Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia Tuesday TopDrive KupDnes Navrcholu Bomba NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
Sandra Kumorowski: Android a iOS? Nekonečný příběh jako Coke a Pepsi

Pavel Curda aura:100
23. 9. 2011 7:05 Nový

alternativy ke konfererenci Mobera:

celé vlákno
Pavel Curda aura:100
23. 9. 2011 7:09 Nový

pěkná appka...

celé vlákno

Mobile Payments Processor Card.io Rolls Out Android App
http://www.mybanktracker.com/bank-news/2011/09/22/mobile-payments-processor-cardio-rolls-android-app/?utm_campaign=twitter&utm_medium=twitter&utm_source=twitter

... nejdřív jsem si myslel, že je to něco pro srdcaře....možná ale někdo dostane infarkt, až zjistí, že aplikace ofotí jeho kreditku :)

Pavel, @APImashups

Zdeněk
Zdeněk (neregistrovaný) ---.netbox.cz
23. 9. 2011 9:24 Nový

predikce vývoje mobilního trhu

celé vlákno

Největším hybatelem vývoje mobilního trhu se pomalu ale jistě stává Samsung. Jejich strategie je jasná - co nejrychleji vytvořit stabilní a širokou základnu vývojářů pro Badu, umocnit tržní podíl a odříznout ostatní systémy ze svého portfolia (WP, Android). Facebook by při vstupu do tohoto businessu mohl dopadnout stejně jako Nexus projekt od Googlu. Navíc FB nemá zázemí pro vývoj ani pro distribuci vlastního operačního systému a ani se tímto směrem hned tak nevydá.

Jak by to tedy mohlo vypadat?

Čím dál častěji se začíná skloňovat slovo diverzita a Samsung si uvědomuje, že uživatelský zážitek u top přístrojů všech značek s androidem je totožný. jediné co se liší je tělo přístroje. Samsung wave dokázal svými prodeji, že je zde silná základna na trhu, která nechce ani iOS, ani Android, ani umírající symbian. Samsung a jeho Bada má tedy největší potenciál i vzhledem k síle Samsungu a jeho tržního podílu.
Stejně tak může v rukou schopného týmu zamávat s trhem i webOS (původně Palm, teď HP, které jedná o prodeji s HTC). Pokud se HTC podaří tento systém získat i s patřičnými patenty, bude o zábavu postáráno.
Motorole zůstane Android, iOS se taky nikam dál nerozleze, HTC bude mít vlastní webOS, Samsung bude rozvíjet Badu, Nokia se dohodla na strategické spolupráci s Microsoftem a LG si může vybírat...

Takhle to může vypadat na trhu špičkových smartphonů už za pár let. A nevím jak vy, ale mě by se tato diverzita líbila více, než jen stávající hon za nejlepším hardwarem.

Jen škoda, že definitivně umřela legenda - Palm. Doufal jsem, že v HP se poučily z předchozích chyb a rozhýbou mobilní trh, ale co se jim zase povedlo, z toho by se člověku chtělo....

Bennie
Bennie (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
23. 9. 2011 14:04 Nový

Re: predikce vývoje mobilního trhu

celé vlákno

A dopadneme tak, že "nokia" nám bude prodávat 1 telefon pod 30 názvy a pokaždé dráž a dráž... a každou sebemenší funkci si nechá připlatit...

Mně naopak vyhovuje, že výrobce nemusí řešit os a soustředí se na hardware a jeho sladěnost a nemusím si připlácet tisíce za to, že ten samý telefon umí email nebo fotit na rozdíl od stájového kolegy jen s jiným označením.

Jen ať se perou a nabídnou nám co nejlepší hardware a co nejvíc funkcí za co nejméně peněz.

Schválně si porovnejte třeba Vodafone 845, HTC Wildfire, Samsung Wave a HTC Sensation/Samsung Galaxy S II.... v podstatě umí všechny ty telefony totéž... a přesto stojí 2000 resp. 13500 a své kupující si najdou...

Zdeněk
Zdeněk (neregistrovaný) ---.cust.selfnet.cz
25. 9. 2011 21:49 Nový

Re: predikce vývoje mobilního trhu

celé vlákno

To co popisujete, je stejné jako popisovat stav osobních počítačů, ať stojí 5000,- nebo 40 000,- umí v podstatě to samé, protože vám nezávisle na ceně bude zařízení řídit stejný operační systém.

Jeden z důvodů oblíbenosti Applu u "běžných" uživatelů, je i možnost vymezit se proti stávajícímu stereotypu na trhu klasických operačních systémů.

Funkce jsou ukryty především v aplikacích. Od dob kdy nokia prodávala jednu platformu ve 20 různých tělech jsou dávno pryč, ale doba kdy si za každou funkci musíte připlatit nezmizí nikdy. S příchodem operačních systémů do mobilních telefonů se mění jen to, komu a jak za ty funkce platíte.

Zadní vrátka v podobě vlastního OS vychází hlavně z probíhajících patentových sporů - v případě Androidu stále probíhá soudní spor s Oracle, Microsoft si účtuje za každý přístroj s Androidem licenční poplatek, pozadu nezůstává ani Apple...

Výrobci potřebují i vlastní zadní vrátka a náklady na vývoj stejně zaplatíme my, stejně jako náklady na legislativní spory.

Jiří
Jiří (neregistrovaný) 2001:470:1f0b:----:----:----:----:----
23. 9. 2011 15:18 Nový

Re: predikce vývoje mobilního trhu

celé vlákno

Samsung Wave s Bada je něco jako Nokia 5800 XM. Levná substituce pro ty, kteří nechtějí utrácet za top modely s Androidem, nebo iPhone, ale přesto chtějí jít s trendem dotykových telefonů.

Pak je tu ještě zanedbatelná část lidí, kteří toto volí z ideologických důvodů.

Taky po mých zkušenostech se softwarem Samsungu bych Badu nechtěl ani zadarmo.

Majkkl
Majkkl (neregistrovaný) ---.arsaudio.cz
23. 9. 2011 16:34 Nový

Ta paní je samá kreativita, až mi´z toho jde hlava kolem.

celé vlákno

Otázkou je, co my s tím u nás na dědině... :)

Sandra Kumorowski
Sandra Kumorowski (neregistrovaný) ---.dsl.chcgil.sbcglobal.net
23. 9. 2011 18:38 Nový

Re: Ta paní je samá kreativita, až mi´z toho jde hlava kolem.

celé vlákno

Ja jsem na te dedine vyrustala a pravidelne tam pracuji :). A je tam obrovsky potencial! Jen to chce nastavit ten "kreativni" styl mysleni ;). Vsechno jde, kdyz se chce. :)

Jiří
Jiří (neregistrovaný) 2001:470:1f0b:----:----:----:----:----
24. 9. 2011 23:10 Nový

Re: Ta paní je samá kreativita, až mi´z toho jde hlava kolem.

celé vlákno

"Jen to chce nastavit ten "kreativni" styl mysleni"

V jednom známém českém filmu má pan Donutil podobnou hlášku: "Chce to myslet politicky."

Stanislav Ošmera aura:86
23. 9. 2011 17:27 Nový

blablabla

celé vlákno

Popravde nedokazal jsem ten clanek docist, Je tam jen plno buzz-words, jak pani vsechny miluje a vsechno ji naplnuje a je stastna ze to vsechno muze delat.
Obecne vsichni tihle "kreativci" kteri konzultuji vsechny mozne firmy umi jen mluvit dlouhe vety, ktere kdyz shrnete tak vam vyjde nakonec nejaky oxymoron jako "nejlepsi bude nakonec android a kdyz ne tak nebude nejlepsi".
Az se mi delaji z nich pupinky.

Sandra Kumorowski
Sandra Kumorowski (neregistrovaný) 99.147.192.---
23. 9. 2011 18:33 Nový

Re: blablabla

celé vlákno

Vazeny pane Stanislave,
Dekuji Vam za Vas komentar a i s Vami souhlasim. Existuje spousta konzultantu, kteri, jak rikate, "umi jen mluvit dlouhe vety". Bohuzel cela consulting disciplina prosla urcitou negativni transformaci, ze konsultanti jsou spise vnimani jako vetrelci, kteri nemaji paru o tom, co se opravdu ve firme deje. A v mnoha pripadech to tak je. Ja se naopak pohybuji ve tvrde realite. Ucim na plny uvazek na univerzite pres 120 studentu rocne a ridim spoustu univerzitnich zejmena mezinarodnich programu. A v Americe, jelikoz studenti si vse plati sami a instituce jsou soukrome, se musite jo ohanet, aby jste v tak silne konkurencnim prostredi prezil jak Vy, tak univerzita. Zde to bez te "kreativity" proste nejde. A to same plati pro neziskovy sektor, ve kterem pracuji, jiz 4 roky. A tyhle zkusenosti teprve uplatnuji ve svem consultingu. A to, ze se na vse divam pozitivne a ze me ma prace naplnuje je pravda. Odpovidam, tak jak to citim. Ale bohuzel “pocity” jsou v dnesnim korporatnim svete underrated. Jeste jednou diky za komentar!

Tomanek
Tomanek (neregistrovaný) ---.79.broadband5.iol.cz
24. 9. 2011 18:24 Nový

Re: blablabla

celé vlákno

A myslite si, ze ta reference z EDU a neziskoveho prostredi je spis plus nebo spis minus?

Sandra Kumorowski
Sandra Kumorowski (neregistrovaný) ---.dsl.chcgil.sbcglobal.net
24. 9. 2011 19:07 Nový

Re: blablabla

celé vlákno

Myslim si, ze je to uplne jedno v jakem sektoru pracujete. Popravde receno si nedokazu predstavit, jak muze byt jakakoliv pracovni zkusenost minusem.
V Americe kor, kde ziji jiz 17 let, je prostredi ve vsech sektorech (korporatni, EDU, neziskovy, atd.) silne konkurencni. Takze nevim, jestli jsem dobre porozumela Vasi otazce. Muzete mi prosim lepe nastinit, co jste mel na mysli?

Jiří
Jiří (neregistrovaný) 88.100.218.---
24. 9. 2011 23:03 Nový

Re: blablabla

celé vlákno

Tohle je přesně to, o čem zde lidé píšou. Místo abyste prostě napsala: "Muzete mi prosim lepe nastinit, co jste mel na mysli?", tak tuto větu předcházíte hromadou informačně povrchních vět, které pravděpodobně nejsou v žádném vztahu k otázce. ;-)

Sandra Kumorowski
Sandra Kumorowski (neregistrovaný) ---.dsl.chcgil.sbcglobal.net
25. 9. 2011 3:11 Nový

Re: blablabla

celé vlákno

Podivejte se pane, Jiri, ja jsem uprimne rada za to, ze lidi vubec reaguji. Z kritiky se clovek hodne nauci :) a mne osobne nedela vubec problem. Ale nevidim zadny duvod k tomu, abych dale sirila negativitu nekterych komentaru tim, ze budu odpovidat zpet sarkasticky a negativne (jak jsem to bohuzel musela parkrat ucinit). Vsimla jsem si, ze u hodne clanku na Lupe nektere konverzace vyeskalovaly do hodne nechutnych konverzaci. Muzete mi prosim vysvetlit proc? Proste to nechapu.

Pavel Šimerda
25. 9. 2011 10:16 Nový

Re: blablabla

celé vlákno

To mi zní jako osudová neznalost online prostředí a vůbec lidského jednání, to si podle mě odborník takového ražení nemůže dovolit. Vysvětlování by bylo k ničemu, je potřeba to zažít.

Michal
Michal (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
25. 9. 2011 11:10 Nový

Re: blablabla

celé vlákno

Ja se vyjadrim trosku OT, ale proste mi to neda... Obdivuju pani za jeji snahu celit mistni vsudypritomne a zdase ze nesmrtelne ceske negativite

Pavel Šimerda
26. 9. 2011 13:20 Nový

Re: blablabla

celé vlákno

Já daleko víc oceňuju lidi za snahu čelit nekonečné pokrytecké pozitivitě :).

flv
flv (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
26. 9. 2011 22:45 Nový

Re: blablabla

celé vlákno

Tak tenhle nazor ja vnima jako vylozene "fashion" zalezitost. Ja sice mam take chut strilet optimisty na pockani, ale to spis povazuju za svoji chybu. A v podobnem duchu, mne prijdou hodne trapni lide prave ti ktery se stavi do cool roviny tech co "nic nezbasti". Jsou k smichu. Nejak mi propominaji zastydly pubertaky, ackoliv takhle alalogie je asi jen ciste pro moji potrebu :).

Asi takhle, je zcela zrejme ze lidi tady na lupe budou chrochtat kdyz jim tu napisete pojednani o tom proc dany prog. jazyk neni/je turing-úplný (nedelam si iluze, vetsina znich by ten clanek nedocetla, nicmene nekomentovali by ho).

Na druhou stranu, i soft-skills jsou zatracene treba, a v podstate se bez toho neobejdete, ne pokud mate vest nejakou velkou skupinu. Je to magie se vsim vsudy a tim padem to pritahuje i ruzne sarlatany.Na druhou stranu, ackoliv mi taky nejdou pres pysky hesla typu kreativita etc, rozhodne bych se neodvazil kritizovat nekoho o kom fakticky nic nevim, na pradnasce jsem nebyl a s vysledky jsem se neseznamil.

Tak se prosim probudte panove, ukazte nadhled a prestante kolem sebe prskat vase vyznani o zbytecnosti markteingu a podobnych, nevite o tom nic.

Michal
Michal (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
27. 9. 2011 23:42 Nový

Re: blablabla

celé vlákno

Kdyby ses trosku vic snazil o svoji osobni dusevni hygienu, tak bys taky poznal rozpolozeni, ktere te nuti snazit se lidem pozitivne vysvetlovat a ignorovat naprosto zbytecny atacky ostatnich - v te chvili bys zapadal do onoho suplicku do ktereho jsi zastrcil autorku.
Vis ono je uplne jedno co kde napises. V diskuzich stejne prevazi lidi, ktery to dobry na tobe prevrati na spatny a zacnou se do tebe bezduvodne obouvat...

Stanislav Ošmera aura:86
26. 9. 2011 13:43 Nový

Re: blablabla

celé vlákno

Diky za reakci, to se moc casto nevidi.
Co bych primo vam vytknul a mam to za zle vsem konzultantum je ze proste ve sve praci nikdy nereknou ano nebo ne. Nevim jestli je to chyba vase nebo toho kdo rozhovor delal, ale vicemene v rozhovoru neni jedina informace ktera by se dostala nad informacni sum. Zakladni titulek clanku Android X iOS a vase odpoved je ze to je valka ktera bude trvat jeste dlouho... Tak to snad vidi kazdej i kdo do problemu nedela ze se ani jedna strana nezhrouti zitra, od vas jako odbornika bych ocekaval nejaky vyhled ktery se muze ukazat treba spatny, ale proste rozhodne nazor !! (treba jako: vyrobcu android zarizeni je takove mnozstvi ze budou applu ukrajovat cim dal vetsi krajic (moc psu zajicova smrt), nebo naopak apple si svoje postaveni udrzi protoze lidi nechteji slozitost a konfigurovatelnost androidu. Proste nejakou strategickou vizi (celofiremni strategii virtualniho vyrobce smartphonu), coz je podle clanku a vaseho zivotopisu je vase nejvetsi specializace a to co skutecne dobre umite !!!
Ale bohuzel konzultanti jsou jiz svoji praci tak zdeformovani ze asi neni jejich chyba ze vlastne na otazky neumi odpovidat. Mam pocit ze kdyz se jich clovek zepta jestli je venku svetlo nebo tma, tak se vzdy docka odpovedi "jsou tam nejake parsky, muze byt svetlo, ale take to muze byt rozsvicena lampa a tudiz muze byt i tma".
Konzultant asi jiz z pozice sveho zamestnani dava takove odpovedi aby at se situace vyvine jakkoliv mohl rikat "ja jsem vam to rikal"

Ale dekuji za reakci, tim ze si to uvedomujete tak nejste pro realny svet ztracena :-)

Pepa
Pepa (neregistrovaný) ---.krasl.com
24. 9. 2011 9:17 Nový

Souhlas

celé vlákno

Přiznám se, že po přečtení rozhovoru by jsem získal dojem, že bez názorů Sandry Kumorowského bych se skutečně obešel.

Sandra Kumorowski
Sandra Kumorowski (neregistrovaný) ---.dsl.chcgil.sbcglobal.net
24. 9. 2011 19:16 Nový

Re: Souhlas

celé vlákno

Dekuji za Vas prispevek! :)

SK
SK (neregistrovaný) ---.unitymediagroup.de
24. 9. 2011 20:14 Nový

Re: Souhlas

celé vlákno

Jaj, tak tohle byla na můj vkus taková až moc americká reakce typu "keep smiling", to nemuselo být (a za můj příspěvek mi děkovat nemusíte ;-))

Jinak ale přijde mi zajímavé, že nejčastěji o sobě prohlašují, že jsou šťastní, právě konzultanti a obecně lidi, co si můžou dovolit nepracovat 40 hodin v týdnu. Snad se mezi ně taky jednou přidám, rád bych totiž taky byl šťastný v práci...

Sandra Kumorowski
Sandra Kumorowski (neregistrovaný) ---.dsl.chcgil.sbcglobal.net
24. 9. 2011 20:57 Nový

Re: Souhlas

celé vlákno

A proc by to nemuselo byt? Mohla jsem na Vas komentar zareagovat agresivneji, ale vubec Vas neznam a nevim z jakeho stanoviska vychazite, takze proto "keep smiling".

A v tom samem tonu "keep smiling" jen pro vyjasneni, ja tvrde pracuji jiz od 16 let a cislo 40 hodin tydne ani snad neznam. Nikdo mi nikdy nic zadarmo nedal. A protoze vy vubec neznate me a jak pracuji, jedine Vam muzu odpoved tim, ze je mi lito, ze nejste v praci stastny. Je trochu skoda, ze lide se takhle na konsultanty divaji (coz ani neni muj full-time job ;)). Vsude jen sama negativita a pak se mame posouvat dopredu. Nevim, nekdy je mi z toho smutno...
Tohle je debata na dlouho, napiste mi email, kdyz budete chtit pokracovat :). Rada s Vami to "stesti" proberu :).

SK
SK (neregistrovaný) ---.unitymediagroup.de
24. 9. 2011 22:04 Nový

Re: Souhlas

celé vlákno

Jen pro pořádek, nejsem ten první diskutující, jen jsem mu ukradl diskusní vlákno. Proč ta odpověď podle mě nemusela být v duchu keep smiling? Protože na mě působila neupřímně (použiji-li oblíbené slovo našeho prezidenta, “falešně“).

Jinak svůj příspěvek jsem nemyslel negativně, teď ale vidím, že tak celkem snadno mohl vyznít, omlouvám se za to. Já vám ale upřímně závidím (opět ale za předpokladu, že jste vaši poznámku o tom, že jste šťastná, myslela upřímně a nikoliv v duchu keep smiling). A docela by mě i zajímalo, jak se vám toto štěstí podařilo najít, a jestli jste vždy věděla, co chcete, nebo zda to přicházelo postupně.

Jo a děkuji, že v diskusi odpovídáte i na nepříjemné příspěvky.

Sandra Kumorowski
Sandra Kumorowski (neregistrovaný) ---.dsl.chcgil.sbcglobal.net
25. 9. 2011 3:19 Nový

Re: Souhlas

celé vlákno

Jen v kratkosti, jelikoz jsem na odchodu: Vubec se nemusite za nic omlouvat, ale i tak Vam za to dekuji. A hlavne za Vas pozitivni komentar! Vice zitra :) nebo me muzete kontaktovat emailem, ktery si najdete Googlem :).

zed
zed (neregistrovaný) ---.57.broadband10.iol.cz
24. 9. 2011 20:10 Nový

obecne reci

celé vlákno

clovek si precte titulek a ceka nejaky nazor... a nic

Pavel Curda aura:100
25. 9. 2011 9:15 Nový

divoky vychod :) / konzultanti / cte nekdo dizkuze?

celé vlákno

Sandro,

- vitejte na divokem vychode :) lide se tady sem tam potrebuji vyradit v anonymnich diskuzich. skoda, ze chybi odvaha se podepsat. je dobre, ze se nebojite reagovat verejne, v diskuzi

- poznamka k tem blabla. Mozna jsme byli moc obecni. Chtelo to vic konkretni priklady typu Spolecnost XXX potrebovala to a to. Nabidla jsem tato 3 reseni. Vybrali si toto. Usetrili X USD, zvysili zisk o Y USD..... pracoval jsem jako manazer v consulting PwC. Byl jsem alergicky na obecna doporuceni. Bohuzel 90% vystupu conzulting firem jsou obecne kecy

- uklidnim vas - podobne diskuze anonymu prestavaji lide cist. dukaz - potkal jsem V. Valku z Pixmacu v kavarne minuly tyden. ja- hele, zminil jsem nas experiement na Lupe. V diskuzi. on-aha, to stejne nikdo necte
Byla by dobra zmena. Olda Neuberger navrhoval nedavno pouzit pro dizkuze Facebook ucty....

- psala jste mi, ze vam libi www.api-mashup.com /@APImashups a ze to podporite....rad uvidim konkretni kroky :)

P.

Sandra Kumorowski
Sandra Kumorowski (neregistrovaný) ---.dsl.chcgil.sbcglobal.net
26. 9. 2011 18:40 Nový

Re: divoky vychod :) / konzultanti / cte nekdo dizkuze?

celé vlákno

Zdravim, Pavle!

Diky za komentar ☺.

- K tomu tzv. “divokeho vychodu”, myslim, ze to je asi vsude v online prostredi (jak to tady Pan Simerda pise), kdyz lide maji moznost se “schovat” za anonymitu nebo nejake jine jmeno a teprve ukazat ramena. Anebo mozna se jen odtrhnout od reality, ktera nas drzi v poutech. Z druhe strany, pro me je to jedna z dalsich takovych zkusenosti, jak social media (na kterych jsem uz od roku asi 2006 a ve kterych jsem delala research) umoznuji lidem rikat veci, ktere si opravdu mysli, hlavne u nas v CR. Coz jsme za komuny nemohli a normalne z oci do oci to nejde ;). Takze svym zpusobem mam z toho radost ☺. Jen by nektere komentare mohly byt napsany s urcitym taktem a na urovni. Tim se zase potvrzuje, ze mame trochu mezery v komunikacnich schopnostech.

- Dale pak, co se tyce me konsultacni prace, chtela jsem jen ujasnit, ze kdyz jsem pred lety pracovala jako konsultant aktivne a na plny uvazek, vetsina projektu byla pod NDA (jako projekt launch iPhonu s Apple a AT&T) a nektere jsou i nyni. Co se tyce me prace nyni, jelikoz na plny uvazek ucim, nikomu zadne 20-strankove strategie nepisu. Co ale delam je to, ze firmam pomaham tu strategii formulovat a oni si ji pisi a exekuuji samy. Jednou z mych hlavnich funkci je to, ze je skolim nebo spise formuluju seminare a prednasky primo na tu firmu. Kazde skoleni, ktere pro firmy delam je jine. Je tezke shrnout, jake taktiky a strategie jsou uspesne a jake ne, ponevadz kazdy projekt je jiny a rady, ktere davam jsou velmi specificke danemu prostredi. To, ze se ma prace firmam libi, ze je inspiruju a ze mi pisi, ze to byl “nejlepsi seminar, jaky jsem v zivote zazil(a)”, vam asi tezko vysvetlim ;). Zajimavy je vsak z techto konverzaci fakt, jak jsou konsultanti obecne vnimani. Tak premyslim, kdo/co u nas v CR (kdyz ja jsem tam leta nepracovala ;)) uvedl tuto discipline do takoveho stavu. Verim tomu, ze kdyby jste zmenil prvni odstavec v clanku a nenazyval me konsultantem, reakce by mohly byt jine. Jiz tim, ze jsme takhle clanek zacali, lide do neho jdou biased a nejak nastvani. Nedavno jsem delala studii na stav konsultacni discipliny v USA a zajimave bylo, ze slovo “consultant” uz nema takovy lesk jak v letech 80. a 90., kdy consultant byl nekdo. A dostat se ve Statech do BCG nebo KPMG bylo z normalni university (myslim tim z jine jak Harvard nebo Stanford) nemozne. Takze je zrejme, ze tato disciplina potrebuje “rebirth”. Mozna se do toho pustim ja ;).
- Myslim, ze by tepve bylo zajimave, aby lide pro diskuzi pouzivali Facebook. Asi by tech prispevku bylo mene. Ale mozna se pletu. Ale zase tim ztratite tenhle zajimavy phenomenon. To, ze urcite veci vyvolavaji v lidech silne emoce je dobre. Radsi budu konverzovat s takovymi lidmi (v mezich) nez s temi, ktere to vubec nezajima. Proto take odpovidam ;).
- A nakonec, co se tyce Vasi akce API mashup, uz jsem to poslala jak mym studentum na Fakulte Informatiky, tak na Columbia College. No a samozrejme social media (FB, LinkedIn, Twitter). Vim, ze uz to nekolik lidi preposlalo. Bohuzel na Columbia College mam spise studenty umeni a marketingu, ale jeden uz ma zajem ☺. Takze Vas budu informovat a drzim palce!

Treba jit zpet do prace, ale i tak diky za skvelou zkusenost!

Jiří Kubišta
Jiří Kubišta (neregistrovaný) 92.63.63.---
26. 9. 2011 16:13 Nový

Re: Sandra Kumorowski: Android a iOS? Nekonečný příběh jako Coke a Pepsi

celé vlákno

Výborný článek! Přesně takové sháním, mám v poslední době problémy se spaním. Vytisknul jsem si to a až nebudu moci usnout, tak si to přečtu. Dva řádky a spím jako špalek. Ale je to v pořádku. Jak se říká, každá věc má svého kupce a dokud je dost firem, kteří zaplatí za nic, tak prostě musí být lidi, kteří jim to nic napíšou na 20 listů papíru a prodají jim to.

Jiří Kubišta
Jiří Kubišta (neregistrovaný) 92.63.63.---
26. 9. 2011 16:20 Nový

dobré na nespavost

celé vlákno

Výborný článek! Přesně takové sháním, mám v poslední době problémy se spaním. Vytisknul jsem si to a až nebudu moci usnout, tak si to přečtu. Dva řádky a spím jako špalek. Ale je to v pořádku. Jak se říká, každá věc má svého kupce a dokud je dost firem, kteří zaplatí za nic, tak prostě musí být lidi, kteří jim to nic napíšou na 20 listů papíru a prodají jim to.

Michal Krsek aura:58
26. 9. 2011 18:35 Nový

Pro nespokojene diskutujici :-)

celé vlákno

Myslim, ze je zcela zbytecne komentovat zpovidaneho. Pokud se Vam jakykoliv text zda nepatricny, pak se smirte s tim, ze nejste kompatibilni s autorem, respektive editorem.

Ja jsem v tom take nenasel zadne uchopitelne informace, nicmene prikladam to tomu,ze nejsem pracovnikem marketingu. Doba, kdy Lupa byla serverem o ceskem Internetu, je davno pryc (cest par vyjimkam).

.
. (neregistrovaný) 82.142.88.---
27. 9. 2011 15:38 Nový

Re: Pro nespokojene diskutujici :-)

celé vlákno

To je pravda, mělo by se to tu přejmenovat na Lupa - server na českém Internetu.

OMG
OMG (neregistrovaný) ---.200.broadband13.iol.cz
27. 9. 2011 21:15 Nový

zajimave cteni

celé vlákno

chtelo by to ale vic konkretnich prikladu. rad bych take vedela, co bude fungovat v CR za rok, za dva

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem