RIP: Fusion Garage a JooJoo (Grid 10 a Grid 4) tablet

Fusion Garage, tvůrci tabletu JooJoo, účastnici dramatu s dalším hlavním účastníkem Mike Arringtonem (zakladatel TechCrunch.com), podle všech příznaků končí. V tichosti a bez jakékoliv komunikace. www.TheJooJoo.com nebyla zaplacena a obsahuje reklamu doménové registrátora. www.FusionGarage.com podle Fusion Garage goes silent, hints another tablet rival down nebyla zaplacena také a podle informací na dalších místech Fusion Garage přestala dodávat objednané tablety a v některých případech ani…

Fusion Garage, tvůrci tabletu JooJoo, účastnici dramatu s dalším hlavním účastníkem Mike Arringtonem (zakladatel TechCrunch.com), podle všech příznaků končí. V tichosti a bez jakékoliv komunikace. www.TheJooJoo.com nebyla zaplacena a obsahuje reklamu doménové registrátora. www.FusionGara­ge.com podle Fusion Garage goes silent, hints another tablet rival down nebyla zaplacena také a podle informací na dalších místech Fusion Garage přestala dodávat objednané tablety a v některých případech ani nevrací peníze.

Content

Facebooková stránka Fusion Garage se plní stížnostmi (bez reakcí) a @fusiongarage účet na Twitteru má poslední záznam z 9. prosince – řada posledních příspěvků jsou pouze reakce na stížnosti lidí, kteří nedostali objednané (a zaplacené) zboží.

Ještě v srpnu tohoto roku jste se na iDnes.cz mohli dočíst, že Neznámá firma představila revoluční smartphone. Ve skutečnosti o žádnou „neznámou“ firmu nešlo a smartphone revoluční nebyl – Fusion Garage je v historii tabletů zapsána od doby, kdy jeden z jejich představitelů doslova vypekl Mike Arringtona ze společného podniku – ten měl na trh uvést tablet CrunchPad.  Z CrunchPadu se posléze stalo Joojoo a ještě později Fusion Garage zkusilo návrat na scénu právě s produkty Grid 10 a Grid 4 (na trh měly být uvedeny v říjnu). Revoluční se pro ně příliš nehodí, nad Androidem postavila Fusion Garage pouze vlastní UI. 

Zasílat nově přidané názory e-mailem

Školení Základy online marketingu - jak přivádět na web návštěvnost

  •  
    Vyhledavače a PPC kampaně - jak fungují
  • Webová analytika - k čemu jí využít
  • Facebook a další sociální sítě - co a jak komunikovat

Detailní informace o školení Základy online marketingu »