Vodafone představil „neomezené“ tarify RED, za 699 Kč poskytne 1,5 GB

Také Vodafone má nyní úplnou nabídku tarifů z rodiny „neomezených“. Dostupné budou od 27. května. Tarify jsou na 24 měsíců, anebo za příplatek bez úvazku.

Vodafone dnes představil tarify RED, kterými navazuje na předchozí „neomezené“ tarify. Obdobné tarify „RED“ poskytovala nebo poskytne většina poboček Vodafonu na světě.

Petr Dvořák, viceprezident pro nefiremní zákazníky ve Vodafonu, věří, že „nová tarifní struktura je na první pohled jasná a přehledná a bude splňovat potřeby velké většiny zákazníků.“

Kdo chce možnost „dotovaného“ telefonu za korunu, má ji s příplatkem k tarifu:

Stejné zvýšené ceny tarifů platí, nechcete-li závazek na 24 měsíců.

Zákazníci si … mohou pořídit k tarifu zvýhodněný telefon, 50% slevu na datovou SIM kartu, nebo třeba službu pro zabezpečení obsahu chytrých telefonů a tabletů,“ vypočítává k tomu Petr Ryska, viceprezident pro firemní zákazníky Vodafonu.

Služba „mobilní zabezpečení“ je zdarma u dvou nejvyšších Business Red tarifů. Pro ostatní stojí 49 Kč měsíčně. Nabízí možnost zamknout zapomenutý či odcizený telefon na dálku, vymazat citlivá data nebo zařízení lokalizovat, a to pro všechny operační systémy.

Roaming a volání do zahraničí

Tarify Premium zahrnují mimo jiné 600 minut na příchozí a odchozí hovory v roamingu a 300 MB přenesených dat v roamingu. U ostatních tarifů lze před cestou do zahraničí aktivovat službu „Vodafone Roaming na den“ za 99 Kč, a s ní volat a SMSkovat neomezeně a využít až 100 MB dat.

EBF16

Volné minuty a data lze využít v Evropě (a také v zámořských částech Francie).

Tarify „Red se vším všudy“ a „Red Premium“ poskytují 1000 minut volání do zahraničí. Platí to do většiny zemí evropských a do USA a Kanady.

Podrobnější rozbor nových tarifů Vodafonu chystá na zítřek Jiří Peterka.

14 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 24. 5. 2013 9:36

Školení: Právo vs. online marketing

  •  
    Jak chránit vlastní značku a obsah.
  • Jak využívat cizí díla pro svoje prezentace.
  • Na co si dát pozor při tvorbě reklamy na internetu.

Více o školení Právo vs. online marketing »