Hlavní navigace

Názor k článku Senzory Martina Malého: Když není zákazníkem geek, ale obyčejný člověk

  • 11. 1. 2017 8:19

    Petr M (neregistrovaný) ---.145.broadband16.iol.cz

    Jojo, tohle jsem zažil. Jak s Malým v hodně věcech nesouhlasím, tak v tomhle má pravdu.

    1. Po zapnutí se z vůle nejvyššího markeťáka choval náš produkt jako cihla a bez přístupu do čmoudu nefungoval, i když by mohl využít čmoud jako "doplněk". Předchozí generace produktu normálně jely offline, ale ma(na)goři si prostě dali cíl 95% produktů online do tří let.
    2. Po registraci uživatele bylo potřeba připojit zařízení k WiFi. Proběhlo to tak, že se zařízení chovalo jako hotspot s konfiguračním web serverem. Tím efektivně odřízlo uživatele od přístupu k online nápovědě.
    3. Konfigurace trvala v průměru 8-12 minut + volání technické podpory, baterky (jednorázový) výdrž v tomto režimu cca 6 minut.
    4. Konfigurace byla o načtení a odeslání QR kódu na zadní straně zařízení, teda té namontované na zeď. Uživatel se to dozvěděl jenom tak mimochodem až během konfigurace...

    Výsledek? V první sérii se 85% vrátilo od zákazníků k recyklaci. V e-shopech jedna hvězdička z pěti, ostuda jak kráva.