Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
Seminář: Kontinuální SEO - Letní škola SEO

CEOCEO
CEOCEO (neregistrovaný)
3. 9. 2004 7:25 Nový

hahaha

celé vlákno
No to jsem se nasmál, až jsem spadl ze židle!
LUPO, proboha živýho, UŽ NEEEEEE!!!!
ceonerobert
ceonerobert (neregistrovaný)
3. 9. 2004 14:12 Nový

Re: hahaha

celé vlákno
meta content = dvakrát za sebou registrace domén - no to je fakt super :-(((

To opravdu ten robert myslí ze strandy ? to můj osmiletej brácha je teda SEO CEO super manager !!!!
ZD
ZD (neregistrovaný)
3. 9. 2004 9:47 Nový

praSEO?

celé vlákno
hmm... tak namátkou:
*V našem posledním dílu probereme, jak si nenechat "ukrást" klíčová slova, ...*

A kde se tedy v textu článku píše, jak si nenechát ukrást
klíčová slova?

*A dojde i na SEO vtip.*
To už snad raději bez komentáře...

Poslyšte, říkat tomuhle *odborný článek* nebo *škola*,
když lektor NECHCE nic konkrétního prozradit, a v podstatě
jen mlží a rozhazuje obecné pojmy, je opravdu, ale opravdu
poněkud nadnesené :)
Vždyť to mělo asi sloužit jen jako neplacená reklama na
SEO CEO, a také to mělo tedy být označeno jako *PR*!
Skutečně užitečných informací bylo v celém seriálu
jako šafránu, a vešly by se všechny do jednoho, maximálně
dvou dílů. U klasických novin bych řekl škoda papíru,
tady škoda bitů-a času.
md
md (neregistrovaný)
3. 9. 2004 10:56 Nový

Re: praSEO?

celé vlákno
Jak si nenechat ukrást klíčová slova, to je asi ten navod ze se nema rikat, ktera stránka je optimalizovaná :-)

A SEO vtip? Vtip? SEO? CEO? Kde??????????
CEOCEO
CEOCEO (neregistrovaný)
3. 9. 2004 14:22 Nový

Re: praSEO?

celé vlákno
ba nee, ja přehlédl, že je INTERNÍ SEO vtip,
vnitrofiremní...tomu my nemůžeme rozumnět ;-)
Tam musí být v té jeho firmě ale veselo!
On je RObert asi taková veselá kopa, nebo aspoň
kupička :-))
Brouzdej Blog
Brouzdej Blog (neregistrovaný)
3. 9. 2004 9:48 Nový

Seriál byl O. K.

celé vlákno
Byl jsem spokojený, dozvěděl jsem se řadu informací a objevil nové možnosti. Více takových článků, díky :)
CEOCEO
CEOCEO (neregistrovaný)
3. 9. 2004 14:16 Nový

Re: Seriál byl O. K.

celé vlákno
děkujeme za samopochvalu, Roberte :)))
MiradiX
MiradiX (neregistrovaný)
3. 9. 2004 9:54 Nový

Velikost a umístění odkazu

celé vlákno

Pokud je váš odkaz miniaturním písmem kdesi na konci stránky, pravděpodobně není důležitý. Naopak velký odkaz na vrcholu stránky zřejmě důležitý je. Stejně je budou hodnotit i vyhledávače.

Předpokládáte, že vyhledávací roboti budou zkoumat, který odkaz je velký a který malý? Rozumím tomu, že (a je to dle mého vcelku logické) bude záviset (nebo už závisí) na umístění odkazu. Ale velikost textu?! Nebudou roboti nakonec dělat rozdíly mezi jednotkami, kupř. PX vs. EM?

Chápu to správně, že se roboti zaměří na zkoumání (validaci) CSS? Existuje tedy reálný předpoklad, že nakonec budou procházet i JS?

Vojtěch Semecký
Vojtěch Semecký (neregistrovaný)
3. 9. 2004 16:26 Nový

Re: Velikost a umístění odkazu

celé vlákno
Ano chápete to správně. Jelikož CSS úplně boří kdysi pevnou vazbu mezi HTML tagy a velikostí textu (H1 může být miniaturní a SMALL klidně palcovými titulky), budou se na to vyhledávače muset časem zaměřit.

Co se týče JS, tak ty už Google procházet začal.
MiradiX
MiradiX (neregistrovaný)
3. 9. 2004 16:48 Nový

Re: Velikost a umístění odkazu

celé vlákno

Díky za odpověď, vlastně je to zcela logické opatření ze strany vývojářů...

Zkrátka není nad to, budovat weby s jasnou a logickou strukturou a používat CSS a JS jako pomocné nástroje, nikoli jako mašinu na optimalizaci.

Frank Tomes
Frank Tomes (neregistrovaný)
3. 9. 2004 10:46 Nový

serial

celé vlákno
Seriál mi sice moc nepomohl, ale pobavil jsem se velmi dobře. Někde v diskuzi jsem zahlédl myšlenku, že tímto stylem bude Lupa brzy kounkurovat Kompostu a něco na tom asi bude.
CEOCEO
CEOCEO (neregistrovaný)
3. 9. 2004 14:20 Nový

Re: serial

celé vlákno
ano, ano, on by ten článek byl býval docela určitě
lepší, kdyby jen RN měl trochu víc času a netlačil
ho termín uzávěrky, že? :-)))
Nebo ho tlačilo něco jiného? Nebo on tlačil něco
jiného? ;-)
Vlastně neee, on měl TOLIK zakázek na SEO, že
na školu nezbyl prostě čas...
md
md (neregistrovaný)
3. 9. 2004 11:15 Nový

Bez titulku

celé vlákno
Pokud napíšete konkrétní rady, hrozí, že je pak budou studenti slepě následovat - což je může přivést do záhuby. Naopak, jestliže budete vědět, že jsou to jenom obecné postupy, bude vás to nutit pořádně promyslet celou situaci i každý krok. Díky tomu nepřehlédnete žádnou díru, do které byste mohli spadnout.

To je zase blábol. Když srovnám články CEO Němce s do jisté míry podobně zaměřeným seriálem pana Prokopa na Intervalu, musím říct, že němcoviny jsou proti tomu, pardon za to slovo, sračka. A to doslova.

Ale on nemůže chudák nic prozradit, protože by to někoho mohlo přivést do záhuby :-) CEO, pardon SEO, v podání CEO, je vlastně takové jedno velké lékařské tajemství, jehož ochrana zajistí, abysme nespadli do jámy, kterou nám SEO, pardon CEO Němec vykopal. Doufám, že do ní, podle toho krásného přísloví, spadne sám a najde se někdo, kdo ho tam zasype. A bude klid..:-)

stepan
stepan (neregistrovaný)
3. 9. 2004 21:34 Nový

Re:

celé vlákno
jenom mi to připomnělo rozhovor s tiskovým mluvčím t-mobile, který jednou v rádiu prohlásil, že t-mobile neplánuje rozšířit signál i do metra, protože:

- telefonující nemá při telefonování dostatečné soukromí
- ve vagonech metra je hluk a telefonující by nemusel slyšet

sorry, trochu mimo, ale nešlo to nenapsat...
David Špinar
David Špinar (neregistrovaný)
3. 9. 2004 11:22 Nový

Já tomu vtipu nějak nerozumím ...

celé vlákno
Roberte, jaká je pointa toho vtipu? Asi jsem pomalejší, ale já mu nějak nerozumím. To jako, že je nejlepší Měšec?
Cenek Dufek
Cenek Dufek (neregistrovaný)
3. 9. 2004 11:32 Nový

Re: Já tomu vtipu nějak nerozumím ...

celé vlákno
Druhy vysledek je clanek z Mesce "proc_je_penzijni_system_spatny" :-)
Yenya
Yenya (neregistrovaný)
3. 9. 2004 13:28 Nový

Re: Já tomu vtipu nějak nerozumím ...

celé vlákno
No a ten vtip je tam teda kde?

-Yenya
MiradiX
MiradiX (neregistrovaný)
3. 9. 2004 13:50 Nový

Re: Já tomu vtipu nějak nerozumím ...

celé vlákno
Nevím, mmm..., opravdu nevímmm, jestli vtip je přesně to, co bychom si ze semináře měli odnést...
J.K.
J.K. (neregistrovaný)
3. 9. 2004 15:20 Nový

Re: Já tomu vtipu nějak nerozumím ...

celé vlákno
Já také ne. Ale to asi proto, že jsem si zadal nejen "proč je nejlepší", ale také "proc je nejlepsi". Jinak mám takový neurčitý pocit, že autor by nejprve měl absolvovat nějaký seminář o protokolu http, protože takto svými neznalostmi o přenosu WWW-stránek jenom daleko více zamlžuje některé zásady chování Web-searchů.
Skutečně proto platí, že když neprozradí všechny své polo-výmysly, tak tím celé problematice jenom prospívá.
Jan Šedo
Jan Šedo (neregistrovaný)
3. 9. 2004 14:05 Nový

Re: Já tomu vtipu nějak nerozumím ...

celé vlákno
Mno, taky ten vtip tam tolik nevidim - možná že na třetí pozici (robertnemec.com) si jsou zvyraznena slova - asi jako odpoved recnickou otazkou "proc je nejlepsi nejlepsi". Mno, asi to nebude vtip, kteremu by se nekdo zas az tak smal, ale je to mozna takova kuriozita...
Milan Jakel
Milan Jakel (neregistrovaný)
22. 9. 2004 19:22 Nový

Re: Já tomu vtipu nějak nerozumím ...

celé vlákno
Čirou náhodou jsem si přečetl tento poslední článek "školy" jako úplně první. Úplně náhodou jsem na tento seriál dostal tip od "opravdového CEO" kolegy Michala Čížka. A na předposlední odkaz "proč je nejlepší" jsem kliknul asi jako na poslední...

Začal jsem ze zvědavosti pročítat těch jejich 10 důvodů. Zajímal jsem se jen o bod 8 "Více než přijatelné ceny", protože všechno ostatní jsou IMHO již podle nadpisu plané marketingové žvásty. Chtěl jsem porovnat, jak je na tom s cenami naše konkurence. Do té doby jsem je za konkurenci považoval, ale jakmile jsem viděl tabulku srovnávající ceny programování ... (kdyby už tam ta tabulka nebyla, napište mi, zazálohoval jsem si to pro případné pozdější spory)

S naprostým úžasem jsem zjístil, že na 4. místě je uvedena firma ELLI print, tiskárna mého dobrého známého a kolegy radioamatéra Bedy OK1FXX. (Ja jsem také radioamatér a moje volací značka je OK2VYH) Autor webu robertnemec.com dokonce odkaz nechal vést na server www.qsl.cz který se specializuje na radioamatérskou tématiku - výrobu a tisk QSL lístků. (Pokud nevíte, co jsou QSL lístky, navštivte moje http://vysilacky.jakel.cz) QSL lístky nemají opravdu nic společného s programováním. A pokud jde o programování, ještě jako student jsem pro Elli print programoval já sám :-)

Uznal jsem, že firmu, která má na webu takové údaje jako zdůvodnění, proč jsou nejlepší, nemohu asi považovat za konkurenci.
hexen
hexen (neregistrovaný)
3. 9. 2004 14:30 Nový

Pekny serial

celé vlákno
Me se ten serial dost libil. Je jasne, ze autor neprozradi vsechno (to by byl sam proti sobe), ale celkove byl ten serial velmi uzitecny a mnoha lidem pomuze.
Vojtěch Semecký
Vojtěch Semecký (neregistrovaný)
3. 9. 2004 16:30 Nový

Re: Pekny serial

celé vlákno
Jasně, že neprozradí všechno. Dobrá rada přestává být dobrou radou v momentě, kdy jí znají všichni :-)
lubos01
lubos01 (neregistrovaný)
7. 9. 2004 14:27 Nový

Re: Pekny serial

celé vlákno
Serial byl takovy polovicaty, ale k zamysleni stacil. Priste je treba propracovat pasaze o nastaveni serveru, precejen jsme na lupe, ze.
Václav Mach
Václav Mach (neregistrovaný)
3. 9. 2004 14:46 Nový

Seriál ušel

celé vlákno
Seriál nebyl tak špatný, ikdyž některé články by zasloužily zarámovat. Mně osobně nejvíce pobavilo jak pan Němec o jakémsi nedochůdčeti (jméno už jsem zapomněl) tvrdí že je to "velmi schopný programátor". Přitom z toho co tento "velmi schopný programátor" zplodil nekoncepčnost přímo syčí.
Jinak ale dobrý nápad a až asi na 999 výjimek i dobrý seriál.
Václav Mach
Václav Mach (neregistrovaný)
6. 9. 2004 9:48 Nový

Re: Seriál ušel

celé vlákno
Odvolávám to nedochůdče, mrzí mně že jsem podlehl stylu plnému osobních výpadů, které jsou pro tuto diskusi snad až příliš typické. Nicméně pokud někdo napíše "Pro optimalizaci cyklů zvažte použití zdvojeného kódu místo cyklů, které se mnohokrát neopakují" je zřejmé pokračování následující: nahraďte objekty funkcemi, bude to rychlejší. Má klient kód v šablonách - pryč s nimi! Celý problém zvýšení rychlosti kódu je celkově pojednán způsobem, který je očividně útržkovitý (nebylo by např. dobré používat permanent connection do databáze, kde to jde psát kód přímo přímo v html, trochu popřemýšlet nad strukturou databáze, ale také např. vyhodit různá nesmyslná počítadla a přejít na hosting s Awstatem?). Pak ta ta meditace na téma statické nebo dynamické url ...
Celkově na mně články "optimalizujeme server" z celé série zapůsobily zdaleka nejhůře. U ostatních článků lze pochopit že p. Němec možná občas nechtěl prozradit věci, o kterých se domnívá že pro něj mají konkurenční výhodu.
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem