Raiffeisenbank ustupuje od elektronického internetového klíče

Klienti někdejší eBanky byli před sloučení s Raiffeisenbank opakovaně ujišťováni, že služby se nemění a internetové bankovnictví poběží dál tak, jak byli doposud zvyklí. Přesto k jedné změně dochází. Raiffeisenbank pohřbívá přihlašování k online bankovnictví prostřednictvím elektronického internetového klíče (IEk). V praxi to znamená, že novým klientům již tuto službu nenabízí a pro současné klienty jí ani nerozvijí, takže třeba absentuje podpora přihlášení přes IEk v novějších webových…

Klienti někdejší eBanky byli před sloučení s Raiffeisenbank opakovaně ujišťováni, že služby se nemění a internetové bankovnictví poběží dál tak, jak byli doposud zvyklí. Přesto k jedné změně dochází. Raiffeisenbank pohřbívá přihlašování k online bankovnictví prostřednictvím elektronického internetového klíče (IEk). V praxi to znamená, že novým klientům již tuto službu nenabízí a pro současné klienty jí ani nerozvijí, takže třeba absentuje podpora přihlášení přes IEk v novějších webových prohlížečích jako je třeba Mozilla Firefox 3.0.

K tomuto kroku jsme se rozhodli z toho důvodu, že internetový klíč je nejméně používaný způsob přihlášení na účet a budeme tedy nadále podporovat a rozvíjet mobilní a osobní elektronický klíč, potvrdil nám Tomáš Kofroň, tiskový mluvčí Raiffeisenbank. Právě na mobilní nebo osobní klíč mají uživatele elektronického klíče přejít. K tomu je nutná osobní návštěva pobočky banky. (upozornil Filip Oščádal, děkujeme za tip)

42 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 26. 9. 2008 17:37

Školení: Práce s leady v digitálním prostředí

  •  
    Jaké online kanály používat pro získání leadu
  • Jakým způsobem pracovat s leady
  • Jak vyhodnocovat a optimalizovat efektivitu

Detailní informace o školení Práce s leady v digitálním prostředí »