Názory k článku
Rychlost je nanic, následuj instinkt
miroslav.kucera (neregistrovaný)
22. 9. 2004 7:25
Nový
1.5 mbps
celé vlákno
No, nevim, jak ostatnim, ale me internet od UPC porad jede na puvolni rychlosti.
Marek Antoš (neregistrovaný)
22. 9. 2004 7:56
Nový
Re: 1.5 mbps
celé vlákno
Tak možná proto jsem nic nepoznal. :-)
miroslav.kucera (neregistrovaný)
22. 9. 2004 8:11
Nový
Re: 1.5 mbps
celé vlákno
No, ja mam pocit, ze vsem jede rychleji, ale jenom me jede na puvodni hodnote. A to muzu modem resetovat jak chci.
xdrm (neregistrovaný)
22. 9. 2004 11:42
Nový
Re: 1.5 mbps
celé vlákno
a jak to poznavate ze to jede rychlejc? Chello merak nebo DSL.cz?
miroslav.kucera (neregistrovaný)
22. 9. 2004 13:20
Nový
Re: 1.5 mbps
celé vlákno
Pouzivam chello merak.
Martin Kopta (neregistrovaný)
22. 9. 2004 8:42
Nový
Re: 1.5 mbps
celé vlákno
Musíš občas rebootovat, Mirku. ;-) Já dal pro jistotu i ipconfig /release a /renew.
miroslav.kucera (neregistrovaný)
22. 9. 2004 13:15
Nový
Re: 1.5 mbps
celé vlákno
To jako muj pocitac? A co te s tim ma co spolecneho :-)
speed (neregistrovaný)
22. 9. 2004 12:57
Nový
Re: 1.5 mbps
celé vlákno
200kB/s.. tak tohle jsem náhodou/a pak opakovaně, např. 25MB cca za 2minutky/ uviděl na smém PC. Nevím proč takové zvýšení neumí UPC lépe prodat. S UPC jsem začínal před rokem, to byla rychlost 128kbps ted je to 12x tolik a za stejných 1029 bez DPH - s ADSL NESROVNATELNÉ !!!
rychlik (neregistrovaný)
22. 9. 2004 7:56
Nový
rychlost
celé vlákno
no asi pane Antos nejste odbornikem, kdyz si nevsimnete ze vam jde internet rychleji a nebo mate pomaly pocitac :) ja mam upc a kazde navyseni rychlosti poznam... napriklad takove idnes, ktere je z 70% sama reklama, se nacita treba o par desitek procent rychleji... dejte si sem anketu, poznali jste rozdil rychlosti u UPC a uvidite vas omyl.
Martin Kopta (neregistrovaný)
22. 9. 2004 8:51
Nový
downstream [Re: rychlost]
celé vlákno
Tak na iDnes jsem to také nepoznal. Nechodím tam.
Ale objevil jsem jinou slabinu. UPC má strašně nízkej downstream (upload). Těch 128 kb/s je otrava. Chtělo by to 1.536/512 kb/s. Občas, když někomu něco posílám, všímám si, že to není tak rychlé, jak jsem zvyklý z downloadu.
Ale objevil jsem jinou slabinu. UPC má strašně nízkej downstream (upload). Těch 128 kb/s je otrava. Chtělo by to 1.536/512 kb/s. Občas, když někomu něco posílám, všímám si, že to není tak rychlé, jak jsem zvyklý z downloadu.
Roj (neregistrovaný)
22. 9. 2004 18:23
Nový
Re: downstream [Re: rychlost]
celé vlákno
Mozna nejde jen o upload obecne, ale jen o strasne pomale SMTP, ktere jeste dlouho autorisuje. IMHO je to protispamove opatreni.
koudy (neregistrovaný)
22. 9. 2004 10:10
Nový
Re: rychlost
celé vlákno
Tak si tu reklamu vypni. Naházej si reklamní servery do hosts a máš klid. c:\windows\system32\drivers\etc\hosts
Vojtěch Semecký (neregistrovaný)
22. 9. 2004 14:21
Nový
Re: rychlost
celé vlákno
Jaký adresář c:\windows? Víte, všichni nepoužíváme stejný OS jako Vy :-)
Solvina (neregistrovaný)
22. 9. 2004 20:06
Nový
Re: rychlost
celé vlákno
Jezismarija, uz se nikdy na toto tema nepokousejte zertovat. Mozna se nepokousejte zertovat vubec.
Karel (neregistrovaný)
23. 9. 2004 8:37
Nový
Re: rychlost
celé vlákno
Jen na okraj: když nepoužíváte Windows a není vám jasné, co chtěl koudy říci, tak to můžete být už jedině mekař nebo se na Internet koukáte z nějakého PDA. Ale v tom případě už byste měl být na nějaké ty problémy zvyklý, ne? :-)
Superextranařvaný linux user by zcela jistě neměl nutkání se se svým systémem takto chlubit. Tedy podle mého názoru. Ale kratce.cz se mi líbilo :-)
Superextranařvaný linux user by zcela jistě neměl nutkání se se svým systémem takto chlubit. Tedy podle mého názoru. Ale kratce.cz se mi líbilo :-)
bln (neregistrovaný)
22. 9. 2004 10:21
Nový
Re: rychlost
celé vlákno
no.. tak kdyz vemu ze uvodni stranka idnes.cz ma se vsim vsudy zhruba 70kB, tak pri rychlosti 768kbs se zobrazi za tri ctvrte sekundy a pri rychlosti 1536kbs za ctvrt sekundy
netvrdim ze pri stahovano nejakeho vetsiho objemu dat to neni poznat, ale nerikejte mi, ze kdyz si po ranu otevrete idnes.cz, tak si toho rozdilu v pul sekundy vsimnete
netvrdim ze pri stahovano nejakeho vetsiho objemu dat to neni poznat, ale nerikejte mi, ze kdyz si po ranu otevrete idnes.cz, tak si toho rozdilu v pul sekundy vsimnete
Marabu (neregistrovaný)
22. 9. 2004 10:43
Nový
Re: rychlost
celé vlákno
To je velmi optimisticky komentar.
a) znacnou roli hraji tradicne server-response; pokud na vas server nema 3 vteriny cas tak pulvterinovy rozdil ve stahnuti dat hraje minimalni roli
b) daleko vetsi rozdil navic hraje i struktura stranky, v tabulkovem layoutu u lupy je jasne videt jak se vzdy ceka na stazeni reklam. I zde vam je rozdil rychlosti k nicemu, IE ceka na zbytek radku nejvetsi tabulky, vetsina ostatnich prohlizecu se pak snazi zobrazit i samotne bunky. Ani zde vam lepsi lajna nijak nepomuze - pokud je server s reklamou pretizeny (jakoze vecne je) pak ten prohlizec proste stahne data o ctvrt ci pul vteriny driv ale dokud nedostane reklamu tak stejne nic neuvidite.
a) znacnou roli hraji tradicne server-response; pokud na vas server nema 3 vteriny cas tak pulvterinovy rozdil ve stahnuti dat hraje minimalni roli
b) daleko vetsi rozdil navic hraje i struktura stranky, v tabulkovem layoutu u lupy je jasne videt jak se vzdy ceka na stazeni reklam. I zde vam je rozdil rychlosti k nicemu, IE ceka na zbytek radku nejvetsi tabulky, vetsina ostatnich prohlizecu se pak snazi zobrazit i samotne bunky. Ani zde vam lepsi lajna nijak nepomuze - pokud je server s reklamou pretizeny (jakoze vecne je) pak ten prohlizec proste stahne data o ctvrt ci pul vteriny driv ale dokud nedostane reklamu tak stejne nic neuvidite.
bln (neregistrovaný)
22. 9. 2004 11:40
Nový
Re: rychlost
celé vlákno
dobre, to bylo jen zhruba ukazany ze ta vyssi rychlost neni pri normalnim surfovani moc poznat, coz se shoduje s tim co jste napsal ted vy
xdrm (neregistrovaný)
22. 9. 2004 11:45
Nový
Re: rychlost
celé vlákno
zmena rychlosti z 700 na 1500 se da poznat jedine na downloadu velkych souboru (P2P, FTP, aktualizace SW). Na ostatnich sluzbach se to skoro nepozna (WWW, email, ICQ, hry, VoIP, radio).
bln (neregistrovaný)
22. 9. 2004 12:01
Nový
Re: rychlost
celé vlákno
presne tohle je v mem prvnim prispevku v tomto threadu...
Vojtěch Semecký (neregistrovaný)
22. 9. 2004 14:29
Nový
Re: rychlost
celé vlákno
Poznate to ale, kdyz budete pouzivat vice sluzeb najednou. Napriklad kdyz surfujete a pri tom poslouchate radio nebo neco stahujete, tak to surfovani bude porad stejne rychle.
Zafik (neregistrovaný)
22. 9. 2004 11:39
Nový
Re: rychlost
celé vlákno
Na běžně navtěvovaných sitech se to neprojeví, velká část obsahu je v cache na lokále, ale při Windowsupdate, up2date a podobných věcech je to krásně vidět. Při této rychlosti už bych riskl instalaci z ftp serveru.
B (neregistrovaný)
22. 9. 2004 11:47
Nový
Re: rychlost
celé vlákno
Pouzivej Firefox a extension Adblock a mas od reklam klid. Funguje tak spolehlive, ze me to az prekvapuje. iDnes fici x-nasobne rychleji pri stejnem pripojeni. ;-)
Marabu (neregistrovaný)
22. 9. 2004 12:04
Nový
Re: rychlost
celé vlákno
Kdyby nekdo napsal clanek na tema zvyseni rychlosti ktere by se ovsem nekonalo a umistil pod clanek anketu jak jsou lide se zvysenim rychlosti spokojeni s odpovedmi 'ano, jede to vyrazne rychleji' a 'ne, nic podobneho nepozoruji', troufam si tvrdit ze byste se mozna nestacil divit kolik lidi by si (neprovedene) zmeny rychlosti vsimlo ;)
Aleš (neregistrovaný)
22. 9. 2004 9:20
Nový
Hezký článek ...
celé vlákno
... ale trochu moc podobný tomuto:
http://www.marigold.cz/item/prisel-cas-snizit-cenu-za-kabelovy-internet-nebo-nabidnout-sluzby-navic
To je to, co mi na českých médiích vadí: Jeden má dobrý nápad, ostatní se inspirují a tak si v různých časopisech v následujících týdnech přečteme totéž, možná s jinými odstavci a jiným fontem.
http://www.marigold.cz/item/prisel-cas-snizit-cenu-za-kabelovy-internet-nebo-nabidnout-sluzby-navic
To je to, co mi na českých médiích vadí: Jeden má dobrý nápad, ostatní se inspirují a tak si v různých časopisech v následujících týdnech přečteme totéž, možná s jinými odstavci a jiným fontem.
Marek Antoš (neregistrovaný)
22. 9. 2004 10:24
Nový
Re: Hezký článek ...
celé vlákno"Ahoj. Vy jste vcera mluvili se Zandlem? Ze mate dneska uplne identicky sloupek, ty na Lupe a on na Marigoldovi :-)"
Tak právě tenhle mail od jednoho kamaráda jsem měl dneska ráno v poště. Nelenil jsem, přečetl Patrickův text - a musel mu dát za pravdu. Blbý na tom je, že Patrick ho vydal už včera. :-)
Inspiraci ale popírám, čestný pionýrský!
Flame (neregistrovaný)
22. 9. 2004 10:19
Nový
na co
celé vlákno
K čemu to využít? Ke stažení filmů, hudby, softwaru zdarma přes P2P sítě.
Ano je to porušení zákona (krádež či jak tomu chcete říkat), ale komu to vadí?
90% procent lidí to bez problému dělá a moralizování několika celebrit, ktere "chtějí měsíčně utratit tisíc korun za obsah" to nijak nezmění. To je realita.
Ano je to porušení zákona (krádež či jak tomu chcete říkat), ale komu to vadí?
90% procent lidí to bez problému dělá a moralizování několika celebrit, ktere "chtějí měsíčně utratit tisíc korun za obsah" to nijak nezmění. To je realita.
miroslav.kucera (neregistrovaný)
22. 9. 2004 13:16
Nový
Re: na co
celé vlákno
Az na to, ze stazeni hudby a filmu z internetu nejenom, ze neni kradez, ono to dokonce neni ani nelegalni.
Depony (neregistrovaný)
22. 9. 2004 17:28
Nový
Re: na co
celé vlákno
Je legální takové soubory nabízet? IMHO není. A, vzato kolem a kolem, stahování takových souborů, porušujících evidentně práva autora / držitele práv by se IMHO dalo definovat jako napomáhání k takové nelegální aktivitě (k jejich nabízení a distribuci).
Už by si na ta warezácká individua mohl někdo pořádně došlápnout, ať se to tu pročistí... Když už si tedy nejsou sama schopna uvědomit zrůdnost svého konání (nebo když si ho dobře uvědomují, leč "omlouvají" si ho různými ohranými "argumenty")...
Už by si na ta warezácká individua mohl někdo pořádně došlápnout, ať se to tu pročistí... Když už si tedy nejsou sama schopna uvědomit zrůdnost svého konání (nebo když si ho dobře uvědomují, leč "omlouvají" si ho různými ohranými "argumenty")...
Roj (neregistrovaný)
22. 9. 2004 18:23
Nový
Re: na co
celé vlákno
Hrozne rad bych si sam uvedomil hruznost toho konani. Co mi poradite? :-)
Depony (neregistrovaný)
22. 9. 2004 18:47
Nový
Re: na co
celé vlákno
Doživotní neustálé nošení prezervativu a pohřeb žehem.
Brouzdej Blog (neregistrovaný)
22. 9. 2004 10:58
Nový
Internet pro lidi? Ale houby...
celé vlákno
Cenová politika UPC je odstrašující. Namísto snižování ceny se zabývají jen jejím zvyšování. Já ale nechci žádná omezení (typu FUP) a poplatek přes 1 000 Kč. Proto mi nezbývá nic jiného, než zůstávat u mobilního operátora (jak absurdní) a být připojen přes GPRS (jak pomalé!). Jenom doufám, že brzy nastane doba, kdy se průměrná cena za připojení sníží na přijatelnou hodnotu. Potom si Internet bude moci dovolit každý.
Zatím je to jen zábava a zdroj informací pro omezenou skupinu lidí - nadšenců typu autora glosy nebo pisatele tohoto článku. Přijatelnou cenou myslím zhruba od 300 Kč níže. Nevěříte?
Zeptejte se průměrné české rodiny.
Zatím je to jen zábava a zdroj informací pro omezenou skupinu lidí - nadšenců typu autora glosy nebo pisatele tohoto článku. Přijatelnou cenou myslím zhruba od 300 Kč níže. Nevěříte?
Zeptejte se průměrné české rodiny.
Dusan (neregistrovaný)
22. 9. 2004 11:23
Nový
Re: Internet pro lidi? Ale houby...
celé vlákno
Obavam se, ze internet pro socky neni zrovna lukrativni business a za cenu kolem 300Kc se s tim nikdo delat nebude. Problem je, ze socky stahuji stejne jako nesocky a fixni naklady jsou totozne. Konektivita je minimalni naklad, takze usetrit treba omezovani pasma a podobne se rovnez neda. Myslim, ze stavajici ceny se budou upravovat maximalne o stokoruny a zlepsovat se bude spise rychlost a limity. Tedy lepsi sluzby pro ty co si mohou dovolit platit pres tu tisicovku mesicne namisto sluzeb pro podtisicovkare.
xdrm (neregistrovaný)
22. 9. 2004 11:50
Nový
Re: Internet pro lidi? Ale houby...
celé vlákno
vsak to nemuseji poskytovat vsem sami. Stacilo by kdyby povolili pripojovani dalsich uzivatelu. Nekdo koupi sluzbu Chell share 1500/700 a roztaha ji kabelem nebo wi-fi dalsim 3 lidem a maj to za 300 (300x4=1200). A UPC se staci starat jen o 1/4 uzivatelu.
Michal Krsek (neregistrovaný)
22. 9. 2004 12:12
Nový
Re: Internet pro lidi? Ale houby...
celé vlákno
Bohuzel si sluzbu Chello share nekoupi. Vsichni roztahaji tu levnejsi variantu, kterou roztahavat nesmi :-(
miroslav.kucera (neregistrovaný)
22. 9. 2004 13:19
Nový
Re: Internet pro lidi? Ale houby...
celé vlákno
A co vam brani v tom roztazeni mezi dalsi lidi? :)
Darkmaster (neregistrovaný)
22. 9. 2004 17:42
Nový
Re: Internet pro lidi? Ale houby...
celé vlákno
Smlouva (VOP)?
Roj (neregistrovaný)
22. 9. 2004 18:25
Nový
Re: Internet pro lidi? Ale houby...
celé vlákno
:-)
Tak to potom jo!!!!! :-)
Tak to potom jo!!!!! :-)
nesocka (neregistrovaný)
22. 9. 2004 13:18
Nový
Re: Internet pro lidi? Ale houby...
celé vlákno
Clovek nemusi byt socka, ale v nakladech rodiny s dvema detmi a zenou na materske je i pri nadprumernem prijmu tisicovka mesicne vyznamna polozka, zvlaste pri zivotnich nakladech v Praze.
Rozdelovat lidi na socky a nesocky podle toho, kolik jsou ochotni utratit za internet je ponekud omezene. Spis je to otazka cena/uzitek.
Rozdelovat lidi na socky a nesocky podle toho, kolik jsou ochotni utratit za internet je ponekud omezene. Spis je to otazka cena/uzitek.
Blog Brouzdej.cz (neregistrovaný)
22. 9. 2004 13:24
Nový
Re: Internet pro lidi? Ale houby...
celé vlákno
Jenže já jsem se na to díval z pohledu zákazníka a toho, jaký přínos mi Internet poskytuje. Mohu stahovat poštu, prohlížet WWW stránky, komunikovat přes ICQ, sdílet zkušenosti ve fórech a aktualizovat své stránky. Není to za více než 1 000 Kč příliš málo?
Dalším faktorem je rychlost. K čemu mi je 1,5 MB / s, když mi k prohlížení stránek na Internetu stačí linka 128 kB /s? Stahuji poštu, píšu a odesílám články nebo někdy nahrávám soubory na Internet. Tím to končí. Proč bych měl platit za to, že mi Idnes naběhl o 10 vteřin rychleji?
Když jsem si vybíral možnosti připojení, UPC jsem vynechal z důvodu příliš vysoké ceny. Teď platím kolem 800 Kč včetně DPH mému mobilnímu operátorovi a jsem spokojený.
Pokud chceme, aby se Internet rozvinul a stal se z něho ještě účinější nástroj pro business a vydělávání peněz, musí zákonitě poklesnout jeho cena. A cena poklesne ve chvíli, kdy osobnosti typu Patrik Zandl, Marek Antoš (a dále třeba Ivo Lukačovič, Oldřich Bajer, Ondřej Neff, Dan Dočekal) a další využijí svých možností k tomu, aby působili na své čtenáře/návštěvníky. Měli by jim předat jasný vzkaz, že podporují internet za rozumnou cenu.
Pro některé z výše jmenovaných osobností je totiž Internet zdrojem příjmů. Bojovat za levnější připojení by mělo být v jejich zájmu.
A levnější připojení = více lidí na síti = více peněz z reklamy a vedlejších služeb.
Dalším faktorem je rychlost. K čemu mi je 1,5 MB / s, když mi k prohlížení stránek na Internetu stačí linka 128 kB /s? Stahuji poštu, píšu a odesílám články nebo někdy nahrávám soubory na Internet. Tím to končí. Proč bych měl platit za to, že mi Idnes naběhl o 10 vteřin rychleji?
Když jsem si vybíral možnosti připojení, UPC jsem vynechal z důvodu příliš vysoké ceny. Teď platím kolem 800 Kč včetně DPH mému mobilnímu operátorovi a jsem spokojený.
Pokud chceme, aby se Internet rozvinul a stal se z něho ještě účinější nástroj pro business a vydělávání peněz, musí zákonitě poklesnout jeho cena. A cena poklesne ve chvíli, kdy osobnosti typu Patrik Zandl, Marek Antoš (a dále třeba Ivo Lukačovič, Oldřich Bajer, Ondřej Neff, Dan Dočekal) a další využijí svých možností k tomu, aby působili na své čtenáře/návštěvníky. Měli by jim předat jasný vzkaz, že podporují internet za rozumnou cenu.
Pro některé z výše jmenovaných osobností je totiž Internet zdrojem příjmů. Bojovat za levnější připojení by mělo být v jejich zájmu.
A levnější připojení = více lidí na síti = více peněz z reklamy a vedlejších služeb.
Leo (neregistrovaný)
25. 9. 2004 11:29
Nový
Re: Internet pro lidi? Ale houby...
celé vlákno
"Mohu stahovat poštu, prohlížet WWW stránky, komunikovat přes ICQ, sdílet zkušenosti ve fórech a aktualizovat své stránky. Není to za více než 1 000 Kč příliš málo?"
Zalezi na obsahu, ne na technologii. Pokud nekdo pouziva internet jenom pro zabavu jen proto, ze se doma nudi a nema lepsi zabavu, tak je 1000 Kc hodne. Pokud jsem si pred emailem psal se spoustou lidi po celem svete - soukrome, kvuli konickum, pracovne - a dopisy letecky do zamori staly majlant, nemluve o nutnosti najit obalku, papir do tiskarny a jit na postu, usetrim spoustu penez. Pristup na www usetri spoustu casu a tim i penez pri jakemkoliv vyhledavani informaci, od hledani spoju, pres nabidky dovolene, ubytovani, po recenze vyrobku a hledani nejlevnejsiho prodejce. Je pravda, ze na to nepotrebuju rychle pripojeni, podstatne je abych nemusel hlidat cas a prenesena data - takze nezalezi ani tak na rychlosti jako na pausalu. Leo
Zalezi na obsahu, ne na technologii. Pokud nekdo pouziva internet jenom pro zabavu jen proto, ze se doma nudi a nema lepsi zabavu, tak je 1000 Kc hodne. Pokud jsem si pred emailem psal se spoustou lidi po celem svete - soukrome, kvuli konickum, pracovne - a dopisy letecky do zamori staly majlant, nemluve o nutnosti najit obalku, papir do tiskarny a jit na postu, usetrim spoustu penez. Pristup na www usetri spoustu casu a tim i penez pri jakemkoliv vyhledavani informaci, od hledani spoju, pres nabidky dovolene, ubytovani, po recenze vyrobku a hledani nejlevnejsiho prodejce. Je pravda, ze na to nepotrebuju rychle pripojeni, podstatne je abych nemusel hlidat cas a prenesena data - takze nezalezi ani tak na rychlosti jako na pausalu. Leo
xdrm (neregistrovaný)
22. 9. 2004 11:40
Nový
P2P
celé vlákno
ten pomaly upstreem je naprd. DC++ se skoro neda pouzivat, protoze sosaci vam zaplacnou upstreem, coz pak vyrazne zpomaluje downstreem. Nehlede k tomu, ze je malo zdroju odkud se da sosat 130KB/s.
Levnejsi reseni je jednoduche pripojit nacerno par lidi v baraku a hned je net za rozumnou cenu. Proti tomu upc bojuje pomalym upstreemem a FUP.
Levnejsi reseni je jednoduche pripojit nacerno par lidi v baraku a hned je net za rozumnou cenu. Proti tomu upc bojuje pomalym upstreemem a FUP.
David Prochazka (neregistrovaný)
22. 9. 2004 12:18
Nový
Re: P2P
celé vlákno
A dela dobre, ja pouzivam internet na praci a informace, ne na tahani porna, warezu a mp3 z P2P nebo pochybnych sajtu. Nemam diky tomu potize s viry, addwarem, spywarem a podobnejma blbostma. Jsem rad, ze muj provider pouziva FUP, protoze tak alepon mam rozumnou odezvu a propustnost.
Souhlasim s panem Antosem, ze od urcite rychlosti rozdil pri normalni praci nepoznate. Odezva je u serveru stejne ruzna podle momentalniho zatizeni a to hraje roli zdaleka vice nez Vas upstreem. Nebo si myslite, ze se k Vam data hrnou tema treba 1.5Mb? To snad ne... A jestli se mi baliky na pozadi aktualizuji 15m nebo 30m je mi uplne jedno.
Takze pokud netahate vyse zminene komodity nebo nejste zapojeni do vyvoje distribuovanych vypoctu ci prostredi, tak nechapu na co to po vetsinu casu vyuzijete...
Souhlasim s panem Antosem, ze od urcite rychlosti rozdil pri normalni praci nepoznate. Odezva je u serveru stejne ruzna podle momentalniho zatizeni a to hraje roli zdaleka vice nez Vas upstreem. Nebo si myslite, ze se k Vam data hrnou tema treba 1.5Mb? To snad ne... A jestli se mi baliky na pozadi aktualizuji 15m nebo 30m je mi uplne jedno.
Takze pokud netahate vyse zminene komodity nebo nejste zapojeni do vyvoje distribuovanych vypoctu ci prostredi, tak nechapu na co to po vetsinu casu vyuzijete...
BlaBla (neregistrovaný)
22. 9. 2004 12:33
Nový
Re: P2P
celé vlákno
Dobry den,
to ze nemate potize s viry bych nepricital nepouzivani internetu pro stahovani sedeho obsahu. Kanaly sireni viru a cervu jsou jine - mail a LAN sluzby.
to ze nemate potize s viry bych nepricital nepouzivani internetu pro stahovani sedeho obsahu. Kanaly sireni viru a cervu jsou jine - mail a LAN sluzby.
Alen (neregistrovaný)
22. 9. 2004 13:10
Nový
Re: P2P
celé vlákno
A neni to trochu nudnej zivot? :-)))))
PaJaSoft (neregistrovaný)
22. 9. 2004 13:33
Nový
Re: P2P
celé vlákno
Mohu Vas uklidnit, ze u tak silne asymetricke linky (vice jak 1:10) musite zakonite poznat velmi jednoduse tu nesmyslnost takove nabidky. Pokud jste si toho jen nevsiml, pak nevite co znamena downstream 1.5Mb, protoze uz jen takove cteni neceho a odskok na odeslani posty (treba objednavka) a nasledne pokracovani v cteni na Webu Vam tu linku z toho 1.5Mbitu degraduje... - to je principielni vec fungovani protokolu TCP, kterym komunikujete, s tim nic nenadelate... ledaze byste zamerne na sve strane skrtil upstream, coz je totiz jedina cesta, jak ten mizerny jitter aspon trochu vylepsit... - o IP telefonii (coz si treba dosadne misto toho odskoku na mail - vy jste nikdy nehovoril a zaroven nehledal informace?) si v tom pripade muzete nechat jen zdat...
Vojtěch Semecký (neregistrovaný)
22. 9. 2004 14:59
Nový
Re: P2P
celé vlákno
Add "porno": Tak to jste opravdu pocestny muz :-))) Proc si myslite, ze je Vase "prace a hledani informaci na internetu" nejak moralnejsi, nez tahani porna a MP3? Je snad porno v nasem state nelegalni? Neni to pro nekoho uplne normalni prace, jako pro vas to co delate na internetu?
Add "MP3": Ja mam treba kapelu a nasi fanousci si mohou z nasich stranek (BadTones.net) legalne stahnout nase pisnicky (MP3) v plne kvalite. Jsou snad kvuli tomu zlocinci?
Add "Takze pokud netahate vyse zminene komodity": Proc bysme jako nemeli? Opravdu me zarazi, jak si nekteri "soudruzi" prisvojuji pravo rozhodovat, co je moralne spravne a co ne. To co jste napsal vyse, je normalni bolsevickej blabol!
Add "MP3": Ja mam treba kapelu a nasi fanousci si mohou z nasich stranek (BadTones.net) legalne stahnout nase pisnicky (MP3) v plne kvalite. Jsou snad kvuli tomu zlocinci?
Add "Takze pokud netahate vyse zminene komodity": Proc bysme jako nemeli? Opravdu me zarazi, jak si nekteri "soudruzi" prisvojuji pravo rozhodovat, co je moralne spravne a co ne. To co jste napsal vyse, je normalni bolsevickej blabol!
Petr Černý (neregistrovaný)
22. 9. 2004 15:27
Nový
Re: P2P
celé vlákno
Co pořát přičítáte (Add)? ;-)
xdrm (neregistrovaný)
22. 9. 2004 17:13
Nový
Re: P2P
celé vlákno
jo jo. P2P s mp3, avi, exe je treba.
Vsak kdyz takove zakazniky ISP nechteji, muzou s nimi rozvazat smlouvu a je to.
Vsak kdyz takove zakazniky ISP nechteji, muzou s nimi rozvazat smlouvu a je to.
Roj (neregistrovaný)
22. 9. 2004 18:30
Nový
Re: P2P
celé vlákno
Ja pouzivam internet na tahani porna, warezu a mp3 z P2P nebo pochybnych sajtu. Nemam diky tomu potize s viry, addwarem, spywarem a podobnejma blbostma. Jsem rad, ze (navzdory tomu) mam u UPC rozumnou odezvu a propustnost.
Michal Kubeček (neregistrovaný)
22. 9. 2004 21:31
Nový
Re: P2P
celé vlákno
ja pouzivam internet na praci a informace, ne na tahani porna
Porno jsou taky informace. :-)
JersyWoo (neregistrovaný)
22. 9. 2004 22:43
Nový
Taky nevím co s tím
celé vlákno
Před nějakým časem jsem dostal domu 1mb služební wifi linku, občas mi technici z firmy pustí i 4,1mb linku a popravdě řečeno nevím co s tím. Zjistil jsem že mi stačí tak cca 300 kb a zbytek nevyužiju.