Google odpovídá na rozmáhající se všudypřítomnost mobilních zařízení nejrůznějších velikostí. Ve středu oznámil, že v následujících týdnech začíná v AdWords zpřístupňovat rozšířené kampaně — nejprve jako možnost, a zhruba v polovině roku na ně převede všechny kampaně.
Inzerent bude moci spravovat různé cílení v rámci jediné kampaně, a cílit lze podle „kontextu“ daného tím, na jakém zařízení se uživatel nachází, v jakou denní dobu a v jakém místě.
Google uvádí příklad, že na telefonu, v osm hodin večer, v blízkém dosahu pizzerie, bude chtít její provozovatel zobrazit něco jiného (třeba prostý odkaz na zavolání) než na počítači v jednu odpoledne (to by mohl být odkaz na objednávkový formulář nebo na denní nabídku).
Rozšířené kampaně zahrnují také nové způsoby měření konverzí uzpůsobené mobilním zařízením. Lze měřit například délku uskutečněného telefonního hovoru anebo stažení mobilní aplikace.