Proc tu recenzujete hry pro teenagery. Drtiva vetsina jsou mladez, ktera timto zije.
Normalni clovek na toto opravdu, ale opravdu nebude mit cas, aby tu trosku volnyho casu promarnil timhle.
Vlákno názorů k článku
Second Life – život ve virtuální realitě
Jamele (neregistrovaný)
17. 5. 2007 20:43
Re: Slabý..
Ale k tomu přece volný čas je - k "promarňování"... Čas, který si nemůžeme dovolit marnit, není volný čas.
aaa (neregistrovaný)
17. 5. 2007 21:10
Re: Slabý..
K marneni u nejaky hry na virtualni zivot? Jsi normalni? Mam radeji realny zivot, ktery je tak kratky, ze je skoda ho ztracet kravinama
stoural (neregistrovaný)
18. 5. 2007 9:05
Re: Slabý..
A tak se radeji zhulakas v hospode :) Bezva :)
17. 5. 2007 21:56
Re: Slabý..
Inu, za prvé to není hra, za druhé to není recenze, a za třetí, drtivá většina "uživatelů" Second Life nejsou teenageři (průměrný věk je cca 33, další statistiky viz odkaz o kus diskuse výše)...
18. 5. 2007 10:30
Re: Slabý..
nejenže jde o hru, ale podle průměrného věku půjde zřejmě o jedince s docela závažnými sociálními problémy a podle všeho i s lehkými sexuálními deviacemi
29. 10. 2007 8:59
Re: Slabý..
Jo, jasne, treba jako ta stovka zamestnanci IBM co tam mela meeting and virtual press conference.
aaa (neregistrovaný)
17. 5. 2007 23:27
Re: Slabý..
Coze? to nazyvate statistikou? Kde jste ji vzal? Kdo ji delal? Data overil, kdo?
http://s3.amazonaws.com je officialni zdroj? Cely to beru jako vtip. A mimochodem ten vekovy ukazatel je zcestny.. Jen si porovnejte te vekovy rozdily!
A hra to je. Jestli verite marketingovym blabolum tak prosim.
http://s3.amazonaws.com je officialni zdroj? Cely to beru jako vtip. A mimochodem ten vekovy ukazatel je zcestny.. Jen si porovnejte te vekovy rozdily!
A hra to je. Jestli verite marketingovym blabolum tak prosim.
17. 5. 2007 23:51
Re: Slabý..
Ano, nazývám to statistikou. A abych odpověděl na vaše otázky:
Kde jste ji vzal? - Na internetu
Kdo ji dělal? - tvůrci projektu Second Life
Data ověřil? - Nikdo, zatím nezbývá než tvůrcům věřit. (máte-li jiné údaje, rád se poučím)
http://... je oficiální zdroj? - Ano.
Než se příště vznesete deset námitek, zkuste se informovat. Odkaz na ty statistiky jsou přímo na ofic. blogu SL
http://blog.secondlife.com/2007/02/09/state-of-the-virtual-world-%E2%80%93-key-metrics-january-2007/
Jistě to není dokonalé, možná že ne zcela přesné, ale každopádně je to oficiální informace, a opravdu ne vtip.
Ne, není to hra (poprvé)
Kde jste ji vzal? - Na internetu
Kdo ji dělal? - tvůrci projektu Second Life
Data ověřil? - Nikdo, zatím nezbývá než tvůrcům věřit. (máte-li jiné údaje, rád se poučím)
http://... je oficiální zdroj? - Ano.
Než se příště vznesete deset námitek, zkuste se informovat. Odkaz na ty statistiky jsou přímo na ofic. blogu SL
http://blog.secondlife.com/2007/02/09/state-of-the-virtual-world-%E2%80%93-key-metrics-january-2007/
Jistě to není dokonalé, možná že ne zcela přesné, ale každopádně je to oficiální informace, a opravdu ne vtip.
Ne, není to hra (poprvé)
xx (neregistrovaný)
18. 5. 2007 10:37
Re: Slabý..
mimochodem prostor na netu si může udělat, kdokoliv (http://s3.amazonaws.com), takže buďte přesný!
A to, že je něco z netu ještě neznamená, že to je officiální. Hromada informací na internetu nejsou pravdivá a nebo nejsou podložena pravdivostí.
A na něco jste zapomněl... ten věkový ukazatel je dosti nepřesně. Viz. věkový rozdíl ukazatelů. Až budete někdy někde dělat statitisku tak uvidíte.
A to, že je něco z netu ještě neznamená, že to je officiální. Hromada informací na internetu nejsou pravdivá a nebo nejsou podložena pravdivostí.
A na něco jste zapomněl... ten věkový ukazatel je dosti nepřesně. Viz. věkový rozdíl ukazatelů. Až budete někdy někde dělat statitisku tak uvidíte.
18. 5. 2007 10:45
Re: Slabý..
Jednomu z nás asi neustále něco uniká. Ať je ta webová adresa jakákoliv, tak na tu statistiku odkazují oficiální tvůrci Second Life. A ať si jí vystaví třeba na webzdarma :)
To že není zcela dokonalá je pravda, to ostatně přiznávají i sami tvůrci. Ale jsou to zatím patrně nejpřesnější údaje, které máme k dispozici.
To že není zcela dokonalá je pravda, to ostatně přiznávají i sami tvůrci. Ale jsou to zatím patrně nejpřesnější údaje, které máme k dispozici.
aaa (neregistrovaný)
18. 5. 2007 15:33
Re: Slabý..
ASi unika, ale, kdyz si nekdo stahne at je to cokoliv na neoficialnim serveru tak to neni dukaz pravosti.
To plati prece pro modifikovany programy taky.
To plati prece pro modifikovany programy taky.
18. 5. 2007 15:38
Re: Slabý..
No ale s tím já bohužel nic neudělám. Pokud nemáte k tomu serveru důvěru, i když na to odkazují oficiální představitelé Linden Labu, tak jim třeba napište, ať to uploadují jinam. Třeba na secondlife.com, a pak tomu možná uvěříte. Nebo neuvěříte. Ale to já už nijak neovlivním :)
aaa (neregistrovaný)
17. 5. 2007 23:30
Re: Slabý..
cituji: Ovšem pro lidi, kteří dokáží potenciál SL využít, se projekt rázem stává nesmírně zajímavým místem, kde se mohou „kreativně vyřádit“ a dělat, co je napadne.
odpoved: to vam neprijde jako hrani?
odpoved: to vam neprijde jako hrani?
18. 5. 2007 0:00
Re: Slabý..
Není to hra (potřetí a naposledy)
Musel jsem to zdůraznit v každé reakci, protože vy jste také neodolal nějakému vnitřnímu pnutí, a zopakoval mi to třikrát.
Nicméně opravdu už nevím, jak vám to mám vysvětlit. Zkrátka to není hra. Je to zcela něco jiného, než ostatní hry. Jak jsem už psal, nejsou zde levely, zkušenosti, questy, herní příběh... není tu nic, co tvoří počítačovou hru...
Prosím? Místo, kde se můžete kreativně vyřádit je pro vás automaticky hra? Hraní a hra je rozdíl. Když si budu pro radost dělat fotomontáže v Photoshopu, tak je Photoshop hra? Když někdo v CADu kreativně tvoří návrh budovy, tak je zmíněný software rázem hra? No ale proti gustu...
Musel jsem to zdůraznit v každé reakci, protože vy jste také neodolal nějakému vnitřnímu pnutí, a zopakoval mi to třikrát.
Nicméně opravdu už nevím, jak vám to mám vysvětlit. Zkrátka to není hra. Je to zcela něco jiného, než ostatní hry. Jak jsem už psal, nejsou zde levely, zkušenosti, questy, herní příběh... není tu nic, co tvoří počítačovou hru...
Prosím? Místo, kde se můžete kreativně vyřádit je pro vás automaticky hra? Hraní a hra je rozdíl. Když si budu pro radost dělat fotomontáže v Photoshopu, tak je Photoshop hra? Když někdo v CADu kreativně tvoří návrh budovy, tak je zmíněný software rázem hra? No ale proti gustu...
xx (neregistrovaný)
18. 5. 2007 10:29
Re: Slabý..
Je to hra, protože to nemá s životem nic společnýho. Chcete pořád pádný argument?
Lidi si tam hrajou na život ve virtuálním světě.
Lidi si tam hrajou na život ve virtuálním světě.
xx (neregistrovaný)
18. 5. 2007 10:31
Re: Slabý..
A mimochodem tak pořád nepřirovnávejte hrám, když to neni podle Vás hra? Jste zainteresovaný maniak co co vídí svou představu a prosazuje ji ostatním.
18. 5. 2007 10:55
Re: Slabý..
Máte pravdu. Samotní tvůrci i drtivá většina uživatelů jsou maniaci, a pouze vy jste odhalil tuto globální konspiraci a zjistil, že to je hra... Gratuluji :)
18. 5. 2007 10:49
Re: Slabý..
Abstraktní malba nemá s životem nic společného, takže malíři si hrají hry?
Vám pořád uniká rozdíl mezi "počítačovou hrou" a "hraním si". Hraní je činnost, kterou lidé (a vlastně i další živočichové) praktikují již od nepaměti. Když si spolu hrají dvě štěňata, těžko je budeme podezřívat, že hrají pc hru srovnatelnou s World of Warcraft.
Opět se vracím k původnímu příkladu: Adobe Photoshop je tedy hra, protože občas si v tom programu jen tak hraju, zkouším si efekty a nemá to s životem nic společného... Jen si nejsem jistý, jestli je ten Photoshop spíše střílečka nebo strategie...
Vám pořád uniká rozdíl mezi "počítačovou hrou" a "hraním si". Hraní je činnost, kterou lidé (a vlastně i další živočichové) praktikují již od nepaměti. Když si spolu hrají dvě štěňata, těžko je budeme podezřívat, že hrají pc hru srovnatelnou s World of Warcraft.
Opět se vracím k původnímu příkladu: Adobe Photoshop je tedy hra, protože občas si v tom programu jen tak hraju, zkouším si efekty a nemá to s životem nic společného... Jen si nejsem jistý, jestli je ten Photoshop spíše střílečka nebo strategie...
Bobek (neregistrovaný)
18. 5. 2007 11:37
Re: Slabý..
Když to není hra, tak co to tedy je? Jaký skutečný problém to řeší kromě vyplnění volného času, což je primárním účelem každé hry?
18. 5. 2007 11:48
Re: SL a hry
Diskusní fóra nebo chaty jsou hra? Protože jaký skutečný problém řeší? Není všechno zlato, co se třpytí; není všechno hra, když tam běhají 3D postavičky. Takto přeci generalizovat nelze...
A co to tedy je? Je to sociální síť. Berte to jako něco mezi zmíněnými chaty, kreativním softwarem (třeba AutoCAD) a portály sdílení (Flicker, YouTube). Tyto věci také nejsou hrou, a přestou slouží k vyplnění času. Nebo sledováním veselého videa na YouTube řešíte nějaký problém?
V Second Life si můžete jen psát, jako ve 3D chatu. Můžete tam tvořit modely, jako v nějakém modelačním softwaru. Můžete programovat a psát skripty. A s nápadem a štěstím můžete i vydělávat.
A co to tedy je? Je to sociální síť. Berte to jako něco mezi zmíněnými chaty, kreativním softwarem (třeba AutoCAD) a portály sdílení (Flicker, YouTube). Tyto věci také nejsou hrou, a přestou slouží k vyplnění času. Nebo sledováním veselého videa na YouTube řešíte nějaký problém?
V Second Life si můžete jen psát, jako ve 3D chatu. Můžete tam tvořit modely, jako v nějakém modelačním softwaru. Můžete programovat a psát skripty. A s nápadem a štěstím můžete i vydělávat.
Bobek (neregistrovaný)
18. 5. 2007 12:04
Re: SL a hry
AutoCAD slouží k vyplnění volného času? To snad jedině pro nějakého rozmařilého multimilionáře, nebo uhrovitého nelegálkopírovače, ale pro všechny ostatní uživatele je to pracovní nástroj sloužící k řešení pracovních problémů a v konečném důsledku k obživě. ;-)
Naproti tomu SL souží pouze k zabíjení volného času.... nebo snad řeší i nějaké skutečné problémy? ;-)
Naproti tomu SL souží pouze k zabíjení volného času.... nebo snad řeší i nějaké skutečné problémy? ;-)
18. 5. 2007 12:16
Re: SL a hry
Ach jo, tak znovu a polopaticky. AutoCAD jsem použil, protože je to známá aplikace. Místo toho si dosaďte třeba ten Photoshop. A nebo by stačilo i Malování. Když si v něm čmárám pro zábavu, tak tím zabíjím čas, ale zároveň opravdu neřeším skutečné problémy ani svoji obživu. Když sdílím fotky na Flickru nebo sleduji Stream.cz, tak také zabíjím čas a neřeším skutečné problémy (a přesto si troufám tvrdit, že nehraju hru). Proč máte utkvělou představu, že jakákoliv akce bez striktně daného zásadního cíle je automaticky hra?
aaa (neregistrovaný)
18. 5. 2007 15:39
Re: SL a hry
Protoze je to hra a vy to nedokazete prijmout. Motate plno veci dohromady.
A podle diskuze jak vsichni to porovnavaji s jinou hrou tak mi to jako socialni sit neprijde. Moc se motate totiz ve vyumelkovanych pojmech, ktery vznikly v nedavne dobe a sem tam je tak nekdo pojmenoval. Nechapu jak tvrdosine se snazite teto hre prirknout status socialni sit.
nebo , ze je to druhy zivot apod. Protoze ten se ubira jinym smerem nez by jste si vy sam jiste pral.
Opakuji, jeslti mate rad jejich PR a markteting o tom, ze to neni hra, ale neco uzasnyho novyho tak prosim. Neberu vam to.
A podle diskuze jak vsichni to porovnavaji s jinou hrou tak mi to jako socialni sit neprijde. Moc se motate totiz ve vyumelkovanych pojmech, ktery vznikly v nedavne dobe a sem tam je tak nekdo pojmenoval. Nechapu jak tvrdosine se snazite teto hre prirknout status socialni sit.
nebo , ze je to druhy zivot apod. Protoze ten se ubira jinym smerem nez by jste si vy sam jiste pral.
Opakuji, jeslti mate rad jejich PR a markteting o tom, ze to neni hra, ale neco uzasnyho novyho tak prosim. Neberu vam to.
18. 5. 2007 15:47
Re: SL a hry
A nebo úplně naopak: i samotní tvůrci tvrdí, že to hra není, ale zrovna vy to nedokážete přijmout a tak tvrdošíjně trváte na označení hra.
Inu, opravdu se mi nechce moc věřit, že jistý neregistrovaný aaa všechno ví mnohem lépe než samotní tvůrci, online komunita, recenze, Wiki a další zdroje... no ale možné to je, svět je zvláštní místo.
Takže souhlasím, a také vám váš názor neberu. A teď mne omluvte, půjdu si odehrát pár levelů v PowerPointu...
Inu, opravdu se mi nechce moc věřit, že jistý neregistrovaný aaa všechno ví mnohem lépe než samotní tvůrci, online komunita, recenze, Wiki a další zdroje... no ale možné to je, svět je zvláštní místo.
Takže souhlasím, a také vám váš názor neberu. A teď mne omluvte, půjdu si odehrát pár levelů v PowerPointu...
aaa (neregistrovaný)
18. 5. 2007 16:04
Re: SL a hry
Ale vzdyt jsem Vam tu psal, ze, jestli chcete verit tem jejich PR a marketing informacim tak prosim...
Jste to nepochopil. Tot vse.
Jste to nepochopil. Tot vse.
aaa (neregistrovaný)
18. 5. 2007 16:06
Re: SL a hry
A staci si projet vyhladac, ktery Vam to na plno serverech najde jako hru tak jaky jiny zdroje. Mozna ty zdroje, kde maji tvurci vybornou PR.
Zkuste taky pohledat a pocist
Zkuste taky pohledat a pocist
18. 5. 2007 16:15
Re: SL a hry
Jistě, jistě... Oba máme pravdu. Second Life je hra, a PowerPoint samozřejmě taky. Hezký den :)
http://teach.fcps.net/trt14/Power%20Point%20Games/power_point_games.htm
http://teach.fcps.net/trt14/Power%20Point%20Games/power_point_games.htm
aaa (neregistrovaný)
18. 5. 2007 18:44
Re: SL a hry
Ja nevim zda mate nejakou krec nebo rad mluvite z cesty
18. 5. 2007 19:13
Re: SL a hry
Nevím, zda jste megaloman, nebo rád reagujete na jeden příspěvek dvakrát (tady) až čtyřikrát (o něco níže).
aaa (neregistrovaný)
19. 5. 2007 10:59
Re: SL a hry
Rozhodne se klidnete prosim. Nemam registrovany ucet a tak nemuzu svuj prispevek zpetne editovat. Jestli se vam to nelibi tak je to vase vec. Mne je to ciste jedno
19. 5. 2007 11:20
Re: SL a hry
Ano, trochu klidu by to u vás chtělo. Mít čtyři reakce na jeden text není zrovna normální. Třeba si napište nějaký koncept co chcete sdělit, a nebo některé své zásadní teze (typu "je to hra jak vyšitá" - "proč?" - "proto, a tečka.") raději ani nepiště.
Mimochodem zpětnou editaci nemá nikdo, ani registrovaní uživatelé. Přesto nemají s formulacemi svých názorů problémy. Jedno mi to je víceméně také, pouze mějte na paměti, že to je diskuse, nikoliv chat; takže je lepší to shrnout do jednoho textu, spíše než bombardovat ostatní několika výkřiky.
Mimochodem zpětnou editaci nemá nikdo, ani registrovaní uživatelé. Přesto nemají s formulacemi svých názorů problémy. Jedno mi to je víceméně také, pouze mějte na paměti, že to je diskuse, nikoliv chat; takže je lepší to shrnout do jednoho textu, spíše než bombardovat ostatní několika výkřiky.
aaa (neregistrovaný)
19. 5. 2007 13:10
Re: SL a hry
Mne je jedno, jestli Vam to vadi. Nejak jste prestal odepisovat na nektere me odpovedi, ktere byly jasne vyrceny. Proc?
Odvadite snad , uz rec?
To kolik reakci napisu prosim vubec radeji nereste. To je moje vec a do toho Vam nic laskave neni.
A vsechno je mireno na Vas k vam a ne k ostatnim
Odvadite snad , uz rec?
To kolik reakci napisu prosim vubec radeji nereste. To je moje vec a do toho Vam nic laskave neni.
A vsechno je mireno na Vas k vam a ne k ostatnim
19. 5. 2007 14:09
Re: SL a hry
Vy jste veselá kopa :)
Pokud se nemýlím, tak jste ve svých cca 30 reakcích zatím ani jednou neodpověděl a nevysvětlil, proč je podle vás SL hra. Pouze to neustále opakujete jako mantru. Možná jsem náročný, ale argunemt "Je to hra jako vysita" mi zrovna nestačí. Hezký den.
Pokud se nemýlím, tak jste ve svých cca 30 reakcích zatím ani jednou neodpověděl a nevysvětlil, proč je podle vás SL hra. Pouze to neustále opakujete jako mantru. Možná jsem náročný, ale argunemt "Je to hra jako vysita" mi zrovna nestačí. Hezký den.
azazel (neregistrovaný)
19. 5. 2007 21:02
Re: SL a hry
také se zapojím do diskuse :)
podle mě je to hra jako vyšitá
podle mě je to hra jako vyšitá
20. 5. 2007 11:53
Re: SL a hry
Děkuji. Tomu třeba říkám argument, z vás by si měli ostatní brát příklad :-)
aaa (neregistrovaný)
18. 5. 2007 18:48
Re: SL a hry
omlouvam se, ale , uz me to s vami nabavi... uz jsem vam rekl vse podstatne