Český „Ringier Axel Springer“ koupen Tkáčem a Křetínským

O vydavatelství se před půlrokem zajímal Andrej Babiš, ale pak raději koupil Mafru. Mateřský Ringier Axel Springer AG se více zaměří na Polsko, Srbsko a Slovensko.

Ve středu jsme napsali, že Daniel KřetínskýPatrik Tkáč jednají o koupi české pobočky mediálního vydavatelství Ringier Axel Springer. Uzavření obchodu dnes společnost potvrdila vydáním tiskové zprávy. Ta uvádí, že „ohodnocení společnosti činí 170 mil. €“, což v přepočtu nyní vychází na 4,7 miliardy korun. Obchod ještě podléhá schválení Úřadem pro ochranu hospodářské soutěže.

Mateřská společnost Ringier Axel Springer Media AG při něm odprodá nejen české vydavatelství, ale také svůj podíl v PNS, tedy v šiřiteli tisku. Prý se o to více zaměří na Polsko, Slovensko a Srbsko, kde „již zaujímá silné postavení v podnikatelských aktivitách v oblasti digitálního tisku“.

MIF16

Daniel Křetínský ve vydaném prohlášení říká mimo jiné: „Jsme si vědomi problémů, se kterými se tradiční tištěné noviny v současnosti potýkají, a těšíme se na spolupráci se současným manažerským týmem vedeném Libuší Šmuclerovou, se kterým chceme najít správná strategická řešení.

Ringier Axel Springer CZ vydává především deníky Blesk, Aha!Sport, a dále časopisy Reflex, ABC, GEO, Blesk pro ženy, Blesk HobbySvět motorů. Loni vydavatelství vydělalo 422 milionů korun při tržbách kolem dvou miliard.

3 názory Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 23. 12. 2013 13:04

Školení SEO - jak na optimalizaci pro vyhledávače

  •  
    Analýza klíčových slov - jaká slova vybrat.
  • Metody linkbuildingu - jak získat zpětné odkazy.
  • Vyhodnocování SEO - nesledujte jen pozice.

Detailní informace o školení SEO »