Sbohem a dobrý den

"Glosa" je sice od přírody malý formát, ale najít každý týden něco, o čem je možno glosovat, může být problém vedoucí až k frustracím a dalším psychologickým problémům. A teď si vezměte, že ta glosa má nějak aspoň vzdáleně souviset s Internetem a počítači.

František Fuka - karikatura

Ilustrace: Nenad Vitas

Řešením, byť zbabělým, je spojit několik zcela nesouvisejících drobností do jedné glosy.

Například zmínka o tom, že Google zavedl antivirovou ochranu, ale já nepozoruji žádnou změnu oproti dřívějšímu stavu (jsou zakazovány jakékoliv EXE soubory, bez ohledu na obsah), je možná přínosná, ale nedá se o ní napsat o mnoho více než dvě věty (nebo jedna rozvitá).

Naopak odkaz na „scrollbar šálu“ příliš přínosný není (pokud nechcete tomu člověku posílat 50 dolarů), ale může rozjasnit čtenářův obličej. Ale na samostatnou glosu to také není, i kdybychom se zdlouhavě pozastavovali nad tím, jak se správně česky řekne „scrollbar“.

A třeba skutečnost, že Adobe koupilo Macromedia (tj. Adobe je kupující – čeština je matoucí), je sice námět na fajnovou ekonomicky fundovanou IT glosu, ale teď je neděle večer a zprávy o definitivním uzavření obchodu pořád nikde. A to měl být podle obou zúčastněných definitivně schválen už v sobotu. No, a až vyjde další glosa za týden, už to nebude aktuální, že…

MIF16

Takhle to patlat jednou týdně nemá žádnou úroveň, jistě sami uznáte.

Ale když už jsem myslel, že to takhle dál nepůjde, přišla záchrana v podobě nevyslovitelného. Takže sbohem tady na Lupě, dobrý den na jejím blogu (respektive na FFLOGu).

6 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 7. 12. 2005 12:41

Školení e-mail marketingu

  •  
    Jak získat e-mailové kontakty
  • Jak udělat e-mailing více relevantní
  • Jak zavést automatizované kampaně

Detailní informace o školení e-mailingu »