Hlavní navigace

Rozhodněte o vítězích Křišťálové Lupy 2016. Hlasování odstartovalo

26. 9. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Startuje boj o přední příčky v hlasování ankety Křišťálová Lupa – Cena českého Internetu. Jaké služby či projekty zvítězí, můžete rozhodnout svým hlasem i vy.

Už po jedenácté se rozhoduje o nejlepších projektech českého internetu v rámci ankety Křišťálová Lupa – Cena českého Internetu. Ty nejzajímavější a nejužitečnější projekty a služby českého internetu, které prošly nominační fází, budou šest týdnů bojovat o vaše hlasy. Zapojte se i vy a rozhodněte o vítězích letošního ročníků ankety.

Hlasovat můžete až do 7. listopadu prostřednictvím online formuláře v těchto kategoriích:

Cena popularity – o nejoblíbenější projekt

Zpravodajství – mediální projekty všeobecného zpravodajství

Internetové obchodování – projekty, které jsou založeny na zprostředkování transakčních operací

Nástroje a služby – nástroje a služby provozované prostřednictvím internetu

Zájmové weby – tematicky či žánrově definované projekty určené pro specifickou cílovou skupinu uživatelů

One (wo)man show – libovolný projekt či aktivita zajišťovaná prostřednictvím internetu v režii jednoho člověka

Odborná porota bude souběžně rozhodovat o pořadí v těchto kategoriích:

  • Projekt roku
  • Osobnost roku
  • Anticena
  • E-commerce inspirace 
  • Marketingová inspirace 
  • Obsahová inspirace
  • Globální projekty českých tvůrců
  • Veřejně prospěšná služba

Slavnostní vyhlášení vítězů proběhne 1. prosince již tradičně v Divadle Archa.

Další podrobnosti o anketě Křišťálová Lupa 2016 – Cena českého Internetu najdete na kristalova.lupa.cz.

Tipy C

Anketu Křišťálová Lupa 2016 pořádá server Lupa.cz, jehož provozovatelem je společnost Internet Info. Generálním partnerem akce je Česká spořitelna a hlavním partnerem společnost T-Mobile. Dalšími partnery akce jsou Active24, Chivas Regal, Kniha Zlín, mojeID a PayU. Hlavními mediálními partnery jsou Česká televize a Český rozhlas Radiožurnál. Mediálními partnery jsou Aktuálně.cz, Deník.cz, E15.cz, Heureka.cz, Hypermedia.cz, iDNES.cz, Novinky.cz, Seznam.cz, Strategie, Tiscali Media, Živě.cz.

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).