Hlavní navigace

Reklamní systém ETARGET míří také do Rumunska

Jiří Macich ml.

Společnost ETARGET věnující se kontextové internetové reklamě míří na rumunský trh. První partnerská smlouva byla podepsána již v polovině prosince s třetím největším rumunským internetovým portálem, kterým je Acasa.ro. Doposud ETARGET působí v Česku, Maďarsku a na Slovensku. Rozhodli jsme se přenést zkušenosti z tří středoevropských trhů i na Balkán. Rumunsko se v internetovém byznysu velmi podobá Česku nebo Slovensku z dob před pěti lety. Internetovou reklamu tam letos čeká téměř 80% nárůst,…

Společnost ETARGET věnující se kontextové internetové reklamě míří na rumunský trh. První partnerská smlouva byla podepsána již v polovině prosince s třetím největším rumunským internetovým portálem, kterým je Acasa.ro. Doposud ETARGET působí v Česku, Maďarsku a na Slovensku. Rozhodli jsme se přenést zkušenosti z tří středoevropských trhů i na Balkán. Rumunsko se v internetovém byznysu velmi podobá Česku nebo Slovensku z dob před pěti lety. Internetovou reklamu tam letos čeká téměř 80% nárůst, v zemi je dobrá infrastruktura, která přeje novým investicím, výhodou je i 16% rovná daň, říká Marcel Vašš, obchodní a marketingový ředitel společnosti ETARGET. (Tisková zpráva)

Našli jste v článku chybu?