Ahoj,
třeba v tom, že si operátoři reklamace vyřizují. K ČTU to jde pouze v případě sporu, a je to náhrada soudu. Ač to zní absurdně, tak je to z pohledu zákazníka lepší řešení, než kdyby musel k civilnímu soudu se všemi poplatky, geografickým určením soudu, odvoláním, advokáty atd.
Ale třeba mě někdo vyvede z omylu :-)
Zajímavá logika... pokud tedy v obchodě a zaplatíte za rohlík Premiovou SMSkou přes Operátora a rohlík bude nedopečený, tak potom budete rohlík reklamovat u operátora? Když rohlík zaplatíte kartou tak ho budete reklamovat u své banky, případně vydavatele karty? Ale ano, správný postup je reklamovat zboží či službu u OBCHODNÍKA od kterého jsem nakoupil.
Zajímavá logika... pokud tedy v obchodě a zaplatíte za rohlík Premiovou SMSkou přes Operátora a rohlík bude nedopečený, tak potom budete rohlík reklamovat u Operátora? Když rohlík zaplatíte kartou tak ho budete reklamovat u své banky, případně vydavatele karty? Ale ano, správný postup je reklamovat zboží či službu u OBCHODNÍKA od kterého jsem nakoupil.
Je třeba rozlišovat placení a službu (příp. zboží), kterou za to dostanu. Pokud budu reklamovat službu či zboží, je logické to reklamovat u dodavatele služby a ne u operátora, který zprostředkovává platbu. Ale pokud chci reklamovat to, že operátor špatně zprostředkoval platbu, tedy strhnul mi nějakou částku, aniž bych o to zažádal, tak by měl logicky takovou reklamaci vyřizovat operátor.
Cely problem je v zakone, uvedu priklad: Koupim si v samosce rohlik. Doma do nej kousnu a zjistim, ze je nedopeceny, kam ho pujdu reklamovat? Samozrejme do samosky, jinymi slovy ho jdu reklamovat k tomu, uk tereho jsem za ten rohlik zaplatil. A v te samosce nikoho nenapadne me poslat do prdele s tim, at to jdu resit s pekarem. Je neuveritelny, ze operator tuto moznost ma pojistenou zakonem a ze presto, ze penize ode me vybere on, tak me posle reklamovat k nekomu jinemu.