Samsung zaplatí Apple 1.049 miliardy dolarů za porušování patentů

Porota v soudním sporu Apple vs. Samsung dospěla včera k závěru, který je ve prospěch Apple, včetně toho, že Samsung zaplatí Apple 1 049 343 540 (ano 1,049 miliardy) dolarů. Apple Samsungu nezaplatí nic. Zprávu jsme rozšířili a publikovali mezi hlavními články. Porota nenašla žádné patenty, kterými by Apple porušilo práva Samsungu. Samsung naopak porušil jeden patent ve vlastnictví Apple, konkrétně ‚381 bounce back‘ – tedy patent týkající se rolování – na všech svých zařízeních. Další patent …

Porota v soudním sporu Apple vs. Samsung dospěla včera k závěru, který je ve prospěch Apple, včetně toho, že Samsung zaplatí Apple 1 049 343 540 (ano 1,049 miliardy) dolarů. Apple Samsungu nezaplatí nic.

Zprávu jsme rozšířili a publikovali mezi hlavními články.

Porota nenašla žádné patenty, kterými by Apple porušilo práva Samsungu. Samsung naopak porušil jeden patent ve vlastnictví Apple, konkrétně ‚381 bounce back‘ – tedy patent týkající se rolování – na všech svých zařízeních. Další patent (915), týkající se ovládání dotykem jedním či dvěma prsty („one finger scroll, two to pinch and zoom“) neporušil pouze ve třech svých zařízeních (Ace, Intercept a Replenish). Třetí patent (163, „tap to zoom“)  neporušil pouze na Captivate, Indulge, Intercept, Nexus 4G, Transform a Vibrant.

KL_NOMINACE

Apple původně vyčíslilo škodu na 2,525 miliardy dolarů. Samsung po Apple požadoval 14.40 USD za každé prodané zařízení, na základě toho, že jak iPhone, tak iPad, mají porušovat patenty Samsungu.

Je velmi pravděpodobné, že se obě společnosti odvolají. Je také velmi pravděpodobné, že Apple bude pokračovat vlnou dalších patentových sporů, které zasáhnou společnosti, se kterými se ještě Apple nesoudí. Výsledek tohoto sporu ovlivní i stávající spory, včetně například velmi aktuálního sporu Apple vs. HTC. 

22 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 27. 8. 2012 20:51

Školení SEO - jak na optimalizaci pro vyhledávače

  •  
    Analýza klíčových slov - jaká slova vybrat.
  • Metody linkbuildingu - jak získat zpětné odkazy.
  • Vyhodnocování SEO - nesledujte jen pozice.

Detailní informace o školení SEO »