Hlavní navigace

RIAA posílá internetová radia ke dnu

Martin Kopta

Už smutně proslulé asociaci hudebních vydavatelů (RIAA, Recording Industry Association of America) se zřejmě nepozdává trh s velkým množstvím subjektů, oplývající zejména množstvím nezávislých subjektů – případně je také možné, že se to nepozdávalo nejsilnějším společnostem na trhu a jaly se silně lobbovat. Výsledkem je návrh poplatků pro internetová rádia – podle něj by měly platit čtrnáct centů (asi pět korun) za každou odvysílanou skladbu, což je zhruba desetinásobek hodnoty v návrhu…

Už smutně proslulé asociaci hudebních vydavatelů (RIAA, Recording Industry Association of America) se zřejmě nepozdává trh s velkým množstvím subjektů, oplývající zejména množstvím nezávislých subjektů – případně je také možné, že se to nepozdávalo nejsilnějším společnostem na trhu a jaly se silně lobbovat. Výsledkem je návrh poplatků pro internetová rádia – podle něj by měly platit čtrnáct centů (asi pět korun) za každou odvysílanou skladbu, což je zhruba desetinásobek hodnoty v návrhu provozovatelů internetových rádií. (Živě)

Našli jste v článku chybu?