Rozmyslí si Microsoft převzetí Yahoo?

Zítra, tedy 26. dubna, mělo být datum, do kterého se měli představitelé Yahoo rozhodnout, jak se definitivně postaví k zatím „přátelské“ nabídce odkupu od Microsoftu, ke které se již delší dobu staví tak, že se jim zdá příliš nízká. Microsoft dosud neústupně trval na nabídnuté ceně a nehodlal smlouvat a původní nabídku navyšovat. Samotnému Microsoftu se ale příliš v posledním čtvrtletí (končícím v březnu) nedařilo, což má za následek pokles ceny akcií v posledních dvou dnech kolem pěti procent.…

Zítra, tedy 26. dubna, mělo být datum, do kterého se měli představitelé Yahoo rozhodnout, jak se definitivně postaví k zatím „přátelské“ nabídce odkupu od Microsoftu, ke které se již delší dobu staví tak, že se jim zdá příliš nízká. Microsoft dosud neústupně trval na nabídnuté ceně a nehodlal smlouvat a původní nabídku navyšovat. Samotnému Microsoftu se ale příliš v posledním čtvrtletí (končícím v březnu) nedařilo, což má za následek pokles ceny akcií v posledních dvou dnech kolem pěti procent. Na vině je především skutečnost, že prodeje nového operačního systému Windows Vista nedosáhly takových čísel, jak se mezi investory předpokládalo.

CIF16

Věc se má tak, že Yahoo má zřejmě čas až do pondělí a těžko říct, která parta vyjednavačů bude mít pevnější nervy. Vyjádření CFO Microsoftu, Chrise Liddella, které nyní v citacích putuje zahraničními médii obsahuje i zmínku, že by společnost Microsoft mohla stáhnout svoji nabídku a soustředit se na jiné příležitosti, což je uváděno jako alternativa k přímému oslovení akcionářů Yahoo. Zdá se tedy, že tím, kdo nakonec z obchodu vycouvá, může být i sám Microsoft, ačkoliv se doposud jevil jako velice vytrvalý a neústupný hráč.

Každopádně v oblasti vyhledávání se Microsoft věnuje i dalším akvizicím, dnes oznámil dokončení akvizice norské technologické společnosti Fast Search & Transfer. Obchod v hodnotě 1,2 miliardy dolarů Microsoft oznámil už v lednu, než začal bojovat o Yahoo, u kterého mu jde v první řadě o širokou uživatelskou základnu a až následně o technologie. (Financial Week, Money Center)

Školení PPC reklamy pro začátečníky

  •  
    Principy fungování PPC reklamy.
  • PPC nejsou jen ve vyhledávačích.
  • Zjednodušte si správu šikovnými nástroji.

Detailní informace o školení PPC reklamy »