Lidé od Mozilly: Safari nemá být na ballot screen jako první

Pravidelným čtenářům Lupy jistě není třeba tzv. ballot screen podrobněji představovat. O tomto řešení antimonopolního sporu v oblasti webových prohlížečů jsme ostatně psali třeba v článku Jak Windows 7 vyřeší výběr prohlížeče. Aktuálně běží měsíční veřejná debata nad celým konceptem, kterou otevřela Evropská komise. Dříve zaznívala kritika, že v nabídce prohlížečů se uživatelům na prvním místě zobrazuje Internet Explorer, okolo kterého se vlastně celý spor točí. Microsoft tedy seřadil…

Pravidelným čtenářům Lupy jistě není třeba tzv. ballot screen podrobněji představovat. O tomto řešení antimonopolního sporu v oblasti webových prohlížečů jsme ostatně psali třeba v článku Jak Windows 7 vyřeší výběr prohlížeče. Aktuálně běží měsíční veřejná debata nad celým konceptem, kterou otevřela Evropská komise. Dříve zaznívala kritika, že v nabídce prohlížečů se uživatelům na prvním místě zobrazuje Internet Explorer, okolo kterého se vlastně celý spor točí. Microsoft tedy seřadil prohlížeče nabízené uživatelům prostřednictvím ballot screen abecedně podle názvů společností, které za prohlížeči stojí. První je tedy Safari z dílny společnosti Apple. Ani to se však každému nezamlouvá. Apple prý na Safari pro Windows neodvedl tolik práce.

Někteří lidé spojení s Mozillou a potažmo s Firefoxem kritizovali už samotnou přítomnost Safari v nabídce prohlížečů. Argumentovali, že Safari má tržní podíl opírající se o platformu Mac OS X, kde je výchozím prohlížečem. První místo pro Safari je tedy nemůže nechat chladnými. Do kritiky se opět pustil Asa Dotzler spolu s Jennifer Borris. Chtějí, aby seřazení prohlížečů nebylo pevně dáno, aby seřazení docházelo vždy náhodně. Stejného názoru je i podstatná část čtenářů účastnících se ankety pod naším výše odkazovaným článkem. A co si myslíte vy?

15 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 19. 10. 2009 21:57

Školení e-mail marketingu

  •  
    Jak získat e-mailové kontakty
  • Jak udělat e-mailing více relevantní
  • Jak zavést automatizované kampaně

Detailní informace o školení e-mailingu »