek delal tunely aby mohl ven a dovnitr.

Navic se kouse jako prastenej.
PavelK
PavelK (neregistrovaný)
30. 8. 2006 17:44 Nový

ČRA

celé vlákno
S ČRA mám dvojí zkušenosti - při zavádění je to opravdu o nervy, strašně dlouho to trvá a nikdo na callcentru Vám pořádně nic neřekne. Bylo to opravdu na odstoupení od smlouvy. Ale jak vidím poznatky jiných, je to asi standard.

Jak se to již zavedlo, tak mám jen ty nejlepší zkušenosti - po roce provozu minimální problémy, jak s ADSL, tak s telefonováním. V porovnání s ČT, kde mám také dalších cca 6 ADSL přípojek po republice na starosti, je to opravdu značný krok kupředu. ČT to nechce přiznat, ale v některých oblastech republiky dochází stabilně ke krátkodobým výpadkům jejich ADSL prakticky po celý den. Reakce ze strany ČT je známá, zadejte nám problém, my to prověříme a výsledek je, že nic nezjistí.
Takže, pokud někdo uvažujete o přechodu od ČT, tak k ČRA jděte jen, když Vám na nějakém tom čase nezáleží, bude to dlouho trvat. ČT Vás odpojí vcelku rychle, ČRA hlas zvládnou také rychle, ale to ADSL jim údajně dost dlouho trvá. Osobně jsem do toho v některých případech nešel, protože časové termíny, které mně přímo z ČRA udávali, mne docela odradili.

Jo a jinak je od kolegy níže celkem dobrá poznámka, že pokud chcete jít k ČRA musíte mít pevnou již zřízenou. To z té jejich kampaně moc vidět není, novou linku nebo nové ADSL Vám prostě neudělají.
Hanka S.
Hanka S. (neregistrovaný)
30. 8. 2006 22:57 Nový

Re: ČRA

celé vlákno
Já tedy zažívám každodenní výpadky právě od té doby, co jsem přešla k ČRA. Zatím jsem se s nimi o tom nebavila, ale brzy začnu. Zřejmě jsou si toho problému taky vědomi, protože asi před třemi týdny mi náhle poklesla rychlost na polovinu, ale zato spojení drželo. Někdo od ČRA si s tím zřejmě hrál. Pak ale zase nahodili plnou rychlost a spojení padá a padá.
Pavlík
Pavlík (neregistrovaný)
31. 8. 2006 20:45 Nový

Re: ČRA

celé vlákno
Mohu se zeptat, v jaké je to lokalitě (město)? Jak se výpadky projevují? Děkuji.
Hanka S.
Hanka S. (neregistrovaný)
1. 9. 2006 0:00 Nový

Re: ČRA

celé vlákno
Je to v Praze 5 - Košířích (ústředna Pod školou) a projeví se to tak, že se spojení rozpadne a někdy trvá docela dlouho, než se zase nahodí. V tom jejich webovém rozhraní je takový "semafor", který ukazuje stav spojení. Jeden puntík ukazuje stav PPPoE a druhý PVC1 (přiznám se, že mi není moc jasné, co to je). Při rozpadnutí jsou buď červené oba puntíky, nebo jenom ten PPPoE a vynuluje se mi IP adresa. Za chvíli se to vzpamatuje samo, nebo jdu zresetovat modem (na všech fórech oblíbený XAVI 7722B). Občas je to ale i v takovém stavu, že sice oba puntíky svítí zeleně, ale nepingnu ani na www.cra.cz.

Štve mě to hlavně kvůli tomu, že mám z práce přesměrované porty pro IMAP, a takhle musím neustále zabíjet visící ssh a znova se přihlašovat.
Pavlík
Pavlík (neregistrovaný)
2. 9. 2006 1:52 Nový

Re: ČRA

celé vlákno
Hanko, předám to kolegům v Praze. Můžeš specifikovat, zda se ztratí synchro, tedy že začne blikat wan led na modemu? Pak by byl problém v kabelu a je třeba provést proměření, neboj se a atakuj helpdesk.
Hanka S.
Hanka S. (neregistrovaný)
4. 9. 2006 14:24 Nový

Re: ČRA

celé vlákno
Napsala jsem si skriptík, který loguje výpadky, abych mohla doložit, kdy to spadlo, a od té doby to šlape. :-) Tak hlavně, aby to vydrželo!
Pet
Pet (neregistrovaný)
30. 8. 2006 22:59 Nový

Re: ČRA

celé vlákno
Na dobu přechodu to chce zařídit si nějaký alternativní nouzový připojení, pak je to v pohodě. Stejně ten přechod je nejlepší řešení, pokud je člověk v zóně, kde mají nainstalovanou technologii. Žluťáci mi s horšími službami vycházeli 2x dráž.
Datt
Datt (neregistrovaný)
31. 8. 2006 13:34 Nový

Re: ČRA

celé vlákno
Jestli ta "rychlost" zrizeni nebude tim, ze si to alternativni operator musi vypapirovat a zaridit u CTc (TO2CR), kteri jsou mili, ochotni a maximalne vstricni a jiz po 29dnech (do 30 bohuzel musi) mate odpoved (v pripade chybneho poazadavku - neni vse jak ma byt - dalsich 30dni pro odpoved na opravenou zadost).
J
J (neregistrovaný)
31. 8. 2006 14:59 Nový

Re: ČRA

celé vlákno
No obavam se ze toto zakaznika zajima ze vseho nejmin a jelikoz predpokladam, ze CRa nejsou zrovna zanedbatelne maly zakaznik, tak maji dostatecne (financni) paky jak toto vyresit velmi rychle.
Dusan
Dusan (neregistrovaný)
1. 9. 2006 13:55 Nový

Re: ČRA

celé vlákno
"jelikoz predpokladam, ze CRa nejsou zrovna zanedbatelne maly zakaznik, tak maji dostatecne (financni) paky jak toto vyresit velmi rychle."

Vazne? A jake maji paky? Mohou pohrozit Telecomu, ze kdyz se to nezrychli, tak ze pujdou jinam? V monopolnim businessu zadne paky nejsou bez ohledu na velikost zakaznika.
happymaster23
happymaster23 (neregistrovaný)
30. 8. 2006 21:24 Nový

Chyba v článku

celé vlákno
ale pane Peterko, vy se ošklivě plete, ke službě Premium ADSL se nemusí hlasové služby přikupovat, ty sou už v ceně, ale za ty 300kč si můžete přikoupit to neomezené volání...

opravte si to... radím vám, abyste si tuto stránku (http://www.radiokomunikace.cz/cs/domacnosti/internet-a-telefonovani/premium-adsl/cenik.ep/) co jste nalinkoval POŘÁDNĚ prostudoval...
Aleš Miklík aura:88
4. 9. 2006 13:39 Nový

Re: Chyba v článku

celé vlákno
Diky za upozorneni.
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem