RapidShare se chce přeorientovat na legitimní prodej hudby a filmů

RapidShare je známá internetová úschovna dat, která už hodně dlouhou dobu čelí kritice a žalobám ze strany zábavního průmyslu. Provozovatelé této populární internetové úschovny ale nyní chtějí začít se zábavním průmyslem spolupracovat nejen na průběžném mazání tzv. pirátského obsahu (které se v posledních měsících výrazně zintenzivnilo). RapidShare aspiruje na přeměnu v legitimní distribuční platformu. Bobby Chang, generální manažer společnosti RapidShare AG, navazuje kontakty se zástupci…

RapidShare je známá internetová úschovna dat, která už hodně dlouhou dobu čelí kritice a žalobám ze strany zábavního průmyslu. Provozovatelé této populární internetové úschovny ale nyní chtějí začít se zábavním průmyslem spolupracovat nejen na průběžném mazání tzv. pirátského obsahu (které se v posledních měsících výrazně zintenzivnilo). RapidShare aspiruje na přeměnu v legitimní distribuční platformu. Bobby Chang, generální manažer společnosti RapidShare AG, navazuje kontakty se zástupci zábavního průmyslu. Dozorčí rada firmy totiž rozhodla, že se do budoucna nechce soustředit jen na úschovu souborů pro koncové uživatele. RapidShare se hodlá orientovat na licencované online poskytování filmů, hudby nebo her za poplatek, což by bez spolupráce se zábavním průmyslem pochopitelně nešlo.

Jak by to v praxi mohlo fungovat, naznačuje portál RapidShare Entertainment, na který jsou odkazování někteří uživatelé zajímající se o již smazané soubory, u nichž docházelo k porušování autorských práv. RapidShare se prý už nechce ucházet o přízeň počítačových pirátů. Bobby Chang vyzval zábavní průmysl, že by se jeho další pozornost měla soustředit právě na ty úschovny, kterým jde čistě o vydělávání na nelegálně šířených kopiích. Zoufalá snaha odvrátit další žaloby? Začátek konce další internetové legendy? Nebo konečně další krůček k legitimní online distribuci obsahu bez umělých omezení? Uvidíme, co se bude dít v následujících měsících. (TorrentFreak)

12 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 3. 4. 2010 15:52

Školení: Online Public Relations aneb PR sociálního věku

  •  
    Jak se liší digitální PR oproti klasickému PR.
  • Jak tvořit tiskové zprávy.
  • Jak monitorovat a vyhodnocovat PR.

Detailní informace o školení »